• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Cztery tygodnie utrudnień na Podwalu Przedmiejskim

Arnold Szymczewski
14 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Zawężenie jezdni do dwóch pasów będzie obowiązywać przez najbliższe cztery tygodnie. Zawężenie jezdni do dwóch pasów będzie obowiązywać przez najbliższe cztery tygodnie.

W poniedziałek, 17.02.2020 r., do dwóch pasów zostanie zawężone Podwale Przedmiejskie w kierunku Stogów, na odcinku od ul. Kamienna Grobla do przystanków tramwajowych "Akademia Muzyczna". Utrudnienia w ruchu potrwają trzy-cztery tygodnie.



Przebudowa Podwala Przedmiejskiego została podzielona na kilka etapów. Jesienią 2018 r. zakończyła się realizacja pierwszego z nich, czyli przebudowy krzyżówki z ul. Chmielną. Teraz drogowcy przystąpili do drugiego etapu, jakim jest przebudowa skrzyżowania z ul. Łąkową.

Cztery tygodnie utrudnień na Podwalu Przedmiejskim



Jak oceniasz stan infrastruktury drogowej na Podwalu Przedmiejskim?

W związku z pracami, które od 10 lutego trwają na Podwalu Przedmiejskim, drogowcy postanowili w poniedziałek, 17 lutego, zwęzić jezdnię do dwóch pasów. Utrudnienia obejmą też pieszych - przez najbliższe cztery tygodnie na odcinku od ul. Angielskiej Grobla do Łąkowej nie będzie można poruszać się chodnikiem. Z kolei zawężenie jezdni do dwóch pasów obowiązywać będzie od ul. Kamienna Grobla do przystanków "Akademia Muzyczna".

Zmiany obowiązywać będą od 17 lutego przez najbliższe cztery tygodnie. Zmiany obowiązywać będą od 17 lutego przez najbliższe cztery tygodnie.

Naziemne przejście przy Akademii Muzycznej



Zgodnie z harmonogramem zakończenie prac ma nastąpić w czerwcu br. Do tego czasu powstanie m.in. naziemne przejście dla pieszych na skrzyżowaniu przy gmachu Akademii Muzycznej. Będzie ono wyglądać podobnie do tego, które przed rokiem zostało utworzone na skrzyżowaniu Podwala Przedmiejskiego i ul. Chmielnej.

Tak będzie wyglądać plan skrzyżowania Podwala Przedmiejskiego i Łąkowej po zakończeniu remontu. Tak będzie wyglądać plan skrzyżowania Podwala Przedmiejskiego i Łąkowej po zakończeniu remontu.
Przetarg na realizację inwestycji wygrała spółka MTM z Gdyni, a wartość podpisanego z nią kontraktu opiewa na kwotę 10,5 mln zł.

Zawężenie pasa na Podwalu Przedmiejskim w kierunku centrum (8 opinii)

We wtorek, 10 marca, o godz. 10, nastąpi zmiana w organizacji ruchu na Podwalu Przedmiejskim. Jezdnia w kierunku centrum zostanie zawężona na wysokości skrzyżowania z ul. Łąkową i ruch odbywać się będzie jednym pasem (podobnie jak w odwrotnym kierunku). Nie będzie możliwości wjazdu i wyjazdu z ul. Łąkowej.

Taka organizacja ruchu utrzyma się przez co najmniej tydzień. O kolejnych zmianach będziemy informować z wyprzedzeniem. Planowane terminy wprowadzenia zmian mogą ulec przesunięciu z uwagi na proces inwestycyjny. W rejonie prowadzonych robót prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności.

Utrudnienia na ul. Podwale Przedmiejskie związane są z przebudową skrzyżowania z ul. Łąkową. Przetarg na realizację robót wygrała firma MTM S.A. Umowa opiewa na kwotę 10,5 mln złotych, a prace potrwają do końca czerwca 2020 r.
Zobacz więcej
We wtorek, 10 marca, o godz. 10, nastąpi zmiana w organizacji ruchu na Podwalu Przedmiejskim. Jezdnia w kierunku centrum zostanie zawężona na wysokości skrzyżowania z ul. Łąkową i ruch odbywać się będzie jednym pasem (podobnie jak w odwrotnym kierunku). Nie będzie możliwości wjazdu i wyjazdu z ul. Łąkowej.

Taka organizacja ruchu utrzyma się przez co najmniej tydzień. O kolejnych zmianach będziemy informować z wyprzedzeniem. Planowane terminy wprowadzenia zmian mogą ulec przesunięciu z uwagi na proces inwestycyjny. W rejonie prowadzonych robót prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności.

Utrudnienia na ul. Podwale Przedmiejskie związane są z przebudową skrzyżowania z ul. Łąkową. Przetarg na realizację robót wygrała firma MTM S.A. Umowa opiewa na kwotę 10,5 mln złotych, a prace potrwają do końca czerwca 2020 r.
Zobacz więcej

Miejsca

Opinie (272) 7 zablokowanych

  • a dlaczego Reja do dziś jest przedzielona? (2)

    Ul Reja do dziś jest przedzielona torami kolejowymi bez możliwości przejazdu. Naprawdę nie można było zrobić przejazdu kolejowego?

    • 15 2

    • Zapytaj wlaciciela torow i terenu, na ktorych leza. To nie Miasto Gdansk.

      • 4 2

    • po co? by tworzyć kolejną zakorkowaną ulicę dojazdową do ul. Hallera?

      • 1 2

  • Narszcie cosi śię dzieje!!!!!..A co z,, olszynką !!co nasza wladza i słuz

    Cały ruch

    • 3 7

  • Kazde

    Przejście naziemne stanowi zagrożenie dla pieszych, nie daj,,,,, niech komuś odbije, albo słońce oślepi i co wtedy.......

    • 21 5

  • Dogonić Łódź! (1)

    Widocznie władzom Gdańska przykro się zrobiło , że w to w Łodzi są większe korki niż u nas.
    Więc nadrobimy!

    • 23 5

    • nauczycie sie w koncu jezdzic z przepisową prędkością.

      • 1 5

  • Jeszcze podłączą do tristara (1)

    I będzie postój na każdych światłach. I nie chodzi mi o korki

    • 14 1

    • Ale będą zachęcać do jazdy komunikacją miejską. Tramwaj od dworca do przeróbki z postojem na każdych światłach to będzie ze 25 minut jazdy.

      • 3 0

  • Jest wiele innych potrzeb (1)

    Przebudowa skrzyżowania Podwala Przedmiejskiego z Łąkową, gdy bardzo wiele ulic w Gdańsku jest w stanie opłakanym i wymaga natychmiastowego remontu, gdy korek na Świętokrzyskiej tworzy się każdego dnia, gdy brakuje wiaduktu na skrzyżowaniu Armii Krajowej z Łostowicką, jest działaniem nieekologicznym i marnotrawieniem podatków płaconych przez mieszkańców. Spaliny samochodów stojących w korkach na Podwalu Przedmiejskim będą wdychali mieszkańcy Łąkowej i okolicznych ulic.

    • 24 4

    • Ale w okolicy zbudowano tyle "ładnych" hoteli,które mają być wizytówka tego "nowoczesnego" miasta. O co chodzi mieszkańcom? A cała reszta hołoty niech stoi w korkach.

      • 3 0

  • A ja (2)

    Cześć mieszkam na długich ogrodach i najbardziej było zarąbiscie kiedy tramwaj na Stogi zakrecal przy kościele św Barbary

    • 10 1

    • (1)

      przy sklepie rybnym

      • 2 0

      • najlepsza w tym rybnym była sałatka z makreli "Neptun" i nie tylko, bo kolejki zawsze spore

        • 1 0

  • Haha ha to dopiero początek (3)

    Zobaczycie jaja jak zawężą do jednego pasa na pół roku. To pokochacie miejskich aktywistów i żelczaka pełnym walentynkowym sercem

    • 10 9

    • (2)

      Jaja to będą jak te głąby zrobią przejście koło LOT-u i dworca. Całkowity paraliż.

      • 2 6

      • ciekawe, czy zmienisz swoją opinię jak takie zjawisko nie wystąpi? (1)

        W Oslo i Paryżu i w wielu innych miastach jest coraz więcej stref wolnych od parkujących i jeżdżących samochodów. Jakość życia idzie w górę. W Gdańsku też tak może być.

        • 3 2

        • Może dlatego, że ichni odpowiednik GAIT działa jak należy.

          • 1 3

  • Marnowanie pieniędzy... (1)

    A ja zapytam przewrotnie.... Statystycznie gdzie jest najwięcej wypadków z udziałem pieszych??? Bo z tego co mi wiadomo to na przejściach dla pieszych... A ile jest zdarzeń kryminalnych w tychże tunelach.... Na przejściach giną ludzie a w tunelach jeszcze póki co nikt nikogo nie zamordował. Dodatkowo akurat te tunele umożliwiały przejazd rowerem nawet bez schodzenia z niego... O co tu chodzi więc... Zobaczycie ze wymusza jakimiś strefami prestiżu do wysiedlenia zwykłych mieszkańców przez podniesienie podatków. A w dalszej perspektywie odda miasto to deweloperom i bogatym inwestorom.... Ale może się mylę.
    Pozdrawiam
    PS. A włodarzy Gdańska mojego ukochanego tylko proszę skupijajcie się wreszcie na istotniejszych problemach a nie marnotrawi pieniądze na poprawienie czegoś co mogło z powodzeniem jeszcze służyć ładnych parę lat

    • 17 7

    • Całkowicie popieram tylko...

      Istotniejszych problemach?! Przecież dla nich najistotniejsze problemy to nie miasto Gdańsk tylko ulica Wiejska w Warszawie.

      • 2 2

  • Brawo.

    Super, w końcu, nie mogę się doczekać.

    • 3 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane