• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kolejka do kas blokuje tunel pod dworcem

Michał
16 września 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Zdjęcie czytelnika Trojmiasto.pl wykonane w piątkowe przedpołudnie. Zdjęcie czytelnika Trojmiasto.pl wykonane w piątkowe przedpołudnie.

- Niby szerokie przejście, tunel prawie gotowy, a ludzie stają tak, że trzeba się przeciskać. Czy niektórym trzeba wszystko pokazać albo ustawić barierki? Ręce opadają - pisze czytelnik Trojmiasto.pl o kolejce do kas, która codziennie ustawia się w tunelu pod dworcem PKP Gdańsk Główny.



Pan Michał, nasz czytelnik, umieścił w Raporcie krótki wpis na temat kolejki w przejściu podziemnym pod dworcem Gdańsk Główny. Bardzo dziękujemy za tę informację:
11:04 16 WRZEśNIA 22

Niby szerokie przejście (71 opinii)

I co z tego ze jest szerokie przejście jak kolejka bo bilety blokuje je w 80%
I co z tego ze jest szerokie przejście jak kolejka bo bilety blokuje je w 80%


Pokusił się jednak także o szersze naświetlenie problemu. Jego wnioski publikujemy w całości:

***


Jak rozwiązać problem kolejki blokującej przejście?

Codziennie idę do pracy przez przejście podziemne pod dworcem Gdańsk Główny. I - paradoksalnie - gdy remont nie był jeszcze w końcowej fazie, a przejście było o połowę węższe, to... chodziło się nim bardziej komfortowo niż teraz. Dlaczego? Już wyjaśniam.

Podczas remontu kasy biletowe były przeniesione na jeden z peronów. I to ten, z którego chyba obecnie mało co odjeżdża, więc nawet jak była kolejka, to nikomu to nie przeszkadzało.

Teraz przejście jest dwa razy szersze, ale miejsca znacznie mniej. Bo kasy wróciły na dół do przejścia podziemnego i niestety nie każdy myśli, gdy ustawia się w kolejce do nich. Kończy się to tym, że zamiast wykorzystać miejsce przy ścianie, kolejka rozciąga się nierzadko na całą szerokość przejścia.

Kolejka wzdłuż ściany albo bilet w aplikacji



Dziwi to tym bardziej, że przecież co chwilę ktoś przez tę kolejkę się przeciska, przechodzi, potrąca. Zdarzają się już niewybredne komentarze co bardziej nerwowych przechodniów.

Jeszcze bardziej zadziwiające jest to, że często w kolejce nie stoją tak wcale starsi ludzie, ale młodzi, którzy przecież nie powinni mieć problemu z zakupem biletu w aplikacji. Zwłaszcza, że jest to łatwiejsze, szybsze, a także tańsze. I na pewno nikomu nie przeszkadza, i nikogo nie denerwuje.
Michał

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (358) 7 zablokowanych

  • Niestety 95% ludzi to dzbany. Jak ćmy. Latają bez ładu i składu i nie wiedzą po co

    • 2 0

  • Kasy

    Otworzyć więcej kas, a kolejka automatycznie się skruci. Problem kolejek do kas kolejowych dotyczy tez innych przystanków np. w Oliwie. Tylko jedna kasa i ospała kasjerka.

    • 2 1

  • Kolejka (1)

    Rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste zamknąć kasy , postawić automat biletowy i problem z głowy

    • 3 5

    • To bęndą stali w popżeg do ałtomatu biletowego.

      • 1 1

  • Idioci (1)

    Bo ludzie to idioci???

    • 7 0

    • Szczera prawda

      • 0 0

  • barierki jak na lotnisku i po klopocie

    • 5 1

  • Automaty

    To samo dotyczy automatów do biletów skm ustawionych.... przy samej windzie. Stoją te ułomy i blokują wejście do windy. Automaty powinne stać na peronie a nie w przejściu. Już sama jakość obsługi tych automatów przez bezmózgowców-stoją i się motają bo nie wiedzą który guziczek nacisnąć. Żenada

    • 5 2

  • Bezmózgi

    Przecież to tępaki, które nie potrafią ustawić się wzdłóż ściany i sprawa by się rozwiązała. Ludzie są w ogóle teraz mega ograniczeni-o wszystko się pytają a i tak nie rozumieją odpowiedzi , nie potrafią korzystać z mapy czy rozkładu jazdy. Nie widzą różnicy między rodzajami pociągów. Piszą z błędami i w większości mają wyraz ryja tęskniący za rozumem.

    • 6 2

  • Beka z człowieka (5)

    Kto kupuje bilet w okienku w tych czasach....

    • 7 19

    • Nie ma apki, ktora obsluguje cala Polske (3)

      wpadam do GDN na pare godzin , cos zalatwic. Nie mam wiec najmniejszego zamiaru instalowac kolejnej apki do obslugi transportu w kolejnym miescie, z ktorej pozniej nie bede korzystac. Jedno miejsce mniej do wycieku moich danych osobowych.

      • 7 1

      • (2)

        Koleo I mobilet albo aplikacje w bankach. Nie dziękuj. Podróżuje po całej Polsce i używając Koleo i biletów z banku millennium lub ING zawsze sobie radzę

        • 2 3

        • Ale nie na połączenia z przesiadka

          • 1 0

        • Czyli nie ma jednej apki, skoro uzywasz trzech, bystrzaku.

          • 1 0

    • a ja wolę papierowe

      po co wszyscy mają wiedzieć, że jadę z punktu A do punktu B. Moja sprawa. Beka z tych, którzy pozwalają się śledzić aplikacjom i podsuwać im gotowe rozwiązania przez algorytmy. Żal mi Was. Zobaczcie jak trafnie wyświetlaja Wam reklamy. Zawsze macie pod ręką reklamę , której potrzebujecie. A ja wolę sam wybrać.

      • 2 1

  • Za wolno trwa sprzedaż biletów przez kasjerów

    • 5 2

  • A mnie wkurza jak cała rodzina wlecze się całą szerokością chodnika i nie można ich wyminąć

    • 8 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane