- 1 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (253 opinie)
- 2 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (40 opinii)
- 3 Od soboty spore utrudnienia na A1 (52 opinie)
- 4 Siedem pchnięć, dziura w głowie od kuli i złamana ręka (9 opinii)
- 5 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (306 opinii)
- 6 Z Sopotu na fotel wiceprezydenta Krakowa (79 opinii)
Informatory multimedialne w trójmiejskich taksówkach
Do tej pory w taksówce można było rozmawiać z kierowcą, oglądać krajobraz lub słuchać radia. Teraz do wyboru jest kolejna atrakcja: informator multimedialny.
Multimedialne zagłówki są już w 100 taksówkach, jeżdżących po ulicach Trójmiasta. Oferta obejmuje w sumie siedem miast, oprócz Gdańska i Gdyni są to m.in. Poznań i Kraków - właśnie w tych miastach można obejrzeć filmy o... Sopocie.
Nadmorski kurort prezentuje swoje atrakcje, zachęcając turystów do przyjazdu nad polskie morze. Zresztą nie jest w tym odosobniony, bo ten rodzaj komunikacji doceniło już wiele firm i instytucji.
W Trójmieście taksówki multimedialne można znaleźć w gdańskiej korporacji Hallo Taxi oraz gdyńskiej Euro School. Samochody są oznakowane specjalnymi naklejkami na bocznych drzwiach jak i z tyłu auta. Klienci często wybierają je poza kolejnością, choćby z czystej ciekawości.
Pasażer może oglądać na ekranie LCD, umieszczonym w zagłówku przedniego fotela, blok reklamowo-informacyjny, trwający 10 minut. Całość podzielona jest na 20 i 40-sekundowe spoty prezentujące gastronomię, rozrywkę, hotele, firmy i miejsca godne odwiedzenia. Jednocześnie można dowiedzieć się o nadchodzących imprezach okolicznościowych, rocznicach oraz planowanych koncertach i iwentach.
Agencja Reklamowa Media Vision, która jest właścicielem, dystrybutorem oraz operatorem nowoczesnych ekranów, włącza się również w akcje charytatywne, wspierając hospicja i fundacje. Informacje o części z nich można zobaczyć właśnie podczas jazdy multimedialną taksówką.
Oglądanie spotów nie jest oczywiście obowiązkowe. Na życzenie pasażera kierowca może wyłączyć ekran, ale - jak przyznają sami taksówkarze - niemal nigdy się to nie zdarza.
- Zainteresowanie nowym projektem jest coraz większe. Naszymi reklamodawcami są głównie znane i prestiżowe restauracje oraz hotele - mówi Pan Andrzej z Media Vision.
biuro@media-vision.com.pl
www.media-vision.com.pl
tel. 0 668 076 900
tel. 0 662 080 400
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Opinie (26) 1 zablokowana
-
2009-06-10 00:03
(2)
no noo ciekawe..tylko szkoda jakby jakis nocny klient awanturnik w te oparcie z kopyta wypalil....ale dla turysty obejrzec filmik co gdzie i jak to fajna rzecz.
- 4 3
-
2009-06-10 00:11
"z kopyta wypalił" (1)
zyjemy chyba w odległych miastach/dzielnicach.
- 1 1
-
2009-06-10 07:18
chyba jestes z Gdyni
- 0 0
-
2009-06-10 00:04
(7)
a jeszcze ciekawe kto ponosi koszty instalacji tego sprzetu.
- 3 3
-
2009-06-10 00:12
no jak to. (3)
chyba nie myślisz, że podatnicy?
- 1 0
-
2009-06-10 00:16
A jak ci sie wydaje, ze klienci (2)
to tez jestes w bledzie. Te taksowki beda czesciej wybierane, wiec im sie to oplaca, a inne nie maja interesu podrozec. Wiec odpowiadam - zaplaca korporacje taksowkarskie Hallo Taxi i Euro Shool (ekstra nazwa).
- 2 1
-
2009-06-10 00:19
(1)
Myślę że agencja reklamowa będzie płacić taksówkarzom za możliwość umieszczenia swoich nośników w ich taksówkach...taksówkarze raczej jeszcze na tym zarobią :)
- 0 0
-
2009-06-10 07:04
ale wy macie problem
kogo to interesuje kto bedzie placil za montaz, tak jakby to wy mielibyscie bulić z wlasnej kieszeni.
- 0 0
-
2009-06-10 00:14
(2)
"...spoty prezentujące gastronomię, rozrywkę, hotele, firmy i miejsca godne odwiedzenia.". Mi to wygląda na normalną reklamę... także koszty chyba ponoszą reklamowani płacąc agencji reklamowej...
- 1 0
-
2009-06-10 00:18
chyba powinienes isc juz spac - art. spon. (1)
Dali po prostu notatke prasowa i nie agencji, tylko portalowi.
- 1 1
-
2009-06-10 00:26
Zdarza ci się rozumieć czytany tekst i jego sens? To chyba jednak tu powinieneś się już położyć.
- 2 0
-
2009-06-10 00:20
atrykuł sponsorowany (1)
najpierw dobrze przeczytajcie, a potem dyskutujcie, krzykacze
- 3 3
-
2009-06-10 14:10
Oczywiscie. Nikt oprocz Ciebie tego nie zauwazyl. Jestes mistrzem spostrzegawczosci.
- 3 0
-
2009-06-10 00:37
Ciekawi mnie data i godzina pod tytułem artykułu...10 czerwca 2009, godz. 07:00. Czyżby siedziba portalu była w Japonii?
- 3 1
-
2009-06-10 01:13
O, wcześniej była reklama w zagłówkach
Po trzech dniach zmieniliście na informatory?
- 3 2
-
2009-06-10 07:01
A kiedy panowie kierowcy zaczną się myć? (2)
latem przejazd taksówką w Gdańsku jest związany z obcowaniem z zapachami pana kierowcy jego polaru sweterka i skarpetek. Najbardziej jednak denerwuje wszechobecny smrodek potu i oddechu tytoniowego.
- 6 2
-
2009-06-10 13:33
ja zaczną pasarzerowie
- 2 1
-
2009-06-10 19:22
a co, całujesz się z nimi ?
- 1 0
-
2009-06-10 07:02
ciekawe ciekawe (1)
jechalem i bylo to dosc fajne
- 3 3
-
2009-06-10 08:35
podpisz się odrazu: media vision
Bezsensowna rzecz, niedługo trzeba będzie proszki, pasty do zębów oglądać w restauracjach, kościołach i gdzie popadnie --- byle szła kaska
- 0 0
-
2009-06-10 07:14
firma ktora wspiera hospicja i fundacje...., zadko to sie chyba zdarza. nie wiem czy bylo sens o tym pisac w artykule ale jesli w ten sposob chca zeby sie zglaszaly inne fundacje to ja to popieram, popieram kazda forme pomocy innym! a po za tym pomysl jest dos znosmy, szczegolnie interesujacy dla turystow i osob, ktore nie wiedza gdzie pojsc w weekend o ile tam sa reklamy np dyskotek. tylko co kiedy kierowca bedzie narzekal na ta reklame i nie wlaczy tego zaglowka?
- 3 2
-
2009-06-10 08:19
pfff niedługo w lodówce będę mógł obejżeć reklamy... (1)
cudownie
- 4 1
-
2009-06-11 23:26
Już możesz przecież są lodówki z tv i internetem :)
- 0 0
-
2009-06-10 12:34
JEEST !!! NARESZCIE !!!
JESZCZE WIECEJ REKLAM W TAKSÓWCE< TEGO MI BRAKOWAŁO !!!
- 9 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.