• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy rozkład ZKM Gdynia. Zmiany tras i cięcia kursów, niektóre linie znikną

Patryk Szczerba
13 stycznia 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (603)
Władze Gdyni tłumaczą, że zmiana rozkładu ZKM jest wymuszona rosnącymi cenami prądu, paliw i inflacją. Władze Gdyni tłumaczą, że zmiana rozkładu ZKM jest wymuszona rosnącymi cenami prądu, paliw i inflacją.

Nowy rozkład ZKM Gdynia znacznie obowiązywać 30 stycznia. Władze miasta tłumaczą, że dodatkowe 15 mln zł dołożone do funkcjonowania komunikacji miejskiej nie wystarczyło, by utrzymać dotychczasowy rozkład. Część kursów zredukowano, inne przeorganizowano.



Władze Gdyni tłumaczą, że przebudowa oferty przewozowej ZKM to reakcja na kryzys. Podkreślają, że wydatki na komunikację miejską wzrosły ze 166 milionów na 181 milionów złotych w tegorocznym budżecie.

Tyle, że jak dodają kilkunasto-, a nawet kilkudziesięcioprocentowe wzrosty podstawowych kosztów takich jak: wynagrodzenia, ceny paliw, energii elektrycznej, eksploatacji pojazdów czy zewnętrznych usług spowodowały, że trzeba ograniczać funkcjonowanie komunikacji miejskiej w Gdyni.

Koszty prądu wzrosną o 60 proc, a koszty gazu o blisko 70 proc.

Zredukowanie niektórych kursów ma pokryć około jedną trzecią rosnących wydatków przewoźników (zarówno prywatnych firm, jak i miejskich spółek przewozowych). Gdyńskiej komunikacji ubyło w 2023 roku 400 tys. wozokilometrów, czyli kilometrów, które na linii wykonuje pojazd komunikacji miejskiej.

Nowy rozkład ZKM Gdynia. Niektóre linie zmienią trasy, inne zostaną zlikwidowane. Nowy rozkład ZKM Gdynia. Niektóre linie zmienią trasy, inne zostaną zlikwidowane.

Zmiany rozkładu ZKM Gdynia: co się zmieni?



Nowy rozkład ZKM Gdynia. Zmiany tras linii

  • Na linii S uruchomiony zostanie przystanek Bernadowska - w pobliżu nowych osiedli mieszkaniowych.
  • Na linii 22 uruchomione zostaną dodatkowe kursy w godzinach porannych (obecnie linia ta w godzinach porannych nie funkcjonuje).
  • Linia 23 skierowana zostanie do pętli Mały Kack Strzelców, zamiast do Kaczych Buków.
  • Część kursów linii 31 zostanie ponownie skierowana do pętli na Kaczych Bukach - w celu naprzemiennej obsługi pętli Dąbrowa Miętowa i Kacze Buki.
  • Na linii 114 zwiększona zostanie częstotliwość kursów w dni powszednie w szczytach przewozowych, a do jej obsługi w dominującym zakresie wprowadzone zostaną trolejbusy.
  • Trasa linii 119 zostanie zmieniona. Od ul. Wójta Radtkego prowadzić będzie ulicami: 3 Maja, 10 Lutego, Podjazd i Śląską, zamiast ul. Władysława IV. Z powrotem, od al. Piłsudskiego autobusy linii 119 pojadą ulicami Śląską, Podjazd, 10 Lutego, Władysława IV i Wójta Radtkego.
  • Uruchomione zostaną dodatkowe kursy na linii 128 w szczycie porannym dnia powszedniego.
  • Dzięki uruchomieniu niedzielnych kursów linii 140 wzmocniona zostanie obsługa Chwarzna-Wiczlina.
  • Na linii 198 uruchomione zostaną dodatkowe kursy - wykonywane dotychczas na linii 163.


Nowy rozkład ZKM Gdynia. Wydłużenia tras linii

  • Wydłużona zostanie trasa linii 32 do ul. Sandomierskiej w Małym Kacku - al. Zwycięstwa i ul. Stryjską. Na linii 32 uruchomione zostaną dodatkowe kursy w godzinach porannych w soboty, w niedziele i święta oraz w godzinach wieczornych we wszystkie dni tygodnia.
  • Wydłużone do pętli Redłowo SKM zostaną wybrane kursy linii 209. Zamiast do Placu Kaszubskiego autobusy pojadą do pętli Redłowo SKM ulicami: Władysława IV, Górskiego i Łużycką.
  • W okresie wakacji zostanie uruchomiona nowa śródmiejska linia meleksowa, obsługująca przystanki Plaża Śródmieście - Muzeum Miasta Gdyni i Przystań Żeglugi, a linia 109 będzie wydłużona do plaży w Babich Dołach.



Nowy rozkład ZKM Gdynia. Mniej kursów i likwidacja linii

  • W soboty w godz. 16-19 i w niedziele w godz. 10-19 na liniach, na których obowiązuje częstotliwość 20-minutowa, kursy będą wykonywane co 30 minut.
  • Na linii 119 zostanie zmniejszona liczba kursów.
  • Zakres funkcjonowania linii 125 zostanie ograniczony do godzin wczesnoporannych i późnowieczornych.
  • Na linii 133 całotygodniowo ostatnie dwie pary kursów (po godz. 22) zamiast do Dworca Morskiego zostaną skrócone do Dworca Głównego PKP.
  • Linie 145 i 153 nie będą funkcjonować w niedziele i święta.
  • W związku z przedłużeniem linii 32 do Małego Kacka, trasa linii 152 zostanie skrócona do relacji Oksywie Dickmana - Węzeł Franciszki Cegielskiej.
  • Na linii 252 zostanie zmniejszona liczba kursów.
  • Na liniach nocnych wprowadzona zostanie przerwa w funkcjonowaniu we wszystkie dni tygodnia w godz. 2-3:30.
  • Zlikwidowane zostaną linie: W, 20, 21, 30, 34, 163, 182, 196 i 320 oraz sezonowe G i 309.


W 2022 roku w Gdyni wprowadzono do użytkowania elektryczne autobusy



Wiceprezydent Gdyni: liczymy na reakcję rządu



- W tym roku niemałym trudem zwiększyliśmy budżet na komunikację miejską o kilkanaście milionów złotych, by sprostać kluczowym kosztom, ale odbije się to i tak na liczbie wykonanych przejazdów. Po prostu nie mamy źródła, z którego da się pokryć tak szybko rosnące koszta. Z miesiąca na miesiąc będzie coraz trudniej, więc możemy jedynie liczyć na reakcję rządu i spółek skarbu państwa - wyjaśnia Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni.
Jaka to miałaby być reakcja?

- Wzrostu cen nie zatrzymamy sami, tutaj potrzeba jest reakcja rządu. To on ma narzędzia do walki z inflacją oraz rosnącymi cenami paliw i energii elektrycznej. Nawet jeśli jest już za późno, by rząd zdołał coś w tej kwestii zmienić, to zawsze może oddać samorządom setki milionów złotych, które zabrał im mocą "Polskiego Ładu" i nie zrekompensował strat, choć powinien - dodaje Katarzyna Gruszecka-Spychała.

Ikarus wrócił w 2022 roku na linię 152



W 2022 roku dwie zmiany rozkładu



Przypomnijmy, że w 2022 roku dwa razy zmieniano rozkład jazdy. Po raz pierwszy w lutym, gdy wpływ na cięcia i tym samym oszczędności miał mieć wciąż korononawirus, a drugi raz przed wakacjami. Wtedy ograniczono wieczorne połączenia w weekendy, tłumacząc redukcje rosnącymi cenami paliw.

Dodajmy, że poza cięciami w rozkładach w Gdyni podwyżki biletów - w całym Trójmieście - przyniesie system Fala

Rozkład jazdy ZKM Gdynia

17:39 30 STYCZNIA 23

Zmiana trasy linii 23 (23 opinie)

Uwaga! Od dzisiaj trolejbus 23 nie dojeżdża do Karwin. Skręca z Wielkopolskiej w Strzelców.
Uwaga! Od dzisiaj trolejbus 23 nie dojeżdża do Karwin. Skręca z Wielkopolskiej w Strzelców.

Miejsca

Opinie (603) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (6)

    Może w ogóle zlikwidować komunikację i nie będzie problemu.

    • 195 8

    • Do tego dążą rządzący od 8 lat towarzysze z PiS - nie zauważyłeś? :))) (4)

      • 10 25

      • (2)

        Towarzysze to chyba z twojej strony i oriętacji.

        • 9 5

        • ha ha - orientacji :)))) `oriętację` to ty masz słabą jeżeli chodzi o język polski :)))

          • 5 9

        • Moi towarzysze POwoli mają dużo rubli

          • 0 3

      • Znowu pomyliło Ci się maliniaku.

        • 0 1

    • Jestem za. Zlikwidujmy wszystko. Zostajemy w domu.

      • 4 0

  • (2)

    super, to przy okazji niech urzędnicy zlikwidują buspasy bo co raz bardziej stają się nie potrzebne!

    • 209 11

    • I to by było sensowne, popieram.

      Ale znając życie będzie tylko więcej i więcej bus pasów.

      • 13 1

    • Wszystko do likwidacji.

      • 3 0

  • Niech więcej tych elektryków kupują (1)

    Widać jak to się opłaca.

    • 166 5

    • Na rowerze cargo i rikszach

      Mają zamiar docelowo jeździć

      • 22 0

  • Trzeba było więcej elektryków kupić, barany!!!! (4)

    Chore miasto, przesiądź się na komunikację...mówili...

    • 213 8

    • Ropa, gaz benzyna też poszły w górę (2)

      Stąd też nie ma to różnicy czy by je kupili czy nie i tak by nie starczało.

      • 4 31

      • ale nie tak drastycznie jak prąd... użyj głowy...

        • 12 1

      • Na arkę wiecej. I wolne przejazdy na open'er.

        • 13 1

    • Myślisz że prezes z urzędu jest kompetentny w zakresie komunikacji?

      • 10 0

  • Opinia wyróżniona

    Jak można zlikwidować linię 182, (7)

    która w szczycie zawsze jest pełna?!

    • 129 4

    • Potrzymaj mi piwo.... (1)

      • 34 1

      • Beczą ale później znowu poparcie 90 procent

        • 5 1

    • Chyba u ciebie

      • 1 13

    • Jak to jak?

      Bardzo prosto, podpisuje się kwit, nigdy wcześniej nawet nie widząc, jak prawdziwy autobus wygląda wewnątrz. Mam wrażenie, że decydenci oglądają autobusy tylko z okien swoich służbowych limuzyn.

      • 34 0

    • Ważne że jest 128 jeżdżący tylko w jedną stronę. (2)

      Obłuze górne to jest trójkąt bermudzki że się tam jedzie ale już nie wraca? Chyba nie oczekujecie że ludzie z Obłuża przez Oksywie dolne mają pojechać do centrum, może jeszcze przez Dąbrowę? No jak zjechać z Dąbka do centrum? 141 i przesiadka? Mamy właśnie pierwsze duże osiedle bez bezpośredniej linii do centrum. Masakra. Lepiej by ten głupi 128 zlikwidowali a na 182 dołożyli kursów. Kiedyś był tylko 182 i było super, potem w 90tych latach pojawił się 128 i zaczął wszystko psuć. Teraz jest finał dramatu.

      • 33 1

      • Zamiast pojedynczych szczytóek typu 134, 163 itp powinna powstać jedna linia podstawowa, z zachowaniem 141, 197 itp. na miarę 282.

        • 9 1

      • 128 przejął linie po 104. Także nie pojawił się znikąd. A 182 ? Dramat, czym Ci ludzie w ZKM myślą, bo chyba nie mózgiem.

        • 12 1

  • Opinia wyróżniona

    (13)

    Super, że 23 będzie jeździć na Strzelców, ale fajnie jakby w końcu ktoś wszedł na opuszczony plac budowy i dokończył jej remont. Brak chodników, ulica częściowo nieoświetlona, brak kanalizacji deszczowej i wciąż brak warstwy ścieralnej na jezdni. O tym, że toniemy w błocie to nawet nie będę już wspominał.

    Współczuję kierowcom dużych trolejbusów który będą wjeżdżać w te dziury.

    • 101 21

    • no nie bardzo super (2)

      Jak ludzie mają się dostać na Rdestową i Kacze Buki? Na Strzleców jeździ 145 i nie jest jakiś przesadnie zatłoczony.

      • 36 1

      • Możesz wypożyczyć rower cargo (1)

        • 4 14

        • Rowery cargo są popsute

          Ostatnio jak wypożyczyłam, to strach jechać, hamulce słabe, z naszych górek zjeżdżać niebezpiecznie. Nigdy więcej, szkoda nerwów.

          • 16 0

    • (6)

      To jest chore 23 zabierają z takich dużych dzielnic Karwiny i Dąbrowa, WK ,on tu jeździ od początku istnienia, jak już to powinien zajeżdżać na Strzelców np. wymiennie z innymi nr traktów 27, 29 czy 24 czy 33 żeby to jakoś racjonalnie rozłożyć a nie zabierać najbardziej uczęszczana linie tysiącom pasażerów

      • 29 6

      • 23 na Karwinach (3)

        Nie od początku istnienia, żuczku.

        23 zaczął jeździć na Karwiny dopiero gdzieś w 1989, a wcześniej przez lata kończył przy skrzyżowaniu z Parkową. Na Kacze Buki sieć wybudowali dopiero w 2006, do tego czasu kończył na karwinach przy euromarkecie /dzisiejszy leroy/

        Nie wiem bym jechał na Karwiny 27 czy 24 przez Strzelców, raczej pojechałbym jakąś erką czy czymś innym niż robił taką wycieczkę. Jak nic to 5-10 minut dłużej.

        • 3 11

        • Wiem to bo tak jeździłem jeden UJ czy kończył tam czy na KB nie było jeszcze trakcji i trzeba było się przesiadać ale 23 i 24 obsługują Karwiny od początku istnienia dzielnicy

          • 9 0

        • Co TY pieprzysz. 23 jeżdzi dobre 50 lat, o ile nie dlużej (1)

          • 9 0

          • Jak dobrze, że już nie mieszkam na Karwinach

            Tak było jak piszesz, ale 23 dojeżdżał tylko do pętli na Wielkopolskiej tam gdzie teraz jest stacja ORLEN i nie było wtedy drugiego pasa.

            • 3 0

      • Nug nie masz? Ja do szkoły chodziłem 3 km pieszo (1)

        Odczepcie się od władz miasta!

        • 1 14

        • A może ty radnym jesteś, współczuję?

          "Nug" nie mam i dysleksji także choć zawsze miałam po górkę do szkoły.

          • 5 0

    • hehe a ostatnio Grom a dzki pisał, że jego marzeniem jest puszczenie trolejbusu na jego osiedle - pyk, mamy to :) (1)

      • 19 0

      • wręcz ubolewał ze na jego pętlę nic nie jeżdzi, i jeszcze udawał bezstronnego w tej kwestii

        • 12 0

    • Zamiast dużych pojadą małe.

      • 3 0

  • Opinia wyróżniona

    Nie przemyślane (46)

    To ciekawe jak ludzie mają dojeżdżać do pracy dopiero co wprowadzili 34 już likwidują to jest jedyna linia ludzi do Gdyni z Dęptowa i jeszcze W to już do szpitala to ludzie na pieszo niech idą co to za durny pomysł wszystkich w S sie upcha przecież jak śledzi

    • 348 7

    • żądamy przywrócenia 34 (2)

      Ma Pani rację, 34 to jedyny auobus, żeby z Demptowa dostać się do miasta. Linia może miała 2 lata i już znika, co za porażka.

      • 60 2

      • Gdyński Dialog

        Wejdźcie na facebook-u na stronę Gdyńskiego Dialogu, tam ludzie chcą robić petycje o powrót 34.

        • 36 2

      • Szczurek, Łucyk, Gruszec, Guć, Bartosiewicz, Ubych, Furkał

        Tym ludziom już dziękujemy

        • 28 0

    • Pewnie w tamtym rejonie dygnitarz żaden nie mieszka (3)

      • 57 1

      • Oni śmigają służbową limuzyną

        • 20 0

      • (1)

        Dygnitarze samochodami jeżdżą, a reszta się nie liczy , ale my płacimy tu podatki w Trojmiescie, Halo

        • 14 0

        • Furkal na rowerze jeździ

          dwa przystanki

          • 1 0

    • O co wam chodzi w ogóle z tym 34? (23)

      Kompletnie bez sensu była ta linia. Znacznie szybciej i wygodniej jest jechać 114 i przesiąść na skm. Do centrum w 20 minut zawsze i bez korków a nie prawie 30 minut plus niepewność opóźnień. Dobrze że zamiast 34 i W będą częstsze 114. Jedna punktualna linia częściej zamiast kilku co jeżdżą jak chcą a do tego pod dworzec Chylonia nie jadą.

