- 1 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (215 opinii)
- 2 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (259 opinii)
- 3 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (48 opinii)
- 4 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (144 opinie)
- 5 Kredkami w kierowców przy przejściu (44 opinie)
- 6 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (60 opinii)
Kładka na Ołowiankę planem zdjęciowym reklamówki łączących się banków
Nie dojdą do skutku zaplanowane na 3 października zdjęcia filmowe na kładce na Ołowiankę. Ekipie mającej zrealizować materiał do spotu reklamowego na przeszkodzie stanęły niesprzyjające warunki atmosferyczne. W związku z tym w czwartek kładka będzie funkcjonować zgodnie z harmonogramem.
Aktualizacja, wtorek, godz. 9:45:
Zaplanowane najpierw na wtorek, a następnie na czwartek zdjęcia do reklamy na kładce na Ołowiankę zostały odwołane ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe. Jeśli pogoda pozwoli, zdjęcia będą realizowane w drugiej połowie października.
Aktualizacja, godz. 8:40:
Ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne organizatorzy zmienili datę zamknięcia kładki z 1 na 3 października (czwartek). Stosowne komunikaty pojawiły się już na banerach zawieszonych na kładce.
Jak ustaliliśmy, reklamę będą w tym miejscu kręcić dwa banki, które wkrótce mają zostać połączone: Eurobank i bank Millennium. Według nieoficjalnych informacji na planie mieli pojawić się m.in. znani aktorzy występujący w dotychczasowych reklamach obu banków, ale jeden z członków ekipy, z którym rozmawialiśmy, nie potwierdza tych informacji.
- Sami byliśmy zdziwieni doniesieniami niektórych mediów, że na planie pojawią się znani aktorzy np. Piotr Adamczyk. W naszej ekipie nie ma nikogo takiego - mówi pan Mateusz, członek ekipy, która będzie realizować reklamę.
Miasto będące właścicielem kładki nie otrzyma za jej udostępnienie wynagrodzenia, bo operator kładki (Gdański Zarząd Dróg i Zieleni) nie ma na to podstawy prawnej. W ramach rekompensaty bank zobowiązał się do przekazania pewnej sumy pieniędzy na wybrany cel charytatywny. Ma to być jeden z domów dziecka wskazany przez miejskich urzędników.
Suma, jaką bank zadeklarował przelać na konto placówki, nie jest znana, ale - jak usłyszeliśmy: "jest proporcjonalna do stawki, jaką miasto otrzymuje od dzierżawców za korzystanie z miejskiej infrastruktury".
Scenariusz i obsada reklamy są objęte tajemnicą. Teren wokół kładki ma być dostępny dla osób postronnych.
Urzędnicy zastrzegają, że zapowiadany termin dnia zdjęciowego może ulec zmianie ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne. Jeśli tak się stanie, miasto wyda w tej sprawie stosowny komunikat.
Zamknięta kładka na Ołowiankę (16 opinii)
Opinie (136) ponad 10 zablokowanych
-
2019-09-30 09:48
Na dom dziecka, ok - nie wiem tylko dlaczego kwota jest utajniona? No i zabrakło informacji ile pieniędzy zapłaciło miasto Gdańsk obu bankom za reklamę? Panie redaktorze, proszę uzupełnić artykuł!
- 18 5
-
2019-09-30 09:40
To jest po prostu bezczelność
Nie chce mi się wierzyć. Po prostu nie wierzę. To na serio???
- 13 4
-
2019-09-30 08:35
Zaraz, zaraz
Za filmy tvn miasto dopłaca kupę kasy, a tutaj bank buli? Ciekawe!
- 10 7
-
2019-09-30 07:02
Oprócz kładki i żurawia jest tyle fajnych miejsc w Trójmieście. (2)
Warto koncentrować sie tylko na jednym cały czas ?
- 42 24
-
2019-09-30 08:03
reżyser się znalazł....co się słoiku interesuje jak kręcą..
- 10 8
-
2019-09-30 07:35
Hmm
Dwa banki, mające się połączyć, robią reklamę na kładce łączącej dwa brzegi... Ciekawe czemu nie zrobią tej reklamy np na molo Brzeźnie?
- 25 4
-
2019-09-30 07:30
A nie można reklamy nagrać w centrum Gdańska przy Forum zamykając wszystkie ulice w promieniu kilometra? (1)
Albo w centrum Wrzeszcza... Na cały dzień zamknąć albo nawet na tydzień...
- 17 12
-
2019-09-30 07:58
Haha
Dobre
- 2 2
-
2019-09-30 07:30
Super
Film szpigoski
Rączki rączki Hans- 4 5
-
2019-09-30 07:20
Ach to bedzie piekna reklama. Jeszcze bardziej zacheci fanow dobr niepotrzebnych.
- 37 11
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.