• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pasażerowie Wizz Aira pozostawieni sami sobie?

Marzena Klimowicz-Sikorska
10 czerwca 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
aktualizacja: godz. 15:19 (10 czerwca 2010)

Choć pasażerowie lecący w środę z Malmö do Rębiechowa wylądowali w Warszawie, linie lotnicze Wizz Air nie zapewniły im transportu do Trójmiasta - skarży się nasz czytelnik, pan Mariusz.



Środa była wyjątkowo pechowym dniem dla pasażerów linii lotniczych Wizz Air. Bocian, który rano wpadł do jednego z silników spowodował opóźnienie wszystkich lotów tego dnia. Niestety nałożyła się do tego jeszcze pogoda. Popołudniowy lot z Malmö do Gdańska został, najprawdopodobniej ze względu na kiepską widoczność, skierowany do Warszawy. Niestety po wylądowaniu linie lotnicze Wizz Air nie zapewniły pasażerom środa transportu do Gdańska.

- Samolot, w którym leciała moja siostra, miał przylecieć na lotnisko do Rębiechowa o godz. 18, potem ok. godz. 23. Tymczasem maszyna zrobiła kilka okrążeń nad lotniskiem i skierowała się do Warszawy. Linie lotnicze nie zapewniły pasażerom żadnego transportu z Okęcia do Gdańska. Po prostu zostawiły ich samym sobie - mówi nasz czytelnik, pan Mariusz.

Przez kilka godzin staraliśmy się wyjaśnić tę sprawę, zarówno na Okęciu, jak i u agentów Wizz Air w Gdańsku i Warszawie. Niestety nikt nie był w stanie nam udzielić informacji, na temat pomocy, jaką w Warszawie udzielono pasażerom feralnego lotu.

Aktualizacja godz. 15:20. Komentarz Wizz Aira:

- W związku ze złymi warunkami pogodowymi panującymi wczoraj w Gdańsku samolot Wizz Air lecący z Malmo musiał wylądować na lotnisku w Warszawie. Pod terminal warszawskiego lotniska został podstawiony autobus, którym pasażerowie mogli wrócić do Gdańska. Wizz Air postąpił zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej i Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów Wizz Air.

Konieczność lądowania na innych lotniskach spowodowana jest tym, że w Polsce brakuje lotnisk kategorii trzeciej, czyli takich, które wyposażone są w najbardziej zaawansowaną technologię pozwalającą na lądowanie w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. W przypadku złej pogody konieczne jest przekierowanie lotu do innego portu docelowego -
Natasa Kazmer, dyrektor ds. komunikacji i public affairs w Wizz Air

Opinie (167) 7 zablokowanych

  • Jakość kosztuje. Tanie latanie - to niska jakość serwisu. (2)

    Tanie latanie to również mniej pieniędzy na zapewnienie jakości technicznej obsługi naziemnej.

    Jak wygląda samochód (działa) samochód sąsiada, który wydaje na jego obsługę techniczną 50 zł rocznie, a jak to będzie w przypadku auta, które "dostaje" np. 400.

    Którym samochodem wybrałbyś się w podróż po Europie?

    • 3 6

    • haha :) (1)

      wybrałbym się sprawnym technicznie. obojętnie czy ktoś wydaje 50zł czy 400zł

      • 2 0

      • czas robi swoje, a zaniedbania to krew

        • 1 0

  • trzeba szybciej otworzyć port GDYNIA-KOSAKOWO

    Kiedy będzie port lotniczy GDYNIA-KOSAKOWO problemu nie będzie.

    • 6 11

  • tanie linie - wiadomo (1)

    Czego sie spodziewac po tanich liniach? Jaka cena taki serwis, placisz malo nie wymagasz wiele. To nie Lufthansa czy KLM, gdzie sa przyjete pewne standardy a pasazer nie martwi sie o swoje prawa po zakupie biletu na lot.

    • 7 4

    • W KLM tak, w Lufthansie kazda reklamacja to droga przez mękę, a Lufthansa potrafi Ci powiedziec 'martw się sam' jak odowłają lot. Standardy to ma KLM, LOT i SAS - Lufthansa niestety po raz trzeci mnie zawiodła - i juz ostatni

      • 0 0

  • powinni wynająć taxi na koszt wizzair i przyjechać do gdańska.tak czy siak na podstawie faktury zgodnie z prawem UE muszą w tej sytuacji zwrócić koszt przejazdu do gdańska.

    • 6 1

  • JAK TO CZYTAM TO JUZ NIE MOGE Z WAMI!!! JAK MOZNA BY CTAKA ZNIECZULICA!!!!!! LUDZIE PIENIADZE CIEZKO ZAROBIONE POTRACILI A WY SI TYLKO NASMIEWACIE Z NICH! MNIE TO SIE JUZ NIC MOWIC NIE CHCE I TYLKO JEDNO POWIEM: LOL! ROZUMIECIE CO MOWIE????!!!! LOL I TYLE W TEMACIE

    • 3 7

  • Nowość w KFC : TATAR Z BOCIANA w piórach lub bez ..............

    a becik dla każdej mamy gratis...

    • 4 1

  • przecież to TANIE linie lotnicze (2)

    Wybierając tańszy bilet bierzesz na siebie odpowiedzialność za sytuacje nietypowe: opóźnienia, odwołania, zmiany lotnisk, etc. Prawo rynku i ma się czemu dziwić.

    • 1 9

    • ...

      Kolejny "specjalista". Poczytaj trochę a potem się wymądrzaj

      • 2 0

    • nie ma podziału na linie tanie i normalne - wszystkich obowiązuje to samo prawo (w dodatku europejskie). Tylko te 'tanie linie' nagminnie staraja się wmawiac klientom ze im nic nie przysługuje

      • 0 0

  • KTO KLAMIE ??

    WIZZ NAPISAL, ZE BYL AUTOBUS POD TERMINALEM W WARSZAWIE ??

    Aktualizacja godz. 15:20. Komentarz Wizz Air'a:

    - W związku ze złymi warunkami pogodowymi panującymi wczoraj w Gdańsku samolot Wizz Air lecący z Malmo musiał wylądować na lotnisku w Warszawie. Pod terminal warszawskiego lotniska został podstawiony autobus, którym pasażerowie mogli wrócić do Gdańska. Wizz Air postąpił zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej i Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów Wizz Air.

    • 8 1

  • a czego wy oczekujecie za taką cenę???

    macie usługę na poziomie ceny jaką zapłaciliście i tyle...

    • 4 4

  • Cena, nawet niska, nie zwalnia przewoźnika z przestrzegania prawa przewozowego. Jeśli cena nie pokrywa kosztów wypadków losowych to jest to problem przewoźnika, nie pasażerów.

    Teraz się okazuje jednak, że ktoś kłamie. Mam nadzieję, że pani redaktor stanie na wysokości zadania i dopilnuje sprawę do samego końca.

    • 14 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane