• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Informatory multimedialne w trójmiejskich taksówkach

10 czerwca 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Multimedialne taksówki wyróżniają się nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz. Multimedialne taksówki wyróżniają się nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz.

Do tej pory w taksówce można było rozmawiać z kierowcą, oglądać krajobraz lub słuchać radia. Teraz do wyboru jest kolejna atrakcja: informator multimedialny.



Multimedialne zagłówki są już w 100 taksówkach, jeżdżących po ulicach Trójmiasta. Oferta obejmuje w sumie siedem miast, oprócz Gdańska i Gdyni są to m.in. Poznań i Kraków - właśnie w tych miastach można obejrzeć filmy o... Sopocie.

Nadmorski kurort prezentuje swoje atrakcje, zachęcając turystów do przyjazdu nad polskie morze. Zresztą nie jest w tym odosobniony, bo ten rodzaj komunikacji doceniło już wiele firm i instytucji.

W Trójmieście taksówki multimedialne można znaleźć w gdańskiej korporacji Hallo Taxi oraz gdyńskiej Euro School. Samochody są oznakowane specjalnymi naklejkami na bocznych drzwiach jak i z tyłu auta. Klienci często wybierają je poza kolejnością, choćby z czystej ciekawości.

Pasażer może oglądać na ekranie LCD, umieszczonym w zagłówku przedniego fotela, blok reklamowo-informacyjny, trwający 10 minut. Całość podzielona jest na 20 i 40-sekundowe spoty prezentujące gastronomię, rozrywkę, hotele, firmy i miejsca godne odwiedzenia. Jednocześnie można dowiedzieć się o nadchodzących imprezach okolicznościowych, rocznicach oraz planowanych koncertach i iwentach.

Agencja Reklamowa Media Vision, która jest właścicielem, dystrybutorem oraz operatorem nowoczesnych ekranów, włącza się również w akcje charytatywne, wspierając hospicja i fundacje. Informacje o części z nich można zobaczyć właśnie podczas jazdy multimedialną taksówką.

Oglądanie spotów nie jest oczywiście obowiązkowe. Na życzenie pasażera kierowca może wyłączyć ekran, ale - jak przyznają sami taksówkarze - niemal nigdy się to nie zdarza.

- Zainteresowanie nowym projektem jest coraz większe. Naszymi reklamodawcami są głównie znane i prestiżowe restauracje oraz hotele - mówi Pan Andrzej z Media Vision.


Agencja Reklamowa Media Vision

biuro@media-vision.com.pl
www.media-vision.com.pl
tel. 0 668 076 900
tel. 0 662 080 400

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (26) 1 zablokowana

  • (2)

    no noo ciekawe..tylko szkoda jakby jakis nocny klient awanturnik w te oparcie z kopyta wypalil....ale dla turysty obejrzec filmik co gdzie i jak to fajna rzecz.

    • 4 3

    • "z kopyta wypalił" (1)

      zyjemy chyba w odległych miastach/dzielnicach.

      • 1 1

      • chyba jestes z Gdyni

        • 0 0

  • (7)

    a jeszcze ciekawe kto ponosi koszty instalacji tego sprzetu.

    • 3 3

    • no jak to. (3)

      chyba nie myślisz, że podatnicy?

      • 1 0

      • A jak ci sie wydaje, ze klienci (2)

        to tez jestes w bledzie. Te taksowki beda czesciej wybierane, wiec im sie to oplaca, a inne nie maja interesu podrozec. Wiec odpowiadam - zaplaca korporacje taksowkarskie Hallo Taxi i Euro Shool (ekstra nazwa).

        • 2 1

        • (1)

          Myślę że agencja reklamowa będzie płacić taksówkarzom za możliwość umieszczenia swoich nośników w ich taksówkach...taksówkarze raczej jeszcze na tym zarobią :)

          • 0 0

          • ale wy macie problem

            kogo to interesuje kto bedzie placil za montaz, tak jakby to wy mielibyscie bulić z wlasnej kieszeni.

            • 0 0

    • (2)

      "...spoty prezentujące gastronomię, rozrywkę, hotele, firmy i miejsca godne odwiedzenia.". Mi to wygląda na normalną reklamę... także koszty chyba ponoszą reklamowani płacąc agencji reklamowej...

      • 1 0

      • chyba powinienes isc juz spac - art. spon. (1)

        Dali po prostu notatke prasowa i nie agencji, tylko portalowi.

        • 1 1

        • Zdarza ci się rozumieć czytany tekst i jego sens? To chyba jednak tu powinieneś się już położyć.

          • 2 0

  • atrykuł sponsorowany (1)

    najpierw dobrze przeczytajcie, a potem dyskutujcie, krzykacze

    • 3 3

    • Oczywiscie. Nikt oprocz Ciebie tego nie zauwazyl. Jestes mistrzem spostrzegawczosci.

      • 3 0

  • Ciekawi mnie data i godzina pod tytułem artykułu...10 czerwca 2009, godz. 07:00. Czyżby siedziba portalu była w Japonii?

    • 3 1

  • O, wcześniej była reklama w zagłówkach

    Po trzech dniach zmieniliście na informatory?

    • 3 2

  • A kiedy panowie kierowcy zaczną się myć? (2)

    latem przejazd taksówką w Gdańsku jest związany z obcowaniem z zapachami pana kierowcy jego polaru sweterka i skarpetek. Najbardziej jednak denerwuje wszechobecny smrodek potu i oddechu tytoniowego.

    • 6 2

    • ja zaczną pasarzerowie

      • 2 1

    • a co, całujesz się z nimi ?

      • 1 0

  • ciekawe ciekawe (1)

    jechalem i bylo to dosc fajne

    • 3 3

    • podpisz się odrazu: media vision

      Bezsensowna rzecz, niedługo trzeba będzie proszki, pasty do zębów oglądać w restauracjach, kościołach i gdzie popadnie --- byle szła kaska

      • 0 0

  • firma ktora wspiera hospicja i fundacje...., zadko to sie chyba zdarza. nie wiem czy bylo sens o tym pisac w artykule ale jesli w ten sposob chca zeby sie zglaszaly inne fundacje to ja to popieram, popieram kazda forme pomocy innym! a po za tym pomysl jest dos znosmy, szczegolnie interesujacy dla turystow i osob, ktore nie wiedza gdzie pojsc w weekend o ile tam sa reklamy np dyskotek. tylko co kiedy kierowca bedzie narzekal na ta reklame i nie wlaczy tego zaglowka?

    • 3 2

  • pfff niedługo w lodówce będę mógł obejżeć reklamy... (1)

    cudownie

    • 4 1

    • Już możesz przecież są lodówki z tv i internetem :)

      • 0 0

  • JEEST !!! NARESZCIE !!!

    JESZCZE WIECEJ REKLAM W TAKSÓWCE< TEGO MI BRAKOWAŁO !!!

    • 9 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane