- 1 Szukał na targu sadzonek, znalazł amunicję (178 opinii)
- 2 Zakaz "energetyków" dla dzieci tylko w teorii (173 opinie)
- 3 Co ważniejsze: przepisy czy korki? (108 opinii)
- 4 Ograniczają koszenie zieleni, ale nie wszędzie (89 opinii)
- 5 Coraz więcej domów pływających na wodzie (77 opinii)
- 6 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (81 opinii)
Napisy na PPNT w Redłowie. Wymyśl swój
Ogromne napisy na szybach stały się jednym ze znaków rozpoznawczych Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Pomysły były w większości autorstwa osób zajmujących ozdobione biuro. Od niedawna prezentowane są propozycje mieszkańców.
I nie wyróżniałoby się niczym oprócz szklanej elewacji budynku PPNT, gdyby nie fakt, że miejskie skrzyżowanie postanowili do ekspozycji wykorzystać przedstawiciele firmy Whizbrand. "Strzałem w 10" okazały się krótkie, zmieniające się w ciągu tygodnia napisy.
Pozytywne, przewrotne, z dozą ironii i humoru są częścią elewacji budynku od lipca. Według niektórych stały się wręcz jednym z jego symboli. Ich treść bywa przedmiotem codziennych dyskusji na portalach społecznościowych, a użytkownicy udostępniają je, traktując jako przesłanie na kolejne dni.
- Można zażartować, że to nasza forma protestu przeciw temu, że nie mogliśmy wyeksponować naszego logo. Dzięki nim chcieliśmy pokazać jednak przede wszystkim, że w budynku pracują ludzie kreatywni, pozytywnie nastawieni, którzy mogą podzielić się swoim przesłaniem z innymi i przy okazji może zmusić do myślenia i zastanowienia lub po prostu wprawić w dobry nastrój - wyjaśnia Marcin Więckowski, prezes firmy.
Litery są wykonane z białego kartonu - razem dostępnych jest 125 znaków. Każda litera występuje minimum 2 razy. Samogłoski mają przewagę, a wciąż docierają nowe. Pierwszy napis nawiązywał do rocznicy powstania firmy. Gdy pomysł "chwycił", pojawiły się kolejne, a całość już dawno wyszła poza zwykłą promocję marki. Razem pojawiło się ok. 150 haseł. Wszystkie udokumentowane na profilach firmowych na portalach społecznościowych, otrzymały nawet oficjalną nazwę #whiztalk.
- Nie pojawiają się tam treści reklamowe. Promocja spodobała się jednak władzom PPNT, którzy zwracają się do nas, gdy w parku dzieje się coś ważnego, byśmy zareklamowali wydarzenie. Odzew, z jakim spotkała się akcja zachęcił nas do udostępnienia szyby mieszkańcom. Każdy może zaproponować hasło. Ważne, żeby było ciekawe i nie za długie - dodaje Więckowski.
Nagród rzeczowych nie ma, ale przedstawiciele firmy obiecują, że każdy pomysłodawca, oprócz osobistej satysfakcji, będzie podpisany z imienia i nazwiska na profilach społecznościowych firmy.
Miejsca
Opinie (123) 5 zablokowanych
-
2015-04-01 08:59
literki w oknie (2)
przerażające jest to że:
a) w tym miescie nic ciekawszego się nie dzieje
b) 'dziennikarz' postanowił napisać o tym artykuł
co następne? menu szkolnej stołówki ? tez się zmienia co tydzień.- 9 8
-
2015-04-01 09:19
przerażajacy to jest twój brak poczucia humoru (1)
napisz sobie na swoim oknie ZGRED i zmień na OPTYMISTA, jeśli tylko uda ci się kiedyś zmienić swój stosunek do świata.
- 4 5
-
2015-04-01 09:50
ty widzę brandzlujesz się pomysłami rodem z przedszkola.
- 5 2
-
2015-04-01 09:33
jak to nie prima aprilis to szacun!
jestem z gdanska to nie widze, ale jesli naprawde zmieniaja to codziennie to WIELKI SZACUN ze im sie chce. mi by sie nie chcialo ;)
- 3 3
-
2015-04-01 09:28
PROGRAM PARTII PROGRAMEM NARODU
Oczywiście chodzi o jedynie słuszną partię PełO
- 4 4
-
2015-04-01 09:26
A MI SIĘ PODOBA
GOOD JOB! - moja propozycja w okna!
- 5 3
-
2015-04-01 09:25
fajne, proste i dziala! :)
Swietny pomysl. Brawo! I nie przejmujcie sie hejterami - siedza przed monitorem w gaciach i pierdza w stolek, sami nic nigdy nie wymyslili :) Jak zwykle tylko gdanskgdyniagryzonbudynigdanskgdyniagryzonbudyngdanskgdyniaitakwkolko
- 4 5
-
2015-04-01 09:24
dla mnie to frajda patrzeć na zmieniające się napisy w tym biurowcu
- 1 3
-
2015-04-01 09:22
Trochę optymizmu
Świetny artykuł, właśnie takie rzeczy chcę z rana czytać, o pozytywnie zakręconych inicjatywach czy to społecznych czy prywatnych firm.
Osobiście najbardziej ludzie te dwuznaczne czy niedopowiedziane hasła ;] oby takich więcej.- 3 2
-
2015-04-01 09:22
ożywiony szklany dom
dzięki tym napisom szklany, szary budynek zmienił swój wizerunek
- 6 4
-
2015-04-01 09:21
ehhhhhh
Naprawdę, doceniam trud, jaki został włożony w realizację tego przedsięwzięcia, to pewnie straszne czytać o swoim projekcie jako spiskowej teorii wielu ludzi w Gdyni. Szkoda, bo Whizbrand daje rade, szczególnie w dniach, kiedy brak mi motywacji krótkie hasło, na x pietrze w ppnt potrafi dać zastrzyc energii na resztę dnia!
- 5 4
-
2015-04-01 09:20
mega fajne - b. lubie!
Bardzo fajna akcja, super pozytywna! Zawsze sie usmiecham, kiedy to widze rano. Dzieki!!!!
- 6 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.