- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (210 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (254 opinie)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (761 opinii)
- 4 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (72 opinie)
- 5 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (107 opinii)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (158 opinii)
Pierwsze przęsło kładki prowadzącej na Ołowiankę
Budowana na Motławie zwodzona kładka na Ołowiankę doczekała się pierwszego betonowego przęsła. Kolejne elementy konstrukcji będą sukcesywnie montowane w pierwszej połowie tego roku.
Mimo zimy, na terenie budowy kładki na Ołowiankę trwają prace konstrukcyjne i montażowe. Od strony ul. Wartkiej właśnie pojawiło się pierwsze stałe betonowe przęsło. Na razie łączy ono stały ląd z palami wbitymi w dno Motławy kilka metrów od brzegu.
Równocześnie z pracami konstrukcyjnymi prowadzone będą prace instalacyjne układu hydraulicznego, który zadba o otwieranie i zamykanie przeprawy. Kontynuowane będą również roboty związane z budową sterowni, zawiadującej mechanizmem zwodzenia. Wykonywane będą również nawierzchnie nabrzeża zarówno od strony ul. Wartkiej jak i wyspy Ołowianki.
Natomiast na terenie hal produkcyjnych w Zawierciu na Śląsku, wytwarzana jest stalowa konstrukcja kładki. Zostanie ona przywieziona do Gdańska w sześciu segmentach, następnie zostanie zespawana na zapleczu budowy i zamontowana w całości. Te prace odbędą się wiosną.
Budowa kładki ma kosztować 7,65 mln zł. Połączy ona tzw. Zamczysko w okolicy ul. Grodzkiej z nabrzeżem Ołowianki, nieopodal gmachu Polskiej Filharmonii Bałtyckiej. Nowa przeprawa ma nie tylko ułatwić dostęp do tej instytucji, ale także usprawnić mieszkańcom rejonu Angielskiej Grobli i Długich Ogrodów dojście do centrum miasta.
Opinie (143) ponad 20 zablokowanych
-
2017-01-23 17:10
czy jest w Gdańsku konserwator zabytków ? kto nim jest ? (4)
Co to jest ???
Jak można było zepsuć, zniszczyć, historyczną Motławę,
za 7,65 mln zł.- 137 76
-
2017-01-24 09:47
Dodajmy, że konserwator zabytków w Gdańsku przyklaskuje każdemu... wyburzaniu zabytków. Smutne, zwłaszcza w mieście, w którym po wojnie za wiele nie zostało. Niedługo ostaną się same rekonstrukcje.
- 5 0
-
2017-01-24 09:06
idealna i piękna
bedzie gdzie skejtować i gdzie sie wspinac #parkour
- 1 1
-
2017-01-24 06:47
przynajmniej tq rzecz nie splonie pod jego okiem
- 0 2
-
2017-01-23 18:20
dureń na pewno , skoro pozwala na taki idiotyzm
- 16 5
-
2017-01-24 09:36
Okropne pale i kierownice
Na projekcie ich nie ma . Czy będą zdemontowane ?
- 5 0
-
2017-01-24 09:34
pomoc deweloperom
Ta kładka ma tylko jedno uzasadnienie - pomoc dla działek deweloperów w tym rejonie. Dziękujemy tobie prezydencie za ten dar - teraz będziemy budować więcej mieszkań i apartamentowców na naszych działkach.
- 5 0
-
2017-01-24 09:18
Byłem zwolennikiem tej kładki, ale jak widzę to szkaradztwo
to zdecydowanie zmieniam zdanie. Przykro na to patrzyć.
- 6 2
-
2017-01-24 08:56
Wygląda ohydnie.
Ciekawe, czy w jakimkolwiek stopniu będzie podobne do tego pięknego projektu, który był sprzedawany ludziom.
- 4 0
-
2017-01-24 08:15
To w Gdańsku nie ma nikogo kto może
zbudować konstrukcje stalowe. Tyle stoczni, a Gdańsk zamawia w Zawierciu.
Urzędasie żyjesz z podatków. Kupując poza Gdańskiem uszczupliłeś dochody miast o jakieś kilkaset tysięcy.- 7 0
-
2017-01-24 07:53
Czemu projekt pokqzuje cos zupelnie innego?
- 5 0
-
2017-01-24 07:02
wizualizacja kłamie w żywe oczy...
...gdzie tam te koszmarne kierownice, potrzebne tu ja świni siodło?!! No ale im ten miś jest droższy tym... Koniaczek, podwójny, stać ich.... Żenada.
- 10 0
-
2017-01-24 00:59
Ta kładka jest po prostu szkaradna i nie pasująca!
Szkoda kasy. Lepiej byłoby utrzymać za te pieniądze na dziesiątki lat małe ekonomiczne, często kursujące promy.
- 10 2
-
2017-01-24 00:56
Kładka aby krócej było po piwo...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.