- 1 Weszły do sklepu i ukradły towar za 1650 zł (64 opinie)
- 2 30 lat od tragedii autobusowej w Kokoszkach (83 opinie)
- 3 To była fabryka "kryształu" na płn. Polskę (130 opinii)
- 4 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (119 opinii)
- 5 Remont przed budową Drogi Zielonej (162 opinie)
- 6 Był las i błoto, dziś jest 6 mln pasażerów (285 opinii)
Dworzec w Gdańsku: gdzie powstaną przejścia naziemne?
Miasto szuka wykonawcy wielowariantowej koncepcji, która będzie zawierała lokalizację jednego lub więcej przejść naziemnych przez Podwale Grodzkie. Dodatkowo rozstrzygnie ona, gdzie w centrum i we Wrzeszczu mają stanąć parkingi kubaturowe na 500 rowerów każdy oraz miejsca postojowe typu kiss&ride. Wnioski będą znane w maju przyszłego roku.
To jednak nie będzie jego jedynym zadaniem. W ramach zamówienia będzie musiał wykonać wielobranżową koncepcję obejmującą realizację kolejnych elementów:
- Budowę kubaturowych parkingów rowerowych w okolicach dworca głównego i dworca we Wrzeszczu, po 500 miejsc każdy
- Budowę miejsc postojowych w systemie kiss&ride (po 5 w każdym kierunku wzdłuż Podwala Grodzkiego i 15 w sąsiedztwie dworca we Wrzeszczu)
- Budowę nowych wiat na przystankach przy dworcu Gdańsk Główny (autobusowych ok. 160 m i tramwajowych ok. 200 m)
- Montaż nowych tablic systemu informacji pasażerskiej w centrum (5 sztuk) oraz we Wrzeszczu (3).
Firmy chcące zgarnąć ten kontrakt muszą złożyć swoją ofertę do 11 stycznia 2018 roku. Zwycięzca będzie miał cztery miesiące na opracowanie koncepcji, a potem kolejne dwa na zarekomendowanie tej optymalnej.
Opinie (412) 9 zablokowanych
-
2017-12-04 19:57
Zeg
Może trzeba pieszych przepuścić górą. Kładką na miarę XXI wieku. Szkło + schody i ruchome chodniki. Nie zasłaniać ludziom widoku miasta i nie zasłaniać samego miasta. Inni potrafią.
- 0 2
-
2017-12-04 19:56
Co za beznadziejny pomysł?! Chyba żadnej inteligentnej osobie nie trzeba tłumaczyć dlaczego.
- 7 2
-
2017-12-04 13:31
NIE (2)
nie nie nie nie nie nie nie nie ..... ile razy trzeba to powtarzać że NIE. Taniej będzie zmodernizować przejście podziemne tak żeby mogli z nich korzystać (bezwindowo) niepełnosprawni. Przejście dla pieszych (naziemne) całkowicie zablokuje i tak już korkujące się centrum. Jak chcecie tam wielki plac robić to trzeba puścić ruch kołowy pod ziemią albo zrobić wielki objazd centrum, np.: przez 3 maja. Ale tam nie ma miejsca więc kółko się tak jakby zamyka.
- 10 3
-
2017-12-04 19:51
Forum
W obrębie Huciska schowaliście już pod ziemię Radunię.
- 0 0
-
2017-12-04 13:41
Opieram
Szczególnie ze tam bylo dwa tunela, jeden przy loce.
- 0 0
-
2017-12-04 17:33
(1)
Jestem na nie, będą wypadki już widzę przebiegających ludzi w ostatniej chwili na czerwonym bo właśnie autobus/tramwaj odjeżdża.
Będą jeszcze większe korki i po co to skoro jest tunel?- 3 3
-
2017-12-04 19:48
Bum
Przebiegający to jedna kategoria. Druga to ludzie , którzy nie zdążą dobrnąć do krawężnika na jednym cyklu świateł. Są przecież tacy.
- 3 1
-
2017-12-04 16:20
jestem na tak (2)
a wam nie sie nie wydaje że zawsze bedziecie sprawni fizycznie i zejscie do tunelu nie bedzie dla was nigdy problemem !
- 5 5
-
2017-12-04 19:47
Jestem ciekaw ile bedzie wypadkow z na****nymi imprezowiczami...
Wtedy beda zamykac dyskoteki i monopole...
- 1 1
-
2017-12-04 16:31
Macie windy
- 1 1
-
2017-12-04 19:17
glupio i to bardzo
ten niemadry pomysl wygeneruje ogromny korek. czy nie taniej i latwie i rozsadniej przebudowac wejscia do tunelu? ale przeciez niedlugo wybory i strach przed pisiorami z katolandem
- 5 2
-
2017-12-04 19:16
większość na nie, ale eksperci wiedzą lepiej
powdychasz więcej spalin i pyłu z tarcz
- 3 3
-
2017-12-04 19:13
CPN
Ile czasu zajmie teraz przejechanie 1500 metrów od Zieleniaka do wysokości UW? I ile paliwa spalimy w centrum miasta? Obstawiajmy. Pedaliści niech milczą.
- 2 3
-
2017-12-04 19:08
O niech budyn zlikwiduje jezdnie od Bramy Oliwskiej do Okopowej i bedzie GIT mamy przeco 3 Maja !!!
Budyn nie badz kisiel !!
- 1 2
-
2017-12-04 19:05
Proponuje dwa przejscia nad tunelem przy zieleniaku
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.