- 1 Masz interes? Zostaw kartkę (28 opinii)
- 2 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (100 opinii)
- 3 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (254 opinie)
- 4 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (74 opinie)
- 5 Od soboty spore utrudnienia na A1 (56 opinii)
- 6 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (323 opinie)
Latem wymiana dylatacji na wjeździe na estakadę Kwiatkowskiego
W sierpniu ruszy naprawa kolejnej dylatacji na estakadzie Kwiatkowskiego - tym razem prace będą prowadzone na łącznicy wjazdowej z ul. Janka Wiśniewskiego. Dokładnego terminu rozpoczęcia prac na razie urzędnicy nie podają, wiadomo jednak, że same utrudnienia - na przełomie sierpnia i września - potrwają przez cztery tygodnie.
Już wcześniej wymieniono te najbardziej uszkodzone. Kierowcy jeżdżący między centrum Gdyni a jej północnymi dzielnicami na pewno pamiętają prowadzone zimą i wiosną prace na łącznicy zjazdowej z estakady prowadzącej na ul. Wiśniewskiego. Bo choć sama trasa była przejezdna, to zwężenie drogi powodowało całkiem spore korki.
Prace przygotowawcze już się rozpoczęły
Teraz zaś przyszedł czas na wymianę dylatacji na bliźniaczej łącznicy, tylko że wjazdowej.
Już w zeszłym tygodniu przy ulicy pojawili się robotnicy, na co zwrócili uwagę nasi czytelnicy.
- Przy wjeździe na estakadę z Janka Wiśniewskiego pojawiła się jakaś ekipa, na razie pracuje na chodniku, ale wygląda chyba na to, że będzie tam wymieniana kolejna dylatacja - napisał do naszej redakcji jeden z nich.
I faktycznie, inwestycja taka szykowana jest na najbliższe tygodnie. Rozpocznie się jeszcze w sierpniu.
4 tygodnie utrudnień na przełomie sierpnia i września
- W związku z planowaną wymianą dylatacji na łącznicy wjazdowej z ul. Janka Wiśniewskiego na estakadę Kwiatkowskiego, 14 lipca rozpoczęły się prace przygotowawcze na kapach chodnikowych i powierzchni wyłączonej z ruchu. Prace te nie powodują zakłóceń w ruchu drogowym - mówi Magdalena Wojtkiewicz, rzeczniczka gdyńskiego ZDiZ.
Utrudnienia w ruchu się jednak pojawią.
- Wymianę dylatacji na ww. odcinku planujemy wykonać na przełomie sierpnia i września. Prace będą odbywały się na jednym pasie ruchu, przejezdność zostanie zachowana. Wymiana dylatacji potrwa około 4 tygodni - dodaje Wojtkiewicz.
Przewidziano więc po 2 tygodnie na wymianę dylatacji na każdym z dwóch pasów ruchu. W momencie, gdy na jednym będą prowadzone prace - drugim odbywać będzie się ruch.
Opinie (112) 5 zablokowanych
-
2022-07-26 09:20
Opinia wyróżniona
Brawo (16)
A jak jest z przeładowanymi ciężarówkami? Wyjeżdżają z terminali z jednym kontenerem 20' (20 ton), potem z drugim o takiej samej wadze, a w dalszą podróż ruszają z dwoma ( dwie naczepy 20' ). Tak samo wracają do portu. takie zestawy niszczą drogi. Brak kontroli ITD i policji. Dlaczego nikt z takimi ciężarami nie pojedzie za granicę, bo już by więcej nie pojeździł.
- 52 15
-
2022-07-26 20:29
Niewiedza (2)
Niewiedza z tego posta aż pali w oczy. Kontener 20 to oznaczenie kontenera o długości 20stop czyli na nasze ca.6m. Można załadować takie dwa na naczepe(co autor miał namyśli pisząc o dwóch naczepach?) są tez kontenery 40.
Tak samo o co chodzi z ta granica? Przecież terminal kontenerowy to jest granica państwa. A to ze nie prowadzi do granicy droga krajowa tylko miejska estakada jest niezgodne z obowiązującym prawem- 1 1
-
2022-07-27 07:25
Niewiedza
Jedź pod terminal kontenerowy to zobaczysz zestaw ciągnik + 2 naczepy 20'. Niewiedza to jest z twojej strony.
- 0 0
-
2022-07-27 01:28
za duzo wezłów na tej pseudo drodze krajowej zeby ją takową uznać, drobny błąd budowniczych PRL chyba
- 0 0
-
2022-07-26 20:29
Kolego Brawo (1)
Rózne rzeczy dzieją się na drogach ale jeszcze nie widziałem ciągnika z dwoma naczepami. Nawet w Australi co najwyżej mają kilka przyczep ale w większości krajów nie jest to dozwolone. Poza tym kontener 20' to kontener 20 stopowy a nie 20 tonowy. Pusty kontener 20' waży około 2 200 kg a jego ładowność to 25 000 kg.
- 2 1
-
2022-07-27 07:32
Kolega Ency-Klopedia
Jeżeli nie widziałeś takiego zestawu ciągnik + 2 naczepy 20' to podjedź pod terminal kontenerowy to zobaczysz. A poza tym przeczytaj ze zrozumieniem - jadą z takim zestawem a w każdym z dwóch kontenerów po 20 ton ładunku + tara 2 kontenerów 20', razem 45 ton, a nieraz więcej.
- 0 0
-
2022-07-26 19:12
(1)
I jak zwykle na tym propagandowym portaliku wyróżniona opinia to opinia osla z um na zlecenie siwego kmiota
- 0 0
-
2022-07-27 07:37
Nie jestem z UM, pracowałem na terminalu kontenerowym, bezmózgu.
- 0 0
-
2022-07-26 10:26
popieram w 100%
- 1 2
-
2022-07-26 09:55
a jak i którędy mają jechać Pana telefoniki z portu? przez Rotterdam? (7)
przypominam,że estakada została wybudowana na potrzeby portu
- 7 11
-
2022-07-26 11:24
(6)
Musi Pan/Pani przed odpowiedzią doczytać, co autor powyższego wpisu miał na myśli. Zestaw ważący 60 ton (w Polsce DMC to 40 ton, w wyjątkowych okolicznościach 44 tony), obciąża nawierzchnie drogi 5 krotnie bardziej niż zestaw ważący 40 ton (dokładnie 5,0625 raza). Więc każdy przejazd takie przeładowanego zestawu, to tak jakby przejechało 5 zestawów mieszczących się w limitach.
- 8 4
-
2022-07-26 12:04
nadal nie zmienia to faktu,że nie ma innej drogi, brakuje kierowców więc pakuje sie ciężarówki na maksa, (2)
że miasto nie zamierza zbudować nowej drogi a do tego , decyzją o przeniesieniu bazy promowej na Polską, rozjadą Janka...
- 2 1
-
2022-07-26 12:56
sam się pakujesz na maksa (1)
od kiedy za przeładowanie płaca też kierowcy, żaden świadomie nie zgodzi się na przeładowanie większe niż 2%
- 0 1
-
2022-07-27 06:54
70ton
Co wy tam wiecie, jeździłem na kontenerach i zestawy z rozpinkami to standard że 70ton i więcej. Inna sprawa że naczepy po 5 osi plus ciągnik 3 osiowy rozkładają naciski lepiej niż niejedna wywrotka czy plandeka o dmc 40t
- 1 0
-
2022-07-26 11:34
Poproszę wzór
Proszę uzasadnić tezę odpowiednim wyliczeniem wraz z przedstawieniem przyjętych założeń.
- 1 0
-
2022-07-26 11:32
(1)
Znam duzo osob jezdzacych w transporcie I ani jednej opowiesci z zycia bezposrednio od nich o przeladowanych ciezarowkach. Za Tu mnostwo od ludzi spoza branzy. Zdazaja sie incydenty ale to raczej na bocznych drogach. Wywrotki lokalnych biznesmenow etc. Nie transporty lecace glownymi drogami.
- 6 2
-
2022-07-27 11:52
Boczne drogi czyli dojazdowe do terminalu
Pracowałem w terminalu i widziałem jak kilkaset metrów za bramą panowie się rozpinali naczepą 2x20 bo na bramie dostał by cofkę. W porcie po legalu zrobione dwa kursy po 2 kontenery, a za bramą zestaw złożony i hej w Polskę.
- 0 0
Wszystkie opinie
-
2022-07-26 07:02
(3)
To takie gdyńskie neverending story...zamiast zrobić raz porządnie to się co pół roku cackają...wieczna fuszerka..
- 40 8
-
2022-07-26 07:36
Co pół roku tobia ta sama? Czy może za każdym razem gdzie indziej? A może zamknijmy calosc na 2-3 lata?
- 6 0
-
2022-07-26 07:56
To tak jak wiecznie brudne majciochy puchatka.
Ahahahaha
- 0 2
-
2022-07-26 08:03
nie widzę hejtu w malkontenctwie jakiegoś
wszystkoznającego temat na każdy rozmiar wyobrażenia-piszę tylko żeby zakasał rękawy i zaczął od siebie,a jak nie to precyzyjnie z prowincjonalego lotniska gd wyleciał na wieki do kolorowej norłej i dał nam wreszcie spokój
- 1 0
-
2022-07-26 07:04
Czy ta estakada (4)
Przez ostatnie 30 lat przeżyła choć raz dłużej jak 6 miesięcy bez remontu?
- 71 8
-
2022-07-26 07:09
A kumasz jakie obciazenia ona dzwiga w ciagu doby? (2)
Dla zartu ja naprawiaja?
Moze po prostu jak budowali to cosik nie tak poszło?
Tak se kombinuje- 9 18
-
2022-07-26 07:24
Skoro nie wytrzymuje zadanych na nią obciążeń (1)
I trzeba ją co pół roku remontować, to taniej i bardziej perspektywicznie byłoby ją wyburzyć i zbudować od nowa (tak, żeby te obciążenia wytrzymywała) - czyż nie?
- 20 6
-
2022-07-26 08:10
jakbyś tak zrobił
to inny pajac napisze, że taniej by było ją remontować. NIe pamiętas zjuż lamentu nad wyburzaniem starych wiaduktów na węźle trasy kaszubskiej?
- 4 5
-
2022-07-26 09:28
Szczurek rządzi 25 lat i remontuje ją każdego roku
- 3 0
-
2022-07-26 07:08
Będzie się działo.
- 7 1
-
2022-07-26 07:09
Opinie
To co można napisać? może Trójmiasto poda tematy,na ,które da pozwolenie.np.lanie wazeliny na skm.port service.tu nie ma żadnych brzydkich wyrażeń.tylko prośba by opisywać tak jak wymieniony portal,,,znaczy się dziennik telewizyjny programu pierwszego TVP
.i wtedy się ukaże.jak było fajnie w jeden dzień tygodnia jak wam zamknęli dostęp do sieci..zero wazeliny,zero strasznych problemów z klimatyzacją komunikacji miejskiej ,wpływ słońca na zaskrońca.- 4 5
-
2022-07-26 07:15
Chyba nie było roku bez informacji o wymianie dylatacji na estakadzie.
- 29 2
-
2022-07-26 07:15
a ci dalej z tymi dylatacjami (1)
dajcie to zrobić porządnie to się temat skończy na zawsze
- 9 1
-
2022-07-26 07:44
Daj zarobić ludzią. :D :D
- 1 0
-
2022-07-26 07:20
chyba tylko zmiana władzy w Gdyni załatwi ostatecznie ten smutny serial (1)
że ten Szczurek się tak nie wstydzi z tą t. Kwiatkowskiego co kilka miesięcy udręka.
- 43 5
-
2022-07-26 09:41
Ostatnio sam nawet naprawiał z przydoopasami i no i była z tego piękna fotka na propagandowym portaliku
- 2 0
-
2022-07-26 07:25
(5)
Zburzyć ten szmelc, przecież co roku to jest remontowe, zamiast gdzie indziej zrobić drogę to co roku tutaj trzeba wywalać kasę.
- 29 10
-
2022-07-26 07:45
Remontowa, to jest pszepana, stocznia.
- 7 3
-
2022-07-26 07:52
To przy rządach szczurka taka drogą powstanie najszybciej w 2027 roku.
- 1 3
-
2022-07-26 07:52
i jak dojedziesz na północ? (1)
- 2 0
-
2022-07-26 08:17
Takie rządy w mieście wybierane od kilkudziesięciu lat - że sensownej alternatywy drogowej nie ma.
- 3 1
-
2022-07-26 12:11
najpierw nowa droga na północ, tunel na puckiej a dopiero potem wyburzanie i stawianie estakady od nowa
- 1 0
-
2022-07-26 07:28
O, dawno nie wymieniali
- 13 2
-
2022-07-26 07:30
oni zawsze mówia że przejezdnośc zachowana
a potem cała północ się korkuje, robienie remontu w wakacje jest pomyłką, czemu tego nie robią nocami?
- 21 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.