- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (207 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (254 opinie)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (759 opinii)
- 4 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (70 opinii)
- 5 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (107 opinii)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (157 opinii)
Analiza ruchu na Armii Krajowej. Powstaną estakady i nowe skrzyżowania?
Miasto zleca analizę ruchu dla al. Armii Krajowej i ulic wzdłuż tej trasy. Ma to dać odpowiedź na pytanie, czy w przyszłości powinny powstać estakady na skrzyżowaniu z ul. Łostowicką i Havla. Będzie też rozważana budowa nowych skrzyżowań w ciągu Armii Krajowej.
AKTUALIZACJA, 12.07
W przetargu siedem firm złożyło oferty.
- Refunda Maciocha i Wspólnicy z Wrocławia - 110 454 zł
- LPW z Katowic - 117 772,50 zł
- PM Traffis z Gdańska - 129 150 zł
- Grandiens z Kielc - 149 506,50 zł
- Biuro Konsultacyjno - Projektowe Inżynierii Drogowej "Trafik" z Gdańska - 156 210 zł
- Stadtraum Polska z Poznania - 299 000 zł
- Konsorcjum spółek Poldukt Projekt - 498 150 zł
Powód jest prosty, w tym miejscu trasa W-Z najbardziej się korkuje. Rano w stronę centrum, po południu w kierunku obwodnicy.
Wielu kierowców uważa, że budowa estakad, pod które powstały lata temu nasypy, rozwiązałaby ten problem.
Informacje o korkach na Armii Krajowej w Raporcie z Trójmiasta
Pomysł na korki na Armii Krajowej. Drogowcy są za, policja ma wątpliwości. Tekst z 2022 roku
Drogowcy odpowiadają, że o ile w kierunku obwodnicy powstanie przeprawy byłoby zasadne, o tyle w stronę centrum przesunie jedynie korek na skrzyżowanie z ul. 3 Maja i tam i tak trzeba będzie swoje odstać.
Pomysły czytelników na odkorkowanie Trasy W-Z. Tekst z 2020 roku
Teraz DRMG szuka firmy, która przeprowadzi analizę ruchu dla roku 2030. Pomiary natężenia ruchu będą wykonywane w 10 wybranych miejscach.
Na tej podstawie powstanie plan rozbudowy trzech węzłów.
Trzy warianty rozbudowy węzła Armii Krajowej - Łostowicka
Pierwszy dotyczy skrzyżowania al. Armii Krajowej, Łostowickiej i Havla. Należy tu przeanalizować warianty:
- Budowa wiaduktu nad skrzyżowaniem al. Armii Krajowej z ul. Łostowicką i al. Vaclava Havla (pasy ruchu w obu kierunkach)
- Budowa wiaduktu w kierunku obwodnicy nad skrzyżowaniem al. Armii Krajowej z ul. Łostowicką (pasy ruchu w kierunku obwodnicy)
- Budowa lewoskrętu z al. Armii Krajowej w al. Vaclava Havla poprzez wydłużenie pasa
Powstaną skrzyżowania z Cedrową i Leszczynową?
Analizy ruchu będą również przygotowane dla węzłów al. Armii Krajowej - ul. Cedrowa oraz węzła al. Armii Krajowej - Leszczynowa. Obecnie te ulice nie łączą się ze sobą, a jedynie przebiegają nad trasą W-Z.
- Analizy ruchu mają być wykorzystane w przyszłej koncepcji, która będzie miała na celu wskazanie możliwości i kierunków rozbudowy układu drogowego w okolicy - wyjaśnia Aneta Niezgoda z DRMG. - Ponadto celem analizy jest m.in. wskazanie najkorzystniejszych rozwiązań oraz ustalenie etapowania analizowanych wariantów i dostarczenie danych o ruchu niezbędnych do wymiarowania podstawowych elementów przekroju poprzecznego drogi czy wyboru typów skrzyżowań.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Auta od 30 do 50 tys. zł. Jest w czym wybierać
Opinie wybrane
-
2023-07-11 08:12
Mieszkaniec Chełmu (31)
Estakada na AK/Havla w kierunku Obw. rozładuje popołudniowe korki - dobra opcja. Estakada na AK/Havla w kierunku Gd przesunie korek w kierunku węzła Groddecka, nie rozładuje to korków bo to skrzyżowanie w centrum z 3-go Maja, Okopową jest wąskim gardłem. Władze Miasta powinny opracować koncepcję rozbudowy Świętokrzyskiej na odc. Havla/Niepołomicka
Estakada na AK/Havla w kierunku Obw. rozładuje popołudniowe korki - dobra opcja. Estakada na AK/Havla w kierunku Gd przesunie korek w kierunku węzła Groddecka, nie rozładuje to korków bo to skrzyżowanie w centrum z 3-go Maja, Okopową jest wąskim gardłem. Władze Miasta powinny opracować koncepcję rozbudowy Świętokrzyskiej na odc. Havla/Niepołomicka oraz Małomiejskiej, ewentualnie porządnie zainwestować w ul. Kampinoską by utworzyć nową żyłę komunikacyjną do południowych osiedli.
Ponadto na mojej dzielnicy zauważyłem trend, że ludzie omijają Witosa i objeżdżają cały tzw. "nowy Chełm" przez Dragana. Niestety ilość nieskoordynowanych sygnalizacji świetlnych dużo bardziej wydłuża podróż niż kilka "chopków". Do tego lewoskręt z Witosa na Wilanowską również do znacznego wydłużenia. Ludzie omijają węzeł AK/Havla. Wtedy rozbudowa Wilanowskiej, co rozumiem byłoby trudne.
Tylko tyle i aż tyle...- 142 25
-
2023-09-17 18:36
Robercie
Na dole, na węźle Goddecka trzeba było zrobić jednopasmową estakadę np. ze środkowego pasa AK i wpiąć ją w dwupasmową , istniejącą estakadę prowadzącą z centrum w lewo, w kierunku na Elbląg.
- 0 0
-
2023-07-12 22:35
Forum
To niech jeszcze jedno forum postawią na pohulance, będzie pięknie i serdecznie
- 0 0
-
2023-07-12 00:39
Co z Kartuska w kierunku Lezna?
- 0 1
-
2023-07-11 16:23
Rozwiąże kilka kwestii. Blokowanie Havla przy wjeździe na Łosotiwcką / Armii Krajowej
Prawoskręt w AK blokuje jeden pas w Kierunku Łostowickiej. Skręt w AK w kierunku Auchana - poprawa płynności ruchu. I najwązniejsze - o ile będzie miejsce (tutaj może byc problem) większy parking dla samochodów osobowych dla tych, którzy chcą zjechać trawajem na dół. Dziwne, że nic się o tym nie mówi!
- 0 0
-
2023-07-11 11:16
Tylko częściwo można się zgodzić, tak jak niektoezy piszą bardzo wiele osób skręca w Łostowicką/Havla a
Po prostu przy okazji rozbudowy estakady w kierunku centrum trzeba dodatkowo lekko przeprojektować Węzeł Grodecka i to skrzyżowanie/wiadukt aby zwiększyć jego przepustowość. Przecież kojarzę coś, że i tak ma być odnawiany/przebudowywany ten wiadukt to przy okazji można by lekko przebudować to skrzyżowanie. Wystarczyłoby aby z trasy WZ 2 pasy
Po prostu przy okazji rozbudowy estakady w kierunku centrum trzeba dodatkowo lekko przeprojektować Węzeł Grodecka i to skrzyżowanie/wiadukt aby zwiększyć jego przepustowość. Przecież kojarzę coś, że i tak ma być odnawiany/przebudowywany ten wiadukt to przy okazji można by lekko przebudować to skrzyżowanie. Wystarczyłoby aby z trasy WZ 2 pasy płynnie przechodziły w Podwale Przedmiejskie a nie jak teraz, że schodzą się w jeden kosztem 2 pasów zjazdowych z estakady... Stosunkowo mało zmian a przepustowość znacznie by wzrosła
- 2 0
-
2023-07-11 10:34
Korki sie niedługo zmniejszą bo władze gdańska chce wprowadzic ograniczenia do jazdy autem spalinowym w miescie!! (1)
- 3 3
-
2023-07-11 10:46
I po co?
Wystarczy robić prawdziwe przeglądy co roku, a ograniczenia same się wprowadzą.
- 3 1
-
2023-07-11 09:35
Przecież nie wszyscy jadą do centrum, wielu skręca w Łostowicką albo na Chełm
- 5 0
-
2023-07-11 09:26
skończy się na (8)
buspasie, taka będzie analiza.
i cyk, pora na CS- 11 2
-
2023-07-11 09:29
I spoko. Akurat autobusu tam brakuje. (7)
- 9 4
-
2023-07-11 09:43
P9 co tam autobus? Kto będzie z kiego korzystał. (6)
Nikt z Chełmu nie będzie tam iść na przystanek, mając tramwaj pod bokiem.
- 8 1
-
2023-07-11 09:45
Ale z Ujeściska, Jasienia, czy Kiełpinka już tak. (5)
Autobusy jeżdżą tam takimi zygzakami, że da się do centrum szybciej dotrzeć rowerem...
- 6 2
-
2023-07-11 11:03
Jedna odpowiedź. PKM. (4)
A poza tym zobacz gdzie jest Ujescisko, a gdzie AK. Będą iść 15 minut.
- 2 2
-
2023-07-11 16:34
PKM to przykład g...nianego podejścia do rozwiązania problemu z dojazdem do centrum (2)
PKM powinna skupiać ruch samochódów osobowych z górnego tarasu. Powinny być duże parkingi, dobry dojazd z okolicznych osiedli środkami transportu publicznego. Na Jasieniu parking jest za mały i ludzie jeżdżą na Kiełpinek. W rezultacie ok 8:00 - 8:30 nie ma już miejsc do parkowania i na Jasieniu i na KIełpinku i ludzie ratują się parkując w róznych
PKM powinna skupiać ruch samochódów osobowych z górnego tarasu. Powinny być duże parkingi, dobry dojazd z okolicznych osiedli środkami transportu publicznego. Na Jasieniu parking jest za mały i ludzie jeżdżą na Kiełpinek. W rezultacie ok 8:00 - 8:30 nie ma już miejsc do parkowania i na Jasieniu i na KIełpinku i ludzie ratują się parkując w róznych miejscach, o czym wie Straż Miejska surowo każąc klientów PKM. Kolejnym przykłądem jest brak przystanku PKM na wysokości Karczemek. Jest tutaj szkoła na 800 osób (około) i na pewno wiele osób, w tym młodzieży chętnie by skorzystało z przystanku w tym miejscu. Oczywiście okazuje się, że przystanek Kiełpinek jest zbyt blisko. Ale akurat to są dwa oddzielne :potoki" pasażerów. Kiełpinek to Wiszące Ogrody. nowy przystanek to Karczemki. Żeby z Karczemek dostać się do PKM Kiełpinek, trzeba pokonać piechotą bardzo niebezpieczny odcinek wzdłuż drogi, bez żadnych zabepieczeń (kiedy w końcu się za to zabiorą?), albo skorzystać z 2 autobusów,.
- 4 0
-
2023-07-12 00:16
brawo
brawo, podpisuję się obiema rękami
- 0 0
-
2023-07-11 19:49
Mirro, dokładnie jest tak jak mówisz
- 0 0
-
2023-07-11 12:12
Fragment AK przebiega przez Ujeścisko ;p
- 1 2
-
2023-07-11 09:15
(13)
"Estakada na AK/Havla w kierunku Gd przesunie korek w kierunku węzła Groddecka," - nie prawda - większość skręca w Havla lub Łostowicką - dodatkowo wydłużył bym i zrobił 2 pasowy zjazd z WZ na wykości Szadółek jadąc w stronę gdańska - bo to miejsce generuje korki - zwłaszcza dzięki cawaniakom co się wcioskają z lewego
- 9 5
-
2023-07-11 09:30
Czyli estakada w tym kierunku nie jest potrzebna? (4)
Zresztą bzdury gadasz.
- 4 9
-
2023-07-11 11:25
(3)
a gdzie tak napisano ? umiesz czytać ze zrozumieniem czy sam piszesz swoje dialogi ?
- 0 0
-
2023-07-11 12:11
Skoro większość skręca, to nie będzie z niej korzystać. (2)
A skoro większość nie będzie z niej korzystać, po co wywalać pieniądz w błoto?
- 2 4
-
2023-07-11 12:18
Na razie3 w błoto wydają kasę na analizę ruchu (1)
Zrobić wiadukty i nie zadawać głupich pytań
- 7 4
-
2023-07-11 12:28
I zatkać węzeł śródmieście na amen?
- 3 5
-
2023-07-11 09:29
Jeżeli większość skręca, to estakada kompletnie nic nie da. (7)
Więc po co marnować na nią pieniądze?
- 12 11
-
2023-07-11 09:41
A jeździsz tamtędy? (6)
Skręcający w Havla i Łostowicką blokują ruch na wprost, więc chociażby po to. Dodatkowo z pełną estakada można by zmienić cykle świateł na Łostowickiej/Havla, co również usprawni ruch.
- 20 6
-
2023-07-11 14:07
No właśnie bzdury gadasz, bo w kierunku Gdańska korki są głównie rano. (4)
I zbierają ruch z Havla na Armii Krajowej. Estakada spowoduje większe korki przy wyjeździe z Havla i w sposób oczywisty spowoduje większe korki na węźle Groddecka.
- 1 6
-
2023-07-12 20:24
Jaa
Jeżdżę tam popołudniu i też stoimy od zjazdu na szadółki do skrzyzowania z Łostowicką, każdy dzień w tygodniu przed 17 są tam korki
- 0 0
-
2023-07-11 17:51
To tylko rano można tamtędy jeździć? (2)
Każdego popołudnia tracę tam jakieś 10 minut na powrocie do domu. Jeszcze 5-6 lat temu nie było problemu.
- 4 0
-
2023-07-12 10:04
(1)
No to po budowie estakady bedziesz tracił 10 min na Havla, albo na innym kolejnym wąskim gardle. Estakasa prosto zwiększy tłok na obwodnicy itd/itp. Oczywiście - znajdą się beneficjenci rozwiązania, ale będzie ich znacznie mniej niż sie wydaje
- 0 1
-
2023-07-12 10:11
Nie będę bo skręcam na Chełm.
Przyjmując taki punkt widzenia to moglibyśmy nic nie robić. Poza tym ta teza nie jest prawdziwa, bo czasami jest tylko jedne wąskie gardło na trasie. Wystarczy popatrzeć jak upłynnił się ruch na Kartuskiej od Nowatorów do Obwodnicy. Oczywiści przez ten krótki okres zanim zamknęli Budowlanych.
- 0 0
-
2023-07-11 09:44
Były projekty w BO na przedłużenie lewoskrętów.
Nikt ich nie chciał, więc jak widać, nikomu nie były potrzebne.
- 5 8
-
2023-07-11 07:57
(25)
Te warianty powinny być badane 10-15 lat temu co jak widać nie zostało zrobione, patrząc właśnie na te codzienne korki. Gdzie tu ekologia? stanie tysięcy samochodów w korkach wcale nam nie służy na zdrowie a zapewniam że społeczeństwo nie ulegnie miejskiemu lobby rowerowemu. Bez większych badań a li tylko z codziennego użytkowania Armii Krajowej
Te warianty powinny być badane 10-15 lat temu co jak widać nie zostało zrobione, patrząc właśnie na te codzienne korki. Gdzie tu ekologia? stanie tysięcy samochodów w korkach wcale nam nie służy na zdrowie a zapewniam że społeczeństwo nie ulegnie miejskiemu lobby rowerowemu. Bez większych badań a li tylko z codziennego użytkowania Armii Krajowej można śmiało powiedzieć że wariant 1 jest najbardziej rozsądny. I co z tego? Teraz będą badania, wykonanie studiu,, planowanie a wykonanie kiedy? W 2040??? ciekawe czy dożyjemy do realizacji tych planów skoro samo wykonanie Armii Krajowej w całości zajęło 40 lat.
- 200 22
-
2023-07-12 14:52
Lobby rowerowe jest złe, ale lobby samochodowe jest już za to dobre? xD
- 0 1
-
2023-07-11 16:37
Lobby rowerowe? Hehe, szczególnie dojazd z centrum w stronę Auchan to męczarnia
Nier każdy ma mięśnie jak Szłorceneger
- 3 0
-
2023-07-11 15:51
Jedyny sensowny wariant to metro obejmujące powstałe dzielnice, a nie PKM
która jeździ dookoła.
- 1 1
-
2023-07-11 10:35
strefy zakazu wjadu autom spalinowym i oplaty za wjazd do miasta autem spalinowym to są nowe pomysły władz Gdańska
- 4 0
-
2023-07-11 09:54
(10)
nikt nie każe nikomu jeździć samochodem - niech kierowcy sami płacą za budowę dróg a nie tylko daj daj daj
- 5 16
-
2023-07-11 11:07
Płacą takie podatki w paliwie. (7)
Oczywiście oprócz pozostałych podatków. A jakie dodatkowe podatki płacą rowerzyści że wszystko przerobiliby na ścieżki?
- 6 5
-
2023-07-11 11:18
Z podatków paliwowych na drogi miejskie idzie okrągłe zero (6)
Więc piesi, rowerzyści i kierowcy płacą na nie solidarnie z udziału w PIT. Tylko infrastruktura dla kierowców jest o dwa rzędy wielkości kosztowniejsza niż chodniki czy DDR-y.
- 4 5
-
2023-07-11 12:12
Po drogach jeździ komunikacja i transport. (5)
Do marketu będą Ci dowozić towar na rowerze?
- 6 2
-
2023-07-11 12:14
Transportowi i komunikacji w zupełności wystarczy jeden pas. (4)
To kierowcy osobówek sprawiają że infrastruktura kosztuje miliardy.
- 3 6
-
2023-07-11 12:24
(3)
Zrozumcie ze drogi i tak by byly. Autostrady nie powstalyby, gdyby nie potrzeby logistyki. Dla samych samochodow osobowych nie robiliby inwestycji.
Jeszcze mijanki by chcieli....- 3 2
-
2023-07-11 12:29
Gdyby chodziło o logistykę, nie powstawałyby autostrady, a kolej, która o wiele bardziej się opłaca. (2)
Drogi powstają pod osobówki, a transport jest tylko dodatkiem, tanim kiedy koszta zostały już poniesione.
- 2 5
-
2023-07-11 13:57
Uhm, bo transport kolejowy jest taki tani i plastyczny, że by zbudowali zwrotnicę pod każdym Lidlem. (1)
- 4 1
-
2023-07-11 14:52
Firmy spedycyjne i tak mają centra przeładunkowe pod każdym miastem.
Zauważyłeś że do Lidli i Biedronek nie jeżdżą zestawy z naczepami, a mniejsze ciężarówki?
- 0 3
-
2023-07-11 10:25
lecz się lecz się lecz się (1)
- 7 4
-
2023-07-11 10:37
Nagle komuna jest ok, jeżeli chodzi o samochody?
- 3 1
-
2023-07-11 09:53
Nikt estakad w mieście w XXI budować nie będzie
Analiza jest tylko po to, by wykreślić z planów rezerwy na przyczółki.
- 10 4
-
2023-07-11 09:51
To są ruchy pozorowane.
Niedługo wybory więc jej serdeczność udaje, że coś planują.
- 10 1
-
2023-07-11 09:50
(4)
Zbliżają się wybory, więc trzeba zacząć pozorować jakieś ruchy. Takie analizy, prezentacje jak widać są skuteczne dla wyborców PO....
- 13 6
-
2023-07-11 11:26
(3)
więcej zrobi niż gadali pis tylko gada , drukuje i dzieli kasę , pozycza i pozycza u Chińczyków u Koreańczyków tak że zaraz wszystkie drzewa w ofsecie wytną i wyślą do Chin, taka rada : nie słuchaj co ktoś gada -patrz co robi i co dzięki niemu jest i jak jest
- 5 5
-
2023-07-11 16:46
(2)
Fajnie ze od gadania powstał przekop, tunel na Wolin i drogi po których nikt nie zbankrutował bo mu kasy nie dali. Za twojego boga tfuska ludzie potrafili się wieszać w oczekiwaniu na pieniądze za wykonana pracę.
- 2 9
-
2023-07-12 10:01
ale to było w kabarecie jako żart a nie na serio
- 0 0
-
2023-07-11 18:45
Przekop dla żaglówek i tunel za pieniądze unijne
To wszystko co PiS zrobił przez 8 lat?
No nie, zadłużył nas na 100 lat i spowodował wzrost cen.- 6 0
-
2023-07-11 09:31
W sumie lepiej bym tego nie podsumował. Mogę jeszcze dodać, że to jest kwestia planowania. Miasto daje przyzwolenie deweloperom na rozbudowę osiedli następnie wykonuje jakieś minimalne zasilania drogami bez rozwiązań przyszłościowych. Dlatego projekty typu wiadukty ,Nowa Świętokrzyska są spóźnione o około 15-20. Natomiast do wiedzy publicznej
W sumie lepiej bym tego nie podsumował. Mogę jeszcze dodać, że to jest kwestia planowania. Miasto daje przyzwolenie deweloperom na rozbudowę osiedli następnie wykonuje jakieś minimalne zasilania drogami bez rozwiązań przyszłościowych. Dlatego projekty typu wiadukty ,Nowa Świętokrzyska są spóźnione o około 15-20. Natomiast do wiedzy publicznej powinny być udostępnione audyty ( ale nie takie na zamówienie ), które wskazywały by na potężne przeciążenie transportowe. Niestety nasze władze nie idą w tym kierunku, preferują minimalizm i brak perspektywy.
- 8 2
-
2023-07-11 09:18
(1)
męczą mnie te wieczne dyskusjie - wnioskuje że większośc teraz potrafi tylko gadać wymądrzać się , analizować i na tym koniec ich zdolności ... weźcie się do roboty a nie wieczne spotkania i spotkania i czcza gadanina - do tego niczego nie przybedzie
- 9 9
-
2023-07-11 16:43
badanie 10-15 lat temu nie zostało przeprowadzone bo szwagier nie miał wtedy firmy drogowej
- 3 1
-
2023-07-11 07:55
Proponuję rówież analizę ruchu w Pieckach - Migowie (18)
Synchronizacja świateł tam nie istnieje. Organizacja wyjazdów z ulic wzdłuż Bulońskiej to koszmarek. A najnowszy przebój to buspas wzdłuż Rakoczego od CH Morena w kierunku Jaśkowej Doliny (McDonald's). De facto na wiadukcie są 4 pasy w tym kierunku plus trawmaj. Z tego jeden jest wydzielony na bus pas. gdzie tramwaj jedzie równolegle i nie
Synchronizacja świateł tam nie istnieje. Organizacja wyjazdów z ulic wzdłuż Bulońskiej to koszmarek. A najnowszy przebój to buspas wzdłuż Rakoczego od CH Morena w kierunku Jaśkowej Doliny (McDonald's). De facto na wiadukcie są 4 pasy w tym kierunku plus trawmaj. Z tego jeden jest wydzielony na bus pas. gdzie tramwaj jedzie równolegle i nie koniecznie widziałem tam jakieś korki. A jeden jest po prostu wyłączony z ruchu przez wypaskowanie. Tak więc teraz, po tym usprawnieniu, korki tam się tworzą niemal przez cały dzień. O to chodziło?
- 128 14
-
2023-07-11 23:15
Bulińska rano to dramat
Zupełnie bezsensownie zaprogramiwane światła, na skrzyżowaniach rano więcej aut na świetle włącza się z bocznej niz przejeżdża, bo jak maja juz na głównej zielone, to zero miejsca..
Światła są ustawione tak samo jak popołudniu.. choc ruchu od strony Potokowej Zupełnie nie ma!
No i dramat dla autobusów, taki 127 stoi z ok20 minut a wZupełnie bezsensownie zaprogramiwane światła, na skrzyżowaniach rano więcej aut na świetle włącza się z bocznej niz przejeżdża, bo jak maja juz na głównej zielone, to zero miejsca..
Światła są ustawione tak samo jak popołudniu.. choc ruchu od strony Potokowej Zupełnie nie ma!
No i dramat dla autobusów, taki 127 stoi z ok20 minut a w tym czasie juz powinien być we Wrzeszczu, tam na torowisku powinien byc bus pas. W stronę centrum wystarczy, bo w druga stronę autobusy po południu problemu nie mają- 2 0
-
2023-07-11 12:44
Ten buspas nic nie zmienił w kontekście jazdy samochodem. Przed wiaduktem i za nim zawsze były i dalej są 2 pasy (skrętnych przy lidlu nie liczymy), więc nie ma żadnej różnicy ile dodatkowych pasów jest teraz na wiadukcie i do czego służą dopóki 2 pasy są przeznaczone ruch ogólny.
- 2 0
-
2023-07-11 11:46
Okolica ul. Piekarniczej zakorkowana a rownoledly pas terenu rezerwy w okolicy
Sądu leży odlogiem od lat 70tych
- 0 1
-
2023-07-11 10:45
(2)
Morena! Piecki-Migowo dla przyjezdnych!
- 5 3
-
2023-07-11 10:48
Co ci lokalni mają z głową? (1)
Jak ktoś chce używać poprawnej nazwy to niech używa.
Jeszcze może marudzisz jak ktoś nie wystawi śmieci na klatkę?- 2 5
-
2023-07-11 11:46
Morena. A przyjezdni niech sie dostosuja.
- 4 1
-
2023-07-11 10:37
Prezydetka miasta juz zrobila analize i jej wniosek jest taki musimy ograniczyc liczbe aut spalinowych w miescie (1)
strefy zeroemisyjne i oplaty za jazdem autem spalinowym to są juz pewne zmiany zapowiedziane po wyborach samorzadowych w Gdańsku identycznie jak w Warszawie
- 6 1
-
2023-07-11 10:47
Patrz, raz się zgodziła z partią Kacpra.
W końcu ma taką możliwość dzięki ustawie stworzonej przez PiS.
- 2 1
-
2023-07-11 10:35
pełna zgoda. a jak po 15, w roku szkolnym, robi sie korek, to ja nie moge szybko skrecic w prawo do swojego bloku, bo bus pas ciagnie sie az pod pasy. i musze stac jak d**il doslownie 100 metrow przed swoim domem
- 6 1
-
2023-07-11 10:28
czerwona fala
Co ciekawe, nawet jadąc przez Morenę nocą, mamy cały czas "czerwoną falę".
- 13 0
-
2023-07-11 10:12
w całym Gdańsku synchronizacja świateł polega na czerwonej fali (1)
zarówno w dzień jak i w nocy. Kto jezdzi ten wie. W końcu po coś płacimy za tristar
- 12 2
-
2023-07-11 14:00
Po prostu samochodów jest zbyt dużo. Nie da się wszędzie i dla każdego zrobić zielonej fali.
- 4 8
-
2023-07-11 09:49
Korki cały dzień? Tam jest cały czas pusto. Ten buspas to się chyba jeszcze nigdy w życiu żadnemu autobusowi nie przydał bo i tak nie straciłby ani sekundy na stanie w miejscu. A najbardziej żenująca to jest policja, która stoi w tym miejscu niemal codziennie - faktycznie pilnują bezpieczeństwa na wiadukcie, gdzie jest szeroko i bezpiecznie. Znaleźli sobie miejsce do zarobku...
- 10 2
-
2023-07-11 09:42
sychronizacja świateł istnieje (4)
przecież tam jest czerwona fala, na 7 światłach stoję na 5-6. Już nawet się nie rozpędzam tylko blokuję, żeby zwiększyć korek.
- 21 2
-
2023-07-11 09:47
Ja tam jadę 50 i mam zieloną falę. (3)
Na szczęście jeżdżę tamtędy tylko jak nie ma ruchu, bo inaczej zawsze ktoś się wciśnie żeby mnie zatrzymać na końcówce czerwonego...
- 1 23
-
2023-07-11 10:45
(2)
Chyba w snach, ruszasz i widzisz jak na następnym zapala się czerwone. Jadąc 50 nie masz szans jechać plynnie
- 16 1
-
2023-07-11 12:15
Tak jest. Po czym jedziesz z dozwoloną prędkością i zapala się zielone jak dojeżdżasz. (1)
Fakt, że do tego trzeba jechać w nocy, albo mieć nerwy ze stali, bo na Adamowicza potrafią na podwójnej ciągłej Cię wyprzedzić jak jedziesz przepisowo ;)
- 2 5
-
2023-07-11 13:42
chyba w sobotę w nocy
i też nie
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.