- 1 Poważny wypadek w Chyloni (99 opinii)
- 2 Parking przecieka. Są chętni do naprawy (50 opinii)
- 3 Rozbiórka na terenie kupionym za 130 mln zł (138 opinii)
- 4 Wraca ocenzurowany "autobus do piekła" (167 opinii)
- 5 Kot Rysiek będzie miał swoją rzeźbę (157 opinii)
- 6 Przepisy niewiele zmieniły na przejściach? (186 opinii)
Obsługa pociągów PKM nie pomaga pasażerom
Po automatach teraz obsługa pociągów na linii PKM sprzedaje zbyt drogie bilety za przejazd. Pracownicy nie orientują się w bogatej ofercie za przejazd, zapominają o tańszych biletach. Przewoźnik tłumaczy, że cyklicznie szkoli załogę ze swojej oferty. Na co zatem należy zwrócić uwagę kupując bilety, by nie stracić pieniędzy?
W obu tych przypadkach przewoźnik tłumaczył się wadliwym oprogramowaniem, które miało niebawem ulec zmianie. Wydawało się, że nieomylni w tej sytuacji mogą być już tylko ludzie: kasjerka w kasie biletowej, czy też kierownik pociągu sprzedający bilety. Niestety, przykład naszego czytelnika pokazuje, że wcale tak nie musi być.
Czytaj też: Wreszcie pojawią się biletomaty przy linii PKM
- Proszę wyobrazić sobie moje zdziwienie, gdy w pociągu PKM poprosiłem o bilet z lotniska do Gdańska Głównego i zażądano ode mnie 6 zł. Na pytanie dlaczego nie poproszono mnie o 3,5 zł, czyli tyle ile kosztuje bilet miejski, pani sprzedająca odpowiedziała, że poprosiłem o bilet z lotniska do Gdańska Głównego i tyle właśnie kosztuje, a za 3,5 zł to może mi pani sprzedać bilet miejski. Zapytałem więc: Czy na miejskim też mogę pokonać te trasę? Sprzedawczyni powiedziała: "tak" - opowiada Marek Kiwilszo, czytelnik.
Przypomnijmy, że w cenie 6 zł można nabyć bilet trójmiejski, uprawniający do jednorazowej jazdy pociągiem SKM lub PKM po całym Trójmieście.
- Wiele osób, nie dostrzegając tej różnicy, straciłoby 2,5 zł. Kupiłem bilet za 6 zł tylko po to, by móc pokazać, jak pracownicy mogą naciągać w biały dzień pasażerów - dodaje czytelnik.
Władze SKM-ki, która kursuje po linii PKM, przekonują, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i robią wszystko, co mogą, by podobnych problemów uniknąć.
- Co jakiś czas prowadzimy szkolenia dla naszych pracowników m.in. z oferty biletowej. Linia PKM została niedawno otwarta. Do tego doszły kursy w kierunku Kartuz. Z tego powodu niektórym pracownikom trudno się do oferty dostosować na tych odcinkach. Uczulamy ich na to - mówi Marcin Głuszek, dyrektor ds. umów i marketingu SKM.
Zobacz nasz rozkład jazdy PKM i SKM.
Opinie (187) 6 zablokowanych
-
2016-03-02 08:34
Pkm
Zawsze jak jadę PKM to ona staje i czeka aż przejedzie obok ta druga i przez to zawsze się spóźnia do stacji docelowej o jakieś 5 min przez co nigdy nie zdarzam na SKM i muszę czekać na następną jakieś 10 min i codziennie się spóźniłam do szkoły
- 0 0
-
2016-06-28 16:11
oszuści
Zostałem oszukany ponieważ sprzedano mi droższy bilet , ponadto obsługa niemiła, nie wpuszczają więcej niż 6 rowerów . Parodia
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.