• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Chciała pomóc przebrać niepełnosprawne dziecko, musiała kupić bilet na basen

Piotr Weltrowski
16 kwietnia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Przedstawiciele sopockiego parku wodnego twierdzą, że nie widzą podstaw, aby zwrócić pieniądze za bilet, który posłużył matce dziecka do wejścia do szatni. Przedstawiciele sopockiego parku wodnego twierdzą, że nie widzą podstaw, aby zwrócić pieniądze za bilet, który posłużył matce dziecka do wejścia do szatni.

Matka niepełnosprawnego dziecka musiała zapłacić za możliwość wejścia na kilkanaście minut do szatni, aby pomóc w przebraniu niepełnosprawnego, 4-letniego chłopca. Przedstawiciele aquaparku problemu nie widzą, bo za darmo pozwolili wejść do środka ojcu dziecka, a kobietę uprzedzili, że zwrócą jej pieniądze, o ile zdąży wrócić w ciągu 10 minut.



Jak oceniasz postawę przedstawicieli aquaparku?

Nasz czytelnik chciał wraz ze swoim 4-letnim, niepełnosprawnym synem skorzystać z basenu sopockiego aquaparku. Niestety jego dziecko nie porusza się samodzielnie i wymaga asysty dwójki opiekunów - zarówno ojca, jak i matki.

I tak też wyglądać miała wizyta na basenie, do której doszło kilka tygodni temu. Niepełnosprawny 4-latek miał wejść na pływalnię z ojcem, wcześniej pomóc w przebraniu miała też matka chłopca.

Przebieranie dziecka? 23 złote



Nasi czytelnicy usłyszeli jednak, że aby wejść do przebieralni, matka dziecka musi kupić bilet, kosztujący 23 złote. Na nic zdały się tłumaczenia, że kobieta wchodzi tylko po to, aby pomóc przebrać niepełnosprawne dziecko. Pracownica parku wodnego stwierdziła jednak, że jeżeli wyjdzie ona z szatni przed upływem 10 minut, to pieniądze za bilet zostaną oddane.

Kobieta tak właśnie zrobiła, czyli kupiła bilet, weszła wraz z mężem i synkiem do szatni, pomogła się dziecku przebrać i wyszła. Niestety, przy wyjściu z basenu, gdy dziecko trzeba było dodatkowo wymyć i wysuszyć, wszystko trwało dłużej, bo (według naszego czytelnika) 12 minut. Obsługa stwierdziła więc, że pieniędzy za bilet nie może oddać.

- Nasz synek nie porusza się sam i komunikuje się w sposób ograniczony. Natomiast waży tyle, że przy braku chociażby przewijaka w szatni, nie mamy innej alternatywy, jak przebrać dziecko we dwoje. Czas przebierania jest przy tym mało przewidywalny - mówi nasz czytelnik.

Aquapark: wszystko zgodnie z regulaminem



Po całym zdarzeniu złożył reklamację, prosząc o zwrot pieniędzy. Biuro Obsługi Klienta sopockiego aquaparku odmówiło mu. W oficjalnym piśmie napisano m.in., że regulamin basenu pozwala na bezterminową opiekę nad niepełnosprawnym dzieckiem do 16. roku życia, ale tylko jednej osobie, która - poza zakupem biletu dla dziecka (ulgowego) - otrzymuje darmową wejściówkę bez limitu czasowego.

Wspomniano także, że w przypadku, gdy w przebraniu dziecka pomagać ma druga osoba, to musi ona zakupić bilet. Każdy bilet może być co prawda zwrócony, ale tylko przez 10 minut od momentu zakupu.

Swoje argumenty przedstawiciele aquaparku podtrzymali w rozmowie z nami.

- Każdy nasz klient z niepełnosprawnością otrzymuje możliwość zakupu biletu ulgowego, a opiekun tej osoby może korzystać z basenów, nie płacąc za dodatkowy bilet, więc dwie osoby wchodzą na jeden bilet, ulgowy. Każda dodatkowa osoba płaci za wejście do szatni oraz na baseny według aktualnego cennika - mówi Piotr Stefański, dyrektor marketingu i sprzedaży Parku Wodnego Sopot.
Dodaje, że w przypadku naszego czytelnika obsługa zgodziła się na wejście dodatkowej osoby do przebieralni na czas 10 minut, a klienci zostali także poinformowani, że po przekroczeniu tego czasu nie otrzymają zwrotu pieniędzy.

- Ze względu na działanie naszego systemu sprzedażowo-rezerwacyjnego, po przekroczeniu 10 minut opłata zostaje naliczona automatycznie i nasi pracownicy nie mają możliwości jej anulowania - kończy Stefański.

Miejsca

Opinie (373) ponad 10 zablokowanych

  • Ten aguapark to tylko z nazwy jest bo takiego syfu co tam jest to nie widziałem nigdzie, we Wrocławiu, Krakówie, Poznaniu są aguaparki a tutajbpopierdolka z dwoma rurami i zimna woda...

    • 7 4

  • następna Godek i tylko postawy roszczeniowe

    bo ma niepełnosprawne dziecko - i co z tego?
    23 zeta zapłacciła z dodatków które dostaje od państwa

    • 7 16

  • o i co?

    ale ludzie to kombinują ,, na wszystkie strony ..jeden opiekun , to jeden ...a nie całe stado za darmo..

    • 18 5

  • a mnie tylko zabrakło jednej rzeczy

    Człowieczeństwa...i ludzkiego odruchu.

    • 30 9

  • Nigdy juz nie pojde do aquaparku! (2)

    To skandal żeby tak traktować ludzi.Tydzień temu byłam tam ostatni raz.Dziękujemy za tak nie ludzkie traktowanie.

    • 37 34

    • (1)

      Tydzień temu był zamknięty - przerwa techniczna. Kłamać trzeba umić.

      • 10 2

      • Hahah... dobre :D

        • 4 3

  • W czym jest problem ? (1)

    Czy dziecko niepełnosprawne czy sprawne mamy takie same uprawnienia .....zegar można zatrzymać na 19 min czyli kasjerka dobrze powiedziała ze w tym czasie zwróci a była matka dłużej wiec z czego ta afera ?jest kolejną kwestia. ..gdyby pracownicy z każdym kto mówi ze wchodzi tylko na 10 min mieli wejść i tego przypilnowac czy aby jednak ktoś nie poszedł popływać mogło by nie starczyć zatrudnionej ekipy stąd pobranie 23 zł co jest 100%słuszne ....jeśli matka wie ze dziecko potrzebuje aż takiej opieki może jednak 2 opiekunów powinno być podczas zabaw w wodzie .......inaczej za chwilę okaże się że ratownicy też nie spełniają wymogów tej pani ?

    • 31 11

    • Oczywiście miało być na 10 min a nie 19

      • 5 4

  • (1)

    już w komentarzach domorośli kapitaliści i fanklub akwaparku wszystko wyjaśnia i tłumaczy i regulamin i w ogóle
    a tymczasem fakt pozostaje faktem skasowano matkę za to że chciała pomóc przebrać się swojemu dziecku
    jak na to zareagować? unikać tego miejsca, do takich ludzi najwyraźniej przemawiają tylko pieniądze, omijać szerokim łukiem

    • 28 25

    • Ojciec korzystał za darmo jako opiekun, a matka weszła dodatkowo i było zaznaczone, że ma 10 minut. Przekroczyła czas, nie zwrócili kasy i tyle. Jeden by wpuścił, a inny nie i nie graj tu na emocjach

      • 4 7

  • Aquapark Sopot jest beznadziejny.

    Z takim podejściem i obsługą nikt do Aqua Parku w Sopocie nie będzie jeździł.

    • 35 16

  • polska, to stan umyslu. i zagraniczny managier z batem

    • 18 15

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane