- 1 Auto wjechało w pieszych i w budynek (158 opinii)
- 2 Idź na spacer śladem linii Gdynia - Kokoszki (34 opinie)
- 3 Rakieta Elona Muska nad Trójmiastem (75 opinii)
- 4 To była fabryka "kryształu" na płn. Polskę (172 opinie)
- 5 Z dworca na Jasień 80 zł (44 opinie)
- 6 Weszły do sklepu i ukradły towar za 1650 zł (101 opinii)
Aleksandra Kosiorek wygrała II turę wyborów w Gdyni
Aleksandra Kosiorek z Gdyńskiego Dialogu prezydentem Gdyni. Prawniczka wygrała II turę i pokonała Tadeusza Szemiota z Koalicji Obywatelskiej. Już zapowiedziała, że zaproponuje mu współpracę.
- Aleksandra Kosiorek 62,49 proc.
- Tadeusz Szemiot 37,51 proc.
Wyniki wyborów niemal dokładnie pokryły się z naszą ostatnią ankietą, zamieszczoną w Trojmiasto.pl tuż przed II turą. W niej 66 proc. osób deklarowało głos na Aleksandrę Kosiorek, a 34 proc. na Tadeusza Szemiota.
Aktualizacja, godz. 23:59. Oficjalne wyniki z 107 na 118 komisji (90,67 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 62,66 proc.
- Tadeusz Szemiot 37,34 proc.
Aktualizacja, godz. 23:42. Oficjalne wyniki z 97 na 118 komisji (82,20 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 62,68 proc.
- Tadeusz Szemiot 37,32 proc.
Aktualizacja, godz. 23:24. Oficjalne wyniki z 76 na 118 komisji (64,40 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 63,22 proc.
- Tadeusz Szemiot 36,78 proc.
Aktualizacja, godz. 23:02. Oficjalne wyniki z 55 na 118 komisji (46,61 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 62,97 proc.
- Tadeusz Szemiot 37,03 proc.
Aktualizacja, godz. 22:50. Oficjalne wyniki z 32 na 118 komisji (27,11 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 62,59 proc.
- Tadeusz Szemiot 37,41 proc.
Aktualizacja, godz. 22:44. Doskonałe nastroje w sztabie Aleksandry Kosiorek. Właśnie wjechał okazały tort.
Aktualizacja, godz. 22:42. Oficjalne wyniki z 23 na 118 komisji (19,49 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 62,77 proc.
- Tadeusz Szemiot 37,23 proc.
Aktualizacja, godz. 22:38. Większość osób opuściło już sztab Tadeusza Szemiota, tłumacząc się obowiązkami.
Sam Tadeusz Szemiot podsumował dla Czytelników Trojmiasto.pl wstępne wyniki wyborów:
Aktualizacja, godz. 22:26. Oficjalne wyniki z 8 na 118 komisji (6,7 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 60,68 proc.
- Tadeusz Szemiot 39,32 proc.
Aktualizacja, godz. 22:20. Oficjalne wyniki z 4 na 118 komisji (3,38 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 56,77 proc.
- Tadeusz Szemiot 43,23 proc.
Aktualizacja, godz. 22:15. Są już oficjalne wyniki z 3 na 118 komisji (2,54 proc. głosów):
- Aleksandra Kosiorek 57 proc.
- Tadeusz Szemiot 43 proc.
Aktualizacja, godz. 22:10. - Musimy jeszcze poczekać na wyniki ze wszystkich komisji, ale te, które do nas spływają są bardzo optymistyczne - mówi Aleksandra Kosiorek. - Jak dotąd w żadnej z komisji nie wygrał Pan Tadeusz Szemiot, co nie zmienia tego, że jestem pełna nadziei na naszą współpracę po wyborach. Współpraca dla Gdyni jest konieczna - podkreśla.
Aktualizacja, godz. 22:00. Mamy wyniki kolejnej, dużej komisji z dzielnicy Dąbrowa. Tadeusz Szemiot: 344 głosy, Aleksandra Kosiorek: 577 głosów.
Aktualizacja, godz. 21:57. Spływają kolejne, nieoficjalne dane. Tym razem ze szkoły na Wiczlinie, gdzie Tadeusz Szemiot zdobył 436 głosów, a Aleksandra Kosiorek 708 głosów.
Aktualizacja, godz. 21:47. Sympatycy Aleksandry Kosiorek świętują po wynikach z kolejnych komisji. Według ostatniej ankiety Trojmiasto.pl zdecydowaną faworytką była Aleksandra Kosiorek z Gdyńskiego Dialogu, na którą chciało zagłosować 66 proc. gdynian. 34 proc. deklarowało, że poprze Tadeusza Szemiota z Koalicji Obywatelskiej.
Aktualizacja, godz. 21:26. Nieoficjalnie: mamy wyniki z pierwszych 10, niewielkich komisji. We wszystkich wygrała Aleksandra Kosiorek z Gdyńskiego Dialogu. Po przeliczeniu głosów z 7 proc. komisji:
- Aleksandra Kosiorek 63 proc.
- Tadeusz Szemiot 37 proc.
Aktualizacja, godz. 21:09. Reporterzy Trojmiasto.pl są w obu sztabach. Trwa nerwowe oczekiwanie na wyniki wyborów na prezydenta Gdyni.
Nie ma Wojciecha Szczurka, nie ma z kim walczyć?
Po wynikach I tury, gdy sensacyjnie okazało się, że rządzący od 26 lat Gdynią Wojciech Szczurek zajął dopiero trzecie miejsce i odchodzi w samorządowy niebyt, sztaby Aleksandry Kosiorek (Gdyński Dialog) i Tadeusza Szemiota (Koalicja Obywatelska) nie mogły wyjść z szoku. Nie dlatego, że znalazły się w II turze, ale dlatego, że strategie były rozpisane na to, jak pokonać urzędującego prezydenta.
- Musimy się szybko nauczyć, jak walczyć w II turze w takiej sytuacji - powtarzali działacze z obu stron.
Po czym poszli na... wspólny spacer.
Jeszcze tydzień przed głosowaniem na politycznej scenie Gdyni wiało nudą. Kandydaci już wcześniej "wystrzelali się" z pomysłów i projektów zmian, a szefowie kampanii wyborczej sprawiali wrażenie, jakby skupiali się głównie na tym, by niczego już nie zepsuć.
Także ewentualnej współpracy w Radzie Miasta, gdzie wygrała Koalicja Obywatelska (13 radnych), a drugie miejsce zajął Gdyński Dialog (7 radnych). Teoretycznie do większości w RM Koalicji Obywatelskiej wystarczy jednak wsparcie mniejszych klubów: Samorządności Wojciecha Szczurka (5 radnych), a nawet Prawa i Sprawiedliwości (3 radnych), choć tę koalicję - nawet lokalnie - chyba najtrudniej sobie wyobrazić.
Naturalne wydaje się więc rządzenie KO wraz z Gdyńskim Dialogiem, ale to wymagałoby ustępstw z obu stron. Pewnie dlatego oboje kandydatów przyznało, że widzą swojego rywala/rywalkę na fotelu wiceprezydenta, jeśli uda im się wygrać. Jaśniejszego sygnału nadchodzącej koalicji nie można sobie wyobrazić.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – mieszkania w Gdyni za ponad 2 mln zł
Pocałunek śmierci czy wsparcie Wojciecha Szczurka?
Nie oznacza to jednak, że nie było walki do końca. W ostatnich dnia aktywniejszy był zdecydowanie Tadeusz Szemiot, którego wsparła wracająca w końcu z ogólnokrajowego tourné prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz (choć dopiero po reprymendzie władz KO). Swojego poparcia udzieliła mu też Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydent Sopotu.
Dużo głośniejszym echem odbiło się jednak poparcie Wojciecha Szczurka. Odchodzący prezydent Gdyni - gdy doszedł już do siebie po wyborczym nokaucie - oznajmił, że zagłosuje na Tadeusza Szemiota. Tylko, że tym razem to poparcie może być wręcz "pocałunkiem śmierci", który według wielu osób może przeważyć na korzyść Aleksandry Kosiorek. Z obu sztabów w prywatnych rozmowach płynął taki sam przekaz: mieli nadzieję, że Wojciech Szczurek ich nie poprze...
Szczurek, Dulkiewicz i Jachim poparli Tadeusza Szemiota
Opinie wybrane
-
2024-04-21 21:06
My w Gdyni nie potrzebujemy poparcia od pani Jachim i Dulkiewicz. (127)
Niech zajmą się swoimi miastami, tam jest co robić.
Gdynianie nie jeździli do Sopotu i Gdańska i nie mówili na kogo mają głosować drogie sopocianki i sopocianie albo gdańszczanki i gdańszczanie.- 1685 300
-
2024-04-25 09:20
W Gdyni potrzebujecie rozumu i przejrzeć na oczy
- 0 0
-
2024-04-22 18:00
J.
Ciekawe skąd wzięła się ta pani Kosiorek
Ma szanse się wykazać, będziemy sprawdzać. Oby nie okazało się, że tej pani bliżej do prawicowej już tacy byli co bez szyldu mieli banery.Oby nie okazało się, że bliskim znajomym jest Horała.
Czy ta pani jest z Gdyni?
Więc oby te zmiany nie były rozczarowaniem.......- 0 0
-
2024-04-22 13:28
Każdy gospodarz rządzi u siebie!
Współpraca jedynie z konieczności - sprawy Trójmiasta...
- 1 0
-
2024-04-22 09:49
(2)
Współpraca to podstawa! Trójmiasto to jedna aglomeracja ! Szczurek izolował się od Gdańska I Sopotu i co na tym zyskała Gdynia ? Nic wręcz odwrotnie !!! Miasta to nie kluby piłkarskie. Rozwój może zapewnić ścisła współpraca, plus pieniądze z KPO .
- 15 6
-
2024-04-22 12:18
Współpraca tak z sąsiednimi miastami, szczególnie w sprawach metropolitalnych, ale pokazywanie, kto ma być prezydentem NIE
To dwie różne sprawy
- 4 0
-
2024-04-22 11:36
Ślepa wiara w ochłapy i kredyty z KPO
- 4 4
-
2024-04-22 09:30
Też tak uważam dobrze napisałeś niech się pani Dulkiewicz zajmie Gdańskiem (ubolewam że wygrała drugi kadencję )
- 23 7
-
2024-04-22 09:18
Wraca typowy gdyński separatyzm i poczucie wyższości? To co przez lata robił wiedzący lepiej Szczurek? (2)
- 9 13
-
2024-04-22 10:19
Typowa gdyńska wsobność i kompleks niespełna stuletniego miasta
To chyba Szczurek i Gruszecka-Spychała wprowadzili to perspektywiczne i dynamiczne miasto na mieliznę. Ale w końcu zupełnie nowe perspektywy. Teraz oderwać od stołków betonowe tyłki i do pracy
- 3 1
-
2024-04-22 10:15
To zadaj sobie pytanie, kto ten separatyzm podniósł jeszcze przed wyborem nowego włodarza?
Czy kandydatka, czy może prezydenci miast ościennych, marszałek województwa, różni posłowie i sam premier, którzy na zaproszenie posła Aziewicza tu zjeżdżali i mówili, z kim życzą sobie współpracować? Poseł Aziewicz - wróg miasta, że coś takiego aranżuje? Straszne partyjniactwo.
- 5 2
-
2024-04-22 09:00
(2)
Boże ludzie przestańcie się kłócić. Niech każdy w swoim mieście wybiera tak jak uważa, ja mam gdzieś kto rządzi w Gdyni bo mieszkam w Gdańsku i tyle...Chociaż fajnie że teraz w trójmieście będą trzy kobiety prezydentki
- 12 14
-
2024-04-22 09:07
A od kiedy to świadczy o kompetencjach? (1)
Tu już równouprawnienie nagle przestało być potrzebne?
- 11 1
-
2024-04-22 10:48
Nie świadczy, czego dowodem jest prezydent Gdyni.
Ale miło jak płeć władzy się zmienia po tylu latach. Miejmy nadzieję, że następna zmiana nie będzie za 20 lat.
- 1 0
-
2024-04-22 09:04
(1)
A Gdynia jak zwykle źle wybrała, Pani Kosiorek źle z oczu patrzy, ale co można powiedziec o mieszkańcach, którzy wybrali Horałę i jego żone, naprawdę wam współczuję. Gdynianie nie jeżdzili do Sopotu i Gdańska bbo nie maja nic ma\ądrego do powiedzenia
- 11 27
-
2024-04-22 16:27
Plujec
Człowieku jak ty możesz mówić że źle z oczu patrzy. To jest plucie na drugiego człowieka. To jest największy grzech. Za to do nieba nie pójdziesz
- 1 0
-
2024-04-22 08:41
No tak, typowy Gdynianin...
najlepiej się jak od zarania dziejów d@pą na Sopot i Gdańsk wystawić i dalej blokować sensowną wpsółpracę metropolitalną...
- 20 14
-
2024-04-22 08:22
My w Gdyni nie potrzebujemy nikogo i niczego (5)
Dlatego od lat tkwimy w samouwielbieniu i w bagnie, które sami sobie zbudowaliśmy.
- 41 12
-
2024-04-22 08:35
Tkwiliśmy, do 7 kwietnia. (4)
- 11 8
-
2024-04-22 09:55
W tych wyborach się nic nie zmienilo (2)
Gdynianie jak byli narcyzami, tak są. Bo to nie jest lokalny patriotyzm, to chorobliwe samouwielbienie.
A miasto się stacza w przepaść.
Przez lata Zygmunt był częścią układu, teraz omamił wszystkich i dalej będzie zarządzał z tylnego siedzenia- 5 3
-
2024-04-22 11:40
Proszę nie uogólniać - jednak mnóstwo Gdynian głosowało zupełnie inaczej
Po prostu nie dali się nabrać na kandydatkę rzekomo "spoza układów"
- 1 0
-
2024-04-22 10:18
Idź chodzić na smyczy za obiecane pieniądze gdzie indziej, jeśli nie masz wstydu.
Centralne sterowanie już kiedyś w Polsce było, nie jest potrzebny kolejny twór obejmujący mackami cały kraj. Pluralizm, wolność, lokalne sprawy w lokalnych dyskusjach, a nie pod dyktando Nitrasów.- 2 3
-
2024-04-22 09:08
I 21 kwietnia ze sporym entuzjazmem do niego wróciliśmy
- 6 4
-
2024-04-22 08:11
Kompleksy czy co? (2)
Się odezwały?
- 15 5
-
2024-04-22 08:22
(1)
No właśnie, jakie kompleksy odezwały się za miedzą, że obie panie prezydentki pospieszyły pouczać gdynian, kto będzie dla nich najlepszym wyborem? Sami nie wiemy? I jeszcze ta gadka, żeby głosować na p. Szemiota, bo dla wszystkich miast ważna jest dobra współpraca... I teraz co? Skoro wybraliśmy inaczej niż życzyły sobie obie panie, to tej
No właśnie, jakie kompleksy odezwały się za miedzą, że obie panie prezydentki pospieszyły pouczać gdynian, kto będzie dla nich najlepszym wyborem? Sami nie wiemy? I jeszcze ta gadka, żeby głosować na p. Szemiota, bo dla wszystkich miast ważna jest dobra współpraca... I teraz co? Skoro wybraliśmy inaczej niż życzyły sobie obie panie, to tej współpracy z ich strony nie będzie? Gdynianki i gdynianie sami najlepiej wiedzą, kogo chcą widzieć u steru swojego miasta i żadne złote rady z miast ościennych nie są nam potrzebne.
- 32 7
-
2024-04-22 09:53
tak, w poprzednich latach też wiedzieli kogo wybrać...
jesteśmy dobrzy w podejmowaniu złych decyzji
- 1 0
-
2024-04-22 07:58
Brawo Gdynia (1)
Skruszyć ten zabetonowany układ ,Gdańsk niestety dalej w układzie.
- 42 13
-
2024-04-22 09:06
I wybrać w Gdyni Horałów, po prostu rewelacja :(
- 14 9
-
2024-04-22 07:54
Mniej złości więcej miłości :-)
- 13 10
-
2024-04-22 07:05
To żegnamy z 3miasta. (8)
Kaszuby mają to do siebie
- 12 30
-
2024-04-22 07:27
(7)
"Żegnamy z 3miasta", bo nie posłuchali rozkazu, na kogo głosować? Ty się dobrze czujesz czy już partyjniactwo za mocno wjechało?
- 46 6
-
2024-04-22 07:34
Właśnie dlatego że posłuchali rozkazu. (6)
Żmuda rozkazał głosować na swoją "kandydatkę", owieczki poszły głosować.
- 11 25
-
2024-04-22 07:57
(5)
Nawet, jeśli by to była prawda, że Zmuda wystąpił i powiedział: głosujcie na Kosiorek, bo zakręcę kurek z kasą (jeśli by go miał), to Zmuda jest gdynianinem i to i tak byłaby to po stokroć lepsza sytuacja niż Tusk, Trzaskowski, Dulkiewicz, Struk, Nitras i pożal się wszyscy inni "święci", których ciągał tu "zawodowy poseł" Aziewicz ze swoim
Nawet, jeśli by to była prawda, że Zmuda wystąpił i powiedział: głosujcie na Kosiorek, bo zakręcę kurek z kasą (jeśli by go miał), to Zmuda jest gdynianinem i to i tak byłaby to po stokroć lepsza sytuacja niż Tusk, Trzaskowski, Dulkiewicz, Struk, Nitras i pożal się wszyscy inni "święci", których ciągał tu "zawodowy poseł" Aziewicz ze swoim synalkiem i Szemiotem przyjeżdżający i mówiący, z kim chcą współpracować, a z kim nie chcą i kiedy będzie pieniądz.
To w ogóle podchodzi pod szantaż i jest karalne. Takie same akcje gdzieś na świecie byłyby porównywane ze standardami w Rosji, ale postępowej koalicji to najwyraźniej nie przeszkadza. Nieźle wam się tam w partii musiały tyłki palić o ten dodatkowy bastion. Gdyby całe Trójmiasto było dostępne na jeden telefon, to by dopiero był luksus, co?- 29 10
-
2024-04-22 09:38
Gadki wyborcze
Mnie pani nowa radna z po z kacja powiedziała zebym nie głosowała na Kosiorek bo: Kosiorek wejdzie w koalicję z pisem a nie z po. Takie ohydne gadanie tylko mnie utwierdziło żeby głosować na Kosiorek. A po niech się przygotuje do pracy bo w koalicji z Kosiorek będą musieli pracować.
- 6 3
-
2024-04-22 08:43
A kto niby powiedział, że PO zakręci kurek z kasą? (3)
Nie było kasy dla Gdyni 8 lat temu? Była.
Cała ta narracja jest propagandowym majstersztykiem grupy znanej ze szczucia na Gdynię i Gdynian.
Założę się, że nagle codzienne posty o "marazmie" i "farbie" nagle znikną :)- 8 3
-
2024-04-22 09:09
Była? (1)
Raczysz żartować.
- 3 0
-
2024-04-22 10:50
Było jej tyle, że Sczurek mógł ją wywalać na lotnisko w środku pola.
- 2 2
-
2024-04-22 08:52
Nagrania z apelami poparcia od partyjnych kolegów mówią same za siebie
Możesz zakrzykiwać rzeczywistość ile wlezie. Sugestie kto z tej dwójki "jest szansą dla Gdyni", "zapewni współpracę z rządem" i "jest poważnym kandydatem", a kto nie są jasne. Tym bardziej ohydne, że padały nie tylko z ust jakichś tam rottweilerów jak Nitrasy czy Trzawskowskie, ale nawet z ust premiera państwa.
Z drugiej strony co sięMożesz zakrzykiwać rzeczywistość ile wlezie. Sugestie kto z tej dwójki "jest szansą dla Gdyni", "zapewni współpracę z rządem" i "jest poważnym kandydatem", a kto nie są jasne. Tym bardziej ohydne, że padały nie tylko z ust jakichś tam rottweilerów jak Nitrasy czy Trzawskowskie, ale nawet z ust premiera państwa.
Z drugiej strony co się dziwić partyjniactwu. Przecież w 1990 roku ta mentalność, te geny, to myślenie magicznie nie zniknęło. Nawet, jeśli części tamtych ludzi już nie ma, to zostały metody, wychowanie, spuścizna. Za PRL byli kacykowie, usłużni urzędnicy, ludzie od mokrej roboty, donosiciele, wtyczki i cała sieć innych wszy. Przecież to musiało się gdzieś ulokować i ktoś musiał takim ludziom i kolejnym pokoleniom takich ludzi dać zajęcie w nowej rzeczywistości. Kiedyś był PZPR, teraz powstały niby nowoczesne organizacje, które przecież poza ładną fasadą mają ten sam cel. Czy to w tej chwili jest partia o tej nazwie czy o tamtej, to drugorzędne.- 8 4
-
2024-04-22 07:04
W (12)
Gdyni mieszkają mądrzy ludzie nie to co w Gdańsku i Sopocie Tylko wice prezydentem nie może być człowiek KO nigdy przenigdy
- 32 21
-
2024-04-22 08:32
Jacy mądrzy ludzie? (1)
Jakby żyli mądrzy ludzie to Szczurek nie byłby przez 5 kadencji prezydentem.
- 19 3
-
2024-04-22 09:54
z deszczu pod rynnę
mamy teraz Samorządność 2.0 u steru
- 2 0
-
2024-04-22 08:27
Przecież głupcy z Gdańska i Sopotu teraz świętują (5)
Gdyński wyborca po 26 latach wyszedł z izolacji, by po 2 tygodniach do niej wrócić. Mniej chętnych do podziału tortu. Jak idzie PKM na pogórze wbrew władzom centralnym i samorządowym? Jak tam czerwona? Kwiatkowskiego już przejęta w administrację GDDKiA?
- 11 4
-
2024-04-22 08:43
Zaściankowa menatalność gdynian to temat na dobrą pracę dyplomową na psychologii... (4)
... uwielbienie trwania w czarnej d#pie i paranoiczne przekonanie o wrogości wszystkich ościennych miast i gmin
- 14 9
-
2024-04-22 09:19
Jako człowiek, który mieszkał we wszystkich 3 miastach Trójmiasta nigdy nie mogłem się nadziwić (2)
skąd ta miłość do Szczurka. Zwłaszcza od czasu gdy bez dobrej współpracy z Marszałkiem, PKP i innymi prezydentami nic nie da się efektywnie zrobić. Ok, może jakaś inercja po czasach Adamowicza, który widział tylko Gdańsk, kochał go całym sercem. I nawet jak nie wychodziło, wszystkich wokół i tak miał w 4 literach. Niemniej Szczurek był w praktyce
skąd ta miłość do Szczurka. Zwłaszcza od czasu gdy bez dobrej współpracy z Marszałkiem, PKP i innymi prezydentami nic nie da się efektywnie zrobić. Ok, może jakaś inercja po czasach Adamowicza, który widział tylko Gdańsk, kochał go całym sercem. I nawet jak nie wychodziło, wszystkich wokół i tak miał w 4 literach. Niemniej Szczurek był w praktyce umiejscowiony mniej-więcej tam gdzie PIS, który tu nigdy nie odniósł żadnego sukcesu, więc olewali go i ci i tamci. Jak w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i odsunął Szczurkowych od władzy, wybrano... kryptoszczurka. Znowu prezydent(ka) zwalczana przez wszystkich wokół, bez żadenego wpływu na nic, baa, bez nawet mocnego głosu we własnej radzie. Czyli dalszy ciąg marazmu, a jak znam lokalny syndrom oblężonej twierdzy - za 4 lata powtórka z rozrywki. Chciałbym się mylić, bo życzę Gdyni jak najlepiej, ale historyczne dane optymizmem nie napawają. Miasto masochistów...
- 4 5
-
2024-04-22 09:40
Bzdury (1)
Bzdury
- 1 2
-
2024-04-22 11:44
Umiesz liczyć?
Potrafisz odjąć od większości w radzie liczbę głosów ugrupowania Kosiorek? Umiesz poskładać możliwe sumy dla tej większości i zobaczyć, kto tak naprawdę będzie rządził? Umiesz na paluszkach policzyć włodarzy w szerszym organizmie metropolitarnym, którzy wypowiedzieli się za nią?
- 1 0
-
2024-04-22 09:17
Odezwal się "profesorek"
- 1 2
-
2024-04-22 08:18
Ach te kompleksy
- 0 0
-
2024-04-22 08:00
Nie tylko KO (2)
Ale żadnej partii ,mają się zajmować miastem a nie polityką jak w Gdańsku.
- 13 1
-
2024-04-22 09:07
(1)
I dlatego Horałowie górą w mieście? Gdynia
- 4 5
-
2024-04-22 16:30
Czego nie rozumiesz
Horałowie górą są u siebie w kuchni teraz
- 0 0
-
2024-04-22 01:41
Oby ten wybór nie okazał się koniem trojańskim KO. (1)
- 19 7
-
2024-04-22 06:57
Sosnowiec północy
Hahaha
- 8 18
-
2024-04-22 00:10
Dziurawe trójmiasto przez które będą wyciekać publiczne środki.
jw
- 21 8
-
2024-04-21 23:52
Prezydent miasta (3)
Gratulacje dla pani prezydent miasta Czy będziemy świętować pani zwycięstwo w galerii czy na mini plaży a może w melanżu portu handlowego w oparach śruty zbożowej lub pyłu węglowego lub betonowej urbanistyki na skwerze Kościuszki ️
- 5 36
-
2024-04-22 08:34
Gratulacje że jak?
Chyba pomyliłeś Gdynię z Białymstokiem. Idź sobie tam gratuluj dla pana prezydenta
- 1 2
-
2024-04-22 01:43
Na skwerze powstanie Gaj Oliwny, zamiast starej wieżyczki WOP powstanie pustynia. (1)
Mimo wszystko , Miasto z morza I marzeń, posiadające lotniski(sic).
- 5 16
-
2024-04-22 07:06
Parking, parking!
Parking wszędzie!
- 11 7
-
2024-04-21 23:26
Wyjątkowa żenada (1)
I bardzo w stylu tego błazeńskiego towarzystwa z WDG
- 13 12
-
2024-04-22 00:12
I ko, nie zapomnij o ko:)
- 10 0
-
2024-04-21 23:42
Co za głupota Trójmiasto to jeden organ bez komentarza to nie Derby Arki z Lechią
- 18 13
-
2024-04-21 23:31
Właśnie że jeździli jeden nawet startował na prezydenta
- 7 2
-
2024-04-21 22:12
(18)
nie wypowiadaj sie bo nie jestes z gdyni
- 15 24
-
2024-04-21 23:13
Ja jestem z Gdyni, Ty pewnie z Trójmiasta...małego kaszubskiego.
- 21 11
-
2024-04-21 22:31
Wszyscy gramy przecież do jednej bramki zwanej Trójmiastem. (16)
- 39 21
-
2024-04-21 23:02
(14)
nie. Nie zgadzam się. Nie gram do Gdańskiej bramki bo to tak źle skomunikowane miasto nie mówiąc już o jego brzydocie że jak bym mógł nie dawał bym ani grosza na te miejską ruinę. Sopot to Sopot nikt go nie bierze na poważnie A Gdynia to na tyle młode miasto że na szczęście nie jest jeszcze rozpaćkane jak kleks na kartce papieru i wszędzie możesz w bardzo łatwy sposób dojechać. Owszem korki korkami ale tego się nie uniknie.
- 23 64
-
2024-04-22 09:41
Gdynia tak dobrze skomunikowana że obcieli sporo połączeń i przy okazji podnieśli ceny za bilety. Dojazd na Obłuże i Oksywie zajmuje sporo czasu a kolei do tych dzielnic jak nie było tak nie ma.
- 2 0
-
2024-04-22 06:25
Super, to po co tak często przyjeżdżacie swoimi smrodami do Gdańska?
- 11 10
-
2024-04-22 01:49
Bo Gdynia jest dobrze skomunikowana? Zapcha Wielkopolską i Witomińską i większość Gdyni nie dojeżdża do Śródmieścia. (3)
Czy ulice z plyt yomb lub budowlanych albo bite drogi gruntowe to jest dobre skomunikowanie? Asfaltowe ulice są tak dziurawe że przemilczmy to... Jak stoi obwodnica i Kwiatkowskiego to stoi cała Gdynia.
- 25 4
-
2024-04-22 05:37
(2)
To dlatego że wspólne pieniądze aglomeracji pożera Gdańsk. Właśnie tego chciał uniknąć Szczurek ale nie udało się, został zaszantażowany i musiał się zgodzić.
Takie zarządzanie to koniec małych ojczyzn. To samo robi Bruksela. Zgadzasz się albo szantaż finansowy. Kto nie widzi tak prostych rzeczy to chyba ma problemy z używaniem szarych komórek.- 16 11
-
2024-04-22 11:46
No i przez 4 kolejne lata będzie pożerał dalej
Kosiorek ma absolutnie zerową pozycję negocjacyjną
- 1 0
-
2024-04-22 07:36
Nie żaden szantaż, a zwykła zachęta do wyprowadzenia się z miasta.
Ilu Gdynian wyniosło się na przedmieścia i przestało tu płacić podatki?
- 5 1
-
2024-04-21 23:38
(6)
Wy, gdynianie, jednak zawsze zakompleksieni jesteście.
- 23 22
-
2024-04-22 00:56
A wy gdańszczanie myślicie że możecie mówić kto będzie naszym prezydentem. (4)
- 25 13
-
2024-04-22 01:47
Tylko zostawilismy Wam trochę " luzu" a wy już poczuliście " Wiatr od morza".
Nie godzi się tak, więcej pokory.
- 2 10
-
2024-04-22 01:43
Dulkiewicz tylko myśli że jest gdańszczanką ona by chciala rządzić w Warszawie (2)
a najlepiej to zamieszkać w Brukseli.
- 24 9
-
2024-04-22 09:09
Tak dobrze ją znasz? zamieszkać w Brukseli to marzy Kamiński, Wąsik czy Obajtek
- 3 2
-
2024-04-22 06:28
To tak samo jak jej koleżanka z Sopotu, niech jadą obie.
- 15 5
-
2024-04-22 00:13
Musieli dawno nie być w Gdańsku.
- 11 4
-
2024-04-21 23:37
cieżki przypadek
- 7 1
-
2024-04-21 22:41
Szkoda, że głównie do własnej.
- 15 3
-
2024-04-21 22:04
Gdańsk przeprasza! (5)
Niestety nie pozostaje nic jak przeprosić za Olcię, bo "Panienka" ma problem ze zrozumieniem swoich obowiązków.
- 96 29
-
2024-04-22 08:27
Ani ona Olcia ani panienka, licz się ze słowami kmiocie.
- 4 11
-
2024-04-22 00:11
zastanawiam się, (1)
czy pani prezydent rzeczywiście należy do WdG, czy do KO, skoro reaguje na "reprymendy władz KO" jak napisano w artykule.
- 27 2
-
2024-04-22 02:16
WdG do europarlamentu nie wystawi ;)
- 14 0
-
2024-04-21 23:17
To był pocałunek śm ierci dla Szemiota, to jej poparcie. Tak by miał lepszy wynik. Tak myślę (1)
- 25 10
-
2024-04-22 08:35
No nie tak bardzo!
Pocałunek śmierci zrobił Szczurek. I chwała mu za to. Szkodnik do końca.
- 5 0
-
2024-04-21 21:54
Przegryw z Gdyni i politycy z Warszawy, Gdańska i Sopotu poparli swojego kandydata więc tak się to skończy.
Partyjniak polegnie.
- 68 7
-
2024-04-21 21:46
Wygrała aborterka? (8)
- 11 58
-
2024-04-21 21:58
Nie. Nieidiotka. (7)
W przeciwieństwie do kół katolickich... Dziś powiedzieć o sobie "katolik" to większy wstyd niż mieć ojca alkoholika.
- 45 60
-
2024-04-22 09:20
A ja się nie wstydzę
- 5 1
-
2024-04-22 08:25
Masz jakieś zachwiania chyba
Jeszcze powiedz, że katolicy są prześladowani
- 2 5
-
2024-04-21 22:51
Prawda.
- 19 17
-
2024-04-21 22:45
Trzebiatowski to też koła katolickie. (2)
Na stronie "Więzi" pisze o sobie: "katolik, obywatel, mąż, rodzic, członek wspólnoty Ekip Notre Dame, mieszkaniec Gdyni, współautor listu do papieża Franciszka Odbuduj nasz Kościół we włoskiej prasie".
- 20 3
-
2024-04-22 00:48
To niech sobie odbudowują swój kościół we włoskiej prasie:)
- 9 6
-
2024-04-21 23:24
Ukryty pis
ZZT i Gdyński bełkot to ukryta opcja pisowska.
- 9 23
-
2024-04-21 22:42
Dlaczego dziecko ma się wstydzić za ojca?
Skąd takie dyskryminacyjne podejście do ludzi u tak "postępowych" osób?
- 20 3
-
2024-04-21 21:42
Czyli wybraliście PIS! (9)
Kosiorek to człowiek Horaly
- 32 107
-
2024-04-22 00:47
Po pierwsze nie PiS.
Po drugie pani Kosiorek wygląda na osobę inteligentną i wyważoną, która ponadto nie plecie, co jej ślina przyniesie na język. Niestety, w Gdańsku się nie udało wybrać takiego kandydata. Szacunek dla Gdynian.
- 37 8
-
2024-04-21 22:58
Horala był za aborcją?! (4)
Koniec świata...
- 33 7
-
2024-04-22 07:51
To teraz zobaczymy jakie to proaborcyjne uchwały zgłosi pani Prezydent.
- 3 0
-
2024-04-22 07:24
Horała pewnie nawet dałby się obrzezać byleby tylko dalej ciągnąć kasę z CPK :))))))) (2)
- 13 6
-
2024-04-22 08:08
tuscowcy daliby sie obrzezac byle tylko zablokowac cpk :)))) (1)
- 8 6
-
2024-04-22 08:44
Przecież niemiecki minister transportu mówił, że Niemcy potrzebują takiego projektu jak CPK.
- 2 2
-
2024-04-21 22:59
Anal
Analfabetom dziękujemy
- 9 4
-
2024-04-21 22:07
No i fajnie
- 14 4
-
2024-04-21 22:13
Czyli
My w Gdyni to i...ci
- 10 6
-
2024-04-21 21:34
Slusznie
- 5 2
-
2024-04-21 21:16
(1)
Typowy kompleks gdynianki Brak słów!
- 11 58
-
2024-04-21 21:57
Typowy gdański beton się odezwał. Raczej brak śladu myśli pod czaszką, co widać po wyborach w naszym marniejaącym mieście.
- 43 8
-
2024-04-21 21:10
Na tą chwilę (6)
To my jeździmy do Gdańska do pracy, na spacer do Sopotu, na koncerty i klubu do Gdańska
- 51 20
-
2024-04-21 21:32
To jeździj do pracy do Gdańska, a wybór prezydenta zostaw mieszkańcom. (2)
- 41 14
-
2024-04-21 22:14
Misiu (1)
Sam pracujesz w Gdańsku
- 9 7
-
2024-04-21 23:04
Na szczęście nie muszę jeździć do Gdańska żeby pracować w tych pięknych wysokich korpobiurowcach
- 10 6
-
2024-04-21 21:14
(2)
Też jeżdżę do pracy do Gdańska . Ale nie wyobrażam sobie tam mieszkać.
- 51 23
-
2024-04-21 21:16
A ja owszem (1)
:-)
- 19 27
-
2024-04-21 21:23
To się przeprowadz xD
- 24 9
-
2024-04-21 21:08
Przecież to POparcie to pocałunek śmierci...
- 40 13
-
2024-04-21 21:08
O 48 godzin za późno.
Wytrzeźwiej.
- 8 6
-
2024-04-21 21:14
Jednak potrzebujemy (8)
skoro Trójmiasto ma być faktycznym Trójmiastem to potrzebujemy poparcia i współpracy a nie izolacji.
- 385 257
-
2024-04-22 10:52
Padłem:
"wsparła wracająca w końcu z ogólnokrajowego tourné prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz" normalnie gwiazda zaranna jakaś...
- 0 0
-
2024-04-22 07:46
Jachim i Dulkiewicz (1)
jesli chciały wspolpracy nie powinny opowiadac sie za kandydatem PO
- 13 3
-
2024-04-22 07:49
Tylko PO, osiem gwiazdek
- 1 10
-
2024-04-21 23:08
Szemiotowi zaszkodziło poparcie Szczurka (1)
- 24 5
-
2024-04-22 08:03
Szemiot nie miał szans od początku
A poparcie Szczurka zwiększyło liczbę zdobytych przez niego głosów
- 8 2
-
2024-04-21 22:23
Fałszywa dychotomia
No chyba, ze twierdzi pan, ze partia pani prezydent Sopotu i Gdańska nie chce/nie potrafi współpracować z niepartyjnymi prezydentami i będzie ich izolować.
- 15 1
-
2024-04-21 21:38
To prawda, po ko można się spodziewać nieczystych zagrań I kopania po kostkach (1)
w kwestii rozdziału funduszy. Ale czy to powód, żeby wybierać partyjniaka i głosować na taką marną zbieraninę jak w Gdańsku?
- 37 12
-
2024-04-21 23:51
no co ty? oni tacy praworządni, nawet pożyczkę z KPO dostali
pomógł list żelazny od Nowaka, Giertycha, Niesioła, Karpińskiego, Grodzkiego, Gawłowskiego, itd. elita!
- 20 8
-
2024-04-21 21:05
Czekamy na Panią Prezydent (85)
Mam nadzieję, że Gdynia będzie Samorządowa a nie Partyjna, czyli nasze miasto nie będzie uczestniczyć w Wojnie Polsko-Polskiej.
- 1185 192
-
2024-04-22 09:40
Dlatego głosowali Gdynianie na panią Kosiorek
Nie strzeli se w kolano.
- 0 0
-
2024-04-22 09:50
Samorządowa z współpracą z rządem! I jak najdalej od złodziei z PiS !
- 5 7
-
2024-04-22 08:30
Rada Miasta (4)
Oby Pani Kosiarek dogadała się z radą miasta
- 3 0
-
2024-04-22 09:51
Przecież wiceprezydentem ma być pan Szemiot z PO a w radzie jest większość z PO ,więc nie ma żadnego problemu !!!
