• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdyński Klif będzie większy

Michał Jamroż
8 marca 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 10:02 (8 marca 2008)
Klif po rozbudowie, która skończy się za rok. Klif po rozbudowie, która skończy się za rok.

Jedna z najpopularniejszych galerii handlowych w Trójmieście zmieni swoje oblicze. W przyszłym roku do dyspozycji kupujących będzie prawie dwa razy więcej sklepów.



Powstające w całym Trójmieście nowe galerie handlowe zmuszają istniejące od lat na naszym rynku sklepy do walki o klientów. Niedawno rozpoczęta rozbudowa Centrum Handlowego Klif jest tego najlepszym przykładem. Firma PBW Polska, właściciel CH Klif, postanowiła odmienić swój obiekt. Zmieni się zarówno architektura budynku, jak i wnętrze.

Po przebudowie liczba sklepów ma zwiększyć się o blisko 70. Obecnie klienci mogą kupować w 100 salonach - za kilka miesięcy będą mieli do wyboru ofertę aż 170 butików z modnymi markami, obuwiem, artykułami sportowymi, najnowszymi płytami i książkami oraz zabawkami i ubraniami dla najmłodszych.

Powierzchnia handlowa Klifu po modernizacji zwiększy się o połowę - z 20 tys. m kw. do 30 tys. m kw. Mieszkańcy Trójmiasta będą mieli też do dyspozycji dodatkowe 400 miejsc parkingowych, które powstaną w południowej części budynku, na dwóch poziomach.

W nowym Klifie pojawią się zupełnie nowe marki, dotąd nieobecne w Gdyni. Jakie? Właściciele centrum nie chcą zdradzać szczegółów, dopóki trwają negocjacje z firmami.

Prace związane z rozbudową prowadzi firma Warbud, a ich koniec zaplanowany jest na kwiecień 2009 r., kiedy to pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy w nowym Klifie.

Źródło: Gazeta Wyborcza Trójmiasto
Gazeta WyborczaMichał Jamroż

Opinie (131) 8 zablokowanych

  • odezwały sie buraki

    centrum handlowe sie im niepodoba bo ma byc rózowe a bedzie żółte!!

    A ja mam wDupi...e jakie bedzie!! wazne czy klif bedzie czy cos zrobia przy molo co ciekawego do spedzania czasu i rozrywki.

    widac ze tu same bezrozumne blondynki i ich zniewiesciali faceci coto dlanich najlepsza rozrywka to chodzenie po sklepach ogladanie i niekupowanie a jak kupowanie to zeczy które potem wyrzuca!

    • 0 0

  • nowe marki

    mam nadzieje, ze wreszcie pojawia sie u nas Benetton, Lacoste i Billabong

    • 0 0

  • ja mam nadzieję że starsi mieszkancy Gdyni nie będą protestowac przeciwko budowie "BALTIC TOWERS" które mają powstać w

    Sródmieściu

    • 0 0

  • TCH KLIF (4)

    Po dwunastu latach bardzo przyjemnego życiorysu, trójmiejski KLIF szykuje się do metamorfozy. Pora odświeżyć wizerunek, dodać do przestrzeni, nabrać nowego wiatru w żagle...

    Klif, o czym Wy, nasi Klienci, wiecie najlepiej, to Centrum kameralne, rodzinne i przyjazne. Pojawiliśmy się w Polsce jako jedni z pierwszych i jedną z zasad, której do dzisiaj hołdujemy było i jest utrzymanie atmosfery i klimatu dalekich od anonimowości. W Klifie, o czym przekonali nas Państwo, znajdują coś dla siebie wszyscy – niezależnie od wieku czy płci. Od chwili kiedy w 1996 roku otworzyliśmy gdyński Klif, jak grzyby po deszczu zaczęła pojawiać się konkurencja. To dobrze, bo taka obecność mobilizuje. Ale utwierdziła nas także w przekonaniu, że koncepcja Centrum Handlowego bliskiego Klientom, Centrum o wyraźnej indywidualności i osobowości, to właściwa droga rozwoju. I wiemy o tym dzięki Wam, naszym Lojalnym, Wiernym Klientom.

    Aby było Wam wygodniej, abyście mogli robić zakupy w bardziej komfortowych warunkach i cieszyć się większą liczbą oferowanych produktów i usług, szykujemy się do pewnych zmian…

    Przygotowujemy dla Państwa niespodziankę, którą częściowo odkrywamy już teraz. Nie pora na szczegóły, bo nie byłoby niespodzianki, ale póki co możemy się podzielić kilkoma informacjami.

    Nadchodzące zmiany dotyczyć będą i architektury budynku,
    i aranżacji wnętrza, i oferty handlowej.

    Do tej pory mieli Państwo w naszym Centrum do dyspozycji 100 adresów na dobre zakupy. Od wiosny będzie ich o ponad połowę więcej, planujemy bowiem otwarcie dodatkowych
    70 sklepów! Przybędą salony i sklepy firmowe wielu znanych marek, wśród siedemdziesięciu nowych szyldów pojawią się również te z najwyższej półki. Po planowanej przebudowie o połowę zwiększy się powierzchnia handlowa Klifu. Teraz podczas wizyt w Klifie przemierzają Państwo przestrzeń około
    20 000 m2 . Za rok przybędzie kolejnych 10 000 m2. Ponieważ będą to jak zwykle miłe trasy, mamy nadzieję, że ta informacja wzbudzi jedynie aprobatę i chęć wydreptania nowych zakupowych ścieżek.

    Kolejne udogodnienie, zarówno ze względów komunikacyjnych jak i meteorologicznych, to zupełnie nowy, przestronny i, co w tej informacji najważniejsze, zadaszony parking. Spory lifting i zastrzyk nowoczesności przejdą również wejścia do naszego Centrum.

    Nowa architektura, w tym przypadku wiążąca się ze zmianami w obrębie bryły budynku, z pewnością będzie zaskoczeniem. Obiecujemy, że przyjemnym.

    Drodzy Klienci i Wszyscy Nasi Przyjaciele! Liczymy na wsparcie i zrozumienie, bo wszystkie te zmiany wiążą się z pewnymi niedogodnościami, niestety. Ale dzięki Państwa wyrozumiałości, cierpliwości i… ciekawości pewnie też trochę, jakoś wspólnie przez ten trudniejszy czas przebrniemy. Warto, bo w perspektywie czeka nas bardzo nowoczesne, przyjazne, szalenie komfortowe i przestrzenne Centrum Handlowe na miarę XXI wieku.

    Za wszelkie utrudnienia przepraszamy już teraz, bo pierwsze prace budowlane już się rozpoczęły.

    Do zobaczenia w nowych progach Klifu. My też nie możemy się już doczekać!

    • 0 1

    • Już dawno u Was nie byłem, ponieważ (2)

      przez te 11 lat odbiegliście od dzisiejszych obowiazujących standardów po pierwsze parking na zewnątrz a ten projektowany to chyba tylko dla pracowników, tam winnen być w podziemiu lub na dachu na ca 1700 samochodów oraz liczne rozwiązania ułatwiające przemieszczenie się po terenie centrum co sprawiłoby, że zakupy stają się bezpieczne i komfortowe. Również osoby niepełnosprawne z pewnością poczułyby się u Was wyjątkowo i niepowtarzalnie. Brak odpowiedniej ilości nowoczesnych wind zapewniających szybkie i łatwe poruszanie się. Ponadto,oznakowanie branż. Asortyment 170 markowych sklepów rozmieszczonych na dwóch kondygnacjach będzie dawał ogromną możliwość wyboru. Brakuje bezprzewodowego darmowy dostęp do Internetu na terenie całej galerii przez 7 dni w tygodniu!! Kina, Fitness'u. Zazwyczaj mężczyzna przy zakupach się strasznie nudzi a tak to by była alternatywa.
      Mam nadzieje, że nie zapomnicie też o najmłodszych. Np. specjalnie dla nich powinien być zaprojektowany Dziecięcy Ogród, Gry i Zabawy, itd w którym oprócz harców i zabawowego szaleństwa odbywa się wielkie czytanie bajek oraz konkursy plastyczne i sprawnościowe. W każdy weekend powinna profesjonalna opiekunka zajmować się dziećmi tak aby rodzice mogli w spokoju zrobić zakupy - to jest prorodzinne oddziaływanie.
      Aby zakupy były przyjemnością, nie będe tu wymyślał klientom innych atrakcji, bo to działu PR Klifu i zarządcy komercyjnego.
      Wieksze winny być też centra świętowania najważniejsze wydarzenia razem ze swymi Klientami, ponieważ Polacy przykładają ogromny wysiłek do świąt, ale też: organizuje akcji charytatywnych- zbiórka pieniędzy dla gdyńskich Ośrodków i dla Osób Niepełnosprawnych, współpraca z organizacjami NGO, współpraca i wspólne akcje z Domem Kultury, ubieranie wspólnie choinkę z stowarzyszeniem starych gdynian podczas Bożego Narodzenia, rozdawanie pierścionków zaręczynowych w Walentynki i przystrajanie zajączkami Wielkanocne stoły….
      Przed wybudowaniem Klifu cieszyłem się bardzo, że wybudowaliście podziemne przejscie z przystanku PKP, może warto bybyło je wydłużyć i poszerzyć?? Mam nadzieje, że to co opisane to będzie miało odpowiedni standard i na tej rozbudowie nie poprzestaniecie, a dołożycie wszelkich starań aby klijenci mogli korzystać nie tylko "przy okazji" i z Gdyni, ale tak stworzycie ciekawą i bogatą oferte handlową i rekreacyjną, że przyciagnie tez Gdańdszczan bez żadnych ograniczeń.

      • 0 0

      • TCH KLIF (1)

        Dyrekcja TCH KLIF podejmie wszelkie działania aby Państwa uwagi zostały zrealizowane.

        Dziękujemy

        • 0 0

        • to może jeszcze jedna sugestia...

          pozostańcie przy bezpłatnym parkingu... to wyraz swego rodzaju szacunku i troski o klienta... Sama, mimo że stać mnie na to 2 czy 5 zł omijam szerokim łukiem centra, które parkingi traktują jako biznes...
          Takie "wynalazki" jak parkingi, toalety czy może nawet szatnie (oj, przydałyby się w niektórych centrach w okresie zimowym...) powinny być traktowane jako standard, a nie jako część oferty biznesowej...

          • 0 0

    • Dla mnie poważną wadą Klifu jest to, że

      .. nie bardzo jest gdzie tam zjeść szybki obiad. To co jest na pietrze to jakaś kompletna porażka. O Shit Macu nie wspominam.

      • 0 0

  • Ja idę jak zachodzi potrzeba kupna jakiegoś konkretnego produktu... iść dla "rodzinnej atmosfery" (xD), samego łażenia i oglądania to głupota ;)

    • 0 0

  • Mam Nadzieje ze Mc Donald,s zostanie xD (1)

    a jak nie to wtedy KFC zróbcie :P

    • 1 0

    • Fast food

      Może będzie i McDonalds i KFC. Jeszcze Pizza Hut !

      • 0 0

  • KINO

    Chcę KINO w Klifie najlepiej HELIOS

    • 0 0

  • PRZECIEŻ TO "ZIELONY RYNEK"!! :D

    • 0 0

  • z wizualizacji widać, że nastąpi przebudowa na początku i końcu centrum ... pewnie zlikwidują Nomi (w Gdańsku Nomi zlikwidowano już w zeszłym roku - przypuszcam, że nie wytrzymało konkurencji) .... pora najwyższa aby rozbudować KLIF ... ale bądzmy realistami przebudowa nie dorówna standardom w gdńskiego BATOREGO ,czy gdańskich GALERII BAŁTYCKIEJ, MANHATTANU, ALFA CENTRUM, MADISSON - wszystkie wspomniane centra mają choćby parkingi podziemne czy windy .... koszmarkiem jest i będzie centrum WZGÓRZE - koszmarne blaszaki w centrum Gdyni - prawie przy samym Urzędzie Miejskim (Panie Szczurek ... szkoda słów)

    • 0 0

  • Galeria Wzgórze ma być szklana , to nie real tylko obok reala(geanta)

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane