- 1 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (128 opinii)
- 2 Pajęczyny pełne larw na Zaspie (79 opinii)
- 3 Nowy, 20. punkt widokowy w Gdańsku (36 opinii)
- 4 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (232 opinie)
- 5 Andrzej Duda dziękował strażnikom granic (268 opinii)
- 6 Pełno usterek i pustostanów na dworcu (165 opinii)
Gdzie mieszka kandydatka? Kontrowersje na koniec kampanii w Sopocie
Gorąco na ostatniej prostej kampanii w Sopocie. Dwa komitety wyborcze pytają Magdalenę Czarzyńską-Jachim, obecną komisarz Sopotu kandydującą z ramienia Koalicji dla Sopotu, czy faktycznie mieszka w tym mieście, i dodatkowo sugerują, że zameldowała się przed wyborami w lokalu należącym do rodziny prawnika obsługującego w wielu sprawach sopocki urząd. Czarzyńska-Jachim przyznaje, że w Sopocie mieszka od roku, ale dla miasta pracuje już 20 lat.
Wszystko o wyborach samorządowych: listy kandydatów, programy - sprawdź w naszym serwisie
Jarosław Kempa, kandydat komitetu Kocham Sopot na prezydenta miasta, stwierdził, że "w ostatnich dniach pojawiły się bardzo kontrowersyjne informacje na temat meldunku pani Magdaleny Czarzyńskiej-Jachim w Sopocie".
Wezwał też aktualną komisarz Sopotu do odpowiedzi na dwa pytania:
- Czy zameldowała się w Sopocie dopiero tuż przed wyborami, co umożliwiło jej start nie tylko w wyborach na prezydenta miasta, ale i do Rady Miasta?
- Czy prawdą jest, że zameldowała się w mieszkaniu należącym do jednego ze "zleceniobiorców miasta", któremu za rządów poprzedniego prezydenta urząd zapłacił kilkadziesiąt tysięcy złotych za usługi na rzecz miasta?
Trzeba tutaj dodać, że prawo nie zabrania kandydować na urząd prezydenta miasta osobom, które w danym mieście nie mieszkają, ale do rady miast już tak.
Co ciekawe, na konferencji Kocham Sopot pojawiła się - choć w roli publiczności - Joanna Maciejewska, kandydatka na radną z komitetu W Imieniu Sopocian, która wcześniej podobne pytania do Czarzyńskiej-Jachim umieściła w mediach społecznościowych.
Ona podała nazwisko osoby, od której komisarz Sopotu ma wynajmować sopockie mieszkanie - chodzi o znanego prawnika, który obsługiwał m.in. spór urzędu z Sopockim Klubem Tenisowym... którego Maciejewska jest dyrektorką.
Czarzyńska-Jachim: Od roku mieszkam w Sopocie
O komentarz poprosiliśmy Magdalenę Czarzyńską-Jachim.
- Od roku mieszkam w Sopocie, codziennie chodzę tamtymi ulicami, mogą to potwierdzić wszyscy, którzy mnie w Sopocie widzą. Jest to moje miejsce - stwierdziła.
Jak podkreśla, w wynajmowanym mieszkaniu mieszka od roku - wraz z rodziną.
- Jest to moje centrum życiowe - zaznaczyła.
Pytana o to, od kogo wynajmuje mieszkanie, odpowiedziała:
- Wszystko robię zgodnie z prawem, umowy są zarejestrowane, mam umowę z osobą fizyczną, której nie będę ujawniać.
Oświadczenie komisarz Sopotu
Już później przesłała do naszej redakcji oświadczenie:
- Pracuję dla Sopotu ponad 20 lat, w tym 18 lat w Urzędzie Miasta. Mieszkałam wiele lat - o czym często mówiłam - w Oliwie. Chciałabym jednoznacznie potwierdzić, iż od roku jestem mieszkanką Sopotu i tutaj jestem zameldowana na stałe. Tu żyję, pracuję, robię zakupy, płacę podatki, rozmawiam z sąsiadami i wychodzę z psem na spacer. To są fakty i żadne insynuacje tego nie zmienią. Autorzy tych insynuacji celowo wybrali końcówkę kampanii na ten obrzydliwy atak, licząc na ograniczone możliwości podjęcia przeze mnie działań ochronnych. Nie ma mojej zgody na hejt wobec nikogo, a tym bardziej wobec mojej rodziny. Nie ma mojej zgody na publikowanie adresu, gdzie mieszkam z rodziną. Publikujecie go powszechnie? To nie bójcie się rozmów z naszymi sąsiadami! Oni nas znają! Zapewniam, że autorzy tych działań nie pozostaną bezkarni. Chciałabym oświadczyć, iż będę bronić swojego dobrego imienia, dlatego też publikowane kłamstwa znów spotkają się z adekwatną reakcją wobec ich autorów. Wszystkie moje działania zawsze były, są i będą zgodne z prawem - napisała w nim.
Opinie (345) ponad 10 zablokowanych
-
2024-04-04 14:16
Opinia wyróżniona
Ale w czym jest problem? (25)
Nie rozumiem zarzutów. Mieszka w Sopocie. Nie ukrywa, że od niedawna. Wszystko zgodnie z prawem wyborczym. Ocenę i wybór pozostawmy sopocianom.
Jako mieszkanka, Panią Magdę widywałam częściej niż pozostałych kandydatów. Na różnych wydarzeniach poza godzinami pracy. Często w weekendy. Widzę, że kontrkandydaci nie mają merytorycznych argumentów. Robią aferę z nieistotnych informacji.- 243 241
-
2024-04-05 17:26
Zasady, etyka (1)
Ludzie, a jakie to ma znaczenie?
Czy nasz naród serio już tak upadł, że mamy takie zdanie?
Zatem wybierajcie nieudacznika z miejscem zamieszkania.....- 3 6
-
2024-04-08 07:48
Panie Kempa, dwa dni przed końcem ciszy wyborczej wyskakuje Pan jak filip z konopi i mówi Pan o etyce?
Dobrze, to porozmawiajmy jak blisko jest Panu do PiSu. Porozmawiajmy o skrajno-prawicowych poglądach, które Pan tak starannie ukrywa.- 2 0
-
2024-04-05 13:20
Jak to mi przypomina działania herr Tuska, kiedy nagle zapragnął, oczywiście przypadkowo, zawrzeć kościelny ślub (1)
przed wyborami.
Teraz oczywiście widać, jaki z niego katolik, jeżeli oznajmił, że jeśli ktokolwiek nie będzie za abrocją, nie będzie mógł startować do Sejmu z list KO. Ale czego można wymagać od Tuska? Kłamał, kłamie i będzie kłamać, a wszystko traktuje instrumentalnie, byle mu to przyniosło korzyści.- 9 14
-
2024-04-07 15:42
Masz ludzi za i**otów.
Nikt rozsądny nie jest ZA aborcją, bo to zawsze jest tragedia. Takiego terminu używają wyłącznie osoby manipulujące lub zamanipulowane. Większość jest przeciw bezwzględnemu zakazowi aborcji i za pozostawieniem tej trudnej decyzji kobiecie, która ponosi zdecydowaną więkoszć jej konsekwencji. Aborcję wspierają Ci, który ograniczają dostęp do
Nikt rozsądny nie jest ZA aborcją, bo to zawsze jest tragedia. Takiego terminu używają wyłącznie osoby manipulujące lub zamanipulowane. Większość jest przeciw bezwzględnemu zakazowi aborcji i za pozostawieniem tej trudnej decyzji kobiecie, która ponosi zdecydowaną więkoszć jej konsekwencji. Aborcję wspierają Ci, który ograniczają dostęp do antykoncepcji i stygmatyzują osoby nie pasujące do kreowanego przez nich szablonu. Szacunek, wsparcie, opieka, adopcja, edukacja (w tym seksualna), antykoncepcja i możliwość legalnej, bezpieczniej aborcji (z której nie trzeba korzystać) powoduje zmniejszenie liczby przerywanych ciąż.
- 6 0
-
2024-04-05 12:58
Kandydatka, która wygląda jak kandydat. Świat staje na głowie! (1)
- 7 6
-
2024-04-08 07:50
Publiczne ubliżanie kobiecie - chamstwo od lat jest w Internecie...
- 0 0
-
2024-04-05 12:57
klasyka - w zgodzie z literą prawa
w papierach wszystko musi grać...
Jak my to dooobrze znamy...- 5 1
-
2024-04-05 12:00
Tu nie chodzi o prawo... (2)
Tu chodzi o sumienie. Od roku mieszka w Sopocie i na preydenta? Po co się przeniosła skoro od tylu lat mieszkała w Gdańsku? Czemu nie kupiła tylko wynajmuje? Bo było za drogo a w Oliwie taniej?
To po prostu perfidne, a nie neizgodne z prawem.
Przepisywanie majątku na żonę też jest zgodne z prawem - ale jak się dba o społeczeństwo i samemu zarabia miliony i tuszuje w imieniu prawa swoje miliony - to jest to perfidne. To inny przykład ze świata polityki.
Byle do koryta.- 12 7
-
2024-04-05 13:12
Hmmm (1)
Od 20 lat pracuje dla Sopotu.
Jak się ludzie chcą przyczepić to przyczepią- 6 6
-
2024-04-07 07:11
Naprawdę nadal niemrozumiesz .?
- 0 1
-
2024-04-05 05:35
Widujesz, bo od roku ... (1)
Widujesz bo od roku uskutecznia kampanii wyborczą. To są działania celowe.
- 27 3
-
2024-04-05 23:25
Jak jej szef, pojawiał sie na imprezach na chwilę i uciekał...
- 4 0
-
2024-04-04 20:04
Albo w czasie pracy bywalczyni z p Skwiarawskim na rynku w Sopocie
- 19 0
-
2024-04-04 17:00
Mądrzy mieszkańcy wybiorą panią .... (2)
Mądrzy mieszkańcy wybiorą panią ....Czarzyńska-Jachim, na pewno nie z grupy ? Stowarzyszenia? Sopot 'w Imieniu Sopocian "powinno być (cząstki ),Sopocian 1)- mieszkańcy nie znają tej kandydatki ,po 2 ludzie z tej grupy "plują" jadem ,nie szanują ludzi...
- 9 22
-
2024-04-04 17:23
Ciężko zrozumieć, kogo niby mądrzy mieszkańcy (1)
wybiorą i kto pluje jadem?
- 21 2
-
2024-04-04 17:39
to widac, slychac i czuc !
- 1 10
-
2024-04-04 16:17
Co za brednie (3)
Problem jest w tym, że pani komisarz perfidnie oszukała wszystkich mieszkańców Sopotu a przede wszystkim swoich wyborców, bo najpierw cały czas afiszowała się ,że mieszka w Gdańsku - Oliwa..a teraz na czas swojej kampanii wyborczej szybko przeprowadziła się do Sopotu .Poza tym pozostaje jeszcze zasadnicze pytanie Dlaczego Pani komisarz postanowiła
Problem jest w tym, że pani komisarz perfidnie oszukała wszystkich mieszkańców Sopotu a przede wszystkim swoich wyborców, bo najpierw cały czas afiszowała się ,że mieszka w Gdańsku - Oliwa..a teraz na czas swojej kampanii wyborczej szybko przeprowadziła się do Sopotu .Poza tym pozostaje jeszcze zasadnicze pytanie Dlaczego Pani komisarz postanowiła wynająć mieszkanie w Sopocie , a nie na przykład kupić, sprzedając inne mieszkania, dokładając z oszczędności, jeśli chciała Pani na stałe związać się z Sopotem?
- 41 11
-
2024-04-04 18:03
kiedy oszukała ? co za brednie .Mówiła ze mieszkała a obecnie od roku mieszka w sopocie
piszac brednie sopociaku nazażasz sie na konsekwencje i śmieszność .A zapytam dlaczego ty nie kupujesz mieszkania np w Warszawie .zastanów sie ociupinke ,nie kazdy ma taka kase aby kupic mieszkanie w sopocie .Ten hejt zostaw dla siebie i nie szczuj obrzydliwie
- 9 33
-
2024-04-04 17:06
sopociak -WM (1)
a co to cię obchodzi !!!!!!!!!!!!!!!!....że nie kupiła ....z czym oszukiwała? wszyscy wiedzą ,że do pracy dojeżdżała z Gdańsk-Oliwa ,nigdy tego nie ukrywała.....dalej Sopociaku ...pluj jadem jak plujesz i Ty chcesz zostać radnym ?
- 8 31
-
2024-04-04 17:39
Taaak ! Jak najbardziej !
- 0 9
-
2024-04-04 16:12
bo tu chodzi o jazgot i buldoczenie sie
- 5 8
-
2024-04-04 14:55
Czego nie rozumiesz? jak mieszkasz w Moskwie, to nie pchaj się na burmistrza Londynu. Proste? Proste! (1)
- 41 15
-
2024-04-04 15:59
bez sensu
Gdzie tu Moskwa a gdzie Londyn ? To nie te dystanse. hahaha ...
- 10 23
-
2024-04-04 14:50
(1)
Ile kasy za komentarz?
- 15 5
-
2024-04-04 16:12
to w czynie spolecznym
- 5 0
-
2024-04-04 13:04
Opinia wyróżniona
(11)
w sumie co to ma za znaczenie. jak nam dobrze wieje to piszemy ze to jest trojmiasto albo aglomeracja trojmiejska, ale jak juz sie czepiamy to wymieniamy miasto z nazwy. a gdyby mieszkala na przedmiesciach? w okolicznych wioskach? dziesiatki tysiecy gdanszczan/sopocian/gdynian pracuje na wioskach obok i wice wersa dziesiatki tysiecy ludzi z okolicznych wiosek pracuje i zyje w gdansku.
- 159 151
-
2024-04-08 06:58
Dookoła Sopotu nie ma okolicznych wiosek , chyba że uważa za taką np. Gdynię
- 0 0
-
2024-04-07 07:18
Jak jesteśmy z
Gdańska/Sopotu to nie mówimy, ze z trojmiasta
Mieszkaniec tych miast nie musi ukrywać ich nazwy ani dodawać (?) znaczenia łącząc z okolicznymi miejscowościami.- 0 0
-
2024-04-05 20:39
Ale prawo jest prawo
- 1 0
-
2024-04-05 11:50
Jako osoba, która chce rządzić miastem
powinna mieszkać tutaj od lat. Przyjezdnych managerów nikomu nie potrzeba.
Czemu przeniosła się rok temu tutaj? To oczywiste - żeby nikt nie posądził kandydatki z Gdańska o zero wiedzy o Sopocie. A ona teraz ma już AŻ 1 ROK doświadczenia jako mieszkaniec, i to nawet nie swojego mieszkania :) Zatem nawet nie dotknęło jej płacenie podatku od nieruchomości.- 7 1
-
2024-04-04 18:14
Kudłaty też do Sopotu przyjechał z Braniewa
- 11 3
-
2024-04-04 18:04
Zapraszam (1)
Kandydatkę na prezydenta miasta Sopotu Magdalenę Jachim Czarzyńską pod pomnik Bartoszewskiego, samo zameldowanie się w Sopocie nie ma żadnych znamion przestępstwa natomiast zameldowanie się w takiej formie i u takiej osoby to już moim zdaniem przestępstwo okłamywanie i oszukiwanie mieszkańców to już temat pani sumienia,przytoczę na koniec słowa
Kandydatkę na prezydenta miasta Sopotu Magdalenę Jachim Czarzyńską pod pomnik Bartoszewskiego, samo zameldowanie się w Sopocie nie ma żadnych znamion przestępstwa natomiast zameldowanie się w takiej formie i u takiej osoby to już moim zdaniem przestępstwo okłamywanie i oszukiwanie mieszkańców to już temat pani sumienia,przytoczę na koniec słowa waszego guru który stoi przy dworcu i prawdopodobnie wszyscy się tym kierujecie piszę o Koalicji dla Sopotu warto być uczciwym, choć nie zawsze to się opłaca, opłaca się być nieuczciwym ale nie warto.w pani przypadku widać warto.
- 23 8
-
2024-04-05 08:20
Jak juz
to: Warto byc przyzwoitym madralo!
- 5 1
-
2024-04-04 17:10
Ma znaczenie (1)
Mieszkaniec wioski obok zainteresowany jest tylko i wyłącznie funkcją tranzytową Sopotu.
- 17 5
-
2024-04-05 08:10
Dodatkowo nie będą mu przeszkadzać nocne wybryki turystów.
- 13 0
-
2024-04-04 15:15
ogólnie to nie ma znaczenia, tym bardziej że prawo tego nie zabrania (1)
Ale tak też wygląda demokracja wg Kudłatego od wielu lat,
Lepiej jakby już została tam gdzie mieszkała i żeby ze swoim byłym pryncypałem nie robili takich szopek skoro mogła legalnie startować a on przeczuwał że ucieknie do Warszawy. Wizerunkowo bardzo słąbe ale fantykom to nie robi różnicy i tak pobiegną głosować na wybrańczynię namaszczoną przez Kudłatego na następczynię.- 26 6
-
2024-04-04 16:10
A co, Karnowski to biskup, zeby mascil ? ... Jezeli ktos ma doswiacdzenie w zarzadzaniu i sie do tego nadaje, to dla mnie moze przyjechac nawet i z Marsa, aby tylko sopocianie byli bogatsi i zadowoleni, a Sopot dalej sie rozwijal. Dixit !
- 6 19
-
2024-04-04 13:22
Opinia wyróżniona
I ja tego nie rozumiem. Co za problem startować z gminy gdzie się mieszka faktycznie? Po co się pchać i uszczęśliwiać (9)
mieszkańców gminy, z którą cię nic nie łączy? I to nawet trend jest obecny na poziomie rad dzielnic, gdzie ani kasy z tego nie ma, ani władzy, ani prestiżu.
- 210 55
-
2024-04-05 11:54
Nawet Ona tego nie rozumie (1)
Bo w oświadczeniu zastrasza i przytacza argumenty mieszkania tutaj aż 1 rok :)
Prosta sprawa - co będzie obchodziło mieszkańca Osowy, jak pracuje w Sopocie - a no dojazd. I tylko o to zadba.
tak samo Ona - jest z Oliwy i nie wie co to Sopot. To studenci dłużej mieszkają w Sopocie niż Ona.
Taki z niej dobry kandydat jak zBo w oświadczeniu zastrasza i przytacza argumenty mieszkania tutaj aż 1 rok :)
Prosta sprawa - co będzie obchodziło mieszkańca Osowy, jak pracuje w Sopocie - a no dojazd. I tylko o to zadba.
tak samo Ona - jest z Oliwy i nie wie co to Sopot. To studenci dłużej mieszkają w Sopocie niż Ona.
Taki z niej dobry kandydat jak z Trzaskowskiego.
I jeszcze pretensje, że na koniec kampanii :) Jakież to dziecinne i żałosne.
Pani nie jest Sopocianką i tyle - wstyd kandydować jak się nie jest Sopocianinem - i nie chodzi o przepisy, prawo, czy stan faktyczny - tylko o związanie z miastem. Kalifornia ma burmistrza z Austrii to Sopot może mieć prezydenta z Gdańska - no pewnie. Tylko, że kandydat z Kaliforni mieszkał tam 30 lat.- 7 2
-
2024-04-06 07:02
Nie musisz rozumieć fizyki kwantowej
By ta działała. I tak samo tutaj, to że czegoś nie rozumiesz nie przeszkadzał niczym
- 0 0
-
2024-04-04 16:11
nie dziwie sie, ze nie rozumiesz (2)
to dla ciebie za trudne - w tym nie ma nic nielegalnego, wiec nie pyszcz tutaj. Idz lepiej obiat gotowac !
- 1 24
-
2024-04-04 16:42
"Obiat"- dla ciebie nawet to jest za trudne! (1)
- 12 2
-
2024-04-04 17:52
Nie ! Z uprzejmosci schodze do twojego poziomu.
- 3 13
-
2024-04-04 13:29
(3)
Serio Panią Magdę z Sopotem nic nie łączy? Pracuje dla tego miasta od 20 lat i zna je bardzo dobrze.
- 16 30
-
2024-04-05 11:57
Syty głodneog nie zrozumie...
Jak można mówić że się zna lub rozumie problemy mieszkańców Sopotu nie będąc samemu mieszkańcem Sopotu. To studenci przyjezdni mają dłuższy staż w Sopocie niż ta pani.
Praca w urzędzie to nie bycie mieszkańcem - to dwa światy.
A czemu tutaj nie mieszkała wcześniej? Za drogo? Taniej w Oliwie? Kogo teraz reprezentuje? WynajmującychJak można mówić że się zna lub rozumie problemy mieszkańców Sopotu nie będąc samemu mieszkańcem Sopotu. To studenci przyjezdni mają dłuższy staż w Sopocie niż ta pani.
Praca w urzędzie to nie bycie mieszkańcem - to dwa światy.
A czemu tutaj nie mieszkała wcześniej? Za drogo? Taniej w Oliwie? Kogo teraz reprezentuje? Wynajmujących mieszkania w Sopocie?
I jaka odpowiedź na zarzuty - zastraszanie. I bronienie się, że to zgodne z prawem :) Przecież nikt nie mówi, że niezgodne z prawem - chodzi o przyzwoitość - Prezydent Sopotu z Gdańska? A jak się nie uda to za 4 lata na prezydenta Gdańska?- 5 1
-
2024-04-04 14:48
(1)
Ja siedzę w internetach 20 lat, jestem jego znawcą.
- 27 2
-
2024-04-04 16:27
doswiadczenie robi swoje ...
- 1 11
Wszystkie opinie
-
2024-04-04 12:49
Sopot (15)
Mieszka w Sopocie tak jak mówiła od ponad roku. Ale to nie jest ważne, ważne jest to ile zrobiła dla Sopotu, a mało kto zrobił tylko co Magdalena Czarzyńska- Jachim
- 66 129
-
2024-04-04 12:51
(4)
Jest Sopocianka, widuję ją na spacerach z psem najczęściej na plaży. Pani Prezydent jest Sopocianka! Stop oszczerstw!
- 9 40
-
2024-04-04 12:59
Pani Jachim jest komisarzem, nie prezydentem
- 35 1
-
2024-04-04 17:31
(2)
No przeciez tu pracuje. Trudno jej nie spotkac.
- 16 0
-
2024-04-04 18:05
co za bełkot (1)
na spacery nie wychodzi z psem w czasie pracy człeczku
- 3 12
-
2024-04-05 10:54
co ci fani Pani Jachim tacy nabzdyczeni wszyscy? prawda zabolała?
- 3 0
-
2024-04-04 12:53
Merytorycznie.
- 2 14
-
2024-04-04 13:05
zrobił dla Sopotu czy zarobił na Sopocie ? (2)
- 29 3
-
2024-04-04 16:02
a inni sie do zlobu nie pchaja ? (1)
- 1 11
-
2024-04-05 10:55
To się nazywa moralność... brawo!
- 3 0
-
2024-04-04 13:24
Dokładnie !!! (2)
Dokładnie zgadzam się !!! Inne opcje polityczne próbują bez podstawnie dyskredytować Panią Magdę !!! Wierzę w Sopocian i jedyny słuszny wybór to Pani Jachim !!!
- 5 26
-
2024-04-04 14:57
Jedyny słuszny to był Stalin. Ocknij się :) (1)
- 14 2
-
2024-04-04 16:14
Baciuszka Stalin juz dawno ziemie gryzie - to nie te mundiale ...
wyrzuc ten stary kalendarz ! ... do niebieskiego pojemnika !
- 2 9
-
2024-04-04 14:57
To mówiłem ja. Jarząbek. Łubu - dubu, niech żyje prezes naszego klubu! (1)
- 13 0
-
2024-04-04 16:14
o to to !
i pyk w tenisa ...
- 2 0
-
2024-04-05 08:53
a co zrobiła?
- 5 0
-
2024-04-04 12:49
(1)
Podejrzewam,że gdyby tak wiekszość dobrze "rentgenem" to... Ludzie! powiedzcie mi prosze dlaczego? Dlaczego wszędzie w tej "polityce" jest tyle niejasności i taka chęć to bycia nie do końca uczciwym!?
- 72 7
-
2024-04-04 16:17
to proste !
Gdyby polityka nie przynosila zadnej korzysci (mniej czy bardziej wymiernej), wtedy nikt by sie do niej nie pchal. I dotyczy to kazdej - powtarzam : kazdej - opcji politycznej. I kazdego koloru z afisza : niebieskiego, zoltego, pomaranczowego takze ... Dla mnie to walka rozegra sie tylko i wylacznie miedzy zoltymi i niebieskimi. Reszta to tlo - sopocki folklor ...
- 3 5
-
2024-04-04 12:50
Obrońcy konstytucji obchodzą albo nie przestrzegają prawa?! (4)
Szok i niedowierzanie! A jak tam P. Ryś? Gdzie on w końcu mieszka?
- 86 6
-
2024-04-04 12:57
no tak, co to za różnica w końcu (3)
niewłaściwy meldunek a przewalanie milionów z budżetu państwa.
- 6 15
-
2024-04-04 13:11
No tak, zaczyna sie od "niewłaściwego meldunku" (2)
A kończy na milionach z budżetu państwa. A ty myślałeś, że po co oni pchają się do koryta? Tu mieszkanko na strychu na mamę, tam znajomy prawnik coś nam wynajmie, a my mu damy zlecenie ... Nie widzisz że to jest obłuda i działania korupcjogenne?
- 30 1
-
2024-04-04 16:19
A czy prawnicy w Polsce nie maja prawa niczego i nikomu wynajmowac ? (1)
Gdzie to jest napisane ?
- 1 14
-
2024-04-05 10:57
Nie mają prawa wynajmować ludziom, którzy im coś zlecają w życiu publicznym - a napisane jest to w kodeksie moralnym każdego uczciwego człowieka
- 6 0
-
2024-04-04 12:52
Mieszka w Sopocie (3)
Mieszka w Sopocie, czy to ważne gdzie mieszkała wcześniej? Najważniejsze że zna potrzeby Miasta i jego Mieszkańców.
- 54 109
-
2024-04-04 16:00
ma kobieta doswiadczenie i tego tu nie zaprzeczycie (2)
- 2 13
-
2024-04-04 17:24
(1)
W czym ? W przejeciu interesow Jacka K.
- 13 1
-
2024-04-04 18:07
ten hejcik to z wiadomych stron wiecznie krytykujących na forach
- 0 11
-
2024-04-04 12:53
serio???? (2)
to już takie chwyty stosujemy? żenada, nie spodziewałem się czegoś takiego po Kocham Sopot....
- 55 67
-
2024-04-04 14:43
Czego nie rozumiesz. Że Jachim fikcyjnie się czasowo zameldowała? I to jeszcze u swego klienta? Obrzydliwe
- 26 1
-
2024-04-05 10:58
Magda, weź...
- 5 0
-
2024-04-04 12:53
A od kiedy zameldowana ? (3)
A od kiedy zameldowana ? Konkretnie
- 76 7
-
2024-04-04 14:58
od 9 miesięcy
- 15 0
-
2024-04-04 16:00
od 36514525512252152562 minut
wystarczy ?
- 2 11
-
2024-04-07 19:50
Jachim nie
- 0 0
-
2024-04-04 12:53
Magda na Prezydentkę! (7)
P. Magdalena połowę życia oddała Sopotowi, zna jego każdy zakamarek, zna mechanizmy nim rządzące, zawsze jest uśmiechnięta, życzliwa i otwarta, widuję ją na ulicach miasta i zawsze wydawała mi się bardzo sympatyczną osobą.
Dodać do tego profesjonalizm w zarządzaniu miastem- nie wyobrażam sobie lepszego prezydenta mojego Sopotu. To jest odpowiednia osoba na właściwym miejscu. I zupełnie inna od J. Karnowskiego- dla mnie to zaleta ;)- 53 130
-
2024-04-04 12:57
w tym problem, wam się wszystko i zawsze tylko wydaje
jest od karnola, więc OUT.
- 34 4
-
2024-04-04 14:13
P. Magda to największa pomyłka (1)
P. Magda jest okropną chamką, prostaczką i osobą bardzo niemiłą. Wielokrotnie byłam świadkiem jej obcesowego zachowania w sytuacjach parapublicznych. Polecam pokręcić się na różnych eventach i rautach, gdzie znają p. Magdę.
- 24 2
-
2024-04-04 18:35
No i chyba się z Panią zgadzam nawet kiedyś przeszkadzały przedszkolaki które w godzinach popołudniowych bawiły się
- 9 0
-
2024-04-04 14:34
Przeciez ta wazelina bzerozumna to jak teks propagandowy jest
- 12 2
-
2024-04-04 16:04
Bez wątpienia, "najbardziej zna mechanizmy nim rządzące "
- 12 0
-
2024-04-04 18:33
Wybory
Nie rozumiem jaką połowę życia skoro najpierw była w PISie a potem w KO a zawsze Sopot był związany z Platformą bądź KO
- 6 0
-
2024-04-05 11:00
"zna jego każdy zakamarek"
to tak, jak każdy złodziej
- 3 0
-
2024-04-04 12:55
Czemu pani Jachim nagle wyskakuje z jakimś hejtem i adresami? (7)
Czyżby nie panowała nad emocjami?
- 118 20
-
2024-04-04 13:01
Chyba, że to zagrywka na "płacz Sawickiej". Może być skuteczne.
- 23 3
-
2024-04-04 13:14
(5)
Może nie chce, żeby do publicznej informacji był podany dokładny adres pod którym mieszka w Sopocie razem z dziećmi? Chce czuć się w swoim domu bezpiecznie?
- 5 20
-
2024-04-04 13:19
Czyli jedyną drogą zadbania o bezpieczeństwo jest proces w trybie wyborczym? Innych nie ma?
"Autorzy tych insynuacji celowo wybrali końcówkę kampanii na ten obrzydliwy atak, licząc na ograniczone możliwości podjęcia przeze mnie działań ochronnych."
- 15 0
-
2024-04-04 13:44
ale nikt nie pytał o adres
tylko o datę zameldowania i to że zameldowała się u jakiegoś kontrahenta urzędu
- 19 2
-
2024-04-04 15:17
Przecież (1)
Mieszkańcy ją kochają zwłaszcza ci którzy mają wspólne interesy więc dlaczego ma się czuć zagrożona
- 15 2
-
2024-04-04 16:01
nie mam z nia interesu i mi to nie przeszkadza
jak dla mnie to ona moze startowac
- 0 15
-
2024-04-04 17:23
No musi sie z tym liczyc startujac na publiczne stanowisko.
- 10 0
-
2024-04-04 12:55
A meldowana rodzina Fulka? (1)
Jakoś lider KS, WF niegdysiejszy kandydat na prezydenta nie miał skrupułów meldować rodziny z Kościerzyny przed wyborami. Kalemu ukraść krowę...?
- 55 24
-
2024-04-04 14:44
Przez toż zwolennicy Karnowskiego masowo się przemeldowywali, gdy strach zajrzał w oczy !
- 10 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.