• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • Takie lotnisko jak i patron

    Zajechałem na parking 10 minutowy. Pasażer wysiadł ja ruszyłem dalej. Ale był z jakiś powodów spory tłok przy bramkach wyjazdowych i nie z mojej winy przekroczyłem czas, owe magiczne 10 minut. To jest kpina z użytkowników lotniska. Jak i kpiną jest patronat.

    • 4 0

  • (3)

    co za glupie b...o
    nigdy nie mialem zadnego problemu z parkingiem a obsluga w BOK jest bardzo dobra. Nieraz tam zachodze o cos zapytac

    • 2 7

    • za to masz problem z kulturą osobistą

      • 1 0

    • (1)

      Jak nie masz problemów to po co zachodzisz zapytać?

      • 2 1

      • bo mam pytania

        • 1 0

  • Psy szczekają karawana jedzie dalej, możemy tu sobie popisać.

    Ważna jest kasa, nieuzasadnienie wysoka. Markety mają większe parkingi i kasy nie biorą, bo można pojechać do innego. Tu nie ma wyboru, więc można dowolnie brać. Za wszystko.

    • 6 0

  • W zeszłym tygodniu parkomat nie chciał przyjąć żadnej z moich kart, na szczęście znalazłem drobne

    • 0 0

  • Ktoś pomyślał ile dodatkowych kierowców przez tą panią musiało również opłacić bilet? (2)

    Zablokowała wyjazd z kiss&fly bo chciała oszczędzić kilka złociszy na parking krótkoterminowy oraz wymigać się od noszenia bagaży siostry.

    • 0 6

    • A co ludzie maja poradzic jak trzeba zaplacic ? Tak zbudowali to powinni przypuszczac ze beda takie sytuacje po to chyba kasy w razie czego tam są ?!

      • 0 0

    • To nie byla godzina szczytu, jest 5 wyjazdow

      • 0 0

  • (4)

    Ciekawe czy siostra będzie równocześnie ciagnąć na angielskim socjalu i pobierac 500+ ?

    • 20 23

    • (1)

      siostra wyszła za angola. U nas nikt nie chciał grubej z krzywymi nogami.

      • 0 2

      • Oby, bo z takimi tekstami polskim kobietom współczuję że trafiają na takich typów jak ty. Nie dziwię się że większość teraz wyjechała . Jak kobieta by nie wyglądała...

        • 2 0

    • Typowy Polak

      • 2 1

    • A co zazdroscisz, że ktoś może robić dzieci a ty juz nie? Jej sprawa. Haha burak

      • 3 9

  • (2)

    Ludzie połowa z was chyba nie rozumie tego artykułu ale swoje 2 grosze dorzuca. Babka wcale nie jest cwaniarą i oszustką jak ją nazywacie. Byłem tam wtedy. Nie mowila ze nie zaplaci tylko czemu z kazda próbą zaplaty wzrastala jej cena ?! Gdyby kasa dzialala to by zaplacila i nie bylo by problemu. Te czytniki sa porysowane jakby bylo to celowe ! I darujcie sobie te denne komentarze. Wjechala na kiss &fly to wjechala po co drazyc. Miala zaplacic 20zl a musiala 40 zl to jest roznica !

    • 48 6

    • To jest zlodziejski kraj
      Juz ta sama opłata 20 zł powyżej 10 minut jest absurdalna, wprost z d...y wyjęta!
      Wszystko powinno mieć jakąś miarę...przyzwoitości

      • 2 0

    • Nic tak nie cieszy frustratów, jak fakt, że ktoś musi wyskoczyć z kasy.

      • 6 0

  • Nigdy w życiu... (6)

    Lotnisko imieniem konfidenta to najgorsze lotnisko w Polsce...jeździmy do Bydgoszczy o wiele milej!!!

    • 21 34

    • Gdynia (1)

      A co lata z Bydgoszczy nie obrażając nikogo.

      • 7 0

      • Nie będzie kupował ..... A nie latał z Bydgoszczy

        To był cytat z filmu

        • 0 0

    • lepiej jeździj do Elbląga, tam..

      przekop ci zrobią... na świat !
      Przekop im. Poległego Św. Lecha K.

      • 5 2

    • Do pisiora

      spadaj na Miesięcznicę kaczy przykurczu

      • 8 5

    • (1)

      To se jeździj pisiorku. Możesz nawet z Torunia latać.

      • 12 4

      • Do Bydgoszczy będę jeździł a tu nie będę kupował

        Pewnie tam obsługują w krawatach, a wiadomo w krawacie to mniej się awanturują

        • 5 3

  • (2)

    Pani miała pecha, albo coś źle zrobiła. Ja zostawiłem auto na długoterminowym parkingu i wg cennika powinienem zapłacić ok 90 zł. Wracam z wycieczki, idę do parkomatu, a on woła o 69 zł. Zapłaciłem, wyjechałem i było OK.

    • 0 5

    • "Pani miała pecha, albo coś źle zrobiła".

      No tak, mamy winnego. Albo winna ofiara albo ofiara. Innej opcji nie ma.

      • 2 0

    • Okej w Twoim przypadku podziałało na Twoją korzyść ale nie sądzisz że coś jednak jest na rzeczy ? Skoro jednemu policzylo na korzyść to drugiemu musieli zabrac aby wyjsc na swoje..

      • 1 0

  • 40 PLN to tyle ile woda mineralna na lotnisku więc nie tak źle (3)

    • 36 11

    • Kawa rozwodniona 250ml za 26zl

      • 1 0

    • Stać cie na samolot stać cie na wodę za 40pln (1)

      Jak nie to rowerem

      • 10 9

      • Na samolot jeszcze mnie nie stać, na bilet owszem

        Cena biletu jest niższa niż cena roweru, nie rozumiem do czego pijesz?

        • 18 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane