- 1 Tony kokainy w Gdyni. Mówili, że to kreda (32 opinie)
- 2 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (110 opinii)
- 3 Zakaz palenia na balkonie. Czy można palić na balkonie?
- 4 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (122 opinie)
- 5 Miliony strat po setkach ataków hakerskich (62 opinie)
- 6 Borawski rezygnuje z wiceprezydentury (149 opinii)
Zdewastowana wystawa papieska (4 raporty)
Policja zabezpiecza ślady na zniszczonej wystawie papieskiej
Ktoś uszkodził wystawę papieską
Zdewastowana wystawa papieska
Zdewastowana wystawa JPII
Opinie (300) ponad 100 zablokowanych
-
2023-04-11 08:46
Opinia wyróżniona
(15)
Zastanawiam się co się stało z miejskim monitoringiem i jego operatorami.
- 230 15
-
2023-04-11 18:20
Jak sami przyznali, 1 operator na 99 kamer !!! Chore i bezkarne to miasto. Sa pilniejsze wydatki
- 1 1
-
2023-04-11 17:08
A co się miało stać?
- 1 1
-
2023-04-11 15:36
To że gdzieś wisi kamera nie oznacza, że należy ona do miejskiego monitoringu. (1)
- 1 3
-
2023-04-11 17:05
Nikt nie twierdzi, że "gdzieświsząca" kamera to monitoring miejski.
- 1 1
-
2023-04-11 14:40
Muszę Cię zmartwic. Operator nie mógł widziec bo nie ma tam monitoringu miejskiego. Najpierw sprawdź to a potem komentuj (1)
- 2 3
-
2023-04-11 17:04
Solidarność ma dobry monitoring. Poza tym monitoring miejski tam jest - to znaczy, taki który obejmuje to miejsce. Sprawdź,.potem pisz.
- 1 1
-
2023-04-11 14:14
Jak zawsze miejski monitoring okazał sie nie przydatny w centrum Gdańska mozna niszczyc krasc ,mordowac bezkarnie (3)
to juz kolejna kompromitacja władz Gdańska.I to idealny kolejny z tysiaca przykładów nienawiści lewackiej sprowokowanej przez medialne szczujnie głownie TVnu
- 25 17
-
2023-04-11 18:22
Nienawidze bezkarnosci w tym miescie i ukladow
Ale kiedys w Oliwie na Kanapariusza, gdy jeszcze byly stare kamery gdzie niemal nic nie widac, zerwano plakaty 2 radnych. Zjawili sie natychmiast
- 3 1
-
2023-04-11 14:33
winny tvpis i partia Kurskiego
- 7 11
-
2023-04-11 14:26
taaak - dowodem na to jest publikacja nagrań i akcja policji kilka godzin po fakcie
Wyłącz czasem telewizor i wyjdź dotknąć trawy, dobrze Ci to zrobi
- 13 6
-
2023-04-11 14:09
święta były.
Też są zdewastowani.
- 7 3
-
2023-04-11 14:04
Świętowali. Przecież w święta się świętuje a nie pracuje
- 7 4
-
2023-04-11 13:30
Bo tak (2)
Odwrócili wzrok jak ten którego dotyczyła ta "wystawa".
- 64 23
-
2023-04-11 13:50
Łżesz (1)
- 14 31
-
2023-04-11 14:40
jak dziwisz
- 17 6
-
2023-04-11 08:03
A Solidarność to powinna zajmować sie sprawami pracowników jako związek zawodowy (5)
a nie robieniem wystaw o JP2 czy temu podobnych. Nie popieram jednak niszczenia pomników,wystaw i odjaniepawlenia Polski i tak samo nie popieram głupich marszów,manifestacji i nabożeństwa w obronie JP2. Tylko powinna powstać niezależna komisja do zbadania całej działalnosci naszego papieża.I od jej wyników nalezy podjąc odpowiednie decyzje dotyczące JP2.
- 140 51
-
2023-04-11 14:02
Najpierw propponuje komisje wsprawie dzialalnosci Jaruzeslkiego,potem kwasa ,cimoszewicza i tuska (2)
- 5 4
-
2023-04-11 14:40
Nie,pierwsza komisja powinna dotyczyc JP2,druga tw,Balbiny i Maciarewicza i Ziobry(Zera).
- 3 5
-
2023-04-11 14:37
a potem Dudy i pisu w sprawie machlojek podczas covid 19
- 2 4
-
2023-04-11 14:01
j23 to był ruski szpiek wiec ruski trolu dobrze sie podpisujesz
- 0 5
-
2023-04-11 10:59
Komisja do zbadania dzialalnosci papieza?
Czego to ludzie nie wymysla
- 4 7
Wszystkie opinie
-
2023-04-11 07:47
Rasizm (15)
Jakie kary są za rasizm
- 84 84
-
2023-04-11 07:58
Nie wiem, ale na twoją przypadłość na pewno są jakieś leki...
- 53 20
-
2023-04-11 08:51
Sądząc po słowach wypowiadanych przez Jędraszewskiego
I tego, że nie siedzi w pierdlu , to żadne :)
- 28 7
-
2023-04-11 08:57
Nie tyle rasizm co brak tolerancji i szacunku u osób (7)
które oficjalnie walczą o tolerancję, diversity & Inclusion. Czyli klasyczne lewicowe oderwanie tego co robią, od tego o czym mówią.
- 19 31
-
2023-04-11 09:04
(4)
Oderwanie słów od czynów to także katolicka przypadłość, a zwłaszcza funkcjonariuszy kościoła. Czyżby kościół katolicki był lewicowy?
- 33 11
-
2023-04-11 09:22
Gdybyś nie był nietolerancyjnym ignorantem (3)
i wiedział coś w temacie środowiska które tak fałszywie i niesprawiedliwie oceniasz, to byś wiedział, że księża sami nawet na mszy mówią że nie są bez winy i grzechu - to duża grupa ludzi w której zawsze znajdzie się jakaś czarna owca. Ale do tego musiałbyś wyjść, ze swojej lewicowej bańki informacyjnej. Oczywiście nie widzisz takich czarnych owiec wśród swoich tęczowych ziomków.
- 9 31
-
2023-04-11 09:29
Oni powtarzają bez głębszej refleksji wyuczoną formułę, po czym biorą kamień i pierwsi rzucają w każdego, kto odbiega od ich standardu.
- 25 6
-
2023-04-11 09:38
A no to fajnie, że mówią
a jeszcze lepiej byłoby, gdyby za tym szły jakieś czyny, a nie tylko prowadzenie tajnych postępowań wobec nich które kończą się przeniesieniem do innej parafii.
- 21 6
-
2023-04-11 13:35
To niech się zgłoszą do prokuratury i zadośćuczynią ofiarom.
Samo gadanie to jak o tym, co chodził boso po wodzie.
- 4 2
-
2023-04-11 09:21
oho, Pan już zna sprawców
to może warto ich wysłać na najbliższy posterunek, a nie tylko opisywać?
- 10 1
-
2023-04-11 09:26
Używasz słów, których nie rozumiesz do potwierdzenia swojej tezy.
- 9 1
-
2023-04-11 10:51
Może miałeś na myśli "fakt ukrywania pedofilii w kościele" (1)
A wymksnęło ci się "rasizm" ?
- 11 3
-
2023-04-11 10:56
wybacz mu on dopiero się uczy alfabetu i źle wkleił z internetu, bo nie rozumiał znaczenia słów
- 5 2
-
2023-04-11 11:12
Rasizm? (1)
Znasz znaczenie tego słowa?
- 4 0
-
2023-04-11 11:15
rasizm w stosunku do "czarnych" w sułtanach
chyba?
- 5 2
-
2023-04-11 12:24
co ma wystawa z papieżem do rasizmu?
pytam z ciekawości, poszerzam horyzonty :)
- 4 1
-
2023-04-11 07:51
(62)
Ciekawe co na to Pani Prezydent ? Przecież Gdańsk jest miastem przyjaznym dla wszystkich ( tylko i wyłącznie dla mniejszości)
Czemu państwo z lewej strony nie odważy się na atak na synagogę bądź meczet ?
Aha zapomniałem na nich nie można bo to "niedobra jest" , a na katolików można bo to modne- 349 197
-
2023-04-11 07:55
Ile (1)
Meczetów jest w Gdańsku?
A ile synagog?- 25 42
-
2023-04-11 07:59
Jeden meczet i dwie synagogi. Nie dziękuj
- 67 1
-
2023-04-11 08:01
(6)
Nie na katolików, na zbirów i współwinnych.
- 33 22
-
2023-04-11 09:36
(5)
Aha, czyli teraz każdy będzie brał prawo we własne ręce ? Od tego mamy sądy i prawo.
Ale spokojnie już za kilka lat wmówią nam miłość między człowiekiem , a zwierzęciem - no bo przecież on merda ogonkiem . Do tego zmierza współczesny LEWY świat.- 12 23
-
2023-04-11 11:13
nikomu nic nie trzeba wmawiać (4)
gdyby tylko prawica przestała ustawiać ludziom życie, wszystkim żyłoby się lepiej. Ale nie, nierozerwalne małżeństwa, prawo do bicia dzieci, obowiązek chodzenia do kościoła, co jeszcze wymyślicie?
p.s. zoofilia istnieje, to jest fakt, nieważne jak bardzo będziesz to wypierał- 16 6
-
2023-04-11 11:16
Jacek Kurski miał rozwód kościelny
Jak widać nawet nauki i prawa kościelne nie dotyczą pisu
- 15 2
-
2023-04-11 11:38
zatem lewica niech przestanie też układać nam życie (2)
wymuszając akceptację swoich kolorowych fanaberii !!!
- 10 13
-
2023-04-11 11:46
gdybyś był bezstronny to byś nie powielał polityki pisu
- 9 7
-
2023-04-11 14:34
... kto ci takie coś wmusza?
Ktoś ci wmówił że jeśli zaakceptujesz np. małżeństwa homoseksualne to w transakcji wiązanej też będziesz musiał takie zawrzeć? W zupełności wystarczy jeśli przestaniesz ludziom zaglądać do ich prywatnych spraw które cię nie dotyczą i wymuszać na nich własnych przekonań na temat co im wolno a co nie i zapewniam że będziesz szczęśliwszy niż jesteś teraz.
- 9 1
-
2023-04-11 08:13
(3)
To wszystko pikuś w porównaniu z wyprawami krzyżowymi.
- 47 26
-
2023-04-11 08:47
(2)
A wyprawy krzyżowe to pikuś w porównaniu z lewicową rewolucją francuską, o lewicowej rewolucji kulturalnej Mao nawet nie wspominając.
- 37 28
-
2023-04-11 09:29
Pewnie że pikus
Taka rewolucja lewicowa w porównaniu do chrześcijańskich mordów i gwałtów w Amerykach, czy dostawaniu wynagrodzeń tam za konkretne organy.
Chrześcijaństwo to największe zło- 22 10
-
2023-04-11 11:17
nie porównuj jakiejś rewolucji
do zabijania "w imię Boga" oni nawracali ludzi mieczem
- 7 2
-
2023-04-11 08:16
poprawność polityczna włądzy jest niesamowicie szkodliwa dla społeczeństwa tylko pytanie dlaczego ludzie na cos takiego głosują ?
- 27 11
-
2023-04-11 08:20
(12)
Jak zwykle ten upośledzony argument... katolicy wtrącają się w życie innych, nachalnie wpychają tę swoją wiarę wszystkim, czują się obrońcami moralności i uwielbiają pouczać - no ale czar prysł (ups, nie "czar" bo mnie jeszcze na stosie spalicie...), wychodzi na jaw, że ludzie kościoła to obłudni kłamcy, że kościół to biznes, no i w dodatku nie ma tam żadnej świętości tylko afery, a księżulki tak się rozpasły na władzy, że myślą że mogą traktować ludzi jak parobków i robić co im się żywnie podoba i nic im się nie stanie... ale czasy się zmieniły, część ludzi przejrzała na oczy i ma odwagę stanąć na przeciw kościołowi (jeszcze 20 lat temu takie osoby by zniszczono) i obnażyć fałsz na którym jest zbudowany. To nie jest "moda", to jest wasza, he he "kara za grzechy".
- 75 36
-
2023-04-11 08:27
(8)
rzetelne wyjaśnienie jednak wątpię aby do zacietrzewionych katolickich głów to dotarło chociaż w minimalnym stopniu - jednak popieram, że trzeba im to powtarzać tak długo aż w końcu przejrzą na oczy
- 49 23
-
2023-04-11 08:44
Szkoda nerwów (7)
Za 20 lat katolicy w Polsce to będzie margines. Dzisiaj kościół jest w stanie agonalnym i już się z tego nie podniesie.
- 34 21
-
2023-04-11 08:58
i to dobrze jezeli tak bedzie? (1)
Czy zle wg Was?
- 1 5
-
2023-04-11 15:31
Dobrze.
Może wreszcie uda się wprowadzić rozdział państwa od kościoła. Chociaż same procenty mało znaczą w sytuacji gdy władza, ziemia i pieniądze są w łapach tych kilku procent oraz gdy kilka posłusznych procent może przechylić szalę wyborów.
- 0 1
-
2023-04-11 09:02
Religia w szkole sredniej (1)
2 religie, 2 fizyki, 2 angielskie...
Tylko tyle, że z religii można się wypisać...ufffffff.
I ludzie z tego korzystają, na początku niesmiało (klasa 1), potem już stadnie.
W mojej klasie tylko dwie osoby z chodzących na religię wiedzą, kim jest Judasz! Druga klasa szkoły średniej...Tak uczy sie tego przedmiotu, takie jest zainteresowanie- 15 8
-
2023-04-11 10:18
nadal od oceny z religii waży się czy dziecko przejdzie do następnej klasy?
- 3 4
-
2023-04-11 09:03
z obiawień wynika zupełnie odwrotna obietnica. (1)
przeżyje jedynie garstka wierzących ale zw wszystkich ludzi na świecie. Jesteś gotowy na spotkanie z Bogiem?
- 3 17
-
2023-04-11 15:31
Ty widać nie, skoro jesteś ze strachu.
- 3 0
-
2023-04-11 09:13
całkowite pomylenie pojęć - "kościół" to nie budynek lub ksiądz tylko "zrzeszenie" ludzi wyznające tą samą wiarę
- 9 3
-
2023-04-11 08:57
Tak (2)
Dlatego w ramach wzajemnego poszanowania trzeba im niszczyć wystawy i na każdym możliwym kroku poniżać
Logiczne!- 11 11
-
2023-04-11 11:18
***** ***
całym sercem
- 10 6
-
2023-04-11 15:31
Jak Kuba ...
- 1 0
-
2023-04-11 08:46
To jest ta Gdańska forma Diversity & Inclusion? (7)
Kto nie trzyma im palca w zupie ten jest cancelowany, atakowany itp? Piękna tolerancja w naszym mieście.
- 28 16
-
2023-04-11 08:57
Diversity & Inclusion właśnie wszędzie tak wygląda. To tylko puste słowa i nic więcej.
- 15 3
-
2023-04-11 09:04
Po co ta papieska wystawa, czytaj,prowokacja? (5)
Co więcej, znając papieża JP2, on sam nie chiałby takich wystaw i pomników
- 19 15
-
2023-04-11 09:12
Jaka prowokacja? Ani mnie ani dziesiątek innych osób ona nie prowokuje. (1)
Jeśli kogoś to prowokuje, to najwyraźniej ma problem ze sobą - ma problem z brakiem tolerancji.
- 19 16
-
2023-04-11 10:08
to pis ma problem z tolerancją, wg pis jest tylko jedna prawdziwa wiara i jeden wzór polskiej rodziny, dziwne że prezes pis odbiega od tego wzoru
- 18 10
-
2023-04-11 09:30
(2)
A to nie sam JP2 był przy odsłonięciu swojego pierwszego pomnika?
- 6 3
-
2023-04-11 09:42
(1)
dlaczego są stawiane pomniki osób żyjących? lol?
- 7 4
-
2023-04-11 15:32
Bo po śmierci mogą się nie doczekać!
- 1 0
-
2023-04-11 08:53
Przecież wy też jesteście w (4)
Mniejszości w czym problem?
- 4 2
-
2023-04-11 10:19
wy czyli kto? (3)
pisz konkretniej, bo twoją wypowiedź potraktuję jako obrazę mojej wiary
- 4 6
-
2023-04-11 11:29
wy, czyli osoby które uważają, że wyznają wiarę katolicką (2)
traktuj to sobie jak chcesz xD
- 3 3
-
2023-04-11 11:48
uważają, że wyznają? (1)
czy po prostu wyznają? bo to jest różnica
- 1 3
-
2023-04-11 15:18
A diabli wiedzą...
Nie mam pojęcia jak traktować "katolików" którzy za absolutnie święte uważa 10 przykazań (co nie znaczy że je przestrzega), ale przykazania które był wydane zaraz po nich (jak np. zakaz jedzenia owoców morza i... zezwolenie na jedzenie koników polnych) już udają że zupełnie nie istnieją.
Religia to parszywie niekonsekwentna sprawa jest i próby definiowania dokładnych granic katolik/niekatolik są skazane na porażkę.- 1 1
-
2023-04-11 08:56
(2)
Ja nie słyszałam nigdy w życiu, by synagodze,.cerkwi, czy meczecie wyrabiały się "takie" rzeczy, jak w kościele. Może ludzie inny, a może instytucja.
- 14 12
-
2023-04-11 10:44
(1)
Bo meczecie za inną orientację by cie kamieniami ubili, taka to jest religia
- 9 6
-
2023-04-11 15:35
Nie oceniaj innych religii, gdy twoja podobna!
- 1 1
-
2023-04-11 08:56
A czemu państwo z lewej mieli by atakować synagogi lub meczety? (15)
Ich kler też jest do duszy, ale ich kler... został w domu i tam ustala prawa i niszczy ludziom życie, przez co część z tych ludzi ucieka do nas (a raczej do EU). Po co mieli byśmy atakować zwykłych wyznawców ichnich religii?
Ta wystawa to jeden wielki burdel. Ktokolwiek to zniszczył nawet nie musiał mieć nic do papieża- wystarczyło żeby się wściekł na to że związek zawodowy zamiast zajmować się sprawami pracowników woli marnować budżet na wojny kulturowe.- 19 9
-
2023-04-11 09:00
Rozumiem że państwu po lewej nie przeszkadza kamienowanie za homoseksualizm (14)
jakie jest norma w niektórych wschodnich kulturach? Faktycznie nie mają powodów do "czepiania się" innych religii.
- 4 12
-
2023-04-11 09:09
Oczywiście że przeszkadza. (11)
Tyle że mam nikłe nadzieje że uda mi się wbić odrobinę moralności w nasz zabetonowany system. Nie wiem skąd mam jeszcze znaleźć siłę i środki na odbetonowywanie krajów pół świata stąd. Tym bardziej że u nas jakby betonu przybywa i jeśli nie chcę w nim utonąć muszę się zajmować właśnie naszymi problemami, nie cudzymi.
Przestań zmieniać temat. Mogli by nawet swoje niewinne ofiary ćwiartować i zjadać a i tak nie sprawiło by to że to co robi KK jest dobre.- 11 8
-
2023-04-11 09:15
Czyli jednak przeszkadza, a jednak przeczysz sobie pisząc, że nie masz powodu do atakowania (3)
wyznawców innych religii. Dla czego mnie to nie dziwi?
- 7 11
-
2023-04-11 09:20
Bo pomijasz niewygodne detale mojej wypowiedzi. Dlatego cię to nie dziwi. (2)
Czy widzisz mnie atakującego zwykłych chrześcijan za to co robi nasz kler? Czemu twoim zdaniem powinienem atakować ludzi którzy żyjąc tutaj absolutnie nikogo nie ukamienowali? Za cudze grzechy mam ich atakować? Kary należą się winnym, a nie ludziom których z jakiegoś podejrzanego powodu uważamy za "wystarczająco podobnych".
- 9 4
-
2023-04-11 09:29
Ale przecież wyznawcy tych innych religii są wśród nas? (1)
Mają swoje miejsca kultu nie tylko na drugim końcu świata ale i w Trojmiascie. Jakoś atakowanie wystawy, niszczenie czyjejś własności nie jest dla ciebie problemem? Co Ci zrobiły osoby, które postawiły zdewastowaną wystawę?
- 3 10
-
2023-04-11 14:44
No to co że tutaj są?
Ważne że nie sprowadzają tutaj patologii prawnej jaka panuje w ich krajach. W dodatku zwykle są tutaj a nie u siebie ponieważ nie akceptują takich zachowań, więc po co miałbym ich o to atakować?
Temat z raportu dla mnie jest jednym wielkim bagnem gdzie absolutnie nikt nie ma racji. Solidarność narobiła bajzlu marnując pieniądze związkowe na rozpętywanie wojenki religijnej w którą wciągnęło je PiS, wandale dodali własną stertę łajna rozwalając to.- 2 1
-
2023-04-11 09:25
(6)
powiedz to tym którzy np znali ks Kaczkowskiego - on robił źle czy dobrze? Przypominam iż był księdzem Kościoła Katolickiego.
- 7 3
-
2023-04-11 09:31
W jego świadomości każdy ksiądz to zły człowiek, wróg itp (3)
On żyje w lewicowej, zakłamanej i pełnej nienawiści bańce informacyjnej dla tego nie ma pojęcia jak wielu księży czyni dobro. Oczywiście odrzuca jednocześnie fakt, że czarne owce występują również w swodowiskach lgbt.
- 6 11
-
2023-04-11 09:45
wśród wyznawców pisu są takie przekonania (1)
że kościół - czytaj księża są źli, więc nie dziel ludzi na dwie grupy, bo każdy ma swój rozum
- 2 4
-
2023-04-11 11:57
niesłychane, że wśród wyborców pisu
są też rozumni
- 3 0
-
2023-04-11 14:55
Piękny chochoł, zaiste wlałeś mu tak że mu buty ze słomianych nóg spadły.
Nie, nie uważam wszystkich księży za złych ludzi. Nawet podejrzewam że większość co najmniej idzie do seminarium ze szczerą wiarą w to co robią. I wiem doskonale że środowiska LGBT też siłą rzeczy zawierają ludzi którzy słusznie kończą za kratami. Coś mi mówi że zmarnuję czas rozpisując się o różnicach między grupami gdzie jedna z nich określa się jako przyssanych do jedynego źródła moralności i odmawia drugiej dosyć podstawowych praw, jednocześnie aktywnie chroniąc swoje czarne owce przed konsekwencjami łamania prawa...
Kaczkowskiego nie znam zupełnie i szkoda mi czasu to zmieniać. To jedyne co mogę powiedzieć jego znajomym, których najpewniej też nie znam więc obie strony mogą sobie darować dziwną wymianę opinii.- 3 1
-
2023-04-11 11:01
A to była wystawa o Kaczkowskim, czy o Karolu W.?
- 3 3
-
2023-04-11 15:38
I?
- 0 0
-
2023-04-11 10:10
jakie państwo po lewej?
Niemcy?
- 5 1
-
2023-04-11 15:36
Dlatego wyzywają ich od lpg?
Czy od ideologii?
- 0 0
-
2023-04-11 09:27
Nie jest modne
Katolicy i chrześcijanie to po prostu patrząc historycznie największe zło jakie dotknęło ludzkość.
Może się jedynie mierzyć z radykalnym islamem ale radykalny terrorystyczny islam to nisza.- 8 8
-
2023-04-11 10:16
"Czemu państwo z lewej strony nie odważy się na atak na synagogę....?"
Dlatego, bo obywatele Izraela są w każdym państwie na wysokich stanowiskach, a jak zaatakują meczet, to będą ataki terrorystyczne
- 6 6
-
2023-04-11 14:31
No mam nadzieje ze nie jest miastem przyjaznym dla obroncow pedofili...
- 3 0
-
2023-04-11 07:57
Czy NSZZ Solidarność (4)
Jest od obrony kultu religijnego, czy praw pracowniczych?
- 159 54
-
2023-04-11 09:15
Teraz to chyba od brania pieniędzy za zajmowane stanowiska. Są bardzo zgodni z linią rządzącej partii.
- 39 3
-
2023-04-11 09:24
(1)
Zapomniałeś komu zawdzięczamy wsparcie na świecie by powstały związki zawodowe Solidarność ?
- 5 20
-
2023-04-11 12:17
Dzieki Wałęsie i Solidarności
Nie dziekuj
- 22 1
-
2023-04-11 10:47
to zależy
zależy kto da więcej papierków ;)
- 1 0
-
2023-04-11 08:03
A Solidarność to powinna zajmować sie sprawami pracowników jako związek zawodowy (5)
a nie robieniem wystaw o JP2 czy temu podobnych. Nie popieram jednak niszczenia pomników,wystaw i odjaniepawlenia Polski i tak samo nie popieram głupich marszów,manifestacji i nabożeństwa w obronie JP2. Tylko powinna powstać niezależna komisja do zbadania całej działalnosci naszego papieża.I od jej wyników nalezy podjąc odpowiednie decyzje dotyczące JP2.
- 140 51
-
2023-04-11 10:59
Komisja do zbadania dzialalnosci papieza?
Czego to ludzie nie wymysla
- 4 7
-
2023-04-11 14:01
j23 to był ruski szpiek wiec ruski trolu dobrze sie podpisujesz
- 0 5
-
2023-04-11 14:02
Najpierw propponuje komisje wsprawie dzialalnosci Jaruzeslkiego,potem kwasa ,cimoszewicza i tuska (2)
- 5 4
-
2023-04-11 14:37
a potem Dudy i pisu w sprawie machlojek podczas covid 19
- 2 4
-
2023-04-11 14:40
Nie,pierwsza komisja powinna dotyczyc JP2,druga tw,Balbiny i Maciarewicza i Ziobry(Zera).
- 3 5
-
2023-04-11 08:05
Trzeba było jej pilnować (5)
A poza tym, czy neo- Solidarność wystąpiła o zgodę na tą wystawę, czy im "po prostu sie należało"?
- 105 46
-
2023-04-11 10:59
Zeby postawic taka wystawe musisz miec zgode (2)
- 3 1
-
2023-04-11 12:25
wiem, że muszę mieć zgodę
pytanie jest o to, czy ta zgoda była czy jednak postawili bo im "po prostu sie należało"?
- 10 1
-
2023-04-11 14:28
taaa, jak z wielkoformatowym - im wolno więcej...
- 2 0
-
2023-04-11 14:04
Toleracyjny teczowy komuch twierdzi ze wszysko co im sie niepodoba ma byc strzezone przez wynajete firmy ochroniarskie :) (1)
- 3 5
-
2023-04-11 14:58
zupełnie jak tęczowy komuch jarosław z żoliborza
- 0 3
-
2023-04-11 08:05
Cóż oszołomstwa jest wiele, nie ma to nic wspólnego z opcjami politycznymi. Niestety hierarchowie kościoła i politycy podsycają atmosferę tymbardziej iż zbliżają się wybory a tu temat rzeka.
- 67 20
-
2023-04-11 08:16
Nie popieram, ale rozumiem. (1)
- 100 51
-
2023-04-11 16:55
A policja to już nie ma się czym zajmować?
- 0 1
-
2023-04-11 08:20
Wystawa (2)
Mówił ,,Prawda was wyzwoli "Kłamstwo o życiu JP prowadzi do takich sytuacji
- 74 39
-
2023-04-11 15:08
(1)
Następny niedorozwój odezwał.
- 1 1
-
2023-04-11 15:11
Papież na pewno by tak nie powiedział.
Następny, który broni nauki papieża, by się do niej nie stosować.
- 2 0
-
2023-04-11 08:27
O zmarłych mówi się tylko dobrze, albo nie mówi się wcale. (6)
Uszanujmy tą mądrość życiową naszych przodków.
Czy zapomnieliście już nawet o tej prostej zasadzie ?- 42 110
-
2023-04-11 08:39
Slusznie prawisz, dlatego tez tej wystawy nie powinno w ogole byc
- 42 3
-
2023-04-11 08:41
Nie. To nie jest mądrąść życiowa.
Działa jak zmarły jest nikim, jakimś wujkiem adolfem którego poglądy nie miały znaczenia bo nikt poza najbliższą rodziną z nim nie gadał.
Ale jak mówimy o postaciach historycznych to zwykły zgon nie wystarczy jako usprawiedliwienie do zakłamywania historii.- 35 2
-
2023-04-11 09:56
... a stare chińskie przysłowie mówi...
... żyj tak, aby Twojego dobrego imienia nie trzeba było bronić uchwałami w Sejmie i pilnowaniem pomników.
- 23 1
-
2023-04-11 10:11
Hitler i Stalin również nie żyją
a mówi się o nich źle
- 24 1
-
2023-04-11 14:29
dlatego koniec tańca miesięcznicowego na trumnach (1)
- 3 1
-
2023-04-11 15:30
A gdzie taniec wokół trumny Adamowicza, który został zamordowany na WOŚP? Tego polityka nie pamiętamy ale kaczystan trzeba ?
- 2 1
-
2023-04-11 08:36
Nie wierzę kościołowi (10)
Przez ile wieków upierali się że ziemia jest środkiem świata i Słońce krąży wokół ziemi? Za podważenie tych prawd karali spaleniem żywcem. Zabraniali rozwoju medycyny stosowali i stosują do tej pory zabobony i inne sztuczki. Dla mnie to mafia a Boga wystarczy mieć w sercu
- 86 39
-
2023-04-11 09:09
bzdury
- 6 13
-
2023-04-11 09:12
Człowieku, w islamie nadal obowiązkowo wykładany jest kreacjonizm, ba jest tak nadal nawet w prawosławiu (3)
KK to najbardziej pro-naukowa duża religia świata. Poznawanie rzeczywistości za pomocą rozumu - mówi to coś? Akurat to od Tomistów.
- 3 9
-
2023-04-11 09:16
Wiemy. Jest też uczona w USA, często nakazane prawem stanowym.
Ale o co ci chodzi? Że nie tylko katolicyzm jest do duszy? Tu ci przyznam 100% racji, tyle że naszym problemem jest katolicyzm. Inne religie nie są naszym problemem.
Czemu zmieniasz temat? To jakbyś przy rozmowie o wypadkach na drogach próbował nam mówić że w USA broń zabija więcej dzieci niż samochody. To 100% prawdy, ale co z tego? Rozmawiamy o naszym problemie a nie ich.- 6 4
-
2023-04-11 09:46
"I stworzył Bóg ludzi na swój obraz, na obraz Boga stworzył ich: mężczyznę i kobietę." (1)
To z Koranu, prawda? A nie, czekaj...
- 2 1
-
2023-04-11 15:22
raczej tak. Koranu nie czytałem, ale...
...przecież bóg stworzył mężczyznę z niczego (albo z ziemi), po czym wena mu wysiadła i do stworzenia kobiety musiał najpierw wyrwać mężczyźnie żebro. Ciekawe czy Adam miał dostęp do środków znieczulających.
ciekawostka- nigdzie w biblii nie podano czy Ewa zmarła i w jakim wieku :P Może jeszcze żyje? to by tłumaczyło czemu Jezus jeszcze nie wrócił, a miał wrócić gdy jeszcze żyli ludzie z jego czasów.- 0 0
-
2023-04-11 10:02
Wygadujesz bzdury...
- 0 2
-
2023-04-11 14:08
Pomodlę się za Ciebie (2)
Kościół nie jest mafią. Zagubione owieczki zawsze się znajdą a zanim pochopnie ocenimy spójrzmy na siebie, swoje otoczenie i przypomnijmy sobie Skład Apostolski i wyznanie wiary. To tak apropo, że wystarczy mieć Boga w sercu
- 0 7
-
2023-04-11 14:40
oczywiście bo Kościół to zbiór wiernych z pasterzami
Ale jest coś takiego jak Mafia watykańska
- 2 0
-
2023-04-11 14:42
skoro wystarczy mieć Boga w sercu
To po co wam te obrazy, figurki, krzyże i budynki z krzyżem? Modlić się do Boga możecie w każdym miejscu i o każdej porze? Na pokaz to robicie? Nie wspominając o tym, że w starym testamencie jest napisane żeby nie czcić obrazów, figurek i innych symboli...
- 3 0
-
2023-04-11 15:10
Jaki mądry odezwał.
- 0 0
-
2023-04-11 08:39
Ach, szlag by to. (3)
Ciekawe czy to ci sami co rozwalają ławki i śmietniki. Pewnie dużym bonusem dla nich jest wywołanie malej wojny kulturowej.
- 21 8
-
2023-04-11 15:08
co do wywoływania wojen kulturowych (2)
To uciskani tęczowi wiodą w tym prym.
- 1 4
-
2023-04-11 15:27
a pis dyktuje, czy kobieta ma urodzić czy nie
- 2 2
-
2023-04-11 15:34
Wystarczyło by im dać spokój i było by cicho.
Nie ich wina że musicie np. miłość dzielić na legalną i nielegalną, w związku z czym zakazujecie homoseksualistom małżeństw.
- 2 1
-
2023-04-11 08:42
(6)
I bardzo dobrze, dosyć wciskania nam kultu JP.
- 67 55
-
2023-04-11 10:04
komunistom to przez dekady to będzie stało w gardle niczym kość (2)
- 6 11
-
2023-04-11 10:12
(1)
chodzi ci o komunistów z pisu czy po?
- 10 4
-
2023-04-11 14:59
o komunistów i złodziei z pis i konfy
- 2 1
-
2023-04-11 10:14
Możesz wyznawać kult Jurka,twoja sprawa.
- 9 1
-
2023-04-11 11:02
jery (1)
jaśli ma być równość to karamy wszystkich bez wyjątku a ogólnie wstyd mi za władze miasta wiedząc jaka jest sytuacja powinno miać na uwadze takie wystawy a dulkiewicz woli ochraniać lgbt WSTYD
- 2 8
-
2023-04-11 12:19
I odbicie piłeczki
- 3 0
-
2023-04-11 08:42
Za mało rzułtego (3)
Jak polubić post?
- 28 13
-
2023-04-11 08:55
Gałąź bez lewaka, jak mam to polubić? (2)
- 4 7
-
2023-04-11 09:48
(1)
nie wiem, zapytaj tego kto ci płaci za pisanie takich bzdur
- 5 2
-
2023-04-11 11:25
To jest wola ludu
- 1 1
-
2023-04-11 08:46
Opinia wyróżniona
(15)
Zastanawiam się co się stało z miejskim monitoringiem i jego operatorami.
- 230 15
-
2023-04-11 13:30
Bo tak (2)
Odwrócili wzrok jak ten którego dotyczyła ta "wystawa".
- 64 23
-
2023-04-11 13:50
Łżesz (1)
- 14 31
-
2023-04-11 14:40
jak dziwisz
- 17 6
-
2023-04-11 14:04
Świętowali. Przecież w święta się świętuje a nie pracuje
- 7 4
-
2023-04-11 14:09
święta były.
Też są zdewastowani.
- 7 3
-
2023-04-11 14:14
Jak zawsze miejski monitoring okazał sie nie przydatny w centrum Gdańska mozna niszczyc krasc ,mordowac bezkarnie (3)
to juz kolejna kompromitacja władz Gdańska.I to idealny kolejny z tysiaca przykładów nienawiści lewackiej sprowokowanej przez medialne szczujnie głownie TVnu
- 25 17
-
2023-04-11 14:26
taaak - dowodem na to jest publikacja nagrań i akcja policji kilka godzin po fakcie
Wyłącz czasem telewizor i wyjdź dotknąć trawy, dobrze Ci to zrobi
- 13 6
-
2023-04-11 14:33
winny tvpis i partia Kurskiego
- 7 11
-
2023-04-11 18:22
Nienawidze bezkarnosci w tym miescie i ukladow
Ale kiedys w Oliwie na Kanapariusza, gdy jeszcze byly stare kamery gdzie niemal nic nie widac, zerwano plakaty 2 radnych. Zjawili sie natychmiast
- 3 1
-
2023-04-11 14:40
Muszę Cię zmartwic. Operator nie mógł widziec bo nie ma tam monitoringu miejskiego. Najpierw sprawdź to a potem komentuj (1)
- 2 3
-
2023-04-11 17:04
Solidarność ma dobry monitoring. Poza tym monitoring miejski tam jest - to znaczy, taki który obejmuje to miejsce. Sprawdź,.potem pisz.
- 1 1
-
2023-04-11 15:36
To że gdzieś wisi kamera nie oznacza, że należy ona do miejskiego monitoringu. (1)
- 1 3
-
2023-04-11 17:05
Nikt nie twierdzi, że "gdzieświsząca" kamera to monitoring miejski.
- 1 1
-
2023-04-11 17:08
A co się miało stać?
- 1 1
-
2023-04-11 18:20
Jak sami przyznali, 1 operator na 99 kamer !!! Chore i bezkarne to miasto. Sa pilniejsze wydatki
- 1 1
-
2023-04-11 08:46
Ciekawe czemu nie pisze się i tak nie sciga innych dewastacji?
Nowa kamienica i zdewastowana elewacja...i co? I nic....
Proszę skończmy z wybieraniem że coś co tyczy wiary jest lepsze niz coś co jej nie tyczy! Wszyscy będa szczęsliwsi jak sprawcy w każdej dewastacji tak samo będa scigani!- 56 11
-
2023-04-11 08:48
Ludzie walczący o tolerancję, sami pokazują jak bardzo
są zaściankowi i nietolerancyjni. Nic tylko splunąć na takich wandali.
- 40 24
-
2023-04-11 08:49
Lewacka tolerancja. (13)
Czeka nas niezła jazda, jak ci z tunelami w uszach zaczną rządzić.
- 47 58
-
2023-04-11 08:58
(12)
Lepsi tacy niż ci w sukienkach co rządzą obecnie
- 21 12
-
2023-04-11 09:01
Masz na myśli Drąg Queen w niektórych zachodnich parlamentach? (3)
- 10 15
-
2023-04-11 09:06
(2)
Dobrze wiesz, że mam na myśli kler pociągający za sznurki marionetek
- 17 10
-
2023-04-11 09:16
Rozumiem że lewicowe marionetki na tęczowych sznurkach są już ok? (1)
- 11 17
-
2023-04-11 12:20
Wole tęczowe
Niż czarne, tęczowe nikogo nie gwałcą
- 10 3
-
2023-04-11 09:23
Ta, rządzą. (7)
Kościół jest obecnie marginalną instytucją. A lewica musi mieć wroga, to wciskają fikcję, że czarni niby taką władzę mają. A ludzie to łykają.
- 4 9
-
2023-04-11 09:50
po wygranych wyporach pis leci do kościoła (6)
i całuje ręce za wygrane wybory, a ciemnota głosująca na nich tego nie widzi, bo Prezes dobrze pokazuje kto jest ich wrogiem
- 8 3
-
2023-04-11 10:01
A kogo prezes obchodzi? (5)
10% oszołomów? Nieźle ma druga strona zrytą banię robiąc z takiego zera dyktatora...
- 0 10
-
2023-04-11 10:08
Pewnie jeszcze zza grobu będzie pociągał za sznurki.
- 3 0
-
2023-04-11 10:22
10% oszołomów? (3)
a ile osób głosowało na pis? 43,59% w 2019, to jest te twoje 10%?
- 4 2
-
2023-04-11 10:32
Tak, 43 % to wyznawcy kultu prezesa. (1)
To takie samo baju baju jak 90 % katolików. To nie tak działa.
- 2 5
-
2023-04-11 14:55
A jak?
- 1 0
-
2023-04-11 18:53
43 % z uprawnionych do głosowania, którzy w ogóle poszli glosowac
- 1 0
-
2023-04-11 08:49
(1)
tak się zaczyna wojna religijna panowie z pis-u - co wymyślicie jeszcze bo już podzieliliście naród politycznie, spolecznie, religijnie to teraz co ? wypowiecie wojnę aby utrzymać władzę ?
- 40 30
-
2023-04-11 09:51
zapewne dążą do wojny
inaczej by tak nie pyskowali i nie zbroili się
- 5 1
-
2023-04-11 08:53
Bawi mnie cała ta dyskusja o JP II (3)
Nikt z osób broniących go nie wyciąga żadnych konkretnych argumentów, poza tym ,że był świętym polakiem i trzeba pielęgnować jego pamięć za wszelką cenę. Opamiętajcie się, w tym wszystkim są również ofiary pedofilii, pomyślcie chociaż chwilę o nich.
- 57 27
-
2023-04-11 08:55
Sęk w tym, ze nikt z atakujących nie wyciągnął żadnych kontrargumentów (2)
na licznie wytykane argumenty obalające ich tezy. Ale czemu się dziwić, to klasyczne zagranie lewicowych ekstremistów.
- 9 19
-
2023-04-11 14:56
Jakie liczne argumenty?
- 1 1
-
2023-04-11 14:59
Przecież cała ta religijna hucpa zaczęła się od sporej sterty argumentów "atakujących"
Tyle że świętość jest nienaruszalna i zamiast gadać o argumentach krzyczycie "ratunku, biją"
- 1 1
-
2023-04-11 08:54
To zrobił wiatr historii.
- 30 16
-
2023-04-11 08:56
nie popieram niszczenia (1)
najbardziej dlatego że to jest paliwo dla fanatyków. o jp2 trzeba mówić prawdę i żadne niszczenie wystaw nie będzie potrzebne. swoją drogą tak samo trzeba odkłamać piłsudskiego - obcego agenta, krwawego dyktatora, wojskowego nieudacznika a tylko sprawnego propagandzistę (nic dziwnego że jest wzrorem dla kaczora). edukacja i prawda zrobią więcej niż niszczenie wystaw
- 19 16
-
2023-04-11 15:25
Mówić prawdę?
Przecież mamy cenzurę w Polsce, nawet i na tym portalu - tak też jest cenzura...
- 0 2
-
2023-04-11 08:57
Nie popieram
Waldalizmu ale te potykacze niech sobie zabiorą do domow ci co je postawili albo niech wstawia do kościółow gdzie ich miejsce.
- 28 16
-
2023-04-11 09:08
Wysłannicy PiS w akcji... (1)
Im gorzej tym lepiej!
- 22 20
-
2023-04-11 12:24
PiSowska prowokacja!!!
- 7 4
-
2023-04-11 09:08
Miasto tolerancji (2)
- 25 10
-
2023-04-11 12:22
PiSowskie bojówki zniszczyły, a teraz wyją na cały regulator "łapać złodzieja!" (1)
- 6 2
-
2023-04-11 12:50
najciemniej pod latarnią; winny to ten co najgłośniej krzyczy
- 2 1
-
2023-04-11 09:12
Och jakże mi nie jest przykro
Sami sobie zarobili na takie traktowanie
- 30 21
-
2023-04-11 09:13
Gdańsk miastem
sprawiedliwych i światłych ludzi .Dumny jestem że mieszkam w Trójmieście
- 14 19
-
2023-04-11 09:14
(7)
To nie jest miejsce na kult religijny !
- 39 24
-
2023-04-11 09:34
Lewacka mądralo (5)
a gdzie na tej wystawie widzisz kult religijny ja widze cześć historii Polski
- 8 11
-
2023-04-11 09:56
a nawet i świata! (4)
najbardziej rozpoznawalny Polak XXw
- 4 5
-
2023-04-11 10:10
Coś takiego,a nie Jurek.
- 5 2
-
2023-04-11 10:49
(1)
chodzi ci o Lewandowskiego czy o Wałęsę?
- 7 1
-
2023-04-11 11:02
Małysz!!!!
Adam Małysz
- 5 1
-
2023-04-11 16:35
Przecież to był watykańczyk
- 0 1
-
2023-04-11 09:57
a znicze w kształcie serca przy 3 krzyżach?????
hipokryci
- 2 2
-
2023-04-11 09:20
Brawo brawo!
Niech Polacy w końcu przejrzą na oczy! Niech Czarna Zaraza w końcu upadnie w tym kraju!
- 29 20
-
2023-04-11 09:25
Lewactwo to nie stan umysłu ale brak umysłu! (3)
Dla tych bez umysłu jedyny argument to niszczenie! Ale niedługo karma do nich wróci!
- 25 30
-
2023-04-11 10:24
pisowstwo to stan brak umysłu
jak można mieć umysł i głosować na inflację i bezrobocie?
- 9 6
-
2023-04-11 12:51
Złapałeś
Za rękę te os. Z kad pewność że mają lewicowe poglądy.? A no tak. Bo w Tvpis ci tak powiedzieli.
- 7 1
-
2023-04-11 14:57
Hmmm, flugasz na "lewaków" i grozisz im karmą? W głowę się uderzyłeś?
- 1 0
-
2023-04-11 09:26
Powinni to dawno usunąć z przestrzeni publicznej !
- 29 18
-
2023-04-11 09:32
Nasz rząd robi znowu prowokację (1)
A wy dajecie się na to nabrać, byle by tylko znowu podzielić społeczeństwo. Byle by wskazać wroga narodu i utrzymać się u władzy podczas zamieszania...
- 22 13
-
2023-04-11 10:52
to jak polityka Putina
on też szukał wrogów Rosji i znalazł Czeczenię, teraz jest Ukraina, a później kto? My?
- 5 1
-
2023-04-11 09:32
Solidarnosc to juz nie zwiazek tylko przybudowka Pisu
- 32 12
-
2023-04-11 09:33
(5)
Przykre to, ze niektórzy ludzie nie szanuja wiary i Wielkiego Polaka!
- 16 37
-
2023-04-11 10:11
To są plewy,nie warto zwracać na to uwagi.
- 2 11
-
2023-04-11 10:53
Jakiego wielkiego Polaka? (1)
- 14 2
-
2023-04-11 12:23
Chodzi pewnie o Wałęsę
- 15 2
-
2023-04-11 12:39
Prawdę mówiąc, osoby wierzące są naiwne :)
- 12 1
-
2023-04-11 16:44
Wielką Polką to była Maria Skłodowska-Curie, dostała nagrody Nobla z chemii i fizyki. Chopin, jego muzykę zna cały świat. Z tych wielkich Polaków powinniśmy by dumni. Oni coś tworzyli.
Przywódcy duchowi, czy polityczni to często pasożytnicze byty społeczeństwa.- 1 0
-
2023-04-11 09:33
No i nie obronili
Ale za to baner, że obronią to rozwiesili
- 22 4
-
2023-04-11 09:33
Dosyć marksistowskiego róbta co chceta, niszczenia autorytetów ( a potem pod karabinem do roboty) (3)
naprawdę, mieliście już komunizm, mieliście niemiecki narodowy socjalizm ... mało? Każdy zaczynał się od tego samego, rewolucji seksualnej, niszczenia starych i wprowadzania nowych autorytetów ... potem obyczajowe kwestie znowu ulegały zaostrzeniu (Lenin wprowadza powrót do burżuazyjnej moralności, Hitler zabija i więzi homoseksualistów w nsdap, ss i sa - w tym całe gejowskie kierownictwo sa), bo z rozhasanego poddanego nie ma pożytku
- 17 14
-
2023-04-11 14:58
(2)
A od czego zaczynało chrześcijaństwo w X wieku na terenach Polski?
- 3 1
-
2023-04-11 15:22
od chrztu Polski (1)
- 1 3
-
2023-04-11 15:37
No no, pomijasz kilka kroków.
Jak grzecznej sugestii "chrzest albo tęgi łomot, wybieraj. O co chodzi? Przecież masz wybór." od zakonników.
- 3 1
-
2023-04-11 09:35
Nie mogę się doczekać płaczu lewaków po wyborach (5)
Gdy okaże się, że ten ciemny naród znowu nie dorósł do demokracji i nie wybrał światłej i tolerancyjnej oferty neokomuchów i ich popleczników. Więcej takich akcji towarzysze!
- 17 25
-
2023-04-11 09:53
(1)
a jaką tu widzisz demokrację?
- 5 2
-
2023-04-11 09:59
Demokracja byłaby, jakby Tusk wygrał.
- 3 9
-
2023-04-11 09:58
Wtedy powiedzą, że wybory były sfałszowane.
Światłe oszołomy.
- 4 3
-
2023-04-11 12:52
demokracja>?
a atak na konstytucję i niezawisłość sądów?
- 5 1
-
2023-04-11 14:59
Nie, synku, centrzacy się będą śmiać z lewaków i prawaków. Rozsądek.
- 1 2
-
2023-04-11 09:36
Gdańsk to niby takie miasto
Że wszystko musi być nowoczesne i eko. Jak babcia sprzedawała pietruszkę z gazety to się władzom nie podobało bo to kicz i psuje krajobraz . A tu jeszcze gorzej. Jakieś tandetne zdjęcia na ohydnych betonowych podpórkach. I to według nierobów urzędniczych jest ok.
- 16 4
-
2023-04-11 09:50
chore to, (1)
takie rzeczy tylko w gd
- 9 6
-
2023-04-11 10:03
nie w gd tylko w Polsce
- 4 1
-
2023-04-11 10:02
Obrazki i ich czczenie a co na to stary testament? (2)
Dekalog*
20. Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą. Okazuję zaś łaskę aż do tysiącznego pokolenia tym, którzy Mnie miłują i przestrzegają moich przykazań.- 19 3
-
2023-04-11 12:26
Oczywiscie wybiórcze rozumienie pisma świętego (1)
Tak samo jak z umowami, czytają tylko pisane wielką czcionką, a później płacz, bo niedoczytali...
- 7 7
-
2023-04-11 15:00
Przecież całe chrześcijaństwo opiera się na wybiórczych frazesach, więc z czym do ludzi?
- 1 1
-
2023-04-11 10:04
Ten występek można różnie nazywać ale z całą pewnością nie jest to rasizm.
- 12 2
-
2023-04-11 10:11
(2)
Może znajdzie się wreszcie jakiś dobry prawnik, który dla sportu przetrze szlak pozwu cywilnego przeciwko Policji, która nie dopełniła obowiązków i nie zdołała przez swoje zaniechania uchronić obywateli bądź ich dóbr osobistych?
- 6 4
-
2023-04-11 10:14
policja przecież chroni prezesa na okrągło, jak mają chronić wystawy w tym samym momencie?
- 5 1
-
2023-04-11 15:50
To trzymaj te swoje dobra przy sobie, a nie paradujesz z nimi publicznie
- 1 1
-
2023-04-11 10:13
Nie popieram niszczenia ale się nie dziwie.
Wizerunek JPII może wzbudzać zlosc.- 16 8
-
2023-04-11 10:13
Bolszewia wyłazi z swoich nor.
- 6 14
-
2023-04-11 10:15
Wy to chyba nie macie innych problemów ...
- 9 1
-
2023-04-11 10:17
Gdańsk miastem tolerancji ale tylko dla sześciokolorowych.
- 11 8
-
2023-04-11 10:22
A (1)
Następuje totalne odczłowieczenie. Tolerujemy w Gdańsku bieganie po mieście z gołymi tyłkami z kolorową flagą, albo z wieszakiem i bluzgające lamparty, wszyscy wrzeszczą o równości i tolerancji. A brakuje szacunku dla największej części mieszkańców i ich wiary, chociaż jest spokojna, nie bluzga, nie obraża. Gdańsk stał się miastem dla agresywnych mniejszości. Porażka.
- 8 23
-
2023-04-11 12:28
Jakiej wiary?
Papież byl czlowiekiem a nie Bogiem. Nie obrazaj mojej wiary!
Ja się modlę do Boga a nie do człowieka, który został okrzyknięty świętym przez innych ludzi.- 11 1
-
2023-04-11 10:25
(1)
Tak żałujecie tego bydlaka ale nie myślicie jakoś o ofiarach pedofili w sutannach, prawda?
- 15 9
-
2023-04-11 17:37
święte słowa dobrodzieju
- 0 1
-
2023-04-11 10:30
nie wandale
tylko obrońcy dzieci
- 16 12
-
2023-04-11 10:32
Wystawa zdewastowana, to nic przy zdewastowanych ludziach których dotknęła kościelna pedofilia!
- 25 5
-
2023-04-11 10:35
(2)
Tolerancja i wolność słowa w wykonaniu lewactwa tęczowego czy ta pani prezydent będzie protestować I pisać pisma?
- 10 21
-
2023-04-11 10:54
jedź na długie ogrody i spytaj
- 5 3
-
2023-04-11 10:54
typowa pisowska żółć... ale spokojnie, karma wraca
- 6 5
-
2023-04-11 11:07
(1)
Uderz pasterza a owce się rozproszą. Wierzę że to sie wam SB nie uda.
- 4 18
-
2023-04-11 11:24
mówisz o rządzących państwem Polskim? bo w ich szeregach są byli agenci SB
- 6 2
-
2023-04-11 11:15
Ktoś nie lubi Papieża (1)
Ktoś ostentacyjnie i niewłaściwie wspiera ofiary Kościoła.
- 2 8
-
2023-04-11 11:25
Ofiary kościoła? chodzi o ludzi zabitych w wyprawach krzyżowych i palonych na stosie za odmienne poglądy? Dobrze, że Kopernik urodził się w późniejszych czasach...
- 4 4
-
2023-04-11 11:32
Solidarność łamie wiele przepisów, bo mają wsparcie rządu i prokuratury.
- 15 2
-
2023-04-11 11:58
I dobrze. Blokowala chodnik. Jeszcze ten baner niech zdejma bo jest wbrew uchwale krajobrazowej
- 17 5
-
2023-04-11 12:12
Dlaczego Solidarność miesza sie do religii (1)
I kto dał im pozwolenie na publikowanie wizerunku papieża?
- 21 1
-
2023-04-11 14:06
Bo teraz Solidarnosc to przybudowka kleru i pisu
- 3 0
-
2023-04-11 12:13
Ta wystawa papieża
Z wizerunkiem Solidarności to obraza moich uczuć religijnych.
- 16 1
-
2023-04-11 12:56
Widzę tutaj dużo wpisów (4)
Na temat "wroga narodu tw. Lewaka" czyli w świadomości tych os po za byciem lewakiem albo jedynym słusznym patriota jaki pokazywany jest przez krasnalka z nowogrodzkiej nie ma innych poglądów politycznych....? Coś mi tu trolusami z pcimia śmierdzi albo tych ludzi od plogow oderwali co to piszą i łykaja wszystko co Pis powie lol. Wracając do tematu ktoś złapał sprawców wiadomo jakie mają poglądy? Ja lewakiem nie jestem, a to że żółty kryl pedofili jest faktem i tyle. Możesz Sobie wieżyc w co chcesz łazić na marsze w obronie. Prawdy nie zmienisz.
- 15 7
-
2023-04-11 13:01
A ty lykasz wszystko co mowi twn25 (1)
Jak pelikan. Ta sama narracja wynika z twojej wypowiedzi.
- 4 8
-
2023-04-11 13:18
ty za to łykasz wszystko co mówią w tvpis i tvpinfo
- 7 3
-
2023-04-11 13:19
Podobna polityka do polityki Putina
- 2 0
-
2023-04-11 13:20
wierzyć - wiara
wieża to może być mariacka
co do reszty to potwierdzam- 0 0
-
2023-04-11 13:35
Po co wystawa
Treści religijne powinny zostać w kościele a nie na ulicach . Lepsza by była wystawa twarzy księży którzy się dopuścili pedofilii największa wystawa świata .
- 15 3
-
2023-04-11 13:38
Tak się kończy mowa nienawiści ze strony lewicy. Szkalowanie opinii, brak poparcia merytorycznymi argumentami i atak zawsze na tego, kto się sam nie może bronić. I dziwić się, że później ktoś to łyka i dochodzi do wandalizmu czy przemocy. smutne.
- 4 10
-
2023-04-11 13:48
a baner na budynku? ustawa krajobrazowa dotyczy wszystkich w gdańsku!!!
- 21 5
-
2023-04-11 13:50
baner na budynku solidarności. święte krowy nie obowiązuje ustawa krajobrazowa????
- 9 2
-
2023-04-11 13:52
na to idą nasze podatki, obudźcie się
- 9 3
-
2023-04-11 14:00
Oho, jak przychodzi do występków na tle religijnym to policja od razu się znajduje (1)
a jak ginie młoda dziewczyna to przez 13 lat jej nie mogą znaleźć.
- 14 2
-
2023-04-11 15:18
może ksiądz zamieszany w jej zniknięcie?
- 0 0
-
2023-04-11 14:03
(2)
Serio kryminalnych do tego? To jakaś szopka
- 15 2
-
2023-04-11 14:05
Pokazowka dla TVPis
- 5 0
-
2023-04-11 15:39
Po to wymieniali komendantów.
Teraz trzeba udowodnić posłuszeństwo. Lepiej tak niż lejąc ludzi na marszach, przynajmniej winni rzeczywiście podpadli.
- 1 0
-
2023-04-11 14:05
(1)
To to Policja potrafi. Ale zwyklego obywatela maja gdzies
- 11 1
-
2023-04-11 15:08
kościół ponad prawem
pis też, bo maja swoich sędziów
- 2 0
-
2023-04-11 14:06
a może ta wystawa była tak samo "legalna"
jak ten wielki baner na budynku (ustawa krajobrazowa? nie słyszeliśmy). Nie pochwalam wandalizmu, jednak kiedy prawie otwierasz lodówkę a tam kremówka z JPII to trochę samo się prosi.
- 11 2
-
2023-04-11 14:07
(1)
No proszę, w takich przypadkach policja działa ekspresowo. W innych mają gdzieś.
- 14 2
-
2023-04-11 15:17
niestety kościół jest ponad prawem
- 0 0
-
2023-04-11 14:09
Nie każdy bohater nosi pelerynę.
- 3 1
-
2023-04-11 14:16
Papież nie papież, religia do śmieci
:D
- 4 5
-
2023-04-11 14:17
teczowe POkemony pluja sie w postach ze policja przeprowadza normalne działania które ,maja obowiazek przeprowadzic (3)
bo im sie wydaje ze powinni zostac bezkarni za niszczenie mienia.Przypominam ze mamy w trójmiescie kilka naz ulic imienia JPII co bedą znaki wyrywac z budynków?
- 5 11
-
2023-04-11 15:07
jeżeli kilka ulic JP2 to gps, bedzie wariował jak wpiszę jedną z nich
- 0 2
-
2023-04-11 15:08
będą też wyrzucać pisowskie śmieci
- 1 1
-
2023-04-11 17:32
Dopisze się z przodu brakujące słowo ,,Ofiar,,.
- 1 1
-
2023-04-11 14:18
(1)
Ktoś kilka tygodni temu zrobił sobie rajd po Gdyni demolując ławki, lampy i śmietniki. Pod okiem kilku albo kilkunastu kamer. Sprawca niewykryty a tutaj zbieracie odciski? Ciekawe :)
- 14 1
-
2023-04-11 17:33
Z cegieł czy kijów?
- 0 0
-
2023-04-11 14:18
Czy te głąby szukają odcisków palców na samej górze ? :D :D :D
- 8 0
-
2023-04-11 14:24
jak mi okradli sklep na prawie 100 tysiecy to sam musiałem dostarczac nagrania z pobliskiego monitoringu (1)
bo nikt z policji się nie pofatygował a do aktu wandalizmu nawet technika przysłali
- 12 1
-
2023-04-11 15:16
to jest na pokaz
żeby w wiadomościach pokazać, jak władze walczą o wizerunek papieża - obrońcy pedofili
- 1 0
-
2023-04-11 14:26
Wszyscy wiedzą kogo kacapia przywiozla
do Gdańska w 1945 r. Oni to wszystko robią.
- 2 5
-
2023-04-11 14:36
nie ,,pod budynkiem solidarnosci",tylko na trotuarze miejskim !,kropka.
- 4 2
-
2023-04-11 14:39
Ciekawe czy było zezwolenie na zajęcie pasa drogowego, a jeśli tak to kto je zatwierdził.
Na takich betonach to można orła wywinąć i własne zęby stracić. Poza tym ustawa krajobrazowa już nie obowiązuje?
- 7 3
-
2023-04-11 14:39
Skoro chcieli zrobić wystawę... (1)
... , to powinni ją zrobić wewnątrz swojego budynku, a nie w przestrzeni publicznej... Ciekawe ilu wtedy byłoby odbiorców, o ile w ogóle by byli.
- 9 1
-
2023-04-11 15:42
Pewnie nie było.
Tam nikt nie chadza na spacerki- za blisko głównej drogi, powietrze śmierdzi i jest bardzo głośno. Tam się tylko gna do celu byle szybciej bo już się spóźniam.
- 0 0
-
2023-04-11 14:48
Nie każda kamera należy do monitoringu miejskiego . Proszę odczep się od operatorów .
- 1 1
-
2023-04-11 14:49
dlaczego 18%katolickich deklarantow terroryzuje reszte spoleczenstwa!.
- 4 1
-
2023-04-11 14:52
są kamery, ja stawiam na pijakow jacy przez ostatnie chyba cztery dni chlali w okolicy
- 2 0
-
2023-04-11 14:53
jak nocami rozbijają butelki, palą marychę, handlują narkotykami to nikogo nie ma
- 4 0
-
2023-04-11 15:06
Jaka to wystawa?
Czy jest to wystawa żółta?
- 1 2
-
2023-04-11 15:36
Zniszczono wystawę papieską
Nigdy nie popierałem i nie będę popierał Katoiranu ale dewastacja jest również formą tego co się dzieje w kościele i jak pięknie maskują pedofilię,pranie mafijnych pieniędzy ect.
- 0 3
-
2023-04-11 16:02
Świętośc uszkodzona (1)
A jak zwykłemu obywatelowi coś ukradną lub zniszczą to policja ma to w d.
- 2 0
-
2023-04-11 17:35
Te kapliczki pewnie były pokropione!
- 0 0
-
2023-04-11 16:07
Wolnosc (1)
Czy o taka wolnosc walczyli nasi ojcowie.? Czy wolnosc dotyczy tylko lewakow i teczowych? Gdzie sa lewicowe media z Wybiorcza i dlaczego nie mowia o stalinizacji lewactwa?
- 5 4
-
2023-04-11 16:17
Nie opowiadają też o jednorożcach.
Czemu mieli by gadać o takich bajkach?
- 2 3
-
2023-04-11 17:41
Solidarnosc wciagu kilku dni wstawi nowe tablice koszty zaplaci ta patologia POKOwców co je zniszczyła
- 1 1
-
2023-04-11 18:11
Teraz tefajen będzie wychwalał ryżowe bojówki opzoycji
- 3 1
-
2023-04-11 19:55
Barany, którzy to zrobiliście gdyby nie Św. Jan Paweł II być może dzisiaj chodzilibyście w ruskich mundurach!
- 1 0
-
2023-04-12 11:31
Lewacka dzicz.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.