- 1 Masz interes? Zostaw kartkę (49 opinii)
- 2 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (259 opinii)
- 3 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (148 opinii)
- 4 Od soboty spore utrudnienia na A1 (58 opinii)
- 5 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (89 opinii)
- 6 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (342 opinie)
Dwóch nastolatków z zarzutami za pobicie w szkole, trzeci trafił do ośrodka
Dwóch nastolatków, którzy mieli brać udział w pobiciu 15-latka na terenie szkoły w Leszczynkach, usłyszało zarzut. Trzeci nastolatek przebywa w ośrodku zamkniętym. Sprawą zajmować się będzie sąd rodzinny.
Nie byli uczniami tej szkoły
- W poniedziałek dyżurny Komisariatu Policji w Gdyni-Chyloni przyjął zgłoszenie o pobiciu 15-latka na terenie jednej ze szkół. Na miejsce pojechali funkcjonariusze, którzy zrobili oględziny z udziałem technika kryminalistyki, ustalili świadków oraz zabezpieczyli zapis z monitoringu - mówili niedługo po zdarzeniu funkcjonariusze.
Policjanci ustalili tożsamość trójki nastolatków i wiadomo już, że nie byli oni uczniami ZSChiE.
Zarzut udziału w pobiciu dla dwóch nastolatków
- Dwaj nieletni zostali przesłuchani i został im przedstawiony zarzut udziału w pobiciu - mówi Jolanta Grunert z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Trzeci agresor trafił do ośrodka zamkniętego
Co z trzecim nastolatkiem, który miał brać udział w incydencie? Policjantka z Gdyni tłumaczy, że na tę chwilę nie udało się z nim przeprowadzić czynności, choć jego tożsamość jest znana służbom.
- Ustaliliśmy, że po zdarzeniu ta osoba została skierowana do ośrodka zamkniętego - mówi Jolanta Grunert.
W związku z tym, że nastolatkowie są niepełnoletni, sprawa trafi teraz do sądu rodzinnego.
Miejsca
Opinie (151) ponad 10 zablokowanych
-
2022-12-02 11:03
Opinia wyróżniona
Należy tępić takie zachowania w zarodku (13)
- 461 14
-
2022-12-02 12:22
(3)
nauczyciele najczęściej bagatelizują takie bójki albo udają że nie widzą albo są na dyżurze na korytarzu by pogadać z innymi nauczycielami lub odpisać na smsy , u mojego syna w szkole bójki to codzienność
- 10 4
-
2022-12-02 16:57
W tej szkole w której było zdarzenie nic nie jest bagatelizowane. Szkoła wezwała policję która była nawet przed karetką.
- 2 0
-
2022-12-02 13:10
(1)
to że chłopak w tym wieku idą na solówkę czy się poprzepychają, to jest całkowicie normalne... nie można ich wychowywać na lalusiów. Oczywiście wszystko ma swoje granice, tzn. jeśli 3 bije 1 to granica została przekroczona, ale nie można zjawiska potępiać w całości. Przecież to są młodzi mężczyźni a nie .....
- 3 21
-
2022-12-02 14:50
Przemoc to nie jest niezmienna cecha mężczyzn
A jeżeli tak, to z daleka to pachnie jakąś paskudną formą seksizmu. Gdyż jeżeli mężczyźni mają trwałe i niereformowalne inklinacje do przemocy, to winno się to uwzględnić w prawodawstwie i polityce.
- 6 1
-
2022-12-02 11:48
Dokładnie, trzech na jednego i to młodszego (8)
a to jest dobre "po zdarzeniu ta osoba została skierowana do ośrodka zamkniętego" - przez kogo niby? Rodziców? I czy była tam wcześniej? Przepustka z psychiatryka? A może to był synek kogoś znanego i go szybko tam zamknęli by uniknął kary?
- 40 1
-
2022-12-02 12:41
Katrina
Obstawiam że synek kogoś znanego i szybko go zamknęli żeby uniknął kary
- 5 1
-
2022-12-02 12:26
Są ośrodki wychowawcze.
- 3 0
-
2022-12-02 12:18
nie ma miejsc w ośrodkach dla młodzieży, więc szybko tam nie trafi
- 3 0
-
2022-12-02 12:07
Do innej
Parafii
- 1 1
-
2022-12-02 12:06
Spoko, zajmiemy się nim (3)
Nie ucieknie przez konsekwencjami. Nie rychliwi ale Sprawiedliwi. Prawo jest w Polsce!
- 5 4
-
2022-12-03 17:17
Dokładnie, expect us, przyjdziemy w śmiesznych maskach po was
- 0 0
-
2022-12-03 07:23
Taak i Sprawiedliwość
xd xd xd
- 0 1
-
2022-12-02 12:23
tak jak z tą zakonnica co była na L4 z powodu chorego kręgosłupa ale w tym czasie nieść krzyż mogła bo był lekki, takie mamy prawo w Polsce ...aktualnie , ksiądz pedofil nie zostanie skazany bo on tylko ulżył chłopczykowi w jego trudnej sytuacji dorastania i związanym z tym popędem płciowym, zaoferował mu "pomocną dłoń"
- 8 11
Wszystkie opinie
-
2022-12-02 11:45
Gazeta podaje polprawdy pomijajac rzecz najwazniejsza: o co poszlo. Jak slusznie zauwazyl przedmowca "za nic nie dostaje sie (7)
Slizganie sie po temacie jest zaprzeczeniem etosu dziennikarstwa. Wystarczy popytac uczniow z tej szkoly i klasy zeby napisac ze chodzilo o wymuszenie haraczu, internetowa obraze czy o laske. Takie pisarzenie jest rodem z PRL-u. Cos naskrobac omijajac meritum sprawy.
- 23 12
-
2022-12-06 21:19
W podstawówkach lat 90...
Za takie coś chodziło się po lekcjach za szkołę na solówkę a nie napadało 3 na 1 i katowało.
- 0 0
-
2022-12-02 12:29
(1)
to według ciebie są powody, które usprawiedliwiają pobicie? Gratuluję
- 7 2
-
2022-12-03 14:38
Szukanie powodu pobicia nie jest tozsame z usprawiedliwieniem tego czynu. Ktos ma klopoty z logika i lubi konfabulowac.
- 0 0
-
2022-12-02 16:30
(1)
W tej sytuacji nie ma znaczenia o co poszło, każdy normalnie myślący czlowiek wie, że urazy głowy mogą skończyć się tragucznie. Kopanie po glowie, a już z rozbiegu, to juz usilowanie morderstwa. Jak nie śmiercią, to kończy się to najczęściej 4 - kończynowym porażeniem i stanem wegetatywnym. Moze będzie zmiana kwalifikacji z pobicia na usilowanie zabójstwa. Tak bym to widzial.
- 6 2
-
2022-12-03 14:35
W "Archipelagu Gulak" byl taki dialog: Ile dostales?- 25 lat. Za co? - za nic. Nie klam za nic dostaje sie tylko dyche.
- 0 0
-
2022-12-02 12:00
Otóż, można dostać za nic. Patole potrafią pobić za nic. (1)
- 18 3
-
2022-12-02 12:12
to nie te czasy
patole wyemigrowały w dużej mierze do UK i Holandii lub najzwyczajniej wyrośli z tego lub wyzdychali
- 3 5
-
2022-12-04 21:23
Sprawcy pobicia powinni być należycie ukarani !!! 3 lata odsiadki - tak stanowi prawo.
- 0 0
-
2022-12-02 11:02
z dziećmi trzeba rozmawiać a nie wsadzać je do więzienia (8)
To pewnie dzieci z trudnego domu którym potrzebna miłość, rozmowa, wsparcie, psycholog a nie kraty
- 14 119
-
2022-12-04 15:01
Tak
Ten z Gdynia Cisowa to bankowo z patologicznego domu, nie znasz sprawy to się nie wypowiadam.
- 0 0
-
2022-12-02 12:18
psycholog
jako ze jestem w temacie bo wychowalem juz dzieci uwazam, ze psycholog psychologiem ale kara musi byc i lepeij zeby psycholog jej nie wyznaczal tylko ktos kto ma kompetencje do tego, najlepeij rodzic albo ktos bliski dziekcu bo kara bedzie miala wiekszy sens a brak konsekwencji zupelnie to jakby zacheta do dalszych dzialan w danym kierunku..
- 8 2
-
2022-12-02 11:59
Po pierwsze w Polsce niema wwiezienia dla dzieci są zabronione a szkoda!! (1)
- 8 2
-
2022-12-02 12:12
g*wniarstwo jest gorsze od dorosłych
wydaje się co niektórym że są bezkarni
- 10 0
-
2022-12-02 11:10
(1)
Jak pobiją twoje dziecko też będziesz rozmawiał?
- 30 4
-
2022-12-02 11:33
Tu nie ma co czekać
Tu Trzeba lać
- 14 2
-
2022-12-02 11:19
Kara jest formą miłości, Miłością nie byłoby olanie tej sprawy i zostawienie w przeświadczeniu, że nic się nie stało. Zgodzę się z tym, że kraty w tym wypadku to nie rozwiązanie, a raczej coś w rodzaju wysłanie do ośrodka szkolenia gangsterów. Pora zastanowić się nad przywróceniem chłosty
- 17 1
-
2022-12-02 11:05
To nie dzieci
To bandyci!
- 30 6
-
2022-12-02 11:11
Ja jestem już gościem po pięćdziesiątce (38)
czyli dla młodzieży "starym grzybem". Moim zdaniem, dzieciaki za moich czasów były bardziej honorowe, i swoje sprawy załatwiały tak, aby osoby postronne o tym nie wiedziały.
- 144 213
-
2022-12-04 08:13
Tak tylko ze kiedys istniał honor a teraz zawsze ktos nagrywa i zaraz jestes gwiazda internetu i ciągnie sie to za toba latami
- 0 0
-
2022-12-02 11:13
(3)
no tak, bo najlepiej jest się tłuc, bo to "honorowe".
- 64 16
-
2022-12-03 15:19
(1)
Normalnie, ktoś do kogoś coś miał, szło się na solo i załatwiało sprawę, najlepiej jakieś nieuczęszczane miejsce. Nikt na policję nie leciał ani do mamy. Kiedyś jak oberwałem od kolegi to powiedziałem mamie , ze spadłem z roweru. Potem się biegalo , robiło pompki, drążek, jakiś film z van Damem i byl rewanż
- 1 2
-
2022-12-03 17:48
Serio
Chłopak powalony na ziemię i kopany przez trzech g*wniarzy, aż krew poszła z ust - to uważacie za właściwy sposób rozwiązywania jakichkolwiek zatargów?
- 4 0
-
2022-12-02 15:25
Dużo lepiej polecieć z gilem do mamy.
- 10 23
-
2022-12-03 11:59
Honorowy (1)
a jak 3 kolesi cię dopadnie i skopie to możesz sobie być honorowym
- 1 0
-
2022-12-03 15:23
To bym też wziął 3 kolesi . Kiedyś mi 3 pajacow złamało nos. Pozbierałem się i zacząłem polowanie na każdego z nich ale pojedynczo . Nie byli tacy mocni już o nie. A młode pokolenie rapuje o zasadach , konfidencji , 60tkach , a dostanie w papę i na psy albo do mamy. No nie mogę
- 0 0
-
2022-12-02 22:22
O! Ile tu mamuś bezstresowo wychowywanych bombelków się wynurzyło
Dzisiejsza młodzież to totalny niewypał, słabe to fizycznie i psychicznie, rozczeniowe i na maxa leniwe.
- 1 4
-
2022-12-02 18:57
Chłopak wylądował w szpitalu to jak osoby trzecie
nie miały się dowiedzieć?
- 3 0
-
2022-12-02 11:15
Gadanie. (10)
Też się lali kiedyś aż policja do szkoły przyjeżdżała . I też mam po 50.
- 14 5
-
2022-12-02 11:19
Jak już, to przyjeżdżała milicja. (9)
- 23 2
-
2022-12-02 11:34
Jak zwał tak zwał . Ale bójki to nie jakaś nowość. (4)
Tylko że teraz zaraz jest zakapowane a kiedyś był większy honor w takich sprawach.
- 9 17
-
2022-12-02 13:21
(1)
Kiedyś w większości przypadków nie kapowalo się bo później można było oberwą jeszcze mocniej. To było bardziej zastraszanie.
Co innego jak było 1 na 1, to faktycznie mówiło się że dostali się piłka- 2 1
-
2022-12-02 17:02
Tu nikt nie musiał kapować. Tam są kamery
- 1 0
-
2022-12-02 14:06
Ani honor, ani kapowanie
Kiedyś osoby postronne bały się reagować, bo na drugi dzień to one były obite. Były w szkołach po prostu osoby, od których się dostawało wpitol nie dlatego, że były silniejsze, ale tylko dlatego, że gdy byś się postawił to i tak byś dostał od pozostałych kolegów. Rodzice zaś nie reagowali, bo wiedzieli, że jeżeli to zrobią to tylko będą mogli przenieść do innej szkoły, bo takie cwaniaki i tak zawsze były pod ochronką w szkole.
- 8 2
-
2022-12-02 11:45
No właśnie.
Mnie w bójce złamali nochala, w domu powiedziałem że dostałem na boisku piłką w twarz.
- 7 4
-
2022-12-02 11:24
Ale tu chodzi o studia ;) (3)
- 2 1
-
2022-12-02 11:35
No to jaka to była uczelnia? (2)
Wyższa Szkoła Robienia Hałasu?
- 6 4
-
2022-12-02 11:45
Jeśli nie Oxford to co.... (1)
ZSBO
- 8 1
-
2022-12-02 12:20
Jeśli już, to
sopocki Cambrige.
- 2 2
-
2022-12-02 16:46
No widzisz ziomek po komentarzach jakie "honorowe" dzisiejsze pokolenie. Zaraz pierwsi do kablowania i chlipania w rekaw mamusi. (1)
Twierdza ze kiedyś była patologia. A ja twierdze, ze była solidarność miedzy chłopakami ze szkoły, dzielnicy czy druzyny.
Ale co o tym moze wiedzieć pokolenie pejsbuków i ćwierkaczy. Oni mają znajomych w smartfonach i komputerach.
Zobaczysz jak teraz zareagują na mój wpis...pozdrawiam- tez stary zgred!- 3 12
-
2022-12-02 17:00
Co ty za bzdury klepiesz kryminalisto ?
Czyny kryminalne mamy puszczać płazem?
A konfidencja to tyczy się polityki.- 3 0
-
2022-12-02 11:56
wtedy nie było kamery na każdym kroku (2)
i panowały inne zasady. Zresztą nie oceniam tej sytuacji od tak bez poznania szczegółów. W tym kraju często oprawcy, którzy dostają w*ol stają się ofiarami.
- 6 1
-
2022-12-02 12:34
(1)
pamiętaj , ze w tym kraju nie wolno ci się bronić !!! zrobisz krzywdę przestępcy i płacisz mu rentę przez resztę życia, jak sąsiad co złapał złodzieja jak okradał mu garaż , połamał mu obie ręce i teraz płaci mu rentę
- 12 3
-
2022-12-02 15:13
Troll?
- 3 0
-
2022-12-02 15:10
Jestes grzybem i starym patusem na dodatek.
- 7 3
-
2022-12-02 11:14
(3)
co bijatyka 3 na 1 ma wspólnego z honorem ?
- 119 3
-
2022-12-02 11:18
(1)
No właśnie nic, o to chodzi.
- 51 1
-
2022-12-02 14:52
Bijatyka 1 na 1
też nie ma nic wspólnego z honorem. A jeżeli ma to ów honor jest szkodliwą ideą.
- 24 7
-
2022-12-02 12:02
zależy co przez to rozumiesz
o honorze można mówić gdy spotyka się dwóch gości mających zasady, inaczej jest np w przypadku nauczenia kogoś pokory lub ukarania, jak to się mówiło kiedyś. Sytuacja pierwsza z brzegu, typ w jakieś szkole średniej próbował zgwałcić koleżankę z klasy, jej starszy brat razem ze swoim kumplem obili mu ryj jak piłkę. Jak myślisz kogo ciągali po sądach ?
- 17 4
-
2022-12-02 11:15
(4)
Czyli załatwianie spraw 3:1 jest honorowe? No brawo.
- 38 9
-
2022-12-02 12:35
kaszubskie solo - tak to się nazywa, popularne w Borsku na dysce
- 8 3
-
2022-12-02 11:21
Dla kiboli tak (2)
Choć dla bezpieczeństwa ta trójka powinna mieć meczety
- 20 6
-
2022-12-02 11:26
No wiesz (1)
nie każdy może mieć swój meczet.
- 35 1
-
2022-12-02 11:35
To chociaż synagogę.
- 23 1
-
2022-12-02 12:32
Pamiętam czasy walk Chełmu z Orunią Górną , na poligonie - aktualnie jar wilanowska - to były walki !!!!
- 3 3
-
2022-12-02 12:16
Przemocą?!
- 1 0
-
2022-12-02 11:45
to drugie to prawda, to pierwsze trudno powiedzieć, raczej nie
dawniej było dużo więcej patoli i nastoletniej bandyterki + dzielnicowy (ulicowy!) terytorializm, nie było w tym żadnej pięknoty i żadnego honoru, choć rzeczywiście, jak wygrałeś solówie, to kumple przegranego raczej nie interweniowali
- 12 1
-
2022-12-02 11:05
Do gdyńskiej szkoły można od tak sobie wejść na oczach innych uczniów skatować nastolatka?? (4)
gdzie prezydent ds. edukacji? gdzie urzędnicy i dyrektor placówki??
- 57 9
-
2022-12-02 12:19
ochrona? (1)
a gdzie byla ochrona w tym czasie ? przeciez szkola musi to zagwarantowac
- 3 8
-
2022-12-03 17:25
Jaka ochrona w technikum? W jakim świecie ty żyjesz
- 1 1
-
2022-12-02 12:21
"Gdzie prezydent ds edukcji"
Akurat stał obok na boisku bo mial przerwe i grał w gałę, no ale stał tylem, nic nie był w stanie wtedy zrobić
- 8 3
-
2022-12-02 11:10
Ada
to było na terenie szkoły czyli placu , a nie w samej szkole jak błędnie jest w tytule
- 10 3
-
2022-12-02 11:03
Opinia wyróżniona
Należy tępić takie zachowania w zarodku (13)
- 461 14
-
2022-12-02 11:48
Dokładnie, trzech na jednego i to młodszego (8)
a to jest dobre "po zdarzeniu ta osoba została skierowana do ośrodka zamkniętego" - przez kogo niby? Rodziców? I czy była tam wcześniej? Przepustka z psychiatryka? A może to był synek kogoś znanego i go szybko tam zamknęli by uniknął kary?
- 40 1
-
2022-12-02 12:06
Spoko, zajmiemy się nim (3)
Nie ucieknie przez konsekwencjami. Nie rychliwi ale Sprawiedliwi. Prawo jest w Polsce!
- 5 4
-
2022-12-03 17:17
Dokładnie, expect us, przyjdziemy w śmiesznych maskach po was
- 0 0
-
2022-12-03 07:23
Taak i Sprawiedliwość
xd xd xd
- 0 1
-
2022-12-02 12:23
tak jak z tą zakonnica co była na L4 z powodu chorego kręgosłupa ale w tym czasie nieść krzyż mogła bo był lekki, takie mamy prawo w Polsce ...aktualnie , ksiądz pedofil nie zostanie skazany bo on tylko ulżył chłopczykowi w jego trudnej sytuacji dorastania i związanym z tym popędem płciowym, zaoferował mu "pomocną dłoń"
- 8 11
-
2022-12-02 12:41
Katrina
Obstawiam że synek kogoś znanego i szybko go zamknęli żeby uniknął kary
- 5 1
-
2022-12-02 12:26
Są ośrodki wychowawcze.
- 3 0
-
2022-12-02 12:18
nie ma miejsc w ośrodkach dla młodzieży, więc szybko tam nie trafi
- 3 0
-
2022-12-02 12:07
Do innej
Parafii
- 1 1
-
2022-12-02 12:22
(3)
nauczyciele najczęściej bagatelizują takie bójki albo udają że nie widzą albo są na dyżurze na korytarzu by pogadać z innymi nauczycielami lub odpisać na smsy , u mojego syna w szkole bójki to codzienność
- 10 4
-
2022-12-02 16:57
W tej szkole w której było zdarzenie nic nie jest bagatelizowane. Szkoła wezwała policję która była nawet przed karetką.
- 2 0
-
2022-12-02 13:10
(1)
to że chłopak w tym wieku idą na solówkę czy się poprzepychają, to jest całkowicie normalne... nie można ich wychowywać na lalusiów. Oczywiście wszystko ma swoje granice, tzn. jeśli 3 bije 1 to granica została przekroczona, ale nie można zjawiska potępiać w całości. Przecież to są młodzi mężczyźni a nie .....
- 3 21
-
2022-12-02 14:50
Przemoc to nie jest niezmienna cecha mężczyzn
A jeżeli tak, to z daleka to pachnie jakąś paskudną formą seksizmu. Gdyż jeżeli mężczyźni mają trwałe i niereformowalne inklinacje do przemocy, to winno się to uwzględnić w prawodawstwie i polityce.
- 6 1
-
2022-12-02 17:19
Jako nastolatek, lalem sie bez przerwy (6)
a jak przesadziłem, do szkoły wzywano rodziców i miałem przekichane w domu. Biliśmy sie na tak zwane solo, jeden na jednego a dzisiaj tchórzostwo nastolatków obnaża sie pobiciem jednego w kilku, często z jakimś narzędziem w ręku! Tchórzostwo, brak zasad, brak honoru i takich tam, sprawia ze rosną gromadnie bandyci a prawo jest mało skuteczne wobec takich! Robta co chceta!
- 62 18
-
2022-12-03 08:00
(1)
I dumny jesteś z tego że "lałeś się bez przerwy" I ty mówisz "róbta co chceta"?Przeżyłem prawie 70 lat i nigdy nikogo nie uderzyłem i nigdy nikt mnie nie uderzył
- 2 2
-
2022-12-03 12:34
Gościu, zdaje sie nie zrozumiałeś!
- 0 1
-
2022-12-02 21:45
p....lisz głupoty, kiedyś też były przypadki kilku na jednego (1)
nie były częste ale dziś też nie są, natomiast zdarzały się. Mam 41 lat i chodziłem do starej III im. Korzeniowskiego na Chełmie. Dziś to liceum. Miałem cały przerój społeczeństwa, od kujonów do kryminalistów z których część już nie żyje.
- 2 2
-
2022-12-03 12:33
A dlaczego oceniasz jedna miara?
Są różne środowiska i być może byłeś w tym, gdzie było kilku na jednego. Ja skończyłem 50 lat i swoje przeszedłem ale nie przypominam sobie aby kilku biło jednego. Sprawy były rozwiązywane honorowo, czyli jeden na jednego lub równie często duszone w zarodku. Pamiętaj tez, ze za czasów komuny była milicja, która sie nie patyczkowała tak jak dzisiaj policja i ludzie mieli to na uwadze.
- 0 0
-
2022-12-03 09:04
Nie masz się czym chwalic
- 0 1
-
2022-12-02 19:55
Przesadzasz
- 2 3
-
2022-12-02 11:03
(1)
kazdy taki incydent trzeba zglaszac na policje. musi zostac to wpisane do kartoteki bo inaczej dyrekcja i nauczyciele beda wycicszac takie sprawy.
- 121 6
-
2022-12-03 10:09
Przecież to nie jest wina szkoły więc dlaczego mieli by takie sprawy wyciszać lub tuszować?
- 1 1
-
2022-12-03 10:04
W podstawówce w Śródmieściu Gdyni też się obijają i szarpią dzbaniaki
- 2 0
-
2022-12-03 09:04
Nic dobrego z nich nie wyrosnie, niestety
- 26 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.