- 1 Zasłabł w szpitalu, dostał mandat za parking (214 opinii)
- 2 23 mln na podwyżki dla pracowników GAiT (178 opinii)
- 3 Pijani kierowcy pieszo uciekali przed policją (56 opinii)
- 4 Nasze dane osobowe fruwają jak konfetti (143 opinie)
- 5 Tysiące ton soli na drogach Trójmiasta (231 opinii)
- 6 Od dziś korekta rozkładu jazdy tramwajów (98 opinii)
Będą tęczowe taksówki w Gdańsku. 27 proc.: nie wsiądę
Część taksówek sieci Freenow w Gdańsku zostanie oklejona w tęczowe flagi - symbol społeczności LGBT+. 27 proc. respondentów twierdzi, że do takich pojazdów nie wsiądzie, 42 proc. taksówkarzy nie zgodziło się na oklejenie, ale firma przekonuje, że takie działania są w Polsce bardzo potrzebne.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – nie płać za taksówki, auta do 20 tys. zł na sprzedaż
Przed ogłoszeniem tej decyzji Freenow przeprowadziło bowiem badania zarówno wśród kierowców, jak i pasażerów. Przepytano 2,3 tys. osób. Znamy ich wyniki:
Freenow: zmiany należy zaczynać od siebie
- Wartości, jakie wyznaje nasza marka, takie jak inkluzywność i tolerancja, są niezmienne - kierujemy się nimi od początku naszej działalności. W tym roku nasze wsparcie Miesiąca Dumy jest motywowane przekonaniem, że zmiany należy zaczynać od siebie. Wyniki ankiet, które przeprowadziliśmy wśród naszych użytkowników, nie miały nigdy na celu zmiany naszego podejścia, a dowiedzenie się, jakie działania odpowiedzialne społecznie powinniśmy podejmować, aby były skuteczne. Wierzymy, że z roku na rok odsetek osób wspierających społeczność LGBT+ w Polsce będzie się zwiększał, tak samo jak liczba marek, które będą podejmowały działania przeciwdziałające homofobii w Polsce - mówi Izabela Skonieczna, szefowa marketingu Freenow w Polsce.
Opinie wybrane
-
2023-06-12 14:35
(142)
Tak wygląda myślenie i dążenie do równości i tolerancji. Czy w takim razie FN planuje okleić część taksówek w barwach biało-czerwonych dla narodowców? Część w flagi unijne dla osób które czują się Europejczykami albo we flagi papieskie dla tych co są katolikami? Dlaczego dążenie do równości oznacza promowanie jednej ideologi? Nie wsiądę do takiej taksówki bo o ile nie mam nic do osób o odmiennej orientacji to całe środowisko spod znaku tęczy mnie drażni i irytuje.
- 2184 200
-
2023-06-12 14:59
Oni są prześladowani (36)
Tak bardzo są prześladowani że ich 6-barwne flagi są wszędzie.
Są wyjątkowo prześladowani.- 285 35
-
2023-06-12 15:06
(35)
skoro tobie przeszkadza tęcza to oznacza, że ich nie tolerujesz; gdyby ktoś "nie przepadał" za KK to podobnie jak ty nawoływałby do usunięcia krzyży z wież kościołów; tak długo jak nie przestanie tobie przeszkadzać znak identyfikujący osoby o odmiennych orientacjach tak długo będzie to oznaczać, że osoby takie są przez ciebie prześladowane
- 55 314
-
2023-06-12 15:10
rąbn. (10)
się. napisał jak krowie na rowie niech każdy się lukanz kim chce po co wszędzie te kolory. ja będę oklejał wszystkie w różowe słoniki bo lubię je klepać.
- 60 14
-
2023-06-12 15:23
nikt Ci nie broni oklejać w różowe słoniki (9)
dlaczego więc zabraniasz oklejać w tęcze?
- 24 113
-
2023-06-12 17:01
W tych tęczowych pewnie częściej będą tłuczone szyby, przebijane opony i drapane lakiery. (1)
Może nawet kilka się spali na parkingu.
Zaraz nikt tego nie ubezpieczy, albo każą im płacić jak za rajdówkę.
I minie papużkom zapał do oklejania się w tęczę.- 77 12
-
2023-06-12 17:11
Na dzielni już słyszałem że będą uważać
- 23 2
-
2023-06-12 17:42
Nie chodzi i zabranianie ,chodzi o narzucanie (1)
- 75 5
-
2023-06-13 14:40
Oj biedny jestes, twoja nietolerancja nie jest tolerowana :D Kazdy normalny czlowiek, jak ma okazje, zamanifestuje solidarnosc z ta grupa. Tylko ktos z problemami z wlasna orientacja boi sie teczowej flagi. Bede korzystac z tej sieci i bede zamwiac zawsze normalnego taksiarza, z teczowa flaga. Zabobonni niech woza zabobonnych.
- 4 16
-
2023-06-12 19:45
(4)
Tu nie chodzi czy ktoś zabrania czy nie, tutaj chodzi, że zmuszają nas do tzw. szanowania tej chorej ideologii nie patrząc wogóle na nasze zdanie czy przekonania udają, że są prześladowani i zgrywają z siebie ofiary a taka prawda jest taka, że to oni prześladują normalnych ludzi walczą z tymi co kochają swój kraj, robiąc się coraz bardziej agresywnimi.
- 89 15
-
2023-06-12 21:31
Tak? Słuchać było o jakichś napaściach aktywistów LGBT? (3)
Bo wśród tzw patriotów noradowcow to norma przecież
- 14 49
-
2023-06-13 08:47
Wysoki margot...
Rafalali, antifiarzy. Słychać pomimo że media starają się przemilczać takie tematy
- 24 2
-
2023-06-13 13:40
Było słychać
i to wielokrotnie. Wśród osób LGBT jest wielu przestępców, a nawet morderców odsiadujących wyroki. W każdej zbiorowości jest jakiś procent złych ludzi.
- 2 2
-
2023-06-14 12:07
Co najmniej kilkanaście razy
- 0 1
-
2023-06-12 15:20
Wypad do Berlina judasze (17)
- 85 28
-
2023-06-12 16:53
(14)
No i tak wlasnie robimy.
Jestem wysokowyksztalcona osoba. W Polsce placilem miesiecznie ponad 5000 zl w samych podatkach i daninach bezposrednich. Ale skoro jestem tutaj niechciany to po co mam dorzucac na nienawistnikow? Teraz to panstwo niemieckie dostaje moje pieniadze- 22 67
-
2023-06-12 17:13
Tam. Dostaniesz dywanik w gratisie (2)
- 55 9
-
2023-06-14 10:33
(1)
No i świetnie, tam się dostaje, w Polsce się tylko traci mieszkając w tym zabobonnym ciemnogrodzie
- 2 2
-
2023-06-14 13:22
Później "bracia" muzułmanie zaproponują ci dekapitację za Twoją orientację.Już niedługo.
- 1 4
-
2023-06-12 18:50
(7)
I bardzo dobrze. Jesteś szczęśliwy, my też. I piszę to jako "wysokowykształcony". Wyjedźcie wszyscy zamiast jątrzyć i jojczyć i wreszcie będzie normalnie. Masz tylko jeden problem: nie jesteś ani prawdziwym Polakiem ani prawdziwym Niemcem. Nigdy nie będziesz u siebie, nigdy nie będziesz szanowany. Na własne życzenie zostałeś obywatelem drugiej, a nawet trzeciej kategorii, więc nie rób z siebie paniska bo to śmieszne i na nikogo nie działa.
- 64 23
-
2023-06-12 20:26
(5)
Obywatelem trzeciej kategorii to uczynili mnie polscy faszyści.
Tak, to prawda - nigdy nie będę "prawdziwym Niemcem". Ale co z tego? Alternatywą jest bycie obywatelem trzeciej kategorii w Polsce, więc oczywistym jest to, że wybiorę tam gdzie lepiej.
A paniska z siebie nie robię, bo nim po prostu jestem - w porównaniu do typowego po*aczka na socjalu, który nic w życiu nie osiągnął, więc wszystko zrzuca na gejów, rowerzystów, Żydów, Ukraińców i inne- 15 53
-
2023-06-12 21:25
To nie lotnisko
Nie musisz powiadamiać każdego o swoim odlocie.
Tęsknić nie będziemy.- 36 10
-
2023-06-13 01:12
Po tym co wypisujesz tutaj widać, że ty ani "wysokowykształcony" szczególnie nie jesteś, co najwyżej masz jakiś papierek, ale światopoglądowo i moralnie - dramat - patologia. No i paniskiem też nie jesteś, zwłaszcza w Niemczech. W Polsce też nie byłeś skoro musisz się równać w dół, żeby zaleczyć jakieś kompleksy i udowodnić swoją urojoną wartość.
Po tym co wypisujesz tutaj widać, że ty ani "wysokowykształcony" szczególnie nie jesteś, co najwyżej masz jakiś papierek, ale światopoglądowo i moralnie - dramat - patologia. No i paniskiem też nie jesteś, zwłaszcza w Niemczech. W Polsce też nie byłeś skoro musisz się równać w dół, żeby zaleczyć jakieś kompleksy i udowodnić swoją urojoną wartość. Kompleks Edypa się to nazywa. Równaj w górę, np. do mnie, wtedy zobaczymy co jesteś wart. Czas zejść na ziemię chłopie. Mimo wszystko życzę ci wszystkiego dobrego gdzieś tam.
I piszę to jako osoba przyjazna homo, ale trzymająca się z daleka od lewaków twojego pokroju.- 23 7
-
2023-06-13 09:32
Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz, ty wysoko wykształcony lewacki faszysto.
- 3 4
-
2023-06-13 14:55
wara od Ukraińców! (1)
To naród wysoko wrażliwy i od wieków przyjazny Polakom.
- 1 1
-
2023-06-14 01:13
1943
Istny akt przyjaźni.
- 0 3
-
2023-06-14 00:03
mądry to ty nie jesteś
- 0 1
-
2023-06-12 21:32
Jedz do szwabow (1)
Pracuj bo musimy reparacje wojenne otrzymać. Zap... Zap...
- 17 7
-
2023-06-15 13:39
reperacje zostaly wyplacone- siegnij po ksiazki a nie TVPIS
- 1 0
-
2023-06-12 21:36
I bardzo dobrze , wy*alaj
- 10 6
-
2023-06-12 21:38
Chcemy dialogu z Rosją
Taką jaką ona jest
- 11 8
-
2023-06-15 13:37
o swiety katolik sie odezwal
- 0 0
-
2023-06-12 15:28
wielka rodzina platformy (1)
- 68 5
-
2023-06-12 23:32
Tęczowa platforma
- 14 3
-
2023-06-12 15:29
(1)
Nie rozumiesz. Już nie ma równowagi. Wszędzie jest tęcza a ma być balans!
- 62 6
-
2023-06-12 17:14
Ba, lans... Mówisz?
- 9 3
-
2023-06-12 16:12
Czy napisałem że mi to przeszkadza lub czy nawołuje do ściągania tych flag?
Odpowiem za Ciebie, bo To od coś nie styka - NIE, nie napisałem nic takiego.
Napisałem tylko prawdę, bezdyskusyjny fakt. To, jak go zinterpretowałem to Twój problem- 22 3
-
2023-06-13 12:05
Dlaczego mam akceptować ludzi którzy nie akceptują sami siebie?
- 4 4
-
2023-06-12 15:05
Złoty człowieku, ale odpowiedz mi na taką jedną sprawę (53)
Czy europejczyków ktoś bije w ciemnym rogu? Czy podczas Bożego Ciała ktoś rzuca kostką brukową w dziewczynki sypiące kwiaty? Czy babcie są wyzywane gdy idą w środę o 18 do kościoła? Czy narodowcy są wytykani palcami jak idą z naszą flagą? Czy podczas euro 2012 nie wsiadałeś/aś do taksówek które miały biało-czerwone barwy, bo Janusz sobie lusterka skarpetkami udekorował?
- 41 124
-
2023-06-12 15:16
(23)
Ok. A teraz odpowiedz mi czy właśnie tego nie robią środowiska tęczowe? Czy oni nie chcą usuwania i zamykania kościołów? Czy to nie oni dewastują pomniki, figurki i kapliczki? Czy to nie oni przerywają msze i bluzgają na ludzi którzy chcą się modlić? Czy to nie oni nie wyciągają noży podczas prób wyproszenia ich? Czy przez internet nie przelewa się
Ok. A teraz odpowiedz mi czy właśnie tego nie robią środowiska tęczowe? Czy oni nie chcą usuwania i zamykania kościołów? Czy to nie oni dewastują pomniki, figurki i kapliczki? Czy to nie oni przerywają msze i bluzgają na ludzi którzy chcą się modlić? Czy to nie oni nie wyciągają noży podczas prób wyproszenia ich? Czy przez internet nie przelewa się fala hejtu, że osoby które idą w marszach niepodległości to rasiści, bezmózgi, neandertalczycy faszyści itd. nawet jak są to rodziny z dziećmi? Czy te marsze nie są atakowane, blokowane przez środowiska "tęczowe" nawołujące do tolerancji i wolności poglądów? Widzisz jakieś różnice?
- 158 23
-
2023-06-12 15:24
(11)
nie, nie robią tego; natomiast osoby nazywające się katolikami zachowują się dokładnie na odwrót wobec tego czego (podobno) nauczał Jezus; może to kiedyś zrozumiesz
- 18 130
-
2023-06-12 15:32
Przykro mi (7)
Ale w Biblii jest napisane wyraźnie co Pan Bóg, za pośrednictwem swego syna Jezusa Chrystusa uważa o sodomitach będą strąceni do piekieł, by tam smażyć się całą wieczność za kontakty homoseksualne
- 63 21
-
2023-06-12 15:50
(3)
Jest napisane bardzo wyraźnie: "Nauczycielu, które przykazanie w Prawie jest największe? On mu odpowiedział: Będziesz miłował Pana Boga swego całym swoim sercem, całą swoją duszą i całym swoim umysłem. To jest największe i pierwsze przykazanie. Drugie podobne jest do niego: Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego. Na tych dwóch przykazaniach zawisło całe Prawo i Prorocy." Mt 22, 34-40
- 23 4
-
2023-06-12 17:44
1 Koryntian 6 rozdz. (1)
9 Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą, 10 ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego.
- 22 9
-
2023-06-12 19:17
To w tym Kórlestwie będzie tylko wiatr hulał.
- 7 9
-
2023-06-12 21:24
miłość to nie akceptacja
Wręcz przeciwnie - miłość to walka o drugiego człowieka, szczególnie o jego nawrócenie - aby uratować go przed samym sobą. A ideologia LGBT ma to do siebie, że niszczy nie tylko tych którzy to popierają, ale też tych których się tym epatuje, a szczególnie dzieci.
- 21 6
-
2023-06-12 16:04
Chodzi o tę książkę w której Ziemia była płaska?
- 15 28
-
2023-06-13 08:56
Kto nie nosi koszulki z poliestrem niech pierwszy rzuci kamieniem
Będziecie przestrzegać moich ustaw. Nie będziesz łączył dwóch gatunków bydląt. Nie będziesz obsiewał pola dwoma rodzajami ziarna. Nie będziesz nosił ubrania utkanego z dwóch rodzajów nici. Księga Kapłańska
- 4 2
-
2023-06-13 13:21
A co mnie obchodzi jakaś sadystyczna, pełna przemocy baśń pt.: Biblia? Wolę lepszą fantastykę.
- 1 2
-
2023-06-12 19:35
projekcje
- 2 1
-
2023-06-12 21:47
A co mówi o tym wszystkim Koran? (1)
- 2 1
-
2023-06-13 07:26
Krótko i węzłowato,ukamieniować.
- 10 2
-
2023-06-12 15:25
(7)
chcesz powiedzieć że wśród narodowców z racami i pochodniami podczas których podpalają wozy transmisyjne i mieszkania są rodziny z dziećmi? na taką patologię ktoś skazuje dzieci? wstyd
- 11 66
-
2023-06-12 15:51
(1)
jest marsz niepodległości w warszawie a są parady niepodległości np w Gdańsku i należy rozróżnić patologię od radosnego świętowania niepodległości :)
- 24 8
-
2023-06-13 01:15
W Gdańsku jest coś co nie ma nic wspólnego z niepodległością to spacerek frajerzykow którzy nie wiedzą po co idą i co świętują bezpłciowa impra dla popijaczy sojowego latte w Gdyni ta sama nudna sztampa szkoły stare niemieckie samochody i rządząca klika z przychówkiem
- 3 3
-
2023-06-12 16:50
nie widziałem płonących wozów TVN (NIE dowolnych transmisyjnych) odkąd platforma rządziła... (1)
przypadek?
- 28 6
-
2023-06-13 12:52
slepy i w dodatku osiol
dziwne a wystarczy poszukać w sieci twoje kłamstwa
- 1 1
-
2023-06-12 20:14
Kto podpalał?
Bo budkę strażnika pod radziecką ambasadą to kazał podpalić uwczesny minister....
- 22 2
-
2023-06-13 01:12
Wozy transmisyjne podpalił zaszcany TVN wszystkie lewackie prowokacje są robione na siłę wafelkowe urodziny Hitlera taki bękart o jakże polskim nazwisku Bertold kittel wymyślił
- 15 4
-
2023-06-13 08:46
A wasza pr0owokacja z P0dpaleniem śmietnika przy ambasadzie rosyjskiej z 10 lat temu to co?
Śmietnika do dziś przez wasze władze Warszawy nie odbudowanego wspólnocie mieszkaniowej z pobliskiego bloku. P0dszykowaliście tę akcję przeciw K-czyńskiemu, celowo daliście temu tłumowi zgodę na marsz okrążający ambasadę R0sji, a tu zonk - na 2 dni przed tym kaczor zwiał z Warszawy do Krakowa, że niby będzie się tam "miesięcznicował".
- 3 2
-
2023-06-12 15:28
Widzę, ze poszukałeś wszystkie wydarzenia z całej Polski (1)
Ale który kościół zamknięto? Czy figurka już wróciła do zdrowia? Porównujesz atak na figurkę z rzucaniem kostką / biciem ludzi. Kiedy ktoś Ciebie zbluzgał gdy byłeś w kościele? Jak często Ci się to zdarza? Aaa, nie Tobie tylko komuś innemu ktoś gdzieś w Polsce powiedział coś brzydkiego? Jak nazwać ludzi, którzy zapraszają faszystów z innych krajów,
Ale który kościół zamknięto? Czy figurka już wróciła do zdrowia? Porównujesz atak na figurkę z rzucaniem kostką / biciem ludzi. Kiedy ktoś Ciebie zbluzgał gdy byłeś w kościele? Jak często Ci się to zdarza? Aaa, nie Tobie tylko komuś innemu ktoś gdzieś w Polsce powiedział coś brzydkiego? Jak nazwać ludzi, którzy zapraszają faszystów z innych krajów, robią bajzel, wyrywają drzewka, śpiewają brzydkie teksty? Nie należę do żadnej tęczowej ekipy, a o części warszawskiego marszu niepodległości mam kiepskie zdanie, a w gdańskim marszu niepodległości uczestniczę. A jak są blokowane te marsze przez środowiska tęczowe? Są obrzucane kostką?
Serio nie widzisz różnicy w tym, ze po prostu zwykły Pan Janusz chce iść w marszu równości i jeszcze kilka lat temu mógł dostać kostką w głowę a po marszu mógł zostać pobity bo ktos widział go na marszu? A czy jakiś inny Pan Janusz, który chce iść do kościoła albo świętować w Gdańsku święto niepodległości musi się o coś martwić?
O to tu chodzi. O codzienność. A nie ze kiedyś ktoś na marszu jakimś zrobił coś tam.- 17 50
-
2023-06-13 01:19
Faszystów z innych krajów? Ty żałosny czubie faszystami nazywają tych ludzi głupi ignoranci i mainstreamowe partie których tłuste pyski tak przerosły do koryta że nie są w stanie znieść myśli o tym że ludzie ich nie chcą to ulubione mantry nazwać kogoś antysemitą faszystą lub populistą i problem z głowy wystarczy durna etykietka i 90 procent bezmozgowcow powtarza i pluje
- 12 2
-
2023-06-13 13:20
I ile tych kościołów "usunęli" i "zamknęli"?
- 1 0
-
2023-06-12 15:19
A nie? (5)
Ahh, wcale a wcale marsz na 11 listopada nie jest wytykany i opluwany przez wszystkie lewicowe media jako marsz neonazistów? Wcale a wcale jak jest jakikolwiek art na portalu związany z KK to w komentarzach masa "tolerancyjnych" postów.
- 47 9
-
2023-06-12 16:07
(3)
Trudno, żeby ten marsz traktować inaczej, skoro jego organizatorem jest nie kto inny, jak ultranaziol Bąkiewicz.
- 11 36
-
2023-06-12 20:15
Marsze LGBT kto organizuje? (2)
Ultra-lewaki....
- 25 4
-
2023-06-12 21:34
Ale to nazizm jest ustawowo zakazany (1)
A nie lewicowe poglądy
- 4 6
-
2023-06-13 01:24
Lewactwo to lżejsza wersja komunizmu czytaj czerwonego totalitaryzmu z resztą wszystkie ostatnio podejmowane decyzje w truchle zwanym UE wyglądają jak za Lenina czy Mao Zedonga brukselski czerwony totalitarny trup zaczyna pokazywać swoje prawdziwe oblicze
- 11 2
-
2023-06-12 16:13
Ale jak mieć o nim inne zdanie skoro nim sterują same asy
- 6 2
-
2023-06-12 15:19
Żebyś wiedział, że na procesję poleciały 3 petardy. (4)
Z bloku na rogu Dolnej i Kamiennej Grobli. Teraz w Boże Ciało.
- 54 4
-
2023-06-12 17:02
Czy zostało to zgłoszone na policję? (3)
- 2 9
-
2023-06-12 17:19
Nie nie zostało zgłoszone, sami sobie z tymi... poradziliśmy (2)
Maja być powyżej 7 dni w szpitalu
- 23 5
-
2023-06-12 21:36
I to jest ta wasza tolerancja (1)
No brawo...bardzo to po waszej wersji chrześcijanstwa. Aż dziw że nikogo nie krzyżujecie
- 3 15
-
2023-06-13 01:26
Jak jakiś głupek nie pojmuje skutków swoich poczynań i chce zrobić komuś krzywdę to sorki naraża się na retorsje
- 7 2
-
2023-06-12 15:20
Tak samo nikt lgbt nie prześladuje! (6)
Bynajmniej nie w Polsce!
- 36 7
-
2023-06-12 15:25
(5)
nie jesteś Polakiem, nie znasz języka polskiego, nie znasz znaczenia słowa "bynajmniej"
- 9 23
-
2023-06-12 15:50
(3)
Ależ właśnie użył tego słowa w odpowiednim kontekście.
- 17 3
-
2023-06-12 16:05
Ale użył niewłaściwie. (2)
"Bynajmniej nie w Polsce"? Co to za twór? "Bynajmniej w Polsce", lub "przynajmniej nie w Polsce".
- 7 10
-
2023-06-12 21:50
Nie dość że jesteś analfabetą to jeszcze przekonujesz do tego innych
- 8 0
-
2023-06-14 01:14
Bynajmniej nie w Polsce, czyli
Absolutnie nie w Polsce. O.
- 0 0
-
2023-06-12 21:49
Użył poprawnie, bynajmniej jest wzmocnieniem zaprzeczenia, więc nie bełkocz
- 5 1
-
2023-06-12 15:21
Do Berlina szwaby
- 32 3
-
2023-06-12 16:15
(5)
Chcesz powiedzieć że w Polsce nie ma napadów na księży i kościoły? Przecież są.
Chcesz powiedzieć że w Polsce żaden homo nie został zamordowany? Przecież został, kilka lat temu w Szczecinie, ale sprawcą był jego wcześniejszy homo-partner.
Chcesz powiedzieć że orientacja jest czymś, czym powinniśmy się wszystkim wkoło chwalić? Dlaczego robią to wszyscy, tylko nie hetero?- 45 4
-
2023-06-12 17:04
Ale uważasz, że wszyscy się chwalą? (4)
Gdyby tak było, to by znaczyło, że nie ma takiego problemu jak ukrywanie się i że coming-outy nie istnieją.
- 2 7
-
2023-06-12 20:18
Znasz hetero co się ukrywa? (3)
Orientacja nie jest czymś, co należy ukrywać, ani też czymś, co powinniśmy komunikować całemu światu.
Jeżeli masz potrzebę mówienia każdemu o swoich preferencjach łóżkowych to chyba masz jakiś problem natury psychicznej, być może sam siebie nie akceptujesz, nie wiem. Zdrowy, normalny człowiek nie ma potrzeby by paradować i uzewnętrzniać swoją orientację.- 23 2
-
2023-06-12 21:38
Nie? A czemu pary hetero tak chętnie chodzą za rękę (2)
Publicznie, na ulicach i w parkach. Całują się na ławkach. No sorry, nie obnoscie się że swoją orientacją, na co to komu. Mają zaburzenia?
- 3 19
-
2023-06-13 01:27
Bo tak to się przyjęło bo nas jest więcej czubie bo zwierzęta też reagują na osobniki płci przeciwnej
- 8 1
-
2023-06-14 01:15
Jak robia to nachalnie to tez drażni
Tylko obecnie tematy łóżkowe stały się modne i wynoszone są na publikę.
- 0 0
-
2023-06-12 17:16
Jeszcze nie ale już takie wytyczne Berlin wam pisze
- 16 2
-
2023-06-12 21:20
relatywizm prowadzi donikąd
Stawianie LGBT na równi z Chrześcijaństwem to właśnie źródło całego zamieszania. Otóż LGBT to agresywna, ultra marksistowska ideologia, promocja seksualnych wynaturzeń i walki między kolejnymi wydumanymi klasami. Tymczasem Chrześcijaństwo to fundament europejskiej kultury, filozofii, nauki, odpowiedź na pytanie o ostateczny sens, inspiracja
Stawianie LGBT na równi z Chrześcijaństwem to właśnie źródło całego zamieszania. Otóż LGBT to agresywna, ultra marksistowska ideologia, promocja seksualnych wynaturzeń i walki między kolejnymi wydumanymi klasami. Tymczasem Chrześcijaństwo to fundament europejskiej kultury, filozofii, nauki, odpowiedź na pytanie o ostateczny sens, inspiracja najwspanialszych dzieł sztuki w skali całego świata i wszech czasów - nie tylko sakralnej. Różnic można by wymieniać więcej, ale jedno jest obiektywnie oczywiste - LGBT to czyste zło, a Chrześcijaństwo to czyste dobro. Koniec dyskusji. Fakty są obiektywne, jak 2+2=4.
- 18 4
-
2023-06-13 08:24
Chrześcijanie są prześladowani w wielu miejscach, ile jest hejtu przeciw katolikom w samej Polsce.
- 5 4
-
2023-06-14 12:10
Generalnie na większość tych pytań można odpowiedzieć - tak.
- 0 0
-
2023-06-12 15:05
(6)
Nic tak nie szkodzi homo jak ten ruch. To są ich własne słowa - znam paru i wszyscy mają takie samo zdanie. Ci ludzie chcą, żeby zostawić ich wreszcie w spokoju i przestać wzbudzać fale "nietolerancji" i "nienawiści", która tak naprawdę nie istnieje. A robi się to właśnie takimi ru***ami jak ten tutaj omawiany. Wkładamy ludziom palec w oko i
Nic tak nie szkodzi homo jak ten ruch. To są ich własne słowa - znam paru i wszyscy mają takie samo zdanie. Ci ludzie chcą, żeby zostawić ich wreszcie w spokoju i przestać wzbudzać fale "nietolerancji" i "nienawiści", która tak naprawdę nie istnieje. A robi się to właśnie takimi ru***ami jak ten tutaj omawiany. Wkładamy ludziom palec w oko i czekamy aż zaczną warczeć. A przy okazji trzepiemy sobie kaskę bo przecież z własnych środków tego nie robią - kasa płynie z budżetów gmin, fundacji powiązanych z Sorosem, itd.
- 83 6
-
2023-06-12 15:11
(2)
a ja znam paru katolików którym przeszkadzają procesje bożocielne.
- 6 41
-
2023-06-12 15:33
Jakie? (1)
Bożocielne? W chlewie pobierałeś wykształcenie?
- 45 4
-
2023-06-12 21:40
Słownictwo dostosowane do poziomu dyskusji
Chwalicie bożki, prawdziwego Boga macie za nic
- 2 9
-
2023-06-12 16:14
(2)
zawsze ktoś zna jakąś osobę homoseksualną której przeszkadza ten ruch. TO że jednej osobie przeszkadza nie znaczy ze 100 innym to nie pomaga ;)
- 4 24
-
2023-06-12 18:54
(1)
Tak sobie to tłumacz. Jeszcze nie spotkałem takiej, której by to "pomagało" bo niby w czym? To przez ten ruch właśnie czują się wyobcowani i napiętnowani. Oni chcą spokoju i normalności, a nie wiecznego grillowania tematów tolerancji i nienawiści, które są wyssane z palca. To już u was jest więcej takich zachowań - były udokumentowane ataki na ludzi wychodzących z kościoła, kpiny z obrządków i tradycji, niszczenie krzyży i pomników, a nawet pobicia księży.
- 19 2
-
2023-06-12 21:41
Oni
Taka wasza tolerancja...
- 1 2
-
2023-06-12 15:09
(7)
"Czy w takim razie FN planuje okleić część taksówek w barwach biało-czerwonych dla narodowców?" A czy narodowcy w Polsce spotykaja się z dyskryminacja ze strony państwa i społeczeństwa?
- 16 16
-
2023-06-12 15:16
Wybacz ale jaka masz tęczowcu nietolerancję wobec swojej osoby? (4)
Wyobraź sobie, że ja pracuje w dużym korpo i na codzień doświadczam ogromnej i przykrej dla mnie nietolerancji na tle religijnym - nikomu tego nie życzę. Nie ma dnia aby postępowe koleżaneczki nie drwiły z mojej religii - nie zwracam im na to uwagi bo nie chce robić kwasu w robocie ale to jest żenada. Chodzą na szkolenia z Diversity & Inclusion, a są pierwsze do tego aby dowalic KK, ponabijac się z Papieża, procesji itp.
- 57 5
-
2023-06-12 15:21
IKEA tępi katolików
Nie kupuje w IKEA
- 48 7
-
2023-06-12 21:43
No jak obnosisz się że swoją religia (2)
I przynależnością do instytucji kk to nic dziwnego. Pasuje ci systemowe ukrywanie pedofili? To jest żałosne
- 2 15
-
2023-06-12 23:03
Co ty p. z tym obnoszeniem? One nie mają pojęcia czy jestem osobą wierzącą.
Co nie zmienia faktu, że nie ma dnia od przysłowiowwgo dos rywania KK. Nie pasuje, tak samo jak nie pasuje mi pedo wśród homo czy drag queenów.
- 6 1
-
2023-06-13 13:24
UJeśli ktoś ukrywa, to platforma !!!
- 1 0
-
2023-06-12 15:20
A nie?
Marsz 11 listopada,
ostatna jazda z Marciniakiem
wystarczy?- 17 2
-
2023-06-12 15:52
szkoda ze to korpo z taką siłą nie działa np. w krajach arabskich
- 39 1
-
2023-06-12 15:09
"nie mam, ale... " chłopie masz i to całkiem dużo, właśnie o tym napisałeś.
- 2 7
-
2023-06-12 15:14
to pokazuje jakie masz nastawienie do pojazdu którym chcesz dojechać do konkretnego celu. Następnym razem sprawdź u kierowcy czy posiada prawo jazdy i aktualne OC plus badania techniczne. Z pewnością poczujesz się bezpieczniej - no chyba ze dla Ciebie ważniejsza jest kolorystyka danego auta
- 3 16
-
2023-06-12 15:29
A ja wsiądę żeby zrobić na przekór wszystkim tym, którzy nie wsiądą :) (2)
- 4 32
-
2023-06-12 15:37
A ja nie wsiądę, żeby zrobić na przekór wszystkim tym , którzy wsiądą. (1)
- 32 2
-
2023-06-12 15:46
Kaszub, ja ciebie znam i ty nie jeździsz taksówkami :)
- 4 9
-
2023-06-12 15:30
Nic tylko usunąć aplikację FreeNow (5)
Właśnie usunąłem,
Pozdrawiam pseudotolerancyjnych.- 47 7
-
2023-06-12 15:35
Najwięcej jeździ w tej firmie Ukraińców (1)
- 13 3
-
2023-06-12 15:45
Usuwajcie apkę :)
Chyba, że obawiacie się prezesa Marca Berga urzędującego w Hamburgu :)))
- 28 5
-
2023-06-12 15:46
(2)
Dzięki, będzie łatwiej dostępna dla pozostałych
- 7 20
-
2023-06-12 19:24
Szczególnie, gdy kierowcy zmienią firmę przewozową , bez tęczowej propagandy. (1)
- 13 1
-
2023-06-12 21:44
Najlepiej na katolicką
Z rybą na klapie.
- 1 8
-
2023-06-12 15:51
dokladnie korpo już nie wie co wymyslac zeby się podlizac. to tak jak ci od wiedzmina, prawie wszedzie dali logo w kolorach (1)
ale oczywiście nie w krajach arabskich. dwulicowość korporacji level max
- 23 2
-
2023-06-12 19:30
"krąży złoty pieniądz, ludzi gubiąc, ludzi mieniąc"
- 3 0
-
2023-06-12 15:54
(1)
W dodatku z akcentem flagi trans - symbolu okaleczeń, przestępstw, propagandy i pedofilii.
- 28 2
-
2023-06-12 16:16
Chyba pomyliłeś z Kosciołem ;) to raczej ta instytuacja od kilkuset lat propaguje dziwne prayktyki seksualne i wtrąca się w życie seksualne obywateli. Co to za różnica kto z kim sypia ? Nie rozumiem po co robić na ten temat msze czy uczyć na religi o tym
- 3 26
-
2023-06-12 16:10
lbtxyz
otwieram lodówkę a tam lbgtxyz
ile można tym prześladować osoby o heteroseksualnej orientacji- 27 1
-
2023-06-12 16:20
Podpisuję się pod tym postem rękami i nogami.
- 1 1
-
2023-06-12 16:39
(1)
Wypraszam sobie, zebys o mnie mowil: ideologia heteroseksualna. Taki sie urodzilem, d**ilu!
- 7 3
-
2023-06-12 21:33
a co mnie to obchodzi?
każdy się jakiś urodził, ale jakoś nie widzę manifestacji np. mańkutów
- 2 2
-
2023-06-12 16:47
Dlaczego współmieszkam z dzbanami?
Barwy biało-czerwone to ideologia? WOW. W tej dzbanowni prześladuje się ludzi za inną orientację. Sprawcami prześladowań są g*wnie "prawdzi" patrioci i katolicy. I co do zasady dlatego właśnie promuje się grupy/ wartości szkalowane, a szkalujące. Czego nie rozumiesz?
- 4 10
-
2023-06-12 17:09
XXXXX
Każdy szanujący się gej czy lesbijka piastujący wysokie stanowiska lub niższe posady nie utożsamia się z żadnymi durnymi pochodami na pokaz. Ci ludzie żyją wśród nas normalnie się zachowują
chcą normalnie funkcjonować w przestrzeni publicznej bez ściągania na siebie uwagi. Ci ludzie nie potrzebują ślubów mają dawno w kancelariach prawniczychKażdy szanujący się gej czy lesbijka piastujący wysokie stanowiska lub niższe posady nie utożsamia się z żadnymi durnymi pochodami na pokaz. Ci ludzie żyją wśród nas normalnie się zachowują
chcą normalnie funkcjonować w przestrzeni publicznej bez ściągania na siebie uwagi. Ci ludzie nie potrzebują ślubów mają dawno w kancelariach prawniczych zabezpieczone swoich partnerów i to nie jest od lat nic szczególnego ani nie zabronione w Polsce. Robienie z siebie ofiar i marionetek na pokazach ulicznych i biadolenie że nikt Was nie toleruje to jest dopiero cyrk. Każdy ma wokół siebie normalnie zachowujących się ludzi o innych preferencjach i nikt nikogo nie wytyka palcami bo ci ludzi się normalnie zachowują i funkcjonują wśród znajomych i rodziny.- 31 1
-
2023-06-12 19:14
Pytanie na czasie
A czy będą ze znakiem Z ?!
- 5 0
-
2023-06-12 20:44
homoterrorystyczna ideologia
- 12 1
-
2023-06-12 21:36
narodowców nikt nie bije i nie zabija i nie wyrzuca z domów i nie sa wyzywani wszedzie od kosciola, przed dom i innych
narodowców nikt nie bije i nie zabija i nie wyrzuca z domów i nie sa wyzywani wszedzie od kosciola, przed dom i innych
- 0 5
-
2023-06-12 21:42
(2)
Bo prawa narodowców, katolików itd. są w pełni zagwarantowane, a osób LGBT nie. Dlatego są potrzebne takie akcje, dopóki to się nie zmieni.
- 1 13
-
2023-06-13 00:32
Prawa (1)
Jakie prawa? O jakie prawa walczycie?
- 6 0
-
2023-06-13 07:34
Macie takie same prawa jak każdy obywatel,tu chodzi o przywileje.
- 6 2
-
2023-06-13 08:22
Dokładnie. Wypaczenie idei.
Środowiska liberalno lewicowe nie rozumieją i od lat to się nie zmienia, że tolerancja a napastliwa promocja która jest zaprzeczeniem tolerancji to zupełnie co innego. I potem mają pretensje.
- 1 1
-
2023-06-13 08:47
Weź coś na uspokojenie!!
- 0 0
-
2023-06-13 09:39
-.-
w samo sedno.
Podpisuję się pod tym- 0 0
-
2023-06-13 09:47
Czy ty właśnie zasugerowałeś że przeciwieństwem homoseksualistów są narodowcy? :D
na pewno koledzy, którzy też są niepewni swojej orientacji docenią :P
- 0 0
-
2023-06-13 12:47
jesteś prostym prymitywnym osobnikiem i jeszcze się tym chwalisz
skąd wy się w takiej Polsce wspaniałej z 1000 lenią historią tolerancji wzieliście dzikusy?
- 0 1
-
2023-06-13 13:18
Załóż sobie własną wypożyczalnię o oklejaj samochody, czym chesz. A prywatna firma, pozwolisz, będzie sobie oklejała po swojemu i promowała to, na co ma ochotę. Skąd ten pęd do narzucania innym, co mają a czego nie mają robić?
- 0 0
-
2023-06-13 16:53
nie, nie planuje, jak chcesz sobie epatować byciem polakiem w polsce (fu, obrzydliwe) to sobie będziesz musiał założyć własną korporację, nikt normalny nie chce żadnych polskich flag
- 0 0
-
2023-06-13 20:47
Kto będzie płacił za oklejanie? Środki można przeznaczyć na odszkodowania zniszczonych biznesów i posad. Wojna inflacja. Brak zasięgu netu dalej w wielu miejscach. Susza. Inwazja ego. Ważności i lepszości.
- 0 1
-
2023-06-14 21:09
Ale że co, biedni i dyskryminowni narodowcy?
- 1 0
-
2023-06-13 09:07
(7)
Tak bardzo rzetelne badania zrobił freenow, że niby na grupie 2.5tysiaca osób 70% osób odpowiedziało się że wsiądzie do takiej taxi, gdy teraz widać na grupie osób 5.5tysiaca że jednak 51% nie chce korzystać z tego typu aut. Ktoś chyba w redakcji beknie za tego typu wpadkę, bo wiadomym jest że wspieracie na każdym kroku tego typu działania, a przy okazji czerpiecie z tego zyski.
- 167 12
-
2023-06-13 09:48
masz problem z czytaniem? (2)
Hej boluś, masz chyba jakiś problem z czytaniem. Wyraźnie jest napisane, że badanie miało tylko im pokazać czy jest problem, a im gorsze wyniki, tym bardziej potrzebne są działania.
- 4 20
-
2023-06-13 14:01
(1)
Jaki problem znowu? Nawet sami homo są przeciwni, wystarczy komentarze poczytać. Problem jest z tą lewacką ideologią, a nie z ludźmi. Ja mam znajomych homo i jest super, nie potrzebujemy żadnych flag do szczęścia.
- 7 6
-
2023-06-13 18:07
Z czytaniem, czyli
z interpretacją tego, co zostało napisane i dopowiadaniem tego, co nie zostało.
Bardzo fajnie, że traktujesz swoich kolegów normalnie, mam nadzieję, że wszyscy inni dookoła nich robią tak samo.- 4 1
-
2023-06-13 10:02
Ale o jakiej wpadce mówisz? (1)
Badania orientacyjne robił Free Now, a nie redakcja.
A poza tym Nux wyżej dobrze pisze.- 6 10
-
2023-06-13 11:56
Dalej fascynuje mnie, jak ludzie nie umieją czytać
Od minusujących chętnie usłyszałabym, dlaczego się nie zgadzają.
- 8 2
-
2023-06-13 13:58
Nie 51% tylko 62% czyli jeszcze urosło od wczoraj. I to nie są żadni rasiści jak to próbują tu lewacy wypisywać, kreując sztuczny problem, tylko ludzie poukładani, którzy po prostu mają dość nachalnej propagandy. Nawet sami homo tego nie popierają i chcą wreszcie spokoju, a nie tych niekończących się prowokacji.
- 9 1
-
2023-06-13 16:05
zrób jeszcze ankietę na zlocie konfy, to wyjdzie 120% przeciw, jak u putina
- 3 2
-
2023-06-12 21:45
Po co? Zły pomysł. (13)
Po co? Zupełnie nie rozumiem tego typu inicjatywy. Potem taksówki dla brunetów, blondynów, Niemców, Szwedów, Azjatów itd, itp. To jest dopiero niepotrzebne segregowanie ludzi. Zły pomysł.
- 483 48
-
2023-06-12 22:32
OK. W porządku. Masz rację. To zacznijmy najpierw od likwidacji krzyży, które kler stawia w każdym zakątku miasta! (6)
- 7 40
-
2023-06-12 23:13
Niby piszesz prawdę, ale taka taksówka to podobna prowokacja (4)
PO CO?
Lepiej zdjąć krzyże i nie robić siary takimi taxi. Jetsem hetero, nie mam nic przeciwko lgbt, nic, ale to jest bezsensowna prowokacja.
Mają też być inne dla normalsów?- 15 5
-
2023-06-13 09:53
właśnie po to (3)
Właśnie udowadniasz tym co piszesz, że to jest potrzebne. Nie ma czegoś takiego jak normals. Każdy jest pojechany na swój sposób, ma jakieś swoje wrodzone dziwności. Myk w tym, że w naszym społeczeństwie osoby nie biorące ślubu, nie mające dzieci, nie trzymające się za ręce z tym z kim trzeba mają szczególnie przerąbane. O czym dowodzą chociażby porażające wyniki tej ankiety i ta dyskusja.
- 5 15
-
2023-06-13 11:12
(2)
Te taksówki powinny was wozić do psychologa.
- 9 2
-
2023-06-13 11:38
(1)
Do psychiatry i seksuologa
- 7 2
-
2023-06-13 12:49
ale że za darmo?
Jeśli będą wozić za darmo do seksuologa to ja chętnie z żoną podjadę. Zawsze można się coś ciekawego dowiedzieć zamiast pokazywać swoje uprzedzenia i ignorancję;)
- 3 3
-
2023-06-13 07:42
Nawet jakby zdjąć wszystkie krzyże
I zburzyć wszystkie pomniki to i tak dalej chcielibyście paradować i rozwieszać swoje symbole
- 16 1
-
2023-06-13 03:00
Po co (1)
Prowokować. To zbyteczna oscentacja .zacznie się niszczenie taksowek i nakręcanie .
- 16 2
-
2023-06-13 13:03
nakręcanie to już tutaj trwa
Nie wiem po co ludzie się już tutaj nakręcają. Mamy pride month. W niby katolickiej Irlandii nad parlamentem powiewa tęczowa flaga i co? I dziwi to tylko turystów. W Polsce to jednak jeszcze zacofanie, chociaż dziwi mnie tylko, że, przynajmniej z tej dyskusji, wynika, że na Pomorzu jeszcze też.
- 1 6
-
2023-06-13 06:43
W latach 89, 90 były subkultury. Niektórzy tworzyli sekty (2)
Byli Punkowcy, Metalowcy , skinheadzi. Dzisiaj takie młode osoby zagubione w życiu szukające poklasku u grupy osób przystępuje do LGBT. Szkoda, że zanim to zrobią nie zaczną chodzić na terapię do psychologa bądź psychiatry. Problem jest tym razem większy że jest to sterowane , promowane. Wg mojej subiektywne opinii LGBT to nic innego jak sekta
- 18 5
-
2023-06-13 07:05
Niestety pokolenie smartfon. (1)
Niema kto im pokazać innej drogi.
- 10 1
-
2023-06-16 08:21
bo z dzieciakami trzeba rozmawiac i im tłumaczyc zawiły świat
inaczej wpadną w sifła mediów społecznościowych
- 0 0
-
2023-06-13 13:05
Srodowisko LGBT poprostu wymusza na spoleczenstwie przywileje, robi z siebie wieczne ofiary.
Powiem tylko tyle jezeli w jakims spoleczenstwie jego marginalna czesc jest zawsze uprzywilwjowana to po wielu wielu latach takie cos zle sie konczy. Zaden narod nie wytrzyma dlugo zdrowych ale uprzywilejowanych
- 5 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.