• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Karcie miejskiej NIE

Wojtek
1 września 2006 (artykuł sprzed 17 lat) 
Zdecydowałem napisać się ten list do Państwa, ponieważ poziom irytacji sięgnął maksimum. Jak pierwszy raz przeczytałem informacje w serwisie trojmiasto.pl o karcie miejskiej, od razu wypełniłem wniosek on-line i po 10 dniach (miało być 5 dni) odebrałem kartę miejską w punkcie, w którym według inofmacji że strony www.ztm.gda.pl, mogłem ją również doładować - Pani w okienku powiedziała, że takiej możliwości nie ma. No trudno...

Udałem się do innego punktu (dworzec) i doładowałem kartę. Wcześniej wysłałem mejla z siedmioma pytaniami do ZTM , pytałem o możliwość doładowania on-line (to by było coś) - bez odpowiedzi do dnia dzisiejszego.

Przygoda z kartą miejską dopiero zaczeła się, gdy w drodze do pracy, jadąc tramwajem nr 6, na wysokości Conradinum wsiadło dwóch panów z Renomy i zaczeli sprawdzać bilety. Dodam, że nigdy nie jechałem na gapę ZKM'ką. Kolejny przystanek (opera) to mój cel, odcinek krótki zatem należy się uwijać w sprawdzaniu biletów.

Tramwaj wjeżdża na przystanek, podchodzi do mnie pan, kiedy już wstawałem, pyta o bilet, oczywiście miałem już przygotowana kartę miejska, pan wyciąga czytnik, sprawdza (w tym czasie drzwi się otwierają i ja mówię, że tu wysiadam), a pan na to "poproszę paragon! " - zamurowało mnie, mówię ponownie, że tu wysiadam. Pan swoje. Drzwi sie zamknęły więc i tak już nie wysiądę, a do tego spóźnię się do pracy. Paragon na szczęście miałem w portfelu. Sprawdził i mówi ok. Poprosiłem o identyfikator, bo tak sprawy nie zostawię. Pan podał mi identyfikator o numerze 057. Byłem baaaaardzo wkurzony i po przyjściu do pracy (pół godziny spóźnienia) zadzwoniłem do Renomy - tam Pan przyznał mi rację, że zgodnie z regulaminem karty miejskiej paragon nie jest w ogóle potrzebny, powiedział, że porozmawia z Panem 057 - ciekawe czy to zrobił, tego nie wiem.

Przygoda z kartą miejską - część II.

Dziś rano chciałem doładować kartę kwotą 226 (semestralny sieciowy studencki) - niestety Pani w okienku (kasa SKM stocznia) nie potrafiła tego zrobić - straciłem przy okienku 40 minut - kolejne spóźnienie do pracy...

Dziś mamy 1 września więc muszę mieć bilet naładowany. Wczoraj wracając z pracy wszedłem do innego punktu, a tam co usłyszałem?Urządzenie nie działa!! Hehehe miesiąc użytku i boom.

Jadę do pracy bez ważnego biletu w postaci karty miejskiej. Czy mogą wlepić mandat - niech tylko spróbują....

Tak przedstawia się obraz cudownej karty miejskiej o której wiedzą nieliczni. Brak dostatecznej informacji o karcie, nieprzeszkolone punkty doładowań oraz RENOMA.


Tej karcie mówimy NIE
Wojtek

Opinie (64) 2 zablokowane

  • eeee no jeszcze ze 3 lata i zacznie to jakoś działać ;)

    Wogóle Gdańska komunikacja to paranoja. Wcześnie rano nie da sie nigdzie kupić biletu. Oczywiście można w tramwaju/autobusie ale tylko karnety składające się z 3 biletów. A po co mi 3 bilety albo co mam zrobić jak mam tylko drobne na jeden?

    • 0 0

  • He He

    A czy to nie kontroler z nr 057 wcześniej wlepił kwita jakiejś tam Małogosi i t asprawa też była tu na Trójmiescie opisywana?? Beeeka że chłop jeszcze tam pracuje - jakiś AS...... :P

    • 0 0

  • To była Małgosia Makieła

    już sprawdziłem - tamten miał nr 056 czyli dwa ASy razem do pracy się przyjeli hehehehe......

    • 0 0

  • Ale kasa wzięta. E-max zarobił

    ale to tylko potwierdza tezę, że za co się weźmie miasto to schrzani.
    Przypominam, że wdrożenie tego super-systemu kosztowało 2,5mln zł!!

    Ciekawe gdzie są teraz ci wszyscy dziennikarze, którzy na wyścigi obcmokiwali to cudeńko??

    Przed wyborami, podkulili ogony, bo miasto wstrzyma reklamy dla danego tytułu, albo nie zaprosi na jeden czy drugi bankiecik?

    Przecież to już od początku śmierdziało skandalem...

    Podobnie jest z tym SIMem nieszczęsnym z obrzydliwym kupowato brązowym tłem, gdzie font jest tak mikry, że mniejszych napisów po prostu nie widać z odległości 5m! nie wspominając o błędach w tłumaczeniach...

    • 0 0

  • Pozdrawiam wszystkich betatesterów :)

    • 0 0

  • A ja nie narzekam.

    Zlozylem wniosek o karte miejska pod koniec lipca w punkcie ZTM kolo teatru Miniatura. Po pieciu dniach karte odebralem i doladowalem na sierpien. Dzis w kasie biletowej SKM Politechnika bez problemow doladowalem karte na wrzesien. Za miesiac zmieniam miejsce zamieszkania i zmieni sie tez moja trasa przejazdu. W okienku kasowym po prostu podam nowa trase przejazdu i od razu doladuje karte na pazdziernik. Gdyby nie bylo kart, musialbym wyrabiac nowa wkladke. Generalnie - karty sa OK, tylko niektorzy pracownicy ZTM i Renomy powinni przejsc szkolenie.
    Pozdrawiam wszystkich forumowiczow :-)

    • 0 0

  • jeden wielki burdel

    Ja poszlam odebrać moją kartę która czekała na mnie już od miesiąca a kiedy podałam Pani w okienku mój numer oświadczyła że karty z tak niskim numerem nie posiada. Uparłam się i czekałam. Po 20 minutach jednak znalazła kartę ale oczywiście słowo przepraszam w jej języku nie funckjonuje.
    Pracujątam zupełnie nieodpowiedzialni ludzie. Oczywiście też kazano mi jeżdzić z paragonem co uważam za totalny absurd. Po co zatem było wymieniać jedna karteczki na drugie!!!!!!!!!?????????????

    • 0 0

  • dajcie szanse

    Dajcie szanse zeby system sie przyjal! Narazie musza wyjsc wszystkie nieprzewidywalne bledy (jak ta kontrola paragonu, czy awarie sprzetu). Kazdy wie ze jak sie wdraza cos nowego to najpierw jest toche gorzej, ale potem jak sie wszyscy przyzwyczaja naucza to bedzie lepiej!!!

    Zalozenia tago systemu sa jak najbardziej sluszne, narazie wszyscy musza sie przyzwyczajic i nauczyc z niego korzystac dopiero potem po dlugim czasie bedzie mozna mowic czy system jest w porzadku.

    • 0 0

  • do dzisiaj nie było problemów z kartą miejską

    wniosek złożyłem w Internecie, po pięciu dniach odebrałem ją w kiosku Ruchu na Dmowskiego, 31.08 doładowałem na wrzesień i tylko jedno mnie zdenerwowało - konieczność posiadania paragonu! Czy jest o tym mowa w regulaminie? NIE. Na stronie ztm jest napisane, że paragon należy zachować w celu ewentualnej reklamacji. Nie ma słowa o okazywaniu go kontrolerowi. Zatem NIE GÓDŹMY się na pokazywanie tegio kawałka papieru kontrolerom, zmuśmy system by szybciej zaczął działać zgodnie z jego założeniami.

    • 0 0

  • Do autora tekstu. Napisales, ze zadawales wielokrotnie pytanie o mozliwosc doladowania karty przez internet. Takie pytanie i odpowiedz na nie (troche smieszna) jest na stronie www.ztm.gda.pl w "najczesciej zadawanych pytaniach". Pewnie dlatego nie odpowiadali na maile (albo po tych mailach dodali to pytanie).

    Czy będzie możliwość doładowania karty miejskiej przez internet?
    Nie jest możliwe doładowywanie karty za pośrednictwem internetu.

    Troche rozsmieszyla mnie odpowiedz, bo nie jest ona na zadane pytanie. W pytaniu nie jest "czy jest mozliwosc" tylko "czy bedzie mozliwosc". To roznica.

    Pozdrawiam serdecznie

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane