- 1 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (35 opinii)
- 2 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (102 opinie)
- 3 Pozostałości baterii mającej bronić portu (61 opinii)
- 4 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (24 opinie)
- 5 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (132 opinie)
- 6 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (355 opinii)
Kierowca zatrzymał autobus miejski, bo przeszkadzał mu telefon pasażera
Naszego czytelnika - pana Jacka - spotkała nietypowa przygoda w gdyńskim autobusie miejskim. Jego kierowca nie chciał kontynuować jazdy, bo czytelnik dekoncentrował go przeglądając przy nim strony internetowe w telefonie.
Interwencja wprowadziła w osłupienie nie tylko naszego czytelnika, ale także innych pasażerów. Część z nich usiłowała ustalić u kierującego miejskim autobusem podstawę jego żądania, tym bardziej, że nasz czytelnik nie oglądał stron, które uznać można by za nieobyczajne, czy też nie zakłócał spokoju głośną muzyką z urządzenia.
Niestety, pasażerowie i kierowca nie mogli dojść do porozumienia, więc autobus stał. Wreszcie ktoś z tyłu pojazdu krzyknął, aby nasz czytelnik odpuścił i wyłączył telefon, bo kierowca nie da za wygraną. Pan Jacek schował więc telefon, a autobus ruszył w dalszą podróż.
Nasz czytelnik postanowił jednak wyjaśnić całą sprawę do końca i złożył skargę na kierowcę do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 20 kwietnia otrzymał odpowiedź sygnowaną podpisem Olgierda Wyszomirskiego - dyrektora ZKM.
W piśmie czytamy: "Po przeanalizowaniu zapisu kamer z monitoringu, zainstalowanego w pojeździe, ustalono, że powodem zwrócenia się kierowcy do Pana z prośbą o wyłączenie telefonu lub zajęcie innego miejsca było to, że wyświetlacz Pańskiego telefonu odbijał się w przedniej szybie autobusu, co negatywnie wpływało na koncentrację kierowcy podczas prowadzenia pojazdu".
Dlatego ZKM w Gdyni skargę uznał za niezasadną.
Odpowiedź zaskoczyła naszego czytelnika, który przyznał, że sprawy by nie było, gdyby kierowca wyjaśnił, o co dokładnie mu chodzi. Wszyscy zaoszczędziliby czas i nerwy.
Miejsca
Opinie (391) 8 zablokowanych
-
2017-04-21 12:17
I tak wszystkich pasażerów o cos prosic
- 0 0
-
2017-04-21 12:15
Ryś
Jeżeli coś rozprasza kierowcę należy przerwać jazdę i usunąć przyczynę dekoncentracji. Następnie można kontynuować podróż. Wszystko w temacie. Amen.
- 5 1
-
2017-04-21 09:41
Dzieci internetu (2)
Uzaleznieni od fejsbuka.ledwo wejda do autobusu,czy skm i juz musza sprawdzic fejsika.tak sie wychowuje idiotow,dac im do reki zabawke i juz sa szczesliwi.
- 4 2
-
2017-04-21 11:24
Dlaczego sam używasz teraz netu, wyślij tradycyjny list jako komentarz... (1)
- 0 2
-
2017-04-21 12:04
Internet to tylko narzędzie z którego debile nie potrafią korzystać, zatracając się w wirtualnej rzeczywistości. Wszystko jest dla ludzi rozsądnych
- 1 1
-
2017-04-21 11:36
Na włościach. (1)
A reklamy, czy inne neony nie oślepiają go podczas jazdy?. Czy badania dla zawodowych kierowców sprawdzają pod tym względem właściwości psycho-fizyczne kandydatów?. Może trudniej się w tedy jedzie ale to nie ludzie są dla niego tylko odwrotnie.
- 1 6
-
2017-04-21 12:03
Kolejny wypierdek urzędasek
- 2 0
-
2017-04-21 12:02
Pan jacek to chyba rurki nosi, biedactwo - popracowalby troche na odpowiedzialnym stanowisku to inaczej by spojrzal na swiat. Czas do roboty zamiast pisac nieuzasadnione zale
- 5 1
-
2017-04-21 12:01
wystarczylo, by kierowca poprosił o to, by pasażer się przesiadł
- 1 3
-
2017-04-21 10:58
a czy regulamin ZKM zakazuje na konkretnych miejscach użwyania telefonów? Są te miejsca oznaczone? (1)
NIE
- 2 5
-
2017-04-21 11:45
Idiotów nie sieją, sami się rodzą... Co tu więcej komentować...
- 1 2
-
2017-04-21 03:18
bezpieczeństwo (1)
najważniejsze a Jacek to pieniacz , nie wpuszczać go do autobusu, bo to jeszcze egoista pozdrawiam
- 8 4
-
2017-04-21 11:30
Może jeżdzić autem, prxzyjemniej, taniej i bez marud...
- 1 0
-
2017-04-20 18:44
(2)
Ja bym przeprosiła, wyłączyła telefon, wyjaśniła że nie wiedziałam, że się odbija w szybie i przeszkadza, i tyle.
A "pan Jacek" to jakiś - no nazwę po imieniu - ułom bez doświadczenia w prowadzeniu pojazdów i jednocześnie bez wyobraźni.
Dziwi mnie że portal informacyjny publikuje skargi każdej dysfunkcyjnej jednostki.- 18 3
-
2017-04-21 11:29
W pełni popieram wypowiedź poprzedniczki.
- 0 0
-
2017-04-20 21:37
i tym się różnicie
Ty jesteś normalna
- 1 0
-
2017-04-20 18:04
Zaden przepis w Regulaminie przewozu nie zabrania korzystania pasażerom z telefonów komórkowych (1)
Pasażer powinien olać kierowce albo kazać mu wezwać policję albo nadzór ruchu ale domyślam się że jak "Wreszcie ktoś z tyłu pojazdu krzyknął, aby nasz czytelnik odpuścił i wyłączył telefon, bo kierowca nie da za wygraną." to się przestraszył "linczu" i dlatego odpuścił.
- 2 22
-
2017-04-21 11:27
Kolejny ograniczony miłośnik siedzenia z nosem non stop w telefonie...
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.