- 1 Andrzej Duda dziękował strażnikom granic (97 opinii)
- 2 Pełno usterek i pustostanów na dworcu (115 opinii)
- 3 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (217 opinii)
- 4 Zarzuty znęcania się nad 66 psami (63 opinie)
- 5 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (146 opinii)
- 6 Do czerwca skażona ziemia zniknie z Gdańska (101 opinii)
Florecistka zachwala łososia, żeglarz zaprasza do apartamentu
Pomorskie marki promowane przez pomorskich celebrytów? Czemu nie. Zwłaszcza jeśli dzięki temu taka marka zaistnieje w kontekście Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Od niedawna do kosztowania łososia z pomorskiej firmy zachęca gdańska florecistka, Sylwia Gruchała.
Almar to rodzinne przedsiębiorstwo z Kartuz. Na rynku jest od 1990 roku, a w 1994 r. jako pierwsza w Polsce rozpoczęła duży import łososi norweskich i produkcję norweskiego łososia wędzonego. Dziś współpracuje ze wszystkimi znaczącymi sieciami sprzedaży i... z Sylwią Gruchałą.
Słynna florecistka wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej markę, a firmowe logo będzie towarzyszyło jej podczas zawodów sportowych, przed i po Igrzyskach Olimpijskich w Londynie (choć podczas samych IO sportowcy nie mogą reklamować swoich sponsorów). Do tego powstał profil na facebooku "Lubię Łososia", na którym pojawią się przepisy na sałatki i inne przystawki z łososiem w roli głównej. "Zdrowy styl życia, elitarność, doskonała jakość i renoma sprawiają, że zarówno firma Almar oraz Sylwia Gruchała są medalistami w swojej dziedzinie" - poinformowała w komunikacie firma z Kartuz.
To nie pierwszy flirt pomorskiej postaci z pierwszych stron gazet z pomorską firmą lub marką. Na alians ze sportowcem postawił też deweloper osiedla Neptun Park w Gdańsku, czyli spółka Qualia Development. Na bilbordach, w reklamach prasowych i firmowej infolinii żeglarz Mateusz Kusznierewicz zachęca do zamieszkania w apartamentach, których cena za metr waha się od 11 do 20 tys. zł.
Z kolei jego kolega Piotr Myszka, mistrz Europy i wicemistrz świata w windsurfigowej klasie RS:X 2011 r. i najlepszy pomorski sportowiec minionego roku, zdecydował się na promowanie Renault dla trójmiejskiego przedstawiciela tej marki.
Tę samą markę już wcześniej promował gdański aktor Mirosław Baka. Na magię kina i telewizji liczy też lokalny dealer mercedesa, firmy Witman. Dlatego aktorka Anna Przybylska , która wcześniej brała udział w kampanii promującej Gdynię, zachęca ostatnio kierowców do kupowania aut z gwiazdą na masce.
Zobacz także
Opinie (76) 4 zablokowane
-
2012-06-29 15:19
Co to za jakieś prowincjonalne gwiazdeczki,raczej zniechęcają niż zachęcają do kupna,prawdziwe gwiazdy to są w USA w Hollywood (4)
oraz Nowym Jorku np.Marylin Monroe
- 14 27
-
2012-06-30 12:39
ty tak na serio?
- 0 1
-
2012-06-29 17:19
Spadaj
To przeprowadź się do USA i nie chrzań.
- 0 2
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2012-06-29 15:35
zrób coś dla ludzi, odłącz klawiaturę
- 8 1
-
2012-06-30 07:13
Temu żeglażowi to ktoś dobrze robi na tym zdjęciu?
- 4 0
-
2012-06-29 21:50
grunt że pobierają stypendia ze skarbu państwa .....
- 3 0
-
2012-06-29 15:16
A pozycję na żeglarza kto będzie promował? (6)
- 26 1
-
2012-06-29 21:38
To przyjzyj sie fotce Mateusza ...
....
- 1 0
-
2012-06-29 17:08
ja mogę! (1)
Mieszkam na tej samej ulicy co fabryka :-)
- 1 1
-
2012-06-29 20:24
?!?
kalesony?
- 0 1
-
2012-06-29 16:54
na bosmana
trzym sie burty
- 4 0
-
2012-06-29 15:19
a jaka to? (1)
Maszt do góry, opuszczamy porty i ściągamy żagle? ;)
- 14 0
-
2012-06-29 16:17
inaczej
maszt do góry żagle w dół i wchodzimy do portu ;)
- 8 1
-
2012-06-29 21:21
Sylwia Odeszła
więc do pomorskich celebrytów już słabo się kwalifikuje.
- 4 0
-
2012-06-29 21:07
pierwszy raz slusze ze Sylwia Gruchała
jest florecistka. Do tej pory myslalem ze jej specjalnosc to zapasy. Musze dodac ze ze sportu to ja tylko pilka nozna sie interesuje.
- 4 1
-
2012-06-29 15:28
a u mnie na osiedlu co jakiś czas pojawia się Pan Henio, zajmujący się recyklingiem odpadów (1)
który promuje markę "Specjal".
- 42 1
-
2012-06-29 21:06
ten Henio od telewizorów i sterydów?
- 1 2
-
2012-06-29 20:31
W latach 70-tych to były reklamy. Np. w miesięczniku MORZE ryby reklamowała naga modelka (1)
i dodam dla ułatwienia że nie stała ona tyłem, ani też nie była wielkości 2 cm.
To były czasy, wyobrażacie sobie teraz coś takiego ? Toż "obrońcy moralności" zapluliby się na śmierć :D- 3 1
-
2012-06-29 20:48
Gdyby Sylwia reklamowała tego łososia nago
to rzeczywiście ta reklama nie byłaby tak naiwnie wsiowa...
- 3 0
-
2012-06-29 16:16
Sylwia słabo wyszła (1)
lepiej wygląda jak na codzień, wtedy jest sexy
- 6 3
-
2012-06-29 20:45
Nadużywają tego fotoszopa
Naturalne piękno jest lepsze, nawet ze zmarszczką tu i ówdzie,
- 2 1
-
2012-06-29 16:15
4 (1)
t0 te biedne psełdo gwiazdy w reklamach muszą dorabiać ??????? toż to chańba dla zawodu aktora !!!!!!!!!
- 3 2
-
2012-06-29 20:43
"chańba" to raczej dla twoich rodziców i nauczycieli...
...że takiego matoła wychowali który nawet ojczystego języka nie ogarnia.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.