- 1 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (207 opinii)
- 2 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (259 opinii)
- 3 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (47 opinii)
- 4 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (143 opinie)
- 5 Kredkami w kierowców przy przejściu (42 opinie)
- 6 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (60 opinii)
Problemy z opłatą za lotniskowy parking
Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.
W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.
Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.
Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.
Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.
W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.
Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".
W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.
Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł.
W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.
Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.
Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.
Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Miejsca
Opinie (261) 6 zablokowanych
-
2017-07-16 21:34
Takie lotnisko jak i patron
Zajechałem na parking 10 minutowy. Pasażer wysiadł ja ruszyłem dalej. Ale był z jakiś powodów spory tłok przy bramkach wyjazdowych i nie z mojej winy przekroczyłem czas, owe magiczne 10 minut. To jest kpina z użytkowników lotniska. Jak i kpiną jest patronat.
- 4 0
-
2017-07-16 17:35
(3)
co za glupie b...o
nigdy nie mialem zadnego problemu z parkingiem a obsluga w BOK jest bardzo dobra. Nieraz tam zachodze o cos zapytac- 2 7
-
2017-07-16 21:26
za to masz problem z kulturą osobistą
- 1 0
-
2017-07-16 20:07
(1)
Jak nie masz problemów to po co zachodzisz zapytać?
- 2 1
-
2017-07-16 20:35
bo mam pytania
- 1 0
-
2017-07-16 21:24
Psy szczekają karawana jedzie dalej, możemy tu sobie popisać.
Ważna jest kasa, nieuzasadnienie wysoka. Markety mają większe parkingi i kasy nie biorą, bo można pojechać do innego. Tu nie ma wyboru, więc można dowolnie brać. Za wszystko.
- 6 0
-
2017-07-16 20:04
W zeszłym tygodniu parkomat nie chciał przyjąć żadnej z moich kart, na szczęście znalazłem drobne
- 0 0
-
2017-07-16 17:54
Ktoś pomyślał ile dodatkowych kierowców przez tą panią musiało również opłacić bilet? (2)
Zablokowała wyjazd z kiss&fly bo chciała oszczędzić kilka złociszy na parking krótkoterminowy oraz wymigać się od noszenia bagaży siostry.
- 0 6
-
2017-07-16 19:36
A co ludzie maja poradzic jak trzeba zaplacic ? Tak zbudowali to powinni przypuszczac ze beda takie sytuacje po to chyba kasy w razie czego tam są ?!
- 0 0
-
2017-07-16 19:34
To nie byla godzina szczytu, jest 5 wyjazdow
- 0 0
-
2017-07-15 16:06
(4)
Ciekawe czy siostra będzie równocześnie ciagnąć na angielskim socjalu i pobierac 500+ ?
- 20 23
-
2017-07-16 18:45
(1)
siostra wyszła za angola. U nas nikt nie chciał grubej z krzywymi nogami.
- 0 2
-
2017-07-16 19:25
Oby, bo z takimi tekstami polskim kobietom współczuję że trafiają na takich typów jak ty. Nie dziwię się że większość teraz wyjechała . Jak kobieta by nie wyglądała...
- 2 0
-
2017-07-16 06:03
Typowy Polak
- 2 1
-
2017-07-15 16:25
A co zazdroscisz, że ktoś może robić dzieci a ty juz nie? Jej sprawa. Haha burak
- 3 9
-
2017-07-15 16:55
(2)
Ludzie połowa z was chyba nie rozumie tego artykułu ale swoje 2 grosze dorzuca. Babka wcale nie jest cwaniarą i oszustką jak ją nazywacie. Byłem tam wtedy. Nie mowila ze nie zaplaci tylko czemu z kazda próbą zaplaty wzrastala jej cena ?! Gdyby kasa dzialala to by zaplacila i nie bylo by problemu. Te czytniki sa porysowane jakby bylo to celowe ! I darujcie sobie te denne komentarze. Wjechala na kiss &fly to wjechala po co drazyc. Miala zaplacic 20zl a musiala 40 zl to jest roznica !
- 48 6
-
2017-07-16 18:42
To jest zlodziejski kraj
Juz ta sama opłata 20 zł powyżej 10 minut jest absurdalna, wprost z d...y wyjęta!
Wszystko powinno mieć jakąś miarę...przyzwoitości- 2 0
-
2017-07-16 09:26
Nic tak nie cieszy frustratów, jak fakt, że ktoś musi wyskoczyć z kasy.
- 6 0
-
2017-07-15 16:30
Nigdy w życiu... (6)
Lotnisko imieniem konfidenta to najgorsze lotnisko w Polsce...jeździmy do Bydgoszczy o wiele milej!!!
- 21 34
-
2017-07-15 16:41
Gdynia (1)
A co lata z Bydgoszczy nie obrażając nikogo.
- 7 0
-
2017-07-16 18:23
Nie będzie kupował ..... A nie latał z Bydgoszczy
To był cytat z filmu
- 0 0
-
2017-07-15 17:16
lepiej jeździj do Elbląga, tam..
przekop ci zrobią... na świat !
Przekop im. Poległego Św. Lecha K.- 5 2
-
2017-07-15 16:43
Do pisiora
spadaj na Miesięcznicę kaczy przykurczu
- 8 5
-
2017-07-15 16:31
(1)
To se jeździj pisiorku. Możesz nawet z Torunia latać.
- 12 4
-
2017-07-15 16:40
Do Bydgoszczy będę jeździł a tu nie będę kupował
Pewnie tam obsługują w krawatach, a wiadomo w krawacie to mniej się awanturują
- 5 3
-
2017-07-16 11:31
(2)
Pani miała pecha, albo coś źle zrobiła. Ja zostawiłem auto na długoterminowym parkingu i wg cennika powinienem zapłacić ok 90 zł. Wracam z wycieczki, idę do parkomatu, a on woła o 69 zł. Zapłaciłem, wyjechałem i było OK.
- 0 5
-
2017-07-16 18:03
"Pani miała pecha, albo coś źle zrobiła".
No tak, mamy winnego. Albo winna ofiara albo ofiara. Innej opcji nie ma.- 2 0
-
2017-07-16 11:41
Okej w Twoim przypadku podziałało na Twoją korzyść ale nie sądzisz że coś jednak jest na rzeczy ? Skoro jednemu policzylo na korzyść to drugiemu musieli zabrac aby wyjsc na swoje..
- 1 0
-
2017-07-15 15:33
40 PLN to tyle ile woda mineralna na lotnisku więc nie tak źle (3)
- 36 11
-
2017-07-16 16:46
Kawa rozwodniona 250ml za 26zl
- 1 0
-
2017-07-15 15:48
Stać cie na samolot stać cie na wodę za 40pln (1)
Jak nie to rowerem
- 10 9
-
2017-07-15 16:36
Na samolot jeszcze mnie nie stać, na bilet owszem
Cena biletu jest niższa niż cena roweru, nie rozumiem do czego pijesz?
- 18 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.