• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kierowcy, zapraszamy na Podwale

msz
14 sierpnia 2007 (artykuł sprzed 16 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Dziury w chodniku z kostki w centrum Gdańska
Już dzisiaj dla ruchu otwarta została druga strona Podwala Grodzkiego. Już dzisiaj dla ruchu otwarta została druga strona Podwala Grodzkiego.

Bardzo dobra wiadomość dla kierowców! Już dziś od godz. 16 Podwalem Grodzkim i Wałami Jagiellońskmi mogą przejechać samochody jadące od strony Wałów Piastowskich i Jana z Kolna.

- Zakończyły się prace wykończeniowe na jezdni, dlatego możemy otworzyć ruch samochodowy - mówi Karol Polejowski z biura prasowego Urzędu Miasta w Gdańsku. - Jednak w związku z remontem Bramy Oliwskiej zarówno Błędnik, jak i ul. 3 Maja nadal będą jednokierunkowe.

Otwarte będzie również tzw. małe Podwale, czyli umożliwiająca szybszy dojazd do Huciska ulica łącząca Dworzec PKP ze skrzyżowaniem przy Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej.

Remont Podwala Grodzkiego zakończy się na początku września. Obecnie trwają prace wykończeniowe. Powstają nowe chodniki, ścieżki rowerowe, zagospodarowywane są trawniki, układana jest kostka brukowa i przywracane jest otoczenie Nowego Ratusza.

Utrudnienia komunikacyjne w centrum Gdańska zakończą się prawdopodobnie w październiku. Wówczas przywrócony zostanie normalny ruch samochodowy, a ul. 3 Maja znów będzie dwukierunkowa.

msz

Opinie (59) 4 zablokowane

  • niedobrze mi sie robi

    po co otwieraja a bylo tak fajnie

    • 0 0

  • autobus 184 jedyne połączenie z Moreny na Wałową

    SZLA...mnie trafia,muszę każdego dnia przesiadać się przy Szpitalu Wojewódzkim na autobusy jadące na Wałową.Nikt mi nie zwraca kosztów dodatkowych za kolejne bilety i wydłużony czas podróży/godzina jazdy z Moreny/.KOGO TO OBCHODZI !!!!!!!!!!!!!!

    • 0 0

  • A co z inwestycjami na PKP, było wiele artykułów a teraz cisza i nic sie niedzieje. Samochodem czy koleją jadac do Wawy = pół

    dnia stracone PKP PLK ma 1192 km linii do remontu i ponad 20 mld zł do wydania. Do roboty!

    PKP Polskie Linie Kolejowe (PKP PLK) zakasują rękawy przed gigantycznymi robotami w najbliższej pięciolatce. Zarządca infrastruktury chce do piłkarskiego EURO 2012 zakończyć rozpoczęte już inwestycje i wyremontować linie kolejowe do miast, gdzie odbędą się mecze. Wyzwanie na miarę wielkich budów socjalizmu.

    Warszawa-Gdynia 2,5
    Na szczęście kolejarze nie muszą zaczynać od zera. Remonty głównych linii planowali od lat. Tyle tylko, że planowali zakończenie prac w latach 2013-15. W związku z Mistrzostwami Europy muszą przyspieszyć. Do 2012 r. ma być gotowa linia Warszawa-Gdynia. Do wymiany pójdą tory, łuki zostaną złagodzone, a na całej trasie powstaną dwupoziomowe skrzyżowania z drogami.

    Krzysztof Celiński, prezes PKP PLK, zapowiada, że po remoncie pociągi pomkną tędy z prędkością ponad 200 km na godzinę. Trasę ze stacji Warszawa Wschodnia do Gdańska Głównego pokonają w 2,14 godz. PKP PLK planowały wydać na modernizację 1,86 mld zł( 490 mln EUR, ale już wiadomo, że potrzeba dodatkowych 1,16 mld zł (300 mln EUR).

    Warszawa-Kraków 2,2 godz.

    • 0 0

  • warto wspomniec ze ten remon nie trwa 3 lat ktos tam chyba nie jest z gdanska wiedze ze co dla niektory najlepiej by bylo zostawic te droge tak jak byla przed remontem pewnie fajniej sie jedzilo co nie jak samochod zucalo po calej drodze no nic co by sie nie robilo u nas i tak bedzie zle bo tak jestesmy nastawieni

    • 0 0

  • Za ten remont ktos powinien pójść siedzieć

    • 0 0

  • Wszystko piekne ale i tak debile i barany nie będą przepuszczali karetek na sygnale bo polska to naród popieprzonych debili.

    • 0 0

  • skońcżą 3-go Maja rozpoczną Podwale-Okopowa

    potem znów Błędnik, Hucisko, i tak aż burza posprząta partactwo urzędasów i drogowców. Korki musza być wieczne, cierpienie to dola katolika!!

    • 0 0

  • Już do remontu

    Cieszy że są remonty dróg,ale ta jakośc .Na wyremontowanej stronie już są koleinki widać gołym okiem .Na Marynarki Polskiej mają zrobić szerszą tą wyremontowaną bo żle wymierzyli !!!Gdzie winni!

    • 0 0

  • Przy takim remoncie powinno się używać prefabrykatów, chodzi mi zwłaszcza o zabudowę rzeczki płynnącej pod jezdnią. Tutaj te prace wykonywano na miejscu. Stąd tak długi czas remontu.

    Podobny odcinek drogi remontują przy galerii Bałtyckiej. Zaczeli w kwietniu i już kończą, bez możliwości objazdu (jak 3 maja).

    Podwalem przejeżdżam codziennie i mogłem sobie popatrzeć jak praca wre.

    • 0 0

  • Randal6

    Tylko nie porownuj remontu ulicy w miescie do budowy zupelnie nowej drogi np. autostrady. Pamietaj, ze w miescie trzeba jeszcze uporzadkowac wszystkie rury, kable i inne pierdoly, ktore sa pod jezdnia plus do tego trzeba bylo wzmocnic wiadukt, zerwac naiwerzchnie i dopiero wtedy wylewac kolejne warstwy asfaltu. A itak pewnie zapomnialem czegos wymienic;)

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane