- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (92 opinie)
- 2 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (22 opinie)
- 3 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (88 opinii)
- 4 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
- 5 Od soboty spore utrudnienia na A1 (70 opinii)
- 6 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (122 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-08 16:06
gdańsk to same obskurne bloki, korki i wyspa spichrzów - skansen w centrum miasta (19)
- 99 197
-
2010-09-08 16:14
(6)
kolega chyba z gdyni
- 41 24
-
2010-09-08 16:24
... (4)
cóż za porażająca logika
- 16 18
-
2010-09-08 16:29
(3)
obaj jesteście ze wsi ;)
- 22 7
-
2010-09-08 16:38
Sopot tu się żyje (1)
- 11 28
-
2010-09-08 19:06
Sopot - tu się żyje...za łapówki
- 20 6
-
2010-09-08 16:53
to ty musisz mieszkac w lesie
- 9 6
-
2010-09-09 12:19
niez gdyni tylko ze wsi
- 5 0
-
2010-09-08 16:40
gdańsk - miastem frustratów (4)
niestety taka jest prawda. może wynika z tego, że tak naprawdę wszyscy jesteśmy ludnością napływową i nie mamy miłości do miasta w genach?
- 17 31
-
2010-09-08 17:01
Mówisz za siebie? Bo nie za mnie. ;D
- 21 4
-
2010-09-08 18:23
a ja sie urodzilem w Gdyni...
i mimo to lubie Gdansk i Sopot tak jak moje miasto rodzinne:)
wszystkich po rowno jak MAMUSIA;)- 30 1
-
2010-09-09 10:14
nie mierz innyc swoją miarą
- 5 1
-
2010-09-09 12:20
i to że jest miastem frustratów świadczy chociażby pierwszy tutaj wpis?
- 3 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2010-09-08 18:34
a...
chyba ze Stolycy..?
- 3 0
-
2010-09-08 21:20
maniek do domu
czyli do gdyni
- 5 5
-
2010-09-09 00:34
nie karmić trolla (1)
jw. Gdańsk to piękne miasto, a zainteresowanym polecam lekturę 30dni, dwumiesiecznika traktującego o trómiescie
- 7 1
-
2010-09-09 09:10
co z tego że piękne jak ludzie głupi
a sam pomysł pasuje do gdańska w 100% - bezsensowne wydawanie kasy
- 2 11
-
2010-09-09 10:33
ale maniuś to Ty? mój mały maniuś?
- 0 1
-
2010-09-09 12:21
maniek ty nie dorastasz do pięt żadnemu miastu
- 2 0
-
2010-09-08 16:07
hm... (7)
to dlatego autobusy zkm wiecznie się spóźniają i jeżdżą niezgodnie z rozkładem. co się dziwić, jak kierowca wychodzi z autobusu żeby sobie "polatać" w godzinach pracy.
- 174 8
-
2010-09-08 16:17
(3)
Budyń brzytwy się chwyta przed wyborami.
Co ma goły rolnik do promocji miasta.
Ja bym do miasta czubków nie pojechał.
Niestety muszę w nim mieszkać.- 22 13
-
2010-09-08 16:40
a co do tego mają wybory???
- 7 7
-
2010-09-08 16:47
(1)
A to, że wzmożona działalność na wszelkich polach dziwnym trafem zbiega się z terminem wyborów.
- 11 6
-
2010-09-09 02:01
Przecież i tak wygra...
...po co ma się sprężać?
- 3 0
-
2010-09-08 21:42
hm...
to dlatego też samoloty wiecznie się spóźniają. Co się dziwić jak piloci latają sobie w godzinach pracy.
- 4 1
-
2010-09-09 09:11
bo jeżdzą na zwałową
- 1 0
-
2010-09-09 15:14
nie zgadzam się z twoją opinią
u mnie jeżdżą zgodnie z rozkładem
- 0 0
-
2010-09-08 16:09
Jakaś prowizorka.... (5)
co to ma być???
- 86 47
-
2010-09-08 16:11
(1)
specjalnie to zrobili, jakby ktoś kręcił komórką, albo słaby aparatem ;)
- 22 1
-
2010-09-08 17:16
żenujący efekt
nic więcej
- 15 16
-
2010-09-08 16:32
To się viral nazywa
- 14 3
-
2010-09-08 18:37
Prawdziwa "zagwozdka"-co za durne słowo.
- 3 4
-
2010-09-09 10:16
to jest dopiero swietny pomysł na promocje miasta!!!
- 2 3
-
2010-09-08 16:10
ooo znalazł się pan gąbka !!!
- 33 3
-
2010-09-08 16:11
ale tandeta ;p (5)
ale śmieszne
- 86 15
-
2010-09-08 16:32
(4)
"Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł"
Za taką kasę...- 19 6
-
2010-09-08 19:18
(1)
to ja bym te filmy zrobil za 200 tys..
- 9 5
-
2010-09-10 08:33
czas antenowy tez bys wykupil?
Juz nawet widzialem jak ktos na gazeta.pl skomentowal, ze koszt takiego filmu to 2-4 tys zł. :D
Niestety 99% ludzi wypowiadajacych sie na ten temat z mediami, czy reklama nie ma nic wspolnego i realiow nie zna. Zrobienie porzadnego 'virala' to jest bardzo trudna sprawa i jezeli w tej cenie jest takze emisja spotow, tych "normalnych", w TV (w tym poniekad w CNN) to cena jest nawet niska jak na taka produkcje.- 0 1
-
2010-09-08 20:45
za tę kasę to ja bym to zrobił w 3d (1)
- 5 4
-
2010-09-08 21:03
trzeba bylo zrobic
- 6 2
-
2010-09-08 16:12
tragedia, obciach (7)
strzelają sobie w stopę
- 88 51
-
2010-09-08 16:41
2 miliony strzałów w stopę? (6)
fajna reklama = zainteresowanie. dwa miliony odsłon świadczą, że kampania zadziałała...
- 14 10
-
2010-09-08 17:58
(2)
pytanie jak zadziałała w marketach rozdają też ulotki na promocjach a nawet jeśli zejdzie ich kilka tysięcy to nie zawsze jest to współmierne z odzewem także moim zdaniem nie strzał w stopę a bardziej w kolano ;)
- 8 7
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2010-09-09 21:43
mówisz o mamusi i tatusiu? parszywy faszysto?
- 1 0
-
-
2010-09-09 12:09
czymże są te 2 miliony osób wobec 8 milionów które odwiedziły jarmark dominikański
hahahaha- 6 0
-
2010-09-09 20:06
Też zobaczylem te filmy. Jestem zażenowany, tak zadzialała na mnie ta kampania.
- 3 0
-
2010-09-09 20:55
ekspert
ilość odsłon nie świadczy o tym, że kampania zadziałała panie ekspercie, tylko o ilosci odsłon, o tym czy zadziałała czy nie zadecyduje ilość potencjalnych turystów słaby panie ekspercie
- 3 0
-
2010-09-08 16:12
a to źdźbło które miał w tyłku będziesz jadł/a dziś na kolację (3)
SMACZNEGO
- 46 12
-
2010-09-08 17:03
z****iście, lubię źdźbła z tyłka. :D
- 16 0
-
2010-09-09 08:49
Logiku piwniczny... (1)
...słomy nie konsumuje nikt - za to wszyscy na nią s,,,ą.
GRĄDŹL- 1 0
-
2010-09-09 17:26
widocznie on konsumuje:P zwierzak jeden:D
- 1 0
-
2010-09-08 16:13
:D (5)
To z rolnikiem jest genialne :D
Świetny pomysł na zwrócenie uwagi.
Gratulacje dla autorów.- 98 51
-
2010-09-08 16:19
mam nadzieję, że to ironia...
bo jeśli nie...
- 9 18
-
2010-09-08 16:28
rozwiń skrót w podpisie (2)
czy ten skrót w podpisie powyzszego post oznacza "towarzystwo budyniowych cieniasów"?
- 6 15
-
2010-09-08 17:02
(1)
tbc - trochę bystrzejszy człowiek
- 11 4
-
2010-09-08 19:11
tbc - tuberculosis czyli gruźlica
- 6 0
-
2010-09-08 17:04
Popieram! Świetny pomysł i świetne wykonanie!
- 13 11
-
2010-09-08 16:14
szkoda pieniedzy (3)
szkoda kasy,lepiej by dziury zalatali w miescie
- 102 46
-
2010-09-08 16:39
dziury to se załataj w zębach (1)
- 16 17
-
2010-09-08 19:17
A Ty sobie wypełnij amalgamatem ubytki korowo-podkorowe, dentysto-sadysto
- 7 5
-
2010-09-08 17:02
załataj sobie dziurę w głowie
- 13 7
-
2010-09-08 16:14
Pewne rzeczy śmieszą, jak się je widzi pierwszy, drugi raz.
W tej chwili czuję przesyt formuły inscenizowanych filmików z komórki z efektami specjalnymi.- 40 10
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.