- 1 2
-
2024-04-22 08:46
Już się zaczyna podkładka pod kampanię "ja chciałam, ale rada nie dała". (2)
- 5 2
-
2024-04-22 09:44
dokładnie
przez całą kadencję będzie maskować swoją niekompetencję zwalaniem winy albo na radę albo na Szczurka.
- 6 2
-
2024-04-22 09:38
Przecież że ludzie nie wiedzą, jakie są uprawnienia prezydenta miasta, a jakie rady miasta
to wiedza powszechna i dobrze widoczna nawet w tych komentarzach. To de facto RM decyduje o tym, co się w mieście wydarzy. Poprzedni prezydent miał taki luksus, że rada to byli jego "ministranci" i przepychała wszystko, co chciał. W normalnym samorządzie jednak nie jest tak łatwo.
- 7 0
-
2024-04-22 08:16
aborcja prawem a nie towarem
- 5 9
-
2024-04-22 01:56
frajer!! (5)
Hahaha... tak Gdynia będzie Samorządowa... i nadal najbardziej zadłużonym miastem w UE!!! Słabo z logicznym myśleniem u 47 tysięcy niby gdynian.. i u Ciebie... jak ta Pani załata ponad miliardową dziurę w budżecie?! Szemiot przynajmniej miał szanse na kilkadziesiąt milionów z budżetu.. A ona skąd weźmie?
- 22 27
-
2024-04-22 09:38
I tymi kilkudziesięcioma miliardami miał załatać 1.2 mld dziury?
- 0 0
-
2024-04-22 07:27
Łatwiej załatać Gdyni dziurę 1 miliard niż Demokratycznej Koalicji spłacić dług po kulawym w wysokości 2 biliony......
- 12 12
-
2024-04-22 07:25
jesli myślisz, że partyjny członek coś by załatwił a bezpartyjna nic to się mylisz
- 12 5
-
2024-04-22 06:49
Ty nawet nie masz zielonego pojęcia ile Gdynia ma mieszkańców (1)
- 11 4
-
2024-04-22 07:35
Tylu na nią głosowało?
- 2 0
-
2024-04-22 01:15
Aby tak było Szemiot nie może pracować w UMG.
- 8 5
-
2024-04-22 02:22
Kompromituj się swoim symetryzmem gdzie indziej pisowcu.
- 7 18
-
2024-04-21 22:54
Wybraliście szczurka bis. Ona jest z samorządności. (7)
- 11 42
-
2024-04-22 07:12
(1)
Gdyński Dialog = Samorządność v1.1 beta
- 1 7
-
2024-04-22 09:54
Samorządność już nie rządzi! W radzie miasta najwięcej jest z PO a Pan Szemiot ma być wice !
- 2 0
-
2024-04-22 00:20
No i dobrze byle nie partyjniak. Byle by nie było takich cyrków jak w Warszawie. (2)
- 11 9
-
2024-04-22 09:55
(1)
Cyrki to masz na Nowogrodzkiej w siedzibie mafii pisowskiej
- 3 2
-
2024-04-22 10:14
Aport.
- 1 0
-
2024-04-21 23:13
To nie ją poparł Boczek.... (1)
Szemiot byłby Szczurkiem bis - o czym świadczy "poparcie" Szczurka.
Układ miał trwać, w Radzie Miasta koalicją KO/SWS i spokojna starość dla Szczurka bez wywlekanie brudów.
Nie bez powodu Boczek trafił na listy Szemiota.- 29 7
-
2024-04-21 23:44
Gdy przed 1 tura zawitały banery Szemiota i Boczka obok siebie na budynku Boczka, p. Szemiot od razu stracil nasz glos w 2 turze. Podobno ma zostac wice..:(
- 15 2
-
2024-04-21 22:14
(1)
skrypty pracuja
- 1 2
-
2024-04-22 00:04
Skryby
- 1 0
-
2024-04-21 22:22
Tina (2)
jak będzie rządziła Kosiorek a jej mentorem jest Zmuda - z Pis
to będzie polityczna pisowska Wstyd Gdynianie !!!- 23 45
-
2024-04-22 01:58
tragedia
To jest dramat.. że on jest Kaczyńskim tego całego Dialogu... nie ma co się litować nad i**otami.. głosowałeś na rumaka... a wybrałeś osła... było trzeba trochę poczytać..
- 7 10
-
2024-04-21 23:27
Na łysego patrzeć nie mogę, na nią tak samo! Najgorsze informacje
- 10 10
-
2024-04-21 21:57
Zdziwisz się
- 5 2
-
2024-04-21 21:50
"będzie Samorządowa..." (1)
Przecież jest...
I widzimy, co to oznacza...- 12 4
-
2024-04-21 21:58
Teraz jest harcerska
- 19 0
-
2024-04-21 21:49
Gdynia już była samorządowa (1)
Przecież do tej pory nie rządziły w Gdyni partie tylko Samorządność Wojciecha Szczurka nazywana przez niektórych Samodlasięrządność..
- 17 2
-
2024-04-21 23:16
Samorządność była organem wykonawczym faceta który był organem wykonawczym grupki trzymającej władzę i ustalającej politykę
Komu działkę, komu planik....
- 9 2
-
2024-04-21 21:48
(17)
Gdynia będzie kościołowa jak wygra Kasiorek
- 14 48
-
2024-04-22 00:28
Co wy macie z tymi kościołami? (2)
Proboszcz was rozlicza z mszy na które nie chodzicie?
Wysyła wam faktury za bycie lub nie bycie w kościele.
Może przejdźcie na muzułmanizm jeśli tu jest tak źle.- 16 6
-
2024-04-22 07:41
(1)
Czyli jak Ci się nie podoba banda prawicowych fundamentalistów pchająca się do władzy, powinieneś popierać praktycznie taką samą bandę prawicowych fundamentalistów?
- 1 8
-
2024-04-22 10:17
Litości, ogarnij się w końcu!
Czyli jak Ci się nie podoba banda lewicowych fundamentalistów pchająca się do władzy, powinieneś popierać praktycznie taką samą bandę lewicowych fundamentalistów?
- 1 0
-
2024-04-21 22:16
Ta jasne (10)
Szczególnie, że w jednej z debat Kosiorek powiedziała, ze jej dzieci nie chodzą na religię.. więc co to za pomówienia wyssane z palca?
- 44 2
-
2024-04-22 00:06
To skutek grafomanów z Wyborczej i
TVN - chodź, powiem ci bajeczkę
- 7 3
-
2024-04-21 22:27
(7)
Mówić można wszystko
Wystawił ją Zmuda działacz Pisu prokatolicki i tak jak pisowcy mówi to co ludzie chcą wiedzieć SORRY
Wystarczy prześledzić historię Dialogu , który ją wystawił
Proszę myśleć- 17 25
-
2024-04-22 06:19
Taa (3)
Taaa i organizowała Marsz Kobiet ale prawdziwy z niej pisowiec haha przez takie plotki zastanawialam sie na oddaniem glosu na Pana Szemiota, ale zaufalam, ze jednak jej poglady sa rózne od ciemnogrodu.
- 9 4
-
2024-04-22 07:41
I dlatego ona właśnie została marionetką na stołku, żeby pisowiec mógł rządzić z tylnego fotela. (2)
- 4 9
-
2024-04-22 10:19
Pisze anty pisowski troll, który nie ma pojęcia o tym, kto został wybrany, ale pisze. Taki macie dzisiaj przekaz dnia?
- 1 0
-
2024-04-22 09:36
Lepszy pisowiec niż deweloper
Co widać po wynikach Szczurka i wynikach finansowych Gdyni pod jego rządami.
- 2 1
-
2024-04-22 00:07
O, przepraszam, ale to ja pierwsza na nią wskazałam.
- 1 1
-
2024-04-22 00:30
Proszę nie myśleć paranoicznie.
Wolny kraj.
- 4 0
-
2024-04-21 23:17
Tylko Szemiot nie mówi wszystkiego....
....co obiecał za poparcie Boczkowi i Szczurkowi?
- 14 3
-
2024-04-21 22:20
Mnóstwo dzieci nie chodzi na religię.
I nie ma z tym kłopotów.
- 19 1
-
2024-04-21 22:24
Tina (2)
Smutne Zawsze byłam Dumną Gdynianką a teraz WSTYD
- 14 33
-
2024-04-22 00:32
Na szczęście jest tyle miast w Polsce że ma Pani z czego wybierać.
Nie ma co się męczyć. Powodzenia na nowej drodze.
- 9 3
-
2024-04-21 23:17
Wstyd, że ..
..takie rzeczy wypisujesz.
- 10 3
-
2024-04-21 21:47
Pierwsze miasto w którym rządzi człowiek od lempart (1)
- 8 24
-
2024-04-21 22:14
Szczurek był od Lempart?
Koniec świata, panie Popiołek.
- 9 5
-
2024-04-21 21:37
Cóż, patrząc na jej program, pora wyprowadzić się za miasto. (2)
- 24 23
-
2024-04-22 00:34
Proponuję do Warszawy tam jest Raj obiecany dla niezadowolonych.
- 8 2
-
2024-04-21 21:52
Tzw ściana wschodnia?
- 11 6
-
2024-04-21 21:38
Czyli dalej na sucho bez kroplówki z centrum bo na Wiejskiej trzeba załatwiać sprawy dla regionu no ale cóż (2)
będzie jak było
- 11 8
-
2024-04-21 23:38
Biednie znaczy uczciwie
- 4 2
-
2024-04-21 23:20
Szemiotowi bliżej do Boczka niż do Wiejskiej, a jak jest Boczek to kroplówki idą w drugą stronę.
- 4 3
-
2024-04-21 21:20
Tzn., że masz nadzieję, że będzie tak samo, jak za rządów Pana Szczurka, który głosił podobne hasła. (1)
- 16 25
-
2024-04-21 23:22
Przyznał/a że rząd Koalicji działa tak samo jak PiS - kroplówki tylko dla swoich.
A skoro KO działa tak jak PiS (co widać po kampanii Szemiota skupiającej się na obrzucaniu błotem Kosiorek) to ja temu panu dziękuję.
8 lat takiego gie wystarczy.- 7 8
-
2024-04-21 21:19
(2)
Żebyś się nie zdziwił po wyborach
- 16 6
-
2024-04-21 21:53
a ty z miasta jesteś? (1)
- 2 1
-
2024-04-21 22:21
Tak z Kartuz.
- 2 2
-
2024-04-21 21:09
Gwarantuje będzie
- 11 3
-
2024-04-21 21:08
Ona na niczym się nie zna (6)
Sami się przekonacie. Udowadniała to w odpowiedziach na pytania tego portalu
- 59 52
-
2024-04-22 00:36
Mądrego zawsze dobrze posłuchać. Hi hi.
- 3 2
-
2024-04-21 21:43
(2)
Dokładnie tak
- 8 10
-
2024-04-22 10:22
(1)
Tzn, dokładnie jak?
- 0 0
-
2024-04-22 17:52
Tak jak Szczurek i Szemiot.
- 0 0
-
2024-04-21 21:27
Całe szczęście że Szemiot ma za sobą fachowców z SWS i Boczka.
- 24 18
-
2024-04-21 21:09
A to tak jak w Gdańsku.
- 23 3
-
2024-04-21 21:08
Hahaha
Chyba prawicowa
- 11 19
-
2024-04-21 21:07
(10)
Czyli wolisz Kosiorek która jest z lewicy
- 11 25
-
2024-04-21 21:17
Nie jest z lewicy (7)
Żmuda Trzebiatowski współpraca z PiS.
- 34 15
-
2024-04-21 21:21
Współpraca z PiS i Kukizem. (6)
- 24 10
-
2024-04-21 21:38
Żmuda Trzebiatowski to postać paradoksalna (albo po prostu strasznie wyrachowana). (5)
Z jednej strony obnosi się ze swoim katolicyzmem, współpracuje z PiS, Kukizem, a nawet skrajną prawicą. A z drugiej: jest celebransem (czyli kapłanem) w trakcie ślubów humanistycznych, których udziela się również związkom homoseksualnym.
- 27 1
-
2024-04-22 00:09
Każdy orze jak może (1)
A po drugie, tylko krowa nie zmienia zdania.
- 6 1
-
2024-04-22 08:45
Co innego zmienić zdanie, co innego mieć 5 różnych zdań na ten sam temat, zależnie od tego, kto słucha.
- 4 0
-
2024-04-21 22:54
Człowiek guma. (2)
- 7 1
-
2024-04-22 01:42
(1)
Człowiek... gumka myszka ;)
- 3 0
-
2024-04-22 10:23
E tam, ściemniasz. Myszka jest tylko jedna i do tego agresorka:)
- 0 0
-
2024-04-21 21:10
Nie jest z lewicy (1)
- 15 8
-
2024-04-22 10:23
A skąd?
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.