Fakty i opinie

stat

Nowe biletomaty w Gdańsku

Najnowszy artukuł na ten temat

SKM unowocześnia biletomaty. Płatność kartą w każdym urządzeniu

Nowy automat biletowy na przystanku autobusowym przy cmentarzu Łostowickim.
Nowy automat biletowy na przystanku autobusowym przy cmentarzu Łostowickim. fot. ZTM

Mennica Polska ustawiła na ulicach Gdańska pięć nowych biletomatów. Automaty stanęły w Jelitkowie, Morenie, Jasieniu, Ujeścisku i Oliwie. W sumie pasażerowie mogą korzystać już ze 105 takich urządzeń.



Bilety komunikacji miejskiej najczęściej kupuję:

w kiosku 10%
w punkcie obsługi klienta 3%
przez aplikację mobilną 27%
w automacie biletowym 42%
u kierowcy 6%
w innym miejscu 2%
nie kupuję biletów, jeżdżę "na gapę" 10%
zakończona Łącznie głosów: 2243
Pasażerowie komunikacji miejskiej w Gdańsku mogli dotychczas kupić bilety w jednym ze 100 biletomatów. 80 z nich zainstalowała spółka Mennica Polska, a 20 Szybka Kolej Miejska. Teraz liczba urządzeń wzrosła do 105. Trzy nowe biletomaty stanęły przy przystankach tramwajowych, a dwa kolejne - przy autobusowych.

- Według badań satysfakcji pasażerów z ubiegłego roku aż połowa ankietowanych wskazała, że kupuje bilety głównie w automatach - mówi Sebastian Zomkowski, dyrektor ZTM w Gdańsku. - Dlatego na ulicach naszego miasta przybywa takich urządzeń, bo stale rośnie ich popularność i jest na nie coraz większy popyt.
Nowe urządzenia stanęły w następujących lokalizacjach:

przystanki tramwajowe:


przystanki autobusowe:


W sumie w Gdańsku bilety można kupować już w 105 takich urządzeniach.
W sumie w Gdańsku bilety można kupować już w 105 takich urządzeniach. fot. ZTM
Montaż urządzeń już się zakończył. Jak informuje ZTM, cztery nowe urządzenia Mennicy Polskiej już działają, z piątego można będzie skorzystać w ciągu najbliższych kilku dni.

W biletomatach można płacić zarówno gotówką, jak i kartami płatniczymi. W urządzeniach należących do spółki Mennica Polska można również doładować karty miejskie.

Przypomnijmy, że w razie chęci złożenia reklamacji należy zwracać się do właściciela danego biletomatu lub Punktu Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9a albo w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Na Stoku 49. Reklamacje zostaną wówczas przekazane do właściciela biletomatów.

Opinie (187) 10 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.