- 1 Wyciął rury gazowe w wynajętym lokum (92 opinie)
- 2 Nowe odlotowe miejsce w Gdańsku (42 opinie)
- 3 Zamkną drogi w nocy z powodu biegu (39 opinii)
- 4 "Protest bankomatów" dużej sieci (239 opinii)
- 5 Kolejny wiceprezydent Gdyni zaczął pracę (131 opinii)
- 6 Duże zmiany na Niepodległości w Sopocie (147 opinii)
Do Warszawy dłużej od 5 do 20 minut
Od 5 do 20 minut wydłuży się czas przejazdu pociągiem na trasie Trójmiasto-Warszawa. Na szczęście tylko do 28 lutego. Powodem jest remont kolejnego odcinka linii kolejowej E-65.
Prace między Legionowem i Montowem polegają głównie na wymianie torowisk i sieci trakcyjnych, montażu nowych urządzeń sterowania ruchem, budowie i modernizacji wiaduktów oraz mostów. Zbudowane zostaną także nowoczesne elementy infrastruktury kolejowej związane z obsługą ruchu pasażerskiego typu: perony, wiaty peronowe, przejścia podziemne dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się.
Szczegółowe informacje na temat zmian pasażerowie mogą znaleźć na stronie intercity.pl, bloga Infokolej, dworcowych punktów informacyjnych oraz z telefonicznej informacji kolejowej - 19 757 (z telefonów stacjonarnych) lub 42 20 55 007 (z telefonów komórkowych).
Opinie (141) ponad 10 zablokowanych
-
2011-01-05 21:46
i bedzie jeszcze dłużej (1)
Bo na tej trasie pkp intercity miało zakupić 20 składów Pendolino z wychylanym pudłem(200km/h)a okazało się że będą normalne składy bez wychylanego pudła czyli standardowo do 160km/h więc nic się nie zmieni w PKP!!!!!!!
- 8 2
-
2011-01-05 22:13
tak "standardowo" na tej trasie to jeszcze nigdy nie było więcej niż 120km/h
160km/h to już całkiem nieźle i zdecydowanie szybciej niż ze względu na kiepski stan torów i remonty pociągi poruszają się po tej linii w ostatnim czasie.
Zresztą 160km/h to największa prędkość jaką rozwijają pociągi w Polsce i obecnie jet to możliwe tylko na jednej linii kolejowej.
Oczywiście większa prędkość była by lepsza ale już nawet te 160km/h da całkiem przyzwoity jak na taką linie czas przejazdu z Gdańska do Warszawy.- 0 3
-
2011-01-05 21:47
ahhh... szkoda gadać... już mi sie nie chce... ręce opadają
- 10 0
-
2011-01-05 21:58
ile jeszcze tych remontów??
kiedy to się skończy?
- 8 2
-
2011-01-05 21:59
uff... trochę zwolni....
Do tej pory to był piorun - nawet człowiek spokojnie kanapki nie zjadł, a już zapowiadali Wschodnią. Dzięki temu będzie można spokojnie jajo na twardo wtrząchnąć!
- 18 2
-
2011-01-05 22:02
Wreszcie benzyna po 5 złotych.
Panie Premierze, z tym Kaczyńskim to już nie można wytrzymać......
Panie Premierze, ten podatek bankowy to zaraz trzeba wprowadzić, a z kolejną podwyżką VAT-u nie ma co czekać.
Niech ludzie widzą, że żyje się lepiej. I tak zagłosują.- 12 2
-
2011-01-05 22:15
LUDZIE!
spokojnie. w koncu to "tylko" do 28 lutego..
- 4 2
-
2011-01-05 22:17
a co to za zdjecie? (2)
to w Niemczech? bo ja jeszcze takiego u nas nie widzialem...
- 10 5
-
2011-01-05 22:33
Jeżdżą na trasach Warszawa - Poznań/Berlin/Kraków/Wrocław
- 3 1
-
2011-01-05 23:04
Etam, normalna EU44, "Husarz"
Czasami śmigają takie podpięte pod "Kaszuba".
- 4 2
-
2011-01-05 22:34
kolej mini prędkości
ciekawe czy zamówione pendolino są dostosowane do prędkości jakie rozwija się z pkp? dobrze, że w końcu okazało się że nie będzie tego wychylnego pudła..ufff
- 2 6
-
2011-01-05 22:43
Średnia prędkość pociągu w Polsce to ok 50 km/h. (1)
Przecież to jakaś parodia. Kolej powinna być alternatywą dla komunikacji samochodowej. Dla mnie pociągi nie muszą jeździć po 300 km/h, Niech jeżdżą 120 km/h i odcinek 100 km pociąg niech pokona w godzinę, to od razu sporo osób przesiądzie się z samochodu.
- 20 0
-
2011-01-05 22:46
No niech jeżdżą
160. Na tak ukształtowany kraj jak Polska zupełnie wystarczy.
- 5 0
-
2011-01-05 22:52
:D KABARET TRWA
PKP Intercity ma sposób na tłok: będzie mniej pociągów
Kolejarze mają pomysł na naprawę bałaganu na torach. I to bez wydawania pieniędzy. PKP Intercity chce zlikwidować najmniej oblegane kursy, by poprawić komfort w pozostałych pociągach
Od pierwszego marca na tory wyjedzie mniej pociągów. Według kolejarzy, to sposób na rozładowanie tłoku w pozostałych pociągach. - Przymierzamy się do korekt w rozkładzie jazdy. Chcemy zrezygnować z połączeń, które nie są obłożone, na rzecz lepszej oferty w pociągach, gdzie jest duży popyt ze strony klientów - zapowiedział w TVN Warszawa Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity.
Jak zapewnia prezes, cięcia mają nie przekroczyć 10 procent połączeń- 9 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.