- 1 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (109 opinii)
- 2 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (128 opinii)
- 3 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (120 opinii)
- 4 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (50 opinii)
- 5 Pozostałości baterii mającej bronić portu (67 opinii)
- 6 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (136 opinii)
Od czwartku nie zarezerwujesz roweru Mevo
30 maja operator systemu Mevo wstrzymuje możliwość rezerwowania rowerów. Pojazdy będzie można wypożyczyć tylko przy stacjach. Rezerwacje, ale tylko na 5 minut, zostaną przywrócone po 14 sierpnia.
Aktualizacja godz. 10:15, Nextbike Polska podaje, że już w czerwcu rozpoczną się testy nowych rozwiązań. Niewykluczone, że wyłączenie rezerwacji rowerów potrwa krócej niż do zapowiadanej daty 14 sierpnia.
- Opcja rezerwacji w jej dotychczasowym kształcie nie sprawdziła się, szczególnie w obliczu częściowego uruchomienia systemu. Ograniczała dostępność niepełnej jeszcze floty, postanowiliśmy więc zareagować i znaleźć inne rozwiązanie - mówi Paweł Orłowski, prezes Nextbike. - Funkcja na czas wprowadzania zmian zostanie wyłączona. W czerwcu rozpoczną się testy nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację korzystania z rowerów.
Jaki jest powód wstrzymania możliwości rezerwowania rowerów?
- Chcemy, aby rowery były w pełni wykorzystywane. Niestety, ale zdarzały się przypadki, że rower był kilkukrotnie zarezerwowany bez wypożyczenia - w tym momencie ktoś inny mógłby z niego korzystać - wyjaśniał w połowie maja rzecznik prasowy Nextbike Polska, Marek Pogorzelski. - Chodzi o to, żeby zwiększyć liczbę rowerów dla użytkowników. Rezerwacja jest bardzo wygodną opcją, ale dla rezerwującego, a nie osoby, która aktualnie znajduje się przy rowerze i nie może go wypożyczyć.
Zdania użytkowników na temat zmian w Mevo są podzielone. W ankiecie pod wcześniejszym tekstem, w którym informowaliśmy o wstrzymaniu opcji wypożyczania rowerów, 47 proc. pytanych uznało, że to zły ruch, który zniechęci użytkowników do korzystania z Mevo, zaś 29 proc. była zdania, że dzięki temu rowery będą efektywniej wykorzystywane.
Taki stan utrzyma się do 14 sierpnia. Potem rezerwacji będzie można znów dokonywać, ale tylko na 5, a nie jak wcześniej, na 15 minut.
Opinie (359) ponad 10 zablokowanych
-
2019-05-29 21:34
Opinia wyróżniona
(17)
Lepszym rozwiązaniem byłaby chociaż rezerwacja na 10 czy 15min - jeśli po tym nie weźmiesz roweru to doliczają opłatę np 3zł jak za pozostawienie roweru poza stacją. Skończyłoby się niepotrzebne rezerwowanie rowerów
- 327 6
-
2019-05-30 10:58
Morony. Zrobcie rezerwacje na 1 minute bo inaczej bedą przepychanki przy rowerach.
Ile trzeba miec wyobrażni żeby zobaczyć że zupelny brak mozliwosci rezerwacji spowoduje sytuacje konfliktowe. Spokojnie można by czas rezerwacji ograniczyc do ok 5 minut i wszystko by gralo.
- 3 1
-
2019-05-30 08:11
(1)
Ten pomysł z rezerwacją i pobraniem opłaty za nie skorzystanie z zarezerwowanego roweru pojawia się od samego początku dyskusji! Dlaczego nikt z nextbike z tego nie skorzystał. Albo sam na to nie wpadł skoro wpadły setki osób? Tu chodzi o zupełnie co innego! Stołki rozdane, nagrody przyznane, a kasa? Pani zapłaci, Pan zapłaci, Wszyscy zapłacimy!!!
- 3 5
-
2019-05-30 13:24
Rezerwacja - ale z opłatą za odwołanie.
Brak rezerwacji to jasno pokazuje że operator chce maksymalnie zniechęcić użytkowników i wówczas będzie twierdził że rowery są dostępne - a tymczasem są dostępne bo nikt ich nie chce.
- 0 0
-
2019-05-29 23:23
(2)
Widzisz - masz rację, ale tylko wtedy, jeśli faktycznie chodzi o olane rezerwacje.
Wąs mi drży, że jednak nie o to chodzi, tylko o to, żeby ukryć brak rowerów. No bo kto to widział żeby jacyś obcy ludzie pisali sobie aplikacje, które na bazie API wyciągną faktyczne dane o dostępnych rowerach. API się zamknie i będzie spokój.- 22 8
-
2019-06-05 22:30
Statystyki
Wobec tego, jeśli ktoś przestanie używać roweru, to trzeba wypowiadać umowy. Tam będą mieli odpowiedź statystyczna.
- 0 0
-
2019-05-30 07:51
Ale w aplikacji nadal będzie widoczna informacja o dostępności rowerów. Wyłączona zostania jedynie możliwość ich rezerwacji. Przynajmniej taka informacja płynie z powyższego tekstu.
- 8 0
-
2019-05-29 23:56
(9)
Na 10minut i 2pln kary. Nikomu krzywdy nie zrobi a pomoze wszystkim
- 12 1
-
2019-05-30 11:07
I to byl by dobry kompromis. Bez rezerwacji gdy ktos wyruszy z przystanku 7 min spacer i ktos mu rower sprzed nosa zabierze.
Kilka takich jalowych spacerow gdy komuś ucieknie autobus a roweru nie będzie sprawi że ludzie się zniechęcą do mevo.
- 5 0
-
2019-05-30 10:04
Pod warunkiem, że wszystkie stacje będą w podobnej odległości a rowery będą wszędzie dostępne. Niestety są takie miejsca, gdzie między stacjami jest ponad kilometr, jak w takich okolicach na najbliższej stacji nie ma rowerów to 15min rezerwacji to za mało... Inna sprawa, że czasami pokonanie świateł na kilku skrzyżowaniach zajmuje znaczną część czasu
- 3 1
-
2019-05-30 06:32
(6)
Kary? Wszystkich najlepiej tylko karac..za wszystko..chory kraj, glupi ludzie..
- 7 31
-
2019-05-30 06:54
Edukacja (4)
Wiesz ..mieszkając w UK chciałem przejść w niedozwolonym miejscu przez torowisko dla pociągów....i tu nagle tablica "1000 funtów kary za nielegalne przekroczenie".Oglądając się i szukając kamery wycofałem się , musiałem z 10 min nadrobić przechodząc przez tunel ale nie zapłaciłem kary. Następnym razem wychodziłem wcześniej z domu idąc do pracy.
- 33 0
-
2019-05-30 07:38
taka nasza polska mentalność (3)
nie ma kary = można wszystko, nie ma refleksji dlaczego jest ten zakaz i po co...
- 17 3
-
2019-05-30 13:05
TaKa NaSzA pOlSkA mEnTaLnOśĆ... (1)
Chyba twoja.
- 0 1
-
2019-05-30 16:36
Doprawdy?
Zapraszam na dowolny chodnik poza ścisłym centrum Gdańska, czyli tam gdzie SM nie dojeżdża nawet po wezwaniu...
Nie ma słupka = chodnik zastawiony.- 3 0
-
2019-05-30 10:36
Racowiska
Racowiska na stadionach to najlepszy przyklad ze brak skutecznie egzekwowanych kar prowadzi do Patologii
- 6 0
-
2019-05-30 07:00
Nie za wszystko tylko za bezmyślne lub szkodliwe postępowanie, nie mieszaj do tego kraju bo gdzie indziej na świecie też tak jest. Wyjedź gdzieś ze swojej koziej wólki i się przekonaj.
- 6 2
-
2019-05-30 07:28
Oczywiście
Tylko, że ten pomysł jest podsuwany włodarzom od momentu pojawiania się pierwszych informacji o ograniczeniu rezerwacji. ale kto by tam słuchał użytkowników :/
- 3 2
-
2019-05-29 21:49
Opinia wyróżniona
Rezerwacja (20)
Powiedzmy sobie szczerze, przy takiej liczbie rowerów, nawet jakby ich było 4000, czy 8000, jakakolwiek możliwość rezerwacji na dłużej niż 15-30 minut jest bez sensu, bo z definicji będzie blokowała możliwość wypożyczenia wielu rowerów. Moim zdaniem, w ogóle nie powinno być możliwości rezerwacji. Nikt by na tym nie ucierpiał. Jak komuś bardzo
Powiedzmy sobie szczerze, przy takiej liczbie rowerów, nawet jakby ich było 4000, czy 8000, jakakolwiek możliwość rezerwacji na dłużej niż 15-30 minut jest bez sensu, bo z definicji będzie blokowała możliwość wypożyczenia wielu rowerów. Moim zdaniem, w ogóle nie powinno być możliwości rezerwacji. Nikt by na tym nie ucierpiał. Jak komuś bardzo zależy, żeby rower na niego czekał o określonej godzinie, w określonym miejscu, to niech jeździ własnym. Pomijając to, że w przypadku Mevo schrzaniono wiele spraw, to jednak decyzja o wyłączeniu rezerwacji jest jedyną słuszną, jaką można było podjąć i powinna być podjęta po pierwszym tygodniu działania systemu.
- 85 162
-
2019-06-06 20:56
Rezerwacja
Nie masz pojęcia co mówisz. Idziesz do roweru a ktoś zabiera Ci go sprzed nosa. Na ten problem jest wiele rozwiązań ale wyłączenie rezerwacji to najgorsze co mogło się stać.
- 0 0
-
2019-05-30 17:00
Szczerze to ty sie głupotą chwalisz.Mevo ma byc alternatywną komunikacją do pracy i na zakupy
Musi być tak zorganizowane ze wychodzisz z domu do pracy to rezerwujesz rower .A będzie tak ze rezygnujesz z niego bo będziesz musiał wychodzić wcześniej szukac roweru a jak nie to jechać komunikacja miejską by się do pracy nie spóźnić!
Czyli wyróżnili twoją głupotę!!Nie pierwszy raz tak jest ze typowy zaściankowy głupek co widzi tylko czubek własnego nosa i ma klapki na oczach jak kon ma nieodpartą potrzebę chwalenia się nią! i powinieneś się podpisywać Sobek :)- 1 0
-
2019-05-29 22:18
Bzdury
Jeśli ktoś nie ma mevo podrodze to nie będzie badkladal drogi bo może mu się uda wypożyczyć rower.
Ja np. Korzystam z mevo jako pomoc w dojedzie do pracy. Jadę autobusem do centrum następnie mogę iść z buta, albo wypożyczyć rower, ale muszę dojść do niego kilkaset metrów w drugą stronę. Jedna stacje mam podrodze ale ta zazwyczaj jest pusta.Jeśli ktoś nie ma mevo podrodze to nie będzie badkladal drogi bo może mu się uda wypożyczyć rower.
Ja np. Korzystam z mevo jako pomoc w dojedzie do pracy. Jadę autobusem do centrum następnie mogę iść z buta, albo wypożyczyć rower, ale muszę dojść do niego kilkaset metrów w drugą stronę. Jedna stacje mam podrodze ale ta zazwyczaj jest pusta.
Teraz nie ma opcji żebym widząc jeden czy dwa rowery szedł sprawdzić czy może się uda. Więc do końca wakacji rezygnuje z mevo, ale oni tego chcą dla nich najlepiej żeby nikt nie jeździł bo nie trzeba będzie serwisowac ani ładować baterii.
Powinni zrobić tak że za rezerwację rezerwacje na 10 czy 15 minut pobierana jest kaucja, w przypadku nie wypożyczenia roweru przepada.- 34 2
-
2019-05-29 22:38
zgadzam się w 150% (1)
- 2 3
-
2019-05-30 10:19
własnie sprawdzałem dostępność na mapce (Gdynia)
miasto zero rowerów
biurowce na Łużyckiej - 11 sztuk- 2 0
-
2019-05-29 23:02
Zgadzam się. Ewentualnie można rozważyć rezerwacje ale odpłatne tzn licznik bije od momentu zarezerwowania. Za 10 zł to nawet posiłku w barze mlecznym się nie dostanie a tu mamy abonament miesięczny. W ramach tak niskiej opłaty jakaś przypadkowość może być akceptowalna. Chcesz mieć absolutną pewność to korzystaj ze swojego roweru.
- 6 0
-
2019-05-29 23:15
(1)
Absolutna nieprawda!
Wyobraź sobie sytuację: Wychodzę z domu, włączam aplikację Mevo i na stacji w odległości 5min spacerem jest rower. Mogąc go zarezerwować spokojnie z niego skorzystam. Bez rezerwacji dam sobie spokój, bo prawdopodobnie jak będę szedł te 5min to już go nie będzie na stacji. I w ten sposób Mevo traci kolejnego użytkownika. Czyżby właśnie na tym zależało Nextbike?- 36 2
-
2019-05-30 08:22
O to chodzi
O to dokładnie chodzi. NB dostanie 40 mln na system ,którym nie będą musieli się opiekować. Paradoksem jest to, że im mniej będzie użytkowników, tym więcej zarobią, bo na razie to z powodu ilości użytkowników sypią się na nich kary.
- 10 0
-
2019-05-30 07:26
(2)
spod pracy mam do stojaka na mevo około 10min jeśli zdecyduje się na mevo autobus jaki mi pasuje odjedzie a następny za 30min.
Fajnie iść po rower i ktoś ci spod nosa sprzątnie i zostajesz z ręką w nocniku...- 12 3
-
2019-05-30 07:41
Jesli masz taki problem to jezdzij wlasnym, to nie ma dzialac jak twoj prywatny rower (1)
- 6 8
-
2019-05-30 08:46
Jakby każdy miał jeździć własnym to po co te 40mln wydanej wspólnej kasy?
- 7 0
-
2019-05-29 21:52
(2)
co ty bredzisz.
rezerwacja jest po to by miec czas po niego podejsc, nic wiecej.- 31 4
-
2019-05-30 07:39
możesz podejść i bez rezerwacji (1)
- 3 9
-
2019-05-30 09:45
tak?
Mam 4 stacje w zasięgu 15 min,
Obecnie 2 rowery na 2 stacjach
Na wszystkie stacje przypada 10 tys mieszkańców
Do której stacji mam się kierować (nie są po drodze) i jaką mam szansę na wypożyczenie roweru bez rezerwacji, jeżeli czas dojścia do tych z rowerami nich to 10-12min (przeciwne kierunki)- 14 1
-
2019-05-29 21:58
Nie masz pojecia jak w praktyce korzysta sie z mev0 (5)
To nie mial byc system dla kogos kto dla beki sie przejedzie bo akurat widzi rower. Zeby korzystac trzeba miec gwarancje ze da sie skorzystac. Inaczej to bez sensu.
- 42 7
-
2019-05-30 08:02
(2)
Jak chcesz miec gwarancje to kup sobie wlasny rower.
- 7 4
-
2019-05-30 08:19
Za mevo płace (1)
Z mojej kasy (podatki) sfinansowano powstanie systemu. Możesz więc uznać, że kupiłem sobie udziały w mevo, czyli mam prawo wymagać, aby system działał zgodnie z założeniami i był przyjazny użytkownikowi.
- 11 6
-
2019-05-30 11:20
a ja nawet się NIE zapisałem, bo nie bede opłacał tobie dojazdu do biurowca
obecnie jest zero dostępności na normalnych stacjach (a jest 11 wolnych na sportowej), rezerwacja to jedynie udogodnienie dla pracowników biur
- 1 1
-
2019-05-30 07:56
Tu chodzi o turystów na wakacje
Jedyną grupą ludzi która może sobie pozwolić na przygodne wyporzyczanie roweru bo akurat widzi go na stacji są turyści. A turysta zapłaci MEVO więcej niż mieszkaniec bo nie wykupi abonamentu. Ot cała filozofia. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o siano.
Szkoda tylko że to miał być system przede wszystkim dla mieszkańców. Nie tak to miało działać...- 10 3
-
2019-05-30 07:40
nie będzie gwarancji
System musiałby mieć 20 000 rowerów żeby każdy mógł bez problemu skorzystać, a to i tak tylko 1 rower na każdych 4 użytkowników
- 2 5
-
2019-05-29 21:25
Opinia wyróżniona
Dlaczego nie zadajecie im prostych pytań? (4)
Dlaczego nie zadaliście nextbikowi prostego pytania o to dlaczego nie wprowadzili ograniczeń w ilości dziennych rezerwacji tylko od razu je zlikwidowali? Dlaczego tego samego pytania nie zadaliście ludziom, którzy mieli ten system nadzorować? Przecież to jest samowolka, na którą nikt z użytkowników przy starcie systemu się nie umawiał.
- 235 9
-
2019-05-29 22:50
dzieninkarze dziś nie zadają nikomu żadnych pytań tylko informują z materiałów prasowych
nie zorientowałeś się jeszcze? Czy słyszałeś żeby Adamowicz, Grzelak, Szczurek czy Karnowski odpowiadali w mediach na pytania? Nawet nie dociekliwe, na jakiekolwiek. Niżej już nikt zupełnie na nic nie odpowiada i nie odpowiada. Wyżej (ogólnokrajowo) toże.
- 47 3
-
2019-05-29 23:18
(2)
Pełna zgoda! Ograniczyć czas do 10min i wprowadzić limit odwołanych rezerwacji do 1 w ciągu dnia i po kłopocie!
Ten wyimaginowany problem tylko pokazuje jakim cynizmem kieruje się Nextbike.- 31 1
-
2019-05-30 07:41
Dlaczego 1 a nie 2? (1)
Jechać do pracy ok, wrócić już nie?
- 3 6
-
2019-05-30 08:00
Czytaj ze zrozumieniem
Chodzi o niewykorzystaną rezerwacje, jeśli zarezerwujesz i nie odbierzesz roweru to już nie możesz zarezerwować w danym dniu
- 23 0
Wszystkie opinie
-
2019-05-29 21:02
Skandal (10)
- 126 43
-
2019-05-29 21:56
bardzo dobrze heheh (3)
Normalni ludzie wreszcie będą z tego korzystać. Jak wam nie pasuje, to sobie hulajnogą jeździcie.
- 24 9
-
2019-05-30 15:58
W sumie (2)
To i tak nie ma żadnych dostępnych zwykle więc to i tak nic nie zmienia
- 2 0
-
2019-05-30 16:56
Wszyscy tutaj pisali że nie będą korzystać (1)
A rowerów brak. ''
- 1 0
-
2019-05-31 08:34
Bo ilość rowerów jest znikoma
Codziennie śledzę rano rowery w centrum Gdańska. W pobliżu dworca zazwyczaj jeden w promieniu kilometra. Jak mam z tego korzystać do tego bez rezerwacji, gdy wychodzę z biura i cała drogę od pieszo szukając roweru?
- 2 0
-
2019-05-29 22:44
Od czwartku Mevo tylko dla Niemców
- 9 15
-
2019-05-30 06:47
Brawo w końcu (1)
Bo tylko oszolomy blokują rowery
- 14 4
-
2019-05-30 08:42
Nie dotyczy gejów i lesbijek
- 3 1
-
2019-05-30 08:12
Przy tej liczbie rowerów rezerwacja to porażka
Potem od 8 do 14 niemal wszystkie stoją pod Oliwskim Mordorem... Dobrze więc, ze nie będzie w tej chwili rezerwacji. Skandal jest i owszem ale w liczbie udostępnionych rowerów! Jakby nie patrzeć, miasto turystyczne z dość dobrze rozwiniętą siecią dróg rowerowych, no i 1000 rowerów do dyspozycji!!!! Ktoś nie pomyślał!!! Miałem kiedyś zamiar korzystać ale co z tego jak mało kiedy był dostępny!
- 5 5
-
2019-05-30 14:56
I znowu wydymani
Czy w Polsce nie da się zrobić nic uczciwie od początku do końca?
- 1 1
-
2019-05-30 18:34
Testament budynia
Pieniądze rozdane, dofinansowanie wzięte teraz tylko całkowicie zniechęcić potencjalnych użytkowników i zwinąć interes kwicząc o braku zainteresowania ;))
- 1 1
-
2019-05-29 21:02
(4)
eee tam szmelc
ja tylko autem
wygodniej- 119 56
-
2019-05-29 22:46
Była wolność (1)
Kierownica siodełko łańcuch i dwa pedały ...
- 1 0
-
2019-05-30 07:42
głodnemu chleb na myśli
ale spoko, Trójmiasto jest już tolerancyjne, nie musisz się chować
- 4 4
-
2019-05-30 07:42
wygodniej - może, szybciej? oj nie jestem pewny (1)
- 3 3
-
2019-05-30 07:47
Z Gdańska do Gdyni szybciej
Możemy się pościgać
- 8 1
-
2019-05-29 21:03
Skandal! (7)
Kiedy osoby które wybrały tego operatora zostaną pociągnięte do odpowiedzialności? Kolejny przekręt za wspólne pieniądze.
- 220 35
-
2019-05-29 21:29
Kiedy ten cud techniki będzie dostępny na poludniu Gdańska? (1)
Skandal że nie ma tu ani jednej stacji. Dziadostwo
- 22 9
-
2019-05-30 13:04
Kowale to nie Gdańsk
- 2 4
-
2019-05-29 21:41
Przecież nikt nie wybierał ot tak sobie (2)
Piszesz głupoty i jeszcze dostajesz plusy. Operator spełnił wymogi przetargu i go wygrał zgodnie ze zdefiniowaną punktacją.
- 8 20
-
2019-05-29 23:01
A kto te wymogi ustalał? (1)
Wróżki? Ktoś pisze założenia, ktoś je spełnia. Przypadek?
- 13 3
-
2019-05-30 18:06
Wróżki nie koniecznie
Ja stawiam na i**otki.
- 1 0
-
2019-05-30 11:33
Nigdy
Kasuja gruba kase na cieplych posadkach
- 3 0
-
2019-05-30 15:59
30kg? rower ...haha ha
a silniczek po to byś nie pedałowała i tyła
no i dzięki ładowaniu rowerka - wytwarzamy więcej CO2 -
ekologia - dramat- 2 1
-
2019-05-29 21:05
I cyyyyk
Koniec dla niewolników smartfonów...!!
- 72 23
-
2019-05-29 21:05
coś strasznego (4)
co na to TSUE?
i jak teraz żyć?!- 51 20
-
2019-05-29 22:11
(1)
wójtowa broszka będzie na miejscu to zapyta po brzeszczańsku
- 8 7
-
2019-05-29 22:15
OTUA
PO -sty-tujszen
- 3 8
-
2019-05-29 22:15
OTUA chyba
- 2 0
-
2019-05-30 07:48
Co na to petru?
- 1 0
-
2019-05-29 21:05
Trzeba w ogóle wyłączyć wypożyczanie (2)
Wtedy dostępność będzie stuprocentowa
- 278 10
-
2019-05-30 08:06
To było przecież do przewidzenia,
że mając stałą dotację z budżetu miasta (ponad 6 mln/rok) operator będzie ograniczał dostępność rowerów, bo klient to tylko koszt i straty, z wożenia ludzi secondbike nie ma żadnych profitów (poza jakimiś groszami w abonamencie).
W przetargach na transport publiczny płaci się za wozokilometr a nie jakąś stałą kwotę rocznie. Tutaj było inaczej, bo od początku chodziło, by wydoić podatników a nie ich wozić xD- 7 1
-
2019-05-30 08:15
100% dostępności: zakazać rezerwacji, zakazać tworzenia nowych kont, zakazać doładowywania kont, zakazaż zbliżania się do stacji... i będzie rowerów... do wyboru, do koloru. Bo przecież wszystkiemu winno są rowerzyści. Za często, za długo chcieli wypożyczać i jeździć. W końcu cała operacja z rowerem powstała byśmy korzystali z roweru!
- 15 0
-
2019-05-29 21:06
Lepiej wsiąść (3)
Do autka, pojechac szybciej i wygodniej
- 82 47
-
2019-05-30 09:11
I zasmrodzić atmosferę
- 7 5
-
2019-05-30 10:19
szybciej?
nie zawsze
- 3 3
-
2019-05-30 13:07
A bembol
rośnie ;)
- 1 2
-
2019-05-29 21:06
Mevo okazało sie kompromitacja władz miasta bo to oni wybrali tego operatora i nie potrafią go zmobilizowac (5)
do wywiązania sie z umowy.
- 183 31
-
2019-05-29 21:57
Czemu tak płaczecie?? (1)
kupcie sobie rowery, jak tak plujecie jadem na Mevo.
Nikt was nie zmusza do jeżdżenia.- 21 23
-
2019-05-29 22:05
czyli według twoich rad jak ktos ma potrzebe przejechac sobie raz na jakis czas kilka przystanków tramwajem to powinien sobie kupić prywatny tramwaj?
- 26 10
-
2019-05-29 22:11
władz którego miasta ?? piszesz bzdury za darmo czy ci za to płacą ? (1)
to projekt wielu miast m.in Puck, Władysławowo, Kartuzy, Sierakowice, Pruszcz Gd., Tczew ... łącznie 14 gmin
- 12 10
-
2019-05-29 22:37
płacą mu, przeciez to radziecki troll!
- 9 7
-
2019-05-31 09:35
Wiesz co to?
1.OMGGS
2. Przetarg.
Jakie chciałbyś wyciągnąć konsekwencje? Zwolnić wszystkich z kilkunastu gmin?
Pytanie do samego siebie. Dlaczego czytam komentarze na Trójmiasto.pl?
Kręci mnie roszczeniowe bagno nienawiści? Do analizy.- 0 0
-
2019-05-29 21:06
Podnieście ceny do poziomu rentowności bo tak to długo to nie pociągnie! (6)
- 58 53
-
2019-05-29 21:48
(5)
Wtedy cena będzie wyższa niż taksówka i nikt nie będzie korzystał.
- 14 10
-
2019-05-29 22:02
No i się mylisz (4)
abonament 20zł od poniedziałku do piątku max 60min więcej nie potrzebujecie.
W soboty i święta płatne 10gr za minutę. W normalnych krajach jest dużo drożej.
Wtedy może byście dbali o sprzęt i by nie było problemu z wynajmem- 12 14
-
2019-05-29 23:07
Proponuję 100zl za minutę panie mądry.
- 10 4
-
2019-05-29 23:27
Co to znaczy "normalny kraj"? (1)
- 5 2
-
2019-05-30 08:13
Burkinafaso Uganda
- 3 0
-
2019-05-30 11:56
W tych krajach, o których piszesz
zarobki są "ździebko" insze
- 2 1
-
2019-05-29 21:06
Mieszkam na niedźwiedniku (27)
Rowery pojawiają jak widmo okazjonalnie. Żeby wypożyczyć rower muszę go zarezerwować najczęsciej na al wyklętych, gdzie idę 30 min. Czy wprowadzenie udogodnienia oznacza, że będę szła 30 min po rower, którego już tam nie ma?
- 283 20
-
2019-05-29 21:11
dobrze ci zrobi taki spacerek
- 32 45
-
2019-05-29 21:12
(2)
Jak na kobietę to całkiem logicznie myślisz wow
- 37 45
-
2019-05-29 21:19
Współczuję niskiego poczucia własnej wartości (1)
Skoro musisz się dowartościowywać w tak żenujący sposób
- 50 14
-
2019-05-29 22:38
Wyjmiesz oko nie wyjmiesz oka jest epoka i tyle
- 5 3
-
2019-05-29 21:33
(1)
jedź własnym rowerem
A. całą drogę, jak dajesz radę
B. tylko do stacji mevo, jeśli bez elektryki nie dasz rady- 15 6
-
2019-05-30 00:00
nie każdy ma swój rower
A. do Sopotu na piechotę trochę daleko
B. JW- 4 3
-
2019-05-29 21:40
(8)
I o to właśnie chodzi. Nie skorzystasz z Mevo, więc dostępność roweru będzie większa. A Nextbike nie będzie musiał ponosić kosztów. Gdyby nikt rowerów nie wypożyczał nie byłoby żadnych problemów z dostępnością!
- 68 3
-
2019-05-29 22:00
Macie problem (7)
gdzie jest napisane, że należą się wam rowery mevo co??
Gwarantuję wam, że gdyby te rowery nie miały silników to nikt by ich nie chciał wypożyczać. Nie piszcie, że jest inaczej bo nikt tego nie łyknie.- 12 39
-
2019-05-29 22:08
(2)
klepiesz od rzeczy. wszedzie rowery miejskie biją rekordy popularności, nawet te bez wspomagania. u nas byłoby tak samo gdyby... były dostępne
- 25 5
-
2019-05-29 23:21
(1)
Płacę w mieście podatki, więc mam PRAWO skorzystać z oferty, którą hojnie sponsoruje miasto Gdańsk. W pełnym zakresie zapisanym w umowie z Nextbike.
- 21 5
-
2019-05-30 10:29
Ja płacę podatki i domagam się możliwości latania samolotem za darmo
W końcu rząd kupił samolot z moich podatków.
- 4 5
-
2019-05-30 08:48
Mam wlasny, najwzyklejszy na swiecie rower, a Mevo jezdze bardzo okazjonalnie. Do tej pory udalo mi sie go upolowac AZ trzy razy, z czego dwa razy wspomaganie w ogole nie dzialalo, albo bylo zupelnie nieodczuwalne. Za to bardzo odczuwalna byla ogromna waga roweru, zwlaszcza gdy trzeba bylo jechac pod gorke. Gdybym miala opcje wyboru zwyklego, ale lzejszego roweru lub obecnego ze "wspomaganiem", to zdecydowanie wypozyczalabym ten zwykly.
- 7 0
-
2019-05-30 11:12
!
Jeżdżę Mevo do początku istnienia trzeci abonament zakupiony. Dwa razy nie znalazłem roweru, około 10 razy był zepsuty (brak wspomagania, opadające siodło, wyłamane szprychy) więc wymieniałem po drodze.
Do dzisiaj nie da się go zaparkować - zamykając blokadę dostaje informacje, że oddałem poza strefą. Więc wziąłem się na sposób i parkuje bez użycia blokady tylko aplikacją.- 1 0
-
2019-05-30 11:58
Dowiedziałem się, o wspomaganiu dopiero jak wsiadłem na ten rower
- 1 0
-
2019-05-30 12:00
Rację byś miał gdyby nie trzeba było płacić za skorzystanie
- 0 1
-
2019-05-29 21:43
Poooważnie? (1)
To już nie lepiej własnym rowerem? Przecież to bez sensu...
- 11 9
-
2019-05-30 00:01
Nie mam własnego rowera
nie mam gdzie go trzymać.
- 6 1
-
2019-05-29 21:59
Kup sobie swój wlasny rower
- 7 9
-
2019-05-29 22:54
(1)
To po kiego grzyba korzystasz z tych rowerów?
- 0 6
-
2019-05-30 00:03
Bo poza trasą z Niedźwiednika, pokonuję też trasy w odwrotnym kierunku
Poza tym, gdybym nie szła na piechotę to nie skorzystałabym z roweru ani razu z abonamentu
- 0 3
-
2019-05-30 00:01
(1)
To ty blokujesz te rowery na niedzwiedniku. 30min to pewnie 3rezerwacje mimo ze nim ruszysz w trasę ktos mógłby juz karte na bramie w stoczni odbić o ile alkokmat pozwoli
- 17 5
-
2019-05-30 09:24
To sześć rezerwacji.
Według nowej, sierpniowej definicji.
Sześciu mogłoby już obtłukiwać kadłub z rdzy.- 1 1
-
2019-05-30 00:59
Sprostowanie
Rower i tak będziesz widziała czy jest na stacji czy ktoś Ci już go zwinął
- 1 3
-
2019-05-30 08:17
Szanowna Pani. Oni mają w ... poważaniu czy Pani wypożyczy rower czy też nie. Wydaje się po ich działaniach, że najlepiej gdyby rowerów nikt nie wypożyczał. Wtedy byłoby super. Bo przecież nie są w stanie zarobić na wpływach do kasy. Oni muszą posiłkować się kasą z miasta!!!
- 4 4
-
2019-05-30 10:16
Co to ma do rzeczy? Przecież system ma określony zasięg.
Tak jak sieć komórkowa.
- 1 0
-
2019-05-30 12:05
Jak masz 30 minut marszu, to się opłaca jechać rowerem!
Przypniesz swój rower do jakiegoś słupa i dalej możesz jechać wymarzonym Mevo!
Większe są szanse, że Mevo ciągle tam będzie.
Taką mam koncepcję. ;)- 2 0
-
2019-05-30 18:07
Polecam 184 i 283
Po co sie masz stresowac?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.