• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mobilet znowu zmienia zasady biletu na telefon

Krzysztof Koprowski
27 lutego 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Aplikacja pobiera opłaty za nieaktywne bilety
Czy po 1 czerwca w aplikacji Mobilet pojawią się reklamy? Tak zapowiada jej właściciel, ponownie zaskakując swoją decyzją urzędników. Czy po 1 czerwca w aplikacji Mobilet pojawią się reklamy? Tak zapowiada jej właściciel, ponownie zaskakując swoją decyzją urzędników.

Mobilet, główny dystrybutor biletów na komunikację miejską przez telefon po raz kolejny zaskakuje urzędników i pasażerów. Po niedawno obwieszczonych zmianach, wprowadza kolejne. Według najnowszego komunikatu, będą reklamy w aplikacji lub możliwość wniesienia opłaty, która doprowadzi do ich usunięcia.



W poniedziałek pisaliśmy o planowanych zmianach w korzystaniu z Mobiletu, najpopularniejszej w Trójmieście telefonicznej aplikacji do biletów na komunikację miejską. Od 1 marca miała być ona dodatkowo płatna, mimo że operator otrzymuje prowizję od sprzedaży każdego biletu.

Raptem kilka godzin po publikacji artykułu otrzymaliśmy informację o kolejnych zmianach. Termin wprowadzenia opłaty przesunięto na 1 kwietnia.

Teraz firma Mobilet po raz kolejny zaskakuje organizatorów komunikacji miejskiej oraz pasażerów i w czwartek wysyła komunikat o wprowadzeniu reklam do aplikacji lub możliwości wniesienia opłaty dodatkowej, aby się ich pozbyć:

Proponowane zmiany w regulaminie Mobilet wywołały wiele emocji. (..) Dlatego zdecydowaliśmy, że Mobilet pozostanie bezpłatny. Konieczne będzie jednak przygotowane nowej wersji aplikacji, w której będą mogły pojawiać się reklamy. (...) Dla wszystkich użytkowników, którzy reklam oglądać nie chcą, dostępna będzie wersja bez reklam. Użytkowanie takiej wersji programu będzie się wiązało z wnoszeniem drobnej opłaty miesięcznej.

Jak w sytuacji wprowadzania kolejnych zmian przez Mobilet powinien zachować się MZKZG?

Okazuje się, że ta decyzja, której zapisy zaczną obowiązywać 1 czerwca, podobnie jak poprzednia, również nie została skonsultowana z organizatorami komunikacji miejskiej, w tym z Metropolitalnym Związkiem Komunikacyjnym Zatoki Gdańskiej.

- O takim rozwiązaniu dowiaduję się po raz pierwszy właśnie od pana - nie kryje zaskoczenia Hubert Kołodziejski, przewodniczący zarządu MZKZG - Wprawdzie po ostatnich zmianach otrzymaliśmy od Mobiletu drogą elektroniczną informację, że rozważano możliwość wprowadzenia reklam, to jednak nie było mowy, by takie rozwiązanie miało być ostatecznie wdrożone.

MZKZG po zmianach, o których pisaliśmy w poniedziałek, ustalił, że spotka się w drugiej połowie marca osobiście z dystrybutorem biletów na telefon. Tematem ma być zarówno wprowadzenie zmian, jak i tryb informowania o nich drugiej strony umowy, czyli organizatora komunikacji miejskiej.

Niezależnie od tego, nadal aktualne pozostaje spotkanie 11 marca z firmą SkyCash, która również prowadzi sprzedaż biletów w tej formie. W Trójmieście korzystają z niej pasażerowie Szybkiej Kolei Miejskiej.

- Z naszej strony jedynym warunkiem zawarcia umowy jest wzajemna akceptacja odpowiedniej prowizji od sprzedaży biletu. Nie zamierzamy płacić dodatkowo dystrybutorom biletów telefonicznych, np. za przystosowanie aplikacji do naszych potrzeb - informuje przewodniczący MZKZG.

MZKZG chce również utrzymać u wszystkich obecnych operatorów biletu komórkowego, jak i potencjalnych nowych, obniżoną stawkę za bilet. Obecnie za jednorazowy normalny bilet trzeba zapłacić 2,80 zł przez telefon lub 3,20 zł za ten sam metropolitalny papierowy odpowiednik. Dla porównania bilet jednorazowy ZTM Gdańsk czy ZKM Gdynia kosztuje 3 zł.

Nie wiadomo natomiast, kiedy wprowadzone zostaną dodatkowe bilety (np. 24-godzinne), o które wielokrotnie pytają nasi czytelnicy. Barierą jest zautomatyzowanie ich kontroli. Obecnie kontroler musi prosić pasażera o pokazanie ekranu, podczas gdy ideałem byłoby zeskanowanie tzw. QR-kodu, który jest w aplikacji. Problem w tym, że kontrolerzy nie mają możliwości jego odczytania.

- Nie chcemy zwiększać asortymentu biletów, póki nie usprawnimy kontroli. Chodzi o to, by kontrola biletu telefonicznego odbywała się równie szybko, co karty miejskiej - kończy Kołodziejski.

Miejsca

  • MZKZG Gdańsk, Sobótki 9

Opinie (120) 3 zablokowane

  • Wybierz CallPay i po problemie... (1)

    lepiej u konkurencji - CallPay, nic się nie zmienia, jak na razie :-)

    • 3 0

    • aplikacja callpay nie dziala w JAVA. a mobilet tu dziala i buczy.

      callpay jest tylko na s****fony, jak s****kasz

      • 0 0

  • Ta dyskusja jest dowodem (3)

    że większość nie zawsze ma rację.
    Skoro aplikacja działa to nie widzę powodu dla którego miano by z tą firmà zerwać umowę. Reklama? Jest jej wszędzie pełno więc to nic złego.
    Jak będziesz chciał kupić bilet to kupisz bez względu czy bedą tam reklamy czy nie a po kilku dniach przestaniesz o tym myśleć.
    Myślcie inteligentnie a nie jak trolle.

    • 1 6

    • (2)

      Za odbiór reklamy też płacisz, a ten dochód jest w tej sytuacji nielegalny.

      Chyba, że nośnik jest darmowy. A zwykle nie jest. był by np w WIfi z tramwaju, SKMki. Z własnej SIM ty niestety płacisz za przesył. Jak się kto uprze, to pozwie moBilet i wygra w cuglach (acz po wielu latach).

      • 0 1

      • Juz byś wygrał w cuglach, buahahaha (1)

        Zeby korzystac z aplikacji z reklamami musisz zaakceptować regulamin w którym byłby zapis o tych reklamach, a jak zaakceptowałeś to gunwo byś wygrał...

        • 0 1

        • słyszałes kiedys o spowodowaniu niekorzystnego rozporządzenia cudzym mieniem?

          tą niekorzyscią w tej chwili byłaby wymierna utrata płatnego transferu danych.
          tu nie trzeba byc prawnikiem, by sprawe wygrac poprzez UOKiK ze względu na niedozwolone klauzule

          • 1 0

  • bajzel jak ze wszystkim

    • 2 0

  • Pazeroty (9)

    Nie kupować u nich i koniec. Biletomatów jest sporo, żadna strata.

    • 163 10

    • skasowałem konto tuż po mailu (4)

      cwaniaki!

      • 38 1

      • Ja też. (3)

        Wczoraj zwrócili mi moje pieniądze z konta.

        • 14 0

        • (1)

          dlaczego musisz mieć skycash? bo jest estetyczna aplikacja?
          ponoć callpay tez ma ladna aplikację...

          a zamiast obydwu i jakiejkolwiek z nich, możesz mieć Master Card Mobile, którą obsłużysz obydwie i parę innych.

          • 1 1

          • Pudło

            Skycash jest brzydki. Ale obsługuje w Trójmieście SKM, parkingi, kina, itp. Chcę mieć jedną aplikację do wszystkiego.

            • 4 0

        • Dokładnie ja tak samo.

          • 8 0

    • Biletomaty (1)

      Biletomaty to porażka, szczególnie te na peronach SKM, działa co drugi, inne nie wydaja reszty, lub drukują nie ta godzinę, datę itp.
      Poza tym szczeliny do wrzucania pieniędzy są pozatykane gumami do żucia, spinaczami, drucikami, zapałkami i innym badziewiem.

      • 10 12

      • Porażką są ludzie, którzy w ten sposób je niszczą.

        • 10 0

    • O, a mialem dzis wypowiadac im umowe...

      • 1 0

    • ,

      dziękuję właśnie skończyłem korzystać z ich usług. Chciwością stracą 80% klientów

      • 25 1

  • kopnąć w d.pę tą aplikację. (13)

    bilety można kupić u kierowcy lub w biletomacie

    • 117 6

    • zastanawia mnie z jakim uporem pakuja te reklamy czy to na strony www czy w aplikacje na androidzie (2)

      a wystarczy zainstalowac adblock na pc, czy np adfree na androidzie i 99% reklam idzie na bok :)

      • 12 0

      • a widzisz ten napis na górze portalu Trojmiasto.pl ? (1)

        Duzy znak STOP po lewej i tekst: "Zauważyliśmy, że korzystasz z wtyczki AdBlock.
        Niektóre elementy naszych stron mogą wyświetlać się niepoprawnie."
        ???

        A ja zauważyłem, ze odkąd dzięki User Switcher Agentowi przestawiam przeglądarkę w tryb mobilny to strony ładują się błyskawicznie i nie ma żadnych reklam.

        Moze gdybyscie mniej agresywnie probowali sprzedac nam te reklamy - drodzy redaktorzy - to odznaczylbym to i owo w Adblocku, bo to co do tej pory sie dzieje jest ponizej jakiegokolwiek poziomu.
        Jestescie jedną z dłuzej ładujacych sie stron w necie, po Onecie.

        • 4 0

        • u mnie ten napis jest po prawej...
          buuuuu.... tez chce taki duży ekran jak ty masz....

          Portale żyją z reklam. Gdy chcą żyć zbyt dobrze, tracą wszystko.

          • 3 0

    • U kierowcy tylko w wyjątkowych przypadkach (3)

      Szanujmy się i nie wydłużajmy czasu podróży bo nie chciało mi się kupić biletu w kiosku lub przez telefon.

      • 3 2

      • (2)

        poza tym to rozpraszanie kierowcy = kuszenie śmierci

        • 0 3

        • a kto prowadzi ten autobus? (1)

          od kiedy to autobus moze byc w ruchu podczas sprzedazy biletu???

          • 0 0

          • jak dziecku...

            kierowca jest karany za spóźnienia = ma pokusę ruszyć w trakcie handlu
            a nieuniknione kłótnie przy handlowaniu rozpraszają długo po ich zakończeniu

            to nieetyczne kupować bilety u kierowcy, bo możemy przez to zabić

            • 0 2

    • (4)

      taa u kierowcy kupisz ale hurtem 5 biletów, w mobilecie jeden i to 20 gr taniej. jakos przeboleje te reklamy, bo rzadko korzystam z komunikacji miejskiej

      • 3 10

      • (1)

        I koniecznie musisz miec odliczone co do zlotowki, bo pan kierowca focha zarąb...ie

        • 4 1

        • to spisujesz numer autobusu , godzine i date

          i piszesz jedną skarge z jednym zdaniem. Nastepnym razem sprzeda wszystko, nawet gazety spod siedzenia.

          • 4 0

      • W Gdańsku nie trzeba kupować hurtowo u kierowców (1)

        Jak chcesz jeden - kupisz jeden. Chcesz dwa? Nie ma problemu (chyba, że kierowcy zostało niewiele biletów, wtedy może nie sprzedać nam kilku sztuk)

        • 7 0

        • nie prawda, że "nie trzeba"

          tylko NIE MOŻNA. Kiedyś chciałem kupić 3 bilety, żeby kierowca nie musiał wydawać reszty, to usłyszałem że nie prowadzi sprzedaży hurtowej. HURTOWEJ, rozumiecie?;)

          • 4 1

    • osobiście dość często korzystam z aplikacji

      i nie do końca jest tak jak piszecie. Zrezygnować z niej można, tak samo jak z wielu rzeczy które w dzisiejszych czasach ułatwiają nam życie.
      Bilet u motorniczego w Gdańsku dostaniemy tylko godzinny który kosztuje 3,6zł. W aplikacji jest możliwość zakupu biletu za 2,8zł. Jeżdżąc wieczorem czy w miejscach gdzie nie ma kiosku/biletomatu to bardzo wygodna i prosta forma zakupu. Jeszcze lepiej wygląda sytuacja jak przez przypadek znajdziemy się w innym dużym polskim mieście. Wtedy bez zapoznawania się z miejscowym cennikiem, wybieramy pożądane miasto w aplikacji, wybieramy bilet jednorazowy i już :))
      Dla mnie aplikacja OK, ale gdyby pobierali 0,49zł miesięcznie to bym zrezygnował i nie dlatego że mnie nie stać, a dla zasady.

      • 6 2

  • jest wolny rynek nikt nikogo niezmusza do korzystania z czego kolwiek niepodoba sie to nie korzystaj! (6)

    Ale POkolenie Smarfonów niepotrafi juz kupic biletu w kiosku,u kierowcy czy w automacie!!

    • 9 12

    • trollu, ale tochodzi o to, że: (3)

      np teraz za szybkie zakupy biletów w kiosku bez oglądania reklam, szukania, odsłaniania okienka, biegania za kioskiem, który się znienacka przemieszcza, oczekiwania na kioskarza ktoś by ci kazał płacić ! SQMAŁEŚ?

      • 2 1

      • trolu brawo sie popisałes swoja głupotą skoro kupienie biletu wkiosku jest dlaciebie takie trudne (1)

        to ty biedaku zakupy w sklepie tymbardziej niepotrafisz zrobic pewnie zamiawiasz mleko przez internet :) I naturalnie u kierowcy biletu tez niepotrafisz kupic a automat dla ciebie to czarna magia:)

        • 0 0

        • jesteś wykluczony cyfrowo, to niewielki wstyd
          ale chwalić się analfabetyzmem, tak jak syfilisem
          no nie wypada

          • 0 1

      • widac '' panikarze ;; iz ty nie korzystales ze slownika :)

        przeciez nauka jest darmowa w PL wiec czy uciekales z lekcji ? :)

        • 0 3

    • nie opowiadaj nie kazdy musi byc kumaty,a Zydow je...c

      • 0 0

    • takie aplikacje są do PISuardesu

      takie aplikacje są do PISuardesu a nie dla wolnego POkolenia

      • 2 1

  • nie moje małpy, nie mój cyrk, ale (2)

    Jak bym był MZKZG to bym z moBiletem zerwał
    (ja sam już rozwiązałem z nimi umowę, a oni przelali środki, tu nie zawiedli)

    Platform telefonicznych jest w PL wiele. Nie ma potrzeby uparcie trwać przy jednej.
    Trudność polega na tym, że MZKZG ma bilety droższe niż MZK i MZT i tylko bonifikata za bilet telefoniczny je z nimi zaledwie zrównuje. A taryfy MZT są księżycowo niepodobne do np. Warszawskich. Sytuacja jest chora do fundamentów. Żeby ja uzdrowić trzeba by:

    1. Rozwiązać MZT MZK SKM
    2. Zrobić jedna firmę MZT+MZK+SKM+PKM, z jedną prostą wspólną taryfą (mogłaby to być zreformowana i przeorana MZKZG)
    3. Wtedy można by wpuścić wszelkie platformy płatności telefonicznych na zasadzie "cena biletu telefonicznego = cena papierowego". Przy okazji uproszczenia taryf, można by przemycić drobną podwyżkę, ale dla istotnych grup cena mogła by spaść.
    4. I wtedy dopiero brać się za bilety telefoniczne i inne elektroniczne. Każdy by se wybrał spośród CaPa moBi SkyCa mPay MaCaMo i kilku innych z bombastycznymi nazwami w Pidgin Ponglish.

    Wiem, pachnie mi to polskim niedasizmem i tumiwisizmem. Wymagało by zmian praw, statutów, wywalenia zarządów. To niemożliwe za obecnych rządów. Wiec trzeba rządy zmienić, a nie w tym bagnie tkwić.

    • 5 1

    • Generalnie masz rację (1)

      A tylko z jednym się nie zgodzę: "że MZKZG ma bilety droższe niż MZK i MZT i tylko bonifikata za bilet telefoniczny je z nimi zaledwie zrównuje"
      Otóż nie zrównuje a czyni korzystniejszymi, w Gdyni i Gdańsku bilet papierowy kosztuje 3zł, w mobilecie 2,80zł, analogicznie nocne i pospieszne kosztują papierowe 4zł, w mobilecie 3,8zł

      • 1 0

      • Tylko przy założeniu że nie płacisz za tranfer. Może i ty nie płacisz, płaci mamusia (sorry).

        Ceny znam. Też nie płacę bezpośrednio, bo mam transfer w abonamencie w Play. Ale gdyby płacić osobno i mieć złą taryfę, np telefon zagraniczny (mam też Ortel), to e-bilet wychodzi drożej niż papierowy.

        A mój tekst było nie o tym JAK PRZETRWAĆ 3MIEJSKIE SZALEŃSTWO taryf, tylko że te taryfy są złe, pokręcone, różnorodne, z nich wynikają wtórne trudności z biletami telefonicznymi.

        • 2 0

  • Wystarczy nie aktualizować i cieszyć się bezpłatną aplikacją (9)

    • 24 4

    • wystarczy zrootowac (5)

      co to ja jestem? darmowa tablica ogloszeniowa?

      • 10 0

      • Root (4)

        Pamiętaj, że aplikacja jest online. Więc dobry programista zrobi tak, że będziesz tą tablicą reklamową. Wystarczy jeden skrypt sprawdzający przy zakupie biletu czy reklama się wyświetliła u Ciebie czy ją zablokowałeś i już jesteś niestety w czarnej D. ze swoim rootem i zablokowanymi reklamami !

        Poza tym ja liczę , że 11 marca dogadają się z SKY i do SKM-ki dołączą bilety komunikacji miejskiej !

        • 4 1

        • nie, nie, nie (3)

          myslisz jak programista, root to nie tylko skrypty i wyswietlanie reklam to przede wszystkim uprawnienia aplikacji. tak jak nie ma potrzeby by Mobilet gmerał w moim telefonie (a to robi, bo programisci uznali,ze jest im to do czegos potrzebne, a nie wiem do czego, moze ich zapytamy po co im nasze smsy skoro to ma byc aplikacja do kupowania biletów dla nas, a nie naszych znajomych?).

          Root to takze uprawnienia do połaczeń innych niz szyfrowane (w szyfrowanym połaczeniu nie przesyła sie reklam, a jedynie wrażliwe dane finansowe). Blokujesz dostep do internetu dla konkretej aplikacji inaczej niz przy szyfrowanym połaczeniu i co się okazuje???
          Na przykład okazuje się, ze bateria dłuzej zyje, bo telefonik przestal ciągnac smieci z internetu (doslownie smieci, bo wiekszosc reklam to smieci, przynajmniej dla mnie), Jestesmy az takimi lebiegami, ze nie potrafimy sami dojsc do poszukiwanego towaru, ze dajemy sie doic producentom aplikacji??? Okazuje się, ze opłacany przeze mnie transfer sie nie zuzywa (bo aplikacja znowu nie ciągnie kilogramów smieci do mojego telefonu za pomocą MOJEGO transferu).
          Zaden skrypt nie ma prawa dzialac bez mojej wiedzy. I nie bedzie działac. W krytycznym przypadku, gdy cwaniacy od takich apek jak Mobilet doprowadzą do tego, ze ich apka trafi do kosza jak te reklamy, a ja wybiore innych, bardziej rozsadnych. Mobilet chce zarobic, prosze bardzo. Ale niech zapracuja na to, a nie cwaniakuja!
          Ludzie, słuchajcie. Nikt nie dał Wam smartfona za free. To ze dostałes go za zlotówkę, nie oznacza, ze jest za free, bo operator tak sobie to skalkulował to, ze i tak dobrze na Was wyjdzie. Ale to nie oznacza byscie dawali producentom aplikacji uprawnienia do grzebania w intelektualnym dobrze jakim są Wadsze smsy, notatki, kontakty i inne wrażliwe dane. Wbrew pozorom rootowanie urzadzeń beących na gwarancji nie powoduje utraty gwarancji. Moze byc skomplikowane, ale napewno sie na tym nie traci.
          Producenci aplikacji musieliby zacząc myslec Waszą kieszenią, a nie swoją, gdyby wszyscy masowo rootowali sowje smartfony. I jest to sposob na zmuszenie do myslenia, bo nie moze byc tak, ze dajecie im swoje dobra free (kontakty, upodobania etc), dodatkowo płacicie za aplikację i jeszcze płacicie za produkt, który kupujecie za pomocą tej aplikacji. A dodatkowo płacicie za transfer, bo ktos chce wyswietlac Wam reklamy na Waszym ulubionej zabawce ??? Litosci.
          A dla mojego przedmowcy polecam ogolnie dostępną aplikację dla urzadzeń zrootowanych: Permission Manager. Mozliwosci oraz nachalnosc producentow aplikacji robia wrażenie.

          • 3 0

          • czytuje kto wogole regulaminy Mobiletu?

            cytat z regulaminu Mobilet-u na stronie internetowej Mobiletu.

            Dział Prawa i obowiązki uzytkownika :-))) (fajne)

            § 3 Prawa i obowiązki Użytkownika

            W celu korzystania z Systemu moBILET, a w szczególności do pobrania i zainstalowania Aplikacji, Użytkownik musi posiadać Urządzenie z aktywną Kartą SIM jednego z polskich Operatorów oraz dokonać pełnej Rejestracji w Systemie moBILET.

            Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że do realizacji niniejszej Umowy konieczne jest podanie poprawnych i aktualnych danych osobowych, wykorzystywanych podczas korzystania z Sytemu moBILET.

            W celu realizacji Umowy, Użytkownik jest ponadto zobowiązany na bieżąco aktualizować swoje dane osobowe w Portalu Użytkownika, niezwłocznie po zaistniałej zmianie. Obowiązek ten dotyczy szczególnie zmiany numeru telefonu komórkowego lub przekazania obecnego numeru telefonu osobie trzeciej.

            W przypadku podejrzenia użycia Aplikacji przez osoby trzecie, utraty bądź kradzieży Urządzenia z zainstalowaną Aplikacją, jak również w przypadku blokady lub utraty karty SIM, Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić moBILET.

            Hasło Użytkownika, które zostanie ustanowione podczas rejestracji lub zmienione w późniejszym czasie przez Użytkownika, nie może być przekazywane osobom trzecim i musi być chronione w sposób uniemożliwiający jego podgląd osobom trzecim. Jeśli wystąpi podejrzenie ze strony Użytkownika, iż dostęp do hasła uzyskała osoba trzecia, należy o tym fakcie niezwłocznie poinformować moBILET.

            W razie zgłoszenia przez Użytkownika sytuacji wskazanej w pkt. 4 i/lub 5 powyżej, Konto Użytkownika zostanie natychmiast zablokowane. Ponowne odblokowanie Konta Użytkownika będzie możliwe tylko i wyłącznie przez Konsultanta BOK.

            Jeśli Użytkownik nie wywiąże się z wyżej wymienionych obowiązków i poprzez to narazi moBILET, Agenta Rozliczeniowego, przewoźnika/organizatora lub jednostkę samorządu terytorialnego na straty, to poszkodowanemu przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń bezpośrednio od Użytkownika. moBILET jest ponadto upoważniony w takich przypadkach do zablokowania Konta Użytkownika.
            ================================================

            Gdzie tu są PRAWA uzytkownika???
            Bo wszystkie punkty są obowiązkami :-)))Wychodzi an to Drogi uzytkowniku, ze TY NIE MASZ ZADNYCH PRAW !

            • 2 0

          • (1)

            Proszę, proszę, proszę, powieś to na jakiejś WWW jako instrukcje dla takich niekumatych leszczy jak ja. To jest proste tylko dla Ciebie. Podziel się wiedzą i niech to będzie trwale dostępne.

            Czy da się użyć Permission Managera na iPadzie?

            • 1 1

            • pewnie jest jakis odpowiednik Permission Manager-a dla Apple

              ale ja mam androida, wiec w tematach Apple'owskich jestem cienki jak strusia noga :-)

              a co do wiedzy: jest to ogolnie dostępna wiedza, nie probuję sie tu doszukac spisku producentów apek, ale powiedzmy sobie szczerze - ta wiedza - jest mocno niekorzystna dla wszystkich , którzy chcą zarabiac na reklamach. I nie wazne czy to dotyczy reklam na stronach WWW czy urządzeń z androidem.

              • 1 0

    • (1)

      Przepraszamy, Twoja wersja aplikacji nie jest aktualna i nie wspiera naszej usługi. Aby skorzystać z pełni możliwości aplikacji Mobilet zaktualizuj ją do najnowszej wersji.

      • 4 1

      • bzdura

        • 0 1

    • Zablokują starą

      Zablokują starą i tak się będziesz cieszył.

      • 4 0

  • Pazerny dwa razy traci-wzywam Polibude do wyzwania. (1)

    Stworzcie swoja wlasna ,lepsza aplikacje dla zwyklych ludzi.Dosc chciwosci pod kazda postacia.A wladze Zkm-u wzywam do zastanowienia sie nad celowoscia dalszej wspolpracy z dotychczasowym dostawca.Nowa aplikacja mogla by miec oprocz e -biletu takze inne funkcje np: po wprowadzeniu nr autobusu czy tramwaju glosowy komunikat o czasie do przyjazdu autobusu,szacunkowy czas dojazdu do nastepnego pojazdu przesiadkowego (przy dzialajacym w pojezdzie GPS)...oraz czas pozostaly do odjazdu nastepnego pojazdu w miejscu przesiadki informujacy glosowo lub za pomoca wibracjii. Mogla by byc takze opcja rozkaldu jazdy dla calego Trojmiasta tez.

    • 3 0

    • powinna robić TYLKO JEDNO za to bezbłędnie
      i przy użyciu ussd a nie transferu internetowego

      • 1 0

  • (6)

    ojjj przewraca się w główkach wydawcą aplikacji

    • 63 6

    • Wydawcą czy wydawcom (2)

      Co za różnica, przecież brzmi tak samo! Po co przesilać mózg i zapamiętywać zasady pisowni?

      • 4 2

      • jak dla mnie nie brzmi tak samo (1)

        moze ty i twoja rodzina macie wade wymowy?

        • 1 0

        • a ty i twoja rodzina znacie pojęcie ironii?

          i drugie pytanie: jak inaczej wytłumaczysz napisanie przez "mik" zdania "przewraca się w główkach wydawcą"?

          • 0 0

    • Wydawcom - liczba mnoga! (1)

      Wydawcą można być !!!

      Analfabeci! Jak nie potrafisz używać języka to się dokształć :-/

      • 4 0

      • nie rozumię jak mozna byc wydawcom?

        • 0 0

    • moga mnie w odwlok pocalowac

      zrootowalem swojego szajsunga i juz nie wyswietlaja sie reklamy :-)))

      • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane