• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk zamawia tysiące gadżetów promocyjnych

Michał Brancewicz
4 sierpnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
O wyborze najkorzystniejszej oferty w 60 proc. decydować będzie cena, a w 40 proc. jakość materiałów. O wyborze najkorzystniejszej oferty w 60 proc. decydować będzie cena, a w 40 proc. jakość materiałów.

7 tys. koszulek, 2 tys. pluszowych lwów, 30 tys. długopisów ze słomy pszenicznej, 25 tys. smyczy, po 500 sztuk parasolek i parasoli, 2 tys. czapek z daszkiem oraz torby materiałowe i papierowe, notesy i długopisy - Gdańsk szuka wykonawców gadżetów promocyjnych.



Miasta powinny wydawać pieniądze na takie gadżety?

Gdańsk, podobnie jak inne miasta, regularnie zamawia gadżety promocyjne. Są one wykorzystywane podczas różnego rodzaju festynów, wydarzeń sportowych, konferencji oraz innych działań skierowanych do mieszkańców i osób spoza Gdańska.

- Ostatni przetarg został zorganizowany w 2019 roku. Wówczas miasto wydało na ten cel ok. 360 tys. zł - informuje Izabela Kozicka-Prus z referatu prasowego Biura Prezydenta Gdańska. - Zamawiane rokrocznie gadżety wystarczają minimum na rok.
Czytaj też: Urzędnicy zamówili nietypowe gadżety promocyjne

Teraz przyszedł czas na kolejne zamówienie. Przetarg podzielony został na trzy części, chętni mogą zgłaszać swoje oferty do 11 sierpnia. O wyborze decydować będzie w 60 proc. cena, a w 40 proc. jakość materiałów. W każdym przypadku na realizację zadania będzie 48 dni.

Lista gadżetów jest imponująca.

Gadżety promocyjne

  • 6 tys. koszulek t-shirt w kolorach białym, czarnym i czerwonym z nadrukiem herbu Gdańska.
  • 1 tys. koszulek t-shirt w kolorze białym z kieszonką
  • 2 tys. pluszowych lwów z chustą w kolorze jasnobrązowym z napisem Gdańsk
  • 20 tys. długopisów ze słomy pszenicznej w kolorach jasnoszarym i czarnym z napisem Gdańsk (niebieski wkład)
  • 10 tys. długopisów ze słomy pszenicznej w kolorach jasnoszarym i niebieskim z logotypem "Gdańsk bez plastiku" (niebieski wkład)
  • 10 tys. ołówków z kolorze surowego drewna z logotypem "Gdańsk bez plastiku"
  • 10 tys. toreb materiałowych, bawełnianych z granatowym nadrukiem Gdańsk bez plastiku
  • 2 tys. czapek z daszkiem z białym przodem, czarną siatką z tyłu i czarnym daszkiem oraz czerwonym nadrukiem
  • 2 tys. toreb materiałowych z czerwonym nadrukiem
  • 500 parasolek składanych w etui i 500 parasoli w kolorze granatowym
  • 5 tys. worków bawełnianych dla uczniów z nadrukiem w kolorze czerwonym
  • 2 tys. kubków porcelanowych z nadrukiem
  • 25 tys. smyczy reklamowych z karabińczykiem
  • 5 tys. przewieszek do kluczy w kolorze niebieskim

Notesy

  • 15 tys. bloków A4
  • 10 tys. notesów A5 z herbem i napisem Gdańsk
  • 5 tys. notesów A5 z dwukolorowym nadrukiem
  • 10 tys. notesów A6

Zobacz też: Ponad 100 tys. zł na promocję graficzną BO
Torby papierowe

  • 20 tys. toreb reklamowych, papierowych, z herbem i napisem Gdańsk
  • 10 tys. toreb papierowych z nadrukiem Gdańsk bez plastiku

Opinie (398) ponad 50 zablokowanych

  • Te pieniądze na pseudo gadżety

    przeznaczyłbym na najbardziej chore dziecko w Gdańsku!!!

    • 41 0

  • ja zamiast maseczki w tramwaju bede nosił czapeczke z napisem gdańsk :D bo jestem zdrowy i nie ma nakazu noszenia maseczki, bo na wiecach wyborczych i jeden pajac i drugi nie nosili, a minister zdrowia mowił że nie trzeba a rzecznik ministerstwa powiedział że tez nie nosi bo jest w miejscu pracy. nie nosmy wcale, wirus wie że w miejscach tam gdzie ustwa nie przewiduje to tam wirus nie zaraza

    • 15 13

  • Jest git

    Teraz każdy pisze po co to? ile pieniędzy?
    A potem sprawa w urzędzie i z długopisem chętnie wyjdzie.
    Jak dziecko to lewka dostanie.
    Tak to na ulicach w Gdańsku zaroi się od tych co w koszulkach i z torbami będą chodzić.

    • 5 38

  • wstyd

    w czymś takim chodzić

    • 38 4

  • W każdejnfv marketingowej jest back off

    • 6 1

  • Naprawdę słabo..

    • 57 1

  • A breloków w kształcie rydwanu nie będzie?

    To teraz takie modne...

    • 203 15

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane