• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Florecistka zachwala łososia, żeglarz zaprasza do apartamentu

Wioletta Kakowska-Mehring
29 czerwca 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Sylwia Gruchała od niedawna promuje pomorską markę Almar. Sylwia Gruchała od niedawna promuje pomorską markę Almar.

Pomorskie marki promowane przez pomorskich celebrytów? Czemu nie. Zwłaszcza jeśli dzięki temu taka marka zaistnieje w kontekście Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Od niedawna do kosztowania łososia z pomorskiej firmy zachęca gdańska florecistka, Sylwia Gruchała.



Almar to rodzinne przedsiębiorstwo z Kartuz. Na rynku jest od 1990 roku, a w 1994 r. jako pierwsza w Polsce rozpoczęła duży import łososi norweskich i produkcję norweskiego łososia wędzonego. Dziś współpracuje ze wszystkimi znaczącymi sieciami sprzedaży i... z Sylwią Gruchałą.

Słynna florecistka wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej markę, a firmowe logo będzie towarzyszyło jej podczas zawodów sportowych, przed i po Igrzyskach Olimpijskich w Londynie (choć podczas samych IO sportowcy nie mogą reklamować swoich sponsorów). Do tego powstał profil na facebooku "Lubię Łososia", na którym pojawią się przepisy na sałatki i inne przystawki z łososiem w roli głównej. "Zdrowy styl życia, elitarność, doskonała jakość i renoma sprawiają, że zarówno firma Almar oraz Sylwia Gruchała są medalistami w swojej dziedzinie" - poinformowała w komunikacie firma z Kartuz.

To nie pierwszy flirt pomorskiej postaci z pierwszych stron gazet z pomorską firmą lub marką. Na alians ze sportowcem postawił też deweloper osiedla Neptun Park w Gdańsku, czyli spółka Qualia Development. Na bilbordach, w reklamach prasowych i firmowej infolinii żeglarz Mateusz Kusznierewicz zachęca do zamieszkania w apartamentach, których cena za metr waha się od 11 do 20 tys. zł.

Z kolei jego kolega Piotr Myszka, mistrz Europy i wicemistrz świata w windsurfigowej klasie RS:X 2011 r. i najlepszy pomorski sportowiec minionego roku, zdecydował się na promowanie Renault dla trójmiejskiego przedstawiciela tej marki.

Tę samą markę już wcześniej promował gdański aktor Mirosław Baka. Na magię kina i telewizji liczy też lokalny dealer mercedesa, firmy Witman. Dlatego aktorka Anna Przybylska , która wcześniej brała udział w kampanii promującej Gdynię, zachęca ostatnio kierowców do kupowania aut z gwiazdą na masce.

Zobacz także

Opinie (76) 4 zablokowane

  • Co to za jakieś prowincjonalne gwiazdeczki,raczej zniechęcają niż zachęcają do kupna,prawdziwe gwiazdy to są w USA w Hollywood (4)

    oraz Nowym Jorku np.Marylin Monroe

    • 14 27

    • ty tak na serio?

      • 0 1

    • Spadaj

      To przeprowadź się do USA i nie chrzań.

      • 0 2

    • Opinia została zablokowana przez moderatora

    • zrób coś dla ludzi, odłącz klawiaturę

      • 8 1

  • Temu żeglażowi to ktoś dobrze robi na tym zdjęciu?

    • 4 0

  • grunt że pobierają stypendia ze skarbu państwa .....

    • 3 0

  • A pozycję na żeglarza kto będzie promował? (6)

    • 26 1

    • To przyjzyj sie fotce Mateusza ...

      ....

      • 1 0

    • ja mogę! (1)

      Mieszkam na tej samej ulicy co fabryka :-)

      • 1 1

      • ?!?

        kalesony?

        • 0 1

    • na bosmana

      trzym sie burty

      • 4 0

    • a jaka to? (1)

      Maszt do góry, opuszczamy porty i ściągamy żagle? ;)

      • 14 0

      • inaczej

        maszt do góry żagle w dół i wchodzimy do portu ;)

        • 8 1

  • Sylwia Odeszła

    więc do pomorskich celebrytów już słabo się kwalifikuje.

    • 4 0

  • pierwszy raz slusze ze Sylwia Gruchała

    jest florecistka. Do tej pory myslalem ze jej specjalnosc to zapasy. Musze dodac ze ze sportu to ja tylko pilka nozna sie interesuje.

    • 4 1

  • a u mnie na osiedlu co jakiś czas pojawia się Pan Henio, zajmujący się recyklingiem odpadów (1)

    który promuje markę "Specjal".

    • 42 1

    • ten Henio od telewizorów i sterydów?

      • 1 2

  • W latach 70-tych to były reklamy. Np. w miesięczniku MORZE ryby reklamowała naga modelka (1)

    i dodam dla ułatwienia że nie stała ona tyłem, ani też nie była wielkości 2 cm.

    To były czasy, wyobrażacie sobie teraz coś takiego ? Toż "obrońcy moralności" zapluliby się na śmierć :D

    • 3 1

    • Gdyby Sylwia reklamowała tego łososia nago

      to rzeczywiście ta reklama nie byłaby tak naiwnie wsiowa...

      • 3 0

  • Sylwia słabo wyszła (1)

    lepiej wygląda jak na codzień, wtedy jest sexy

    • 6 3

    • Nadużywają tego fotoszopa

      Naturalne piękno jest lepsze, nawet ze zmarszczką tu i ówdzie,

      • 2 1

  • 4 (1)

    t0 te biedne psełdo gwiazdy w reklamach muszą dorabiać ??????? toż to chańba dla zawodu aktora !!!!!!!!!

    • 3 2

    • "chańba" to raczej dla twoich rodziców i nauczycieli...

      ...że takiego matoła wychowali który nawet ojczystego języka nie ogarnia.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane