- 1 Pajęczyny pełne larw na Zaspie (57 opinii)
- 2 Andrzej Duda dziękował strażnikom granic (238 opinii)
- 3 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (226 opinii)
- 4 Pełno usterek i pustostanów na dworcu (149 opinii)
- 5 Nowy, 20. punkt widokowy w Gdańsku (17 opinii)
- 6 Do czerwca skażona ziemia zniknie z Gdańska (107 opinii)
Ogromna reklama przy rafinerii. Lotos oszpecił wjazd do Gdańska?
Gigantyczna reklama przed gdańską rafinerią.
Około dwóch tysięcy metrów kwadratowych powierzchni ma billboard reklamowy, jaki Grupa Lotos ustawiła przed swoją siedzibą w Gdańsku.
Przy ul. Elbląskiej w Gdańsku od kilku dni montowane było stalowe rusztowanie, liczące ok. 200 metrów długości i ok. 10 metrów wysokości. We wtorek zawisł na nim ogromny billboard reklamujący Grupę Lotos w kontekście zbliżającego się turnieju Euro 2012.
- Będzie to ogromna niespodzianka dla kierowców przyjeżdżających do Gdańska - mówił nam w poniedziałek Marcin Zachowicz, szef biura prasowego Grupy Lotos.
Postanowiliśmy przyjrzeć się konstrukcji z bliska we wtorek rano. Trwało już rozwieszanie ogromnej plandeki, na której widać kibiców. To pracownicy Grupy Lotos, którzy pozowali do zdjęcia z symbolami kibiców piłkarskich: szalikami, w koszulkach reprezentacji Polski. Pomiędzy nimi widnieją loga Grupy Lotos. Wielkopowierzchniowej reklamie przyświeca hasło: "Emocje do pełna".
Tak wielka reklama ustawiona na wjeździe do miasta budzi skrajne emocje. Z jednej strony pokazuje atmosferę miasta-gospodarza mistrzostw, które żyje turniejem, do którego przygotowywało się przez kilka lat. Z drugiej strony pokazuje, że jeśli chodzi o reklamy, to w Gdańsku można zrobić wszystko - nawet zaanektować przestrzeń publiczną przy drodze wiodącej ze stolicy na gigantyczny baner reklamowy.
Miejsca
Opinie (287) ponad 10 zablokowanych
-
2012-05-22 21:55
tak na wjeździe AUTOSTRADĄ do Gdańska obok Lotosu (1)
to jak polna droga. Obok Lotosu urządzenie do pomiaru prędkości ZEPSUTE OD LAT. Drogo dla rafinerii? Na allegro niech kupi skoro taka biedna rafineria
- 1 2
-
2012-05-23 19:42
właśnie, a taki pomiar prędkości z wyświetlaczem wart byłby reklamy
- 0 0
-
2012-05-23 18:29
CIEKAWY POMYSŁ
KAŻDY MOŻE KIBICOWAĆ LOTOS RÓWNIEŻ
- 5 0
-
2012-05-22 21:35
brawo LOTOS, nie będzie UEFA mówiła nam, jaki reklamy mogą wisieć a jakie nie (2)
czkamy na reakcję przedstawiciela UEFA,jutro będzie gorąco w magistracie...
UEFA skazuje nas na jedzenie w McShicie, picie Carlsścieka, jeżdżenie KIAdziewiem.....wystarczy!!!!- 17 6
-
2012-05-23 16:08
(1)
Ja mam gdzieś co na to przedstawiciele UEFA czy nie UEFA. To nie o zrobienie na zlość UEFIE tu chodzi. Mieszkańcy gdańska po prostu nie chcą oglądac tak zawłaszczonej i zeszpeconej przestrzenie publicznej! Chcemy ładu, przestrzeni, chcemy widzieć prawdziwa architekturę, a nie tysące pstrokatych szmat zawieszonych byle jak i byle gdzie!!
- 0 1
-
2012-05-23 18:07
Mów za siebie a nie za mieszkańców Gdańska
taka mała rada ....
- 1 0
-
2012-05-23 17:31
autor tego pseudo artykułu, chyba nie wie o czym pisze
"Z drugiej strony pokazuje, że jeśli chodzi o reklamy, to w Gdańsku można zrobić wszystko - nawet zaanektować przestrzeń publiczną przy drodze wiodącej ze stolicy na gigantyczny baner reklamowy."
Skoro jest to teren firmy to jaka to przestrzeń publiczna? A co z banerami UEFA, które ciągną się wzdłuż torów tramwajowych przez cały Gdańsk- to mi zabiera przestrzeń publiczną!!!- 5 0
-
2012-05-23 00:49
Ich teren? (1)
Masz bałagan w pokoju? Nie moja sprawa
- 2 4
-
2012-05-23 16:11
TAk, ale mojego bałaganu w moim pokoju nie musisz oglądac, a ja szmate na Lotosu musze bo to PRZESTRZEŃ PUBLICZNA!
- 0 1
-
2012-05-22 22:24
Te wpisy pisuarow,mie osobiście męczą... (1)
Pozdrawiam normalnych.
- 11 5
-
2012-05-23 16:06
w kolejce po rozum stoisz daleko za Pisuarami
- 0 1
-
2012-05-23 08:52
"Będzie to ogromna niespodzianka dla kierowców przyjeżdżających do Gdańska" (1)
rzeczywiście wspaniała niespodzianka. Podobna jak zapach g.... koło stadionu.
swoją drogą"Wydział Estetytyzacji" zgadzający się na śmietnik w przestrzeni publicznej to jak Ministerstwo Prawdy zajmujące się fałszowaniem informacji i Ministerstwo Miłości odpowiedzialne za egzekucje.
Prawdziwy Wydział Estetyzacji zadbałby o estetykę i nigdy nie zaaprobowałby takiej ohydnej szmaty wprowadzającej atmosferę azjatyckiego jarmarku.- 3 6
-
2012-05-23 15:47
szmaty???
Mega-billboard jest pomysłowy, pokazuje, że firma dba też o pracowników, a nie tylko wypłaca im pensje za harówkę. Jest także SEZONOWY na czas Euro, co tylko ubarwia klimat podekscytowania (czyli tak jak być powinno, skoro jako miasto jesteśmy gospodarzami). Zastanów sie człowieku, kiedy napisałeś ostatnio pozytywny komentarz... odnoszę wrażenie, że należysz do gatunku malkontentów, którym nic się nie bedzie podobać nigdy! Żenada i wstyd to będzie jak przyjezdni turyści i kibice bedą widzieć takie skwaszone miny wiecznie nadętych i niezadowolonych gdańszczan. To dopiero będzie reklama na świat, jak nieprzyjaźni ludzie tu mieszkają... i będą mieli rację.
- 2 0
-
2012-05-23 15:42
zaanektowana przestrzeń
Pan Naskręt tak pisze, jak wygląda...
- 1 0
-
2012-05-23 15:11
reklama
Mi to wisi że ta reklama tam wisi.
- 1 0
-
2012-05-23 15:07
skrajne emocje budzi to, że treść artykułu została zmieniona w ciągu dnia!!!!!
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.