      • 2 51

      • (2)

        to po co obcinali wcześniej 30 żeby zrobić 34?Po co ta pętla z wypasioną ładowarką do ładowania trolejbusów?I tak nigdy nie wykorzystywana bo obecnie 34 przyjeżdża na demptowo czasem 3 minuty przed odjazdem w drugie kółko

        • 17 1

        • no i widzisz - sam sobie dowodzisz czemu 34 jest bez sensu (1)

          Właśnie przez zbyt wielkie opóźnienia to jest linia na której nie można polegać, stoję w centrum i niby mam 10 minut do odjazdu 34 - czekać? Jasne że nie, wsiadać w 25 czy cokolwiek co jedzie do Kartuskiej, przecież nie wiem ile realnie się ten 34 spóźni więc może wcześniej złapię 114 w Chylonii. Jak dołożyć to że często nie odjeżdżał z pętli planowo przez opóźnienie wtórne to już widać czemu to jest linia problem. To jest taki sam motyw co z jechaniem X z Obłuża na Dąbrowę. Niby jest szybciej ale zbyt rzadko i zbyt duże ryzyko opóźnień więc mimo istnienia X dużo ludzi jedzie z przesiadką na R w centrum bo to jest opcja przewidywalna i możliwa o dowolnej porze a nie co pół godziny.

          • 2 18

          • nie przez żadne opóźnienia tylko tak jest ustawiony rozkład że na Demptowie postój jest bardzo krótki a na drugiej pętli długi z resztą przez swoje cięcia wczesniejsze zabrali jeden pojazd z trasy na tej linii i skrócili postoje na pętli

            • 13 0

      • Demptowo (7)

        Rozumiem, se to ironia? Znacznie szybciej 114 i skm? Czy Ty kiedyś jechałeś 34? 20 min do centrum z Demptowa, wygodnie, bez konieczności przesiadania się i czekania /biegania na skm, bo tak są wspaniale zsychronizowane ze 114, który i tak jeździ jak chce i rzadko zgodnie z rozkładem!

        • 23 2

        • Piękne kłamstwo. W niedzielę te czasy przejazdu sprawdziłeś? (6)

          20 minut to minimum w szczycie od Kartuskiej do dworca głównego jedzie trajtek, z Demptowa dochodzi kolejne prawie 10 wiec nie wiem jakim cudem sobie takie czasy znalazłeś, skm jest szybciej i bez ryzyka korku, no a poza tym jak się jedzie gdzieś bliżej Wzgórza to już w ogóle trajtki nie mają sensu, nie wiem w ogóle po co ludzie z Chylonii jeżdżą trajtkami do Gdyni? miesięczne tańsze? tylko to mi przychodzi do głowy, a masochiści jadący autobusem S do Sopotu to już w ogóle zjawisko...

          • 0 20

          • 34

            Sprawdź sobie rozkład, a nie pisz bzdur. 21 min trwa trasa ze Skarbka do 3 Maja. Wystarczy sprawdzić na stonie zkm. Proponowanie jako alternatywne 114 i skm jest niepoważne. Do tego droższe. Jak lubisz komplikowanie sobie życia, to sobie komplikuj, ale zostaw innych w spokoju.

            • 18 0

          • (1)

            kolejki wcale nie są takie punktualne jak trafiasz na taką z Wejherowa spóźnioną prawie codziennie zanim się na nią doczekasz 34 już jest na Grabówku albo dalej

            • 16 0

            • A jak dojdzie jakiś wypadek albo samobójca?

              • 3 0

          • S

            Jest to jedyne sensowne połączenie z Sopotu do Gdyni , jeżdżą ci co maja miesięczne i emeryci na zakupy, ten autobus ma bardzo duże obłożenie. Likwidować te po tych chyloniach

            • 3 3

          • (1)

            Jezdzi sie na bilet miesieczny autobusowy...Ja nie bede kupowac nastepny miesieczny na SKM

            • 9 0

            • Ach, gdyńskie problemy...

              W Gdańsku na miesięcznym jeździ się SKM...

              • 0 0

      • Jak kogoś stać (2)

        na dwa bilety razem za ponad 200 złotych to może tak.

        To najpierw trzeba było zrobić wspólny bilet a potem skasować 34.

        • 25 1

        • (1)

          Wspólny tani a nie taki drogi, jak ja jeżdżę 3-4 razy w tygodniu w tym tez w weekend to nie kupię biletu tak drogiego, gdyby był tani to już tak , bo nożna się przesiadać w kazdym kierunku , jestem emerytka i mam zniżkę ale ten bilet to jak ze złota jest!!! Jeden jedzie pare razy inny często ale im więcej sprzedanych tym lepiej a tak będziecie plajtować i skm niedługo tez , dobrze ze te sciezki są to trzeba hulajnogę z koszykiem kupić bo te co są są za szybkie i niebezpieczne, dlaczego nie ma małych rowerków tylko takie landary, większość kobiet jest niskich i drobnych i nie będzie się szarpać z takim żelastwem

          • 6 2

          • Emerytka na hulajnodze z koszyczkiem lub siatami? Małych i dużych rowerków już od dawna nie ma bo MEVO padło i dobrze, mniej wypadków na chodnikach.

            • 2 2

      • ale muszę wtedy kupić drugi miesięczny na skm

        czyli koszt rośnie dwukrotnie

        • 13 0

      • Dzieci do szkoły (6)

        To ja ci proponuje wziąść dziecko niepełnosprawne i o 6:30 poprzesiadać sie z 5 razy i dojechać do centrum do szkoły linia 28 zajmuje około 40 min dojazdu bo jedzie na około a w linie S już o tej godzinie ledwo się dopchasz a linia 34 niejest z rana aż tak przepełniona do tego jedzie bezpośrednio do centru a teraz jak zlikwidują to ludzią z Dęptowa zostaje tylko 114 który jedzie do dworca to niema sensu tak jak utną linie W na Pustkach to zostaje im S która jest wiecznie przepełniona i 28 który jedzie 40 min do centrum pozatym ktoś bardzo uczepił się chyloni bo aż 4 linie są zlikwidowane na tej dzielnicy

        • 18 1

        • (4)

          Biedna pani będzie Pani Aniu a w TVP mówią o usprawnieniach dla niepełnosprawnych!!! Szkoda słów!!!

          • 6 5

          • (3)

            Tylko,ze TVP nie ma z tym nic wspolnego,bo w Trojmiescie nie rzadzi PIS,wiec skargi do TVNu kierowac.

            • 6 1

            • Tak jest.

              • 2 0

            • Nie ma - poza Polskim Ładem (1)

              Polski Ład odebrał samorządom mnóstwo pieniędzy z budżetu.

              • 5 4

              • Mogli nie marnować pieniędzy na lotnisko w Kosakowie

                • 0 0

        • Z Dęptowa żaden autobus ani żaden trolejbus nie jeździ do Centrum,

          nigdy jak pamiętam nie jeździł. A tak z ciekawości gdzie jest to Dęptowo ? Bo co poniektórzy nie wiedzą pewnie nawet gdzie mieszkają.

          • 3 2

      • Żadne przesiadki nie są dobre od jesieni do wiosny, poza tym dochodzi czas przesiadania się, bo jak nie zdążysz na dana godzinę to kolejka jest za conajmniej 15 minut jeżeli się nie spóźni!!! Dochodzi jeszcze latanie po wiaduktach kolejowych i tych okropnych schodach

        • 6 0

    • (4)

      W całym cywilizowanym świecie takie malutkie dzielnice jak Demptowo mają jedną linię często kursującą do najbliższego węzła przesiadkowego i takie ma być 114, ono powinno jeździć nie rzadziej niż co 15 minut cały dzień i nic więcej. W Chylonii przesiadki na wszystkie możliwe kierunki załatwiają sprawę. W Gdyni jest chora mania bezpośrednich linii z każdej ulicy na każdą. Potem wychodzą takie kwiatki jak linia 34, która jeździ zbyt rzadko żeby ją można było poważnie traktować jako dojazd do pracy na konkretną godzinę bo mało komu przypasuje a jak się dołoży spóźnienia to jest nie do użytku. Nie wyobrażam sobie korzystania z czegoś takiego, komunikacja musi być częsta, nawet kosztem przesiadek. Tak jest w wielu miastach tylko nie w Gdyni która ma ilość linii porównywalną do miast dwa razy większych ale większość kursuje tak rzadko że są nie do użytku.

      • 11 18

      • ale nie będzie jeździć co 15 minut, najwyżej w szczycie tyle będzie bo mniej więcej tak się nakładały kursy na ul Skarbka między 114 a 34

        • 3 0

      • Mieszkasz tu???? Nie! To się nie wypowiadaj bo nie masz prawa oceniać funkcjonalności linii z której nie korzystasz!

        • 11 1

      • (1)

        Np 191 i 193, za rzadko , rano brakuje o 7.00 rano karczemki , chwaszczyno boczna , żeby dieci mogły do szkół dojechać

        • 4 0

        • To już nie Gdynia

          • 1 0

    • Polecam wlasny samochod

      • 9 9

    • Kiedy władze Gdyni zaczną jeździć komunikacją?

      • 17 0

    • (2)

      Jedna S ka ciężaru nie utrzyma, to dogadajcie się z Gdanskuem i puścić dawny autobus Gdynia Gdansk tak jak podczas pogrzebu pana Prezydenta !!!! To chyba 110? !!!!!!!!

      • 6 1

      • To jest nierealne. (1)

        Piszesz, a nie wiesz o czym. Dawny autobus na trasie Gdańsk - Gdynia miał numer 121, a nie 110, ale pół wieku temu go zlikwidowano. Niestety teraz wymagane by były trzy bilety (ewentualnie dwa) Gdynia, Sopot i Gdańsk i trzy różne taryfy.

        • 4 4

        • 101

          • 6 0

    • A co tam my sobie pojedziemy Superbem, a oni niech jadą autobusem na glonojada.

      • 1 0

    • S przepełnione w godzinach szczytu,kiedy beda dlugie wozy na S!!!

      • 5 0

    • ale na nowy

      durny system biletów miesiecznych z rejestracja wejść i wyjść było staś ZKM

      • 7 0

    • A od kiedy to platformę obchodzą zwykli ludzie? PO tworzy miasto dla milionerów. Biedota ma zostać wyeliminowana z miasta.

      • 2 0

    • No ja dziękuję jestem wdzięczna za likwidację "W" lubię do pracy chodzić pieszo zwłaszcza po 5 rano przez las suuuper a jak deszcze śnieg i zimno... to sama rozkosz. Nie wiem komu podziękować za tak wspaniały pomysł... pozdrawiam wszystkie panie pielęgniarki jeżdżące rano W do pracy... wspólnie podziękujmy za ten gest jakim zabrania nam lini autobusowej W !!!

      • 0 0

  • (1)

    Linie znikają ale bilety drożeją. Przecież to jest ekonomiczny absurd i kwadratura koła.

    • 182 3

    • I wszystko gra.

      • 3 0

  • A po co obywatelom autobusy ja się pytam? A zanim nastał PiS wszystko w Kraju działało :)))) (5)

    • 48 85

    • Moze twoje kochane PO

      Polikwidowaloby miejskie spoleczki, które są tylko kosztowe i za niemałe miliony zlotych

      • 23 6

    • drogi zespole prasowy urzędu miasta, nie strasz nas PISem i platformą

      odwracanie uwagi od waszej nieudolności rozliczymy przy urnach!

      • 31 4

    • To Szczruek wstąpił do PISu?

      • 21 2

    • Za komunikację miejską w Trójmieście odpowiada PO

      • 15 9

    • Pis nie rzadzi w Trojmiescie i dlatego tak jest.Wlacz moze myslenie..

      • 5 3

  • Brawo Gdynia (6)

    Kolejna super decyzja w Gdyni , najpierw kazali korzystac z komunikacji miejsikej a teraz tna linie autobusowe.Gdynia miasto załosne.

    • 306 4

    • I budują kolejny nikomu niepotrzebny buspas, zamiast pasa dla aut wzdłuż Chwarznieńskiej.

      Właśnie zaczęli od zerwania ścieżki rowerowej.

      • 29 3

    • A to wina Gdyni, że PiS obciął PIT? (4)

      • 6 28

      • To wina zarządu Gdyni, że miasto ma miliard długu!

        I tnie koszty naszym kosztem!

        • 38 3

      • Typowa gdyńska spychologia, wszyscy są winni tylko nie miasto (2)

        Tymczasem częstotliwość odjazdów w Malborku czy takim Wejherowie (będącym pośmiewiskiem dla Gdyni) okazuje się wyższa - 20 minut. Fakt że w elektryki się też wepchnęli, ale jednak tak nie oszczędzają.

        • 21 3

        • w elektryki muszą bo kołchoz wyznacza jak za komuny normy plany 5 letnie itd

          • 7 0

        • Jakim pośmiewiskiem? Wejherowo już dawno połknęło i zwróciło gdynię 4 literami. Cała prawda o tym oberszkodniku z Gdyni.

          • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane