- 1 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (94 opinie)
- 2 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (113 opinii)
- 3 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (115 opinii)
- 4 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (48 opinii)
- 5 Pozostałości baterii mającej bronić portu (66 opinii)
- 6 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (136 opinii)
Pierwszy Marsz Równych w Gdyni
O godz. 15 pod Pomnikiem Ofiar Grudnia '70 przy al. Piłsudskiego rozpoczęła się kolorowa parada, w której udział brało ok. 200 osób. W tym miejscu zgromadziło się również ok. 20-30 jej przeciwników. Obie strony rozdzielał kordon policji. Marsz Równych przeszedł chodnikiem wzdłuż ul. Świętojańskiej na skwer Kościuszki i bulwar Nadmorski i zakończył się przed godz. 17 na skwerze Arki Gdynia .
AKTUALIZACJA, godz. 16:42
Marsz dobiegł końca. Manifestanci i ich przeciwnicy spotkali się ponownie na skwerze Arki Gdynia nad bulwarem. Obie grupy przekrzykiwały się kilkanaście minut, po czym rozeszły się.
AKTUALIZACJA, godz. 16:23
Uczestnicy Marszu dotarli już na bulwar Nadmorski.
AKTUALIZACJA, godz. 16:10
Przed godz. 16 marsz ruszył ul. Świętojańską w stronę skweru Kościuszki. Uczestnicy Marszu Równych poruszają się po chodniku, ale eskortująca ich policja jedzie ulicą blokując ruch.
- Walczymy o wspólną sprawę, wspólne prawa. O bezpieczeństwo od nienawiści ludzi i od państwa, które chyba najbardziej chciałoby, żebyśmy nie istnieli, albo przynajmniej siedzieli cicho. Ale równości nie zdobywa się siedząc cicho - prawa zdobywa się krzycząc o nie i walcząc. I to zamierzamy robić. Do skutku - mówi Michał Goworowski, pomysłodawca i organizator Marszu Równych.
W miejscu spotkania pojawiła się też grupa ok. 20-30 przeciwników marszu.
Jedna i druga strona próbowała nawzajem się zagłuszyć. Policja odseparowała od siebie uczestników marszu i kontrmanifestantów.
Wydarzenia
Opinie (547) ponad 200 zablokowanych
-
2018-11-18 08:53
Homoseksualizm jest niezgodny z naturą (18)
To wybryk natury.
- 35 14
-
2018-11-18 10:11
Mylisz się (17)
"Homoseksualne zachowania zwierząt – zachowania zwierząt wobec osobników tej samej płci, które zazwyczaj są typowe dla par różnopłciowych tego gatunku. Zachowania te obejmują czynności seksualne, takie jak kopulacja lub wzajemna masturbacja, oraz związane z łączeniem się w pary lub wspólną opieką nad potomstwem. Występują szczególnie często u gatunków żyjących w społecznościach np. u ptaków morskich i ssaków, w tym także wśród najbliżej spokrewnionych z człowiekiem szympansów. Odnotowano je do tej pory u ponad 1500 żyjących na wolności gatunków, a zjawisko to dobrze udokumentowano u ponad pięciuset z nich. W opiniach niektórych badaczy zwierząt, np. wśród żyraf czy bizonów zachowania homoseksualne są częstsze od heteroseksualnych["
- 6 10
-
2018-11-18 10:21
Zatem nalezy rozszerzyć powyższy komentarz. (12)
Homoseksualinzm jest niezgodny z naturą u wszystkich gatunków zwierząt.
- 6 3
-
2018-11-18 10:40
w takim razie co to są zachowania zgodne z naturą? (10)
- 2 0
-
2018-11-18 10:51
M.in.zachowania umożliwiające podtrzymanie garunku. (9)
- 5 1
-
2018-11-18 10:53
Jakoś gatunki u których stwierdzono zachowania homoseksualne nie mają problemów z podtrzymywaniem gatunków (8)
- 2 4
-
2018-11-18 11:09
Nienaturalny homoseksualizm stanowi niewielki procent (6)
zachowań seksualnych i gatunki nie giną
- 1 3
-
2018-11-18 11:15
skoro zaobserwowano zachowania homoseksualne u ponad 1500 gatunków, to znaczy że jest naturalny (5)
w populacji ludzkiej zachowania homoseksualne też są naturalne, bo występowały od początku dziejów. Homoseksualiści też mogą się rozmnażać i przedłużać gatunek.
- 2 4
-
2018-11-18 11:33
To nie znaczy że homoseksualizm jest naturalny. (3)
Stwierdzono zachowania niezgodne z naturą u 1500 gatunków na kilka milionów żyjących na świecie.
- 3 4
-
2018-11-18 11:41
czyli co, propaganda homoseksualna dotarła tylko do 1500 gatunków zwierząt na świecie? (2)
- 3 0
-
2018-11-18 11:51
Wybryk natury w tej sferze (1)
dotknął 1500 gatunków czyli niewielki procent żyjących na świecie.A u tych 1500 gatunków to niewielki procent zachowań nienaturalnych.
- 2 2
-
2018-11-18 15:45
Skoro u niektórych gatunków jest powszechny, nie jest wybrykiem natury
- 1 0
-
2018-11-18 13:01
Wśród zwierząt czasem rodzą się dwugłowe cielęta lub owce z jednym okiem ale to są anomalia
- 4 2
-
2018-11-18 12:55
Bo to jedynie anomalia
- 2 2
-
2018-11-18 15:04
"Homoseksualizm występuje wśród 1500 gatunków, a homofobia tylko u jednego"
- 2 0
-
2018-11-18 11:47
To dowód na to, że homoseksualizm to zezwierzęcenie.
- 0 2
-
2018-11-18 10:50
Nie mylę się ! (2)
Opisałeś wybryki natury w świecie zwierząt. Zachowania homoseksualne nie prowadzą do przetrwania gatunku.
- 4 1
-
2018-11-18 11:35
Jakoś księża potrafią przetrwać
Z członkiem w .....
- 1 1
-
2018-11-18 10:55
Ale są elementem naturalnych zachowań zwierząt i spełniają inne funkcje, np. społeczne
- 1 2
-
2018-11-18 08:29
Polacy to nie jest zbyt inteligentny naród niestety (2)
ciągle to jednak mentalność obywatela europy wschodniej. Zabory zrobiły swoje a ostatnie lata raczej nas cofają.
- 10 28
-
2018-11-18 15:02
Też po przeczytaniu niektórych komentarczy mam takie wrażenie.
- 2 3
-
2018-11-18 13:12
A inteligentny według ciebie to kto? Ten co z "gołą d..." po ulicy biega?
- 8 4
-
2018-11-17 17:03
Przestańcie marudzić z tą dyskryminacją (6)
Nie ma żadnej dyskryminacji w Polsce . Jak nie wierzycie to zorganizujcie sobie taki sam marsz w jednym z krajów arabskich, to się szybko przekonacie czy Polacy są "tacy nietolerancyjni"
- 158 30
-
2018-11-17 18:40
(4)
Nie ma dyskryminacji? Proszę poczytać sobie tutaj komentarze.
- 13 17
-
2018-11-17 20:19
(2)
Nie rozumiesz pojęcia i je nadinterpretujesz. Nie ma zgody ma paradowanie pod kolorową szmatą i obnoszenia się publicznie ze swoimi preferencjami. g*wno mnie obchodzi czy ktoś jest lesbą czy pedziem. Nie zaglądam mu pod kołdrę, ale niech mnie nie epatuje swoją odmiennością.
Tak to trudno zrozumieć?- 22 10
-
2018-11-18 14:46
Tak trudno zrozumieć, że w cywilizowanym kraju przyznanie się do innej orientacji niż heteroseksualna nie skutkuje takim linczem jak tu w komentarzach? Tak ciężko jest utrzymać jakiś podstawowy poziom kultury osobistej?
- 2 3
-
2018-11-17 21:02
BRAWO! dokładnie tak! W 100% popieram! w swoich domach niech robią co chcą, nikt ich na stosie nie spali, ale w miejscu publicznym tak się obnosic???? SŁABO...
- 13 9
-
2018-11-17 19:26
To samo ciśnie mi się na usta:)
- 12 4
-
2018-11-18 07:46
Nie ma w polsce dysrkyminacji bo tweirdzisz ze gdzie indziej jest gorzej xdxdxdxdxdxd do szkoły nieuku
- 6 5
-
2018-11-17 17:22
Fotki (4)
Uważnie przejrzyjcie fotki,tak w razie jak by co...
- 44 15
-
2018-11-17 17:31
Może wypatrzę na niej jakiegoś "niepewnego" znajomego. (3)
Te marsze to super pomysł. Powinni robić dokładne fotki tych popaprańców by można było zweryfikować znajomych i sąsiadów.
- 29 13
-
2018-11-18 14:26
Fotki
Mozna rozpoznac np wlasnego syna lub corke o ile sie ma....
- 1 1
-
2018-11-17 19:00
(1)
Ty jesteś patologią Pisowskie łajno.
- 4 16
-
2018-11-18 08:29
Uważaj co piszesz bo może jesteś na którymś zdjęciu.... prędzej czy później się spotkamy, świat jest mały...
- 6 3
-
2018-11-18 14:04
Dlaczego oni dostają zgodę na takie marsze wysokiego ryzyka, włodarze rozumu nie mają. Wybraliście peowców w 3-mieście to często będziecie mieli takie marsze.
- 4 3
-
2018-11-18 13:47
marsz,śmiechu warte.
- 12 2
-
2018-11-18 13:47
Na głupotę nie ma rady.
- 11 3
-
2018-11-18 13:31
Do kogo oni się równają? Do podstawowej jednostki obywatelskiej, czyli małżeństwa kobiety i mężczyzny. Do końca świata nie będą równi , zawsze będą INNI.
- 14 2
-
2018-11-18 10:41
Miłość nie zna płci (4)
Kochajmy się:)
- 8 24
-
2018-11-18 10:54
ta z przykazania miłości bliźniego ? (3)
czy takie fizyczne żądze?
- 4 2
-
2018-11-18 10:56
Seks tylko z osobą którą się kocha (2)
- 4 1
-
2018-11-18 13:17
(1)
i płci przeciwnej
- 1 2
-
2018-11-18 13:27
Nie koniecznie
Tak zostaliśmy stworzeni przez Boga, że możemy kochać i uprawiać seks z przedstawicielami własnej płci. Dwoje dorosłych ludzi ma wolny wybór.
- 3 3
-
2018-11-18 11:09
człowiek wierzący nigdy nie będzie tolerował grzechu (4)
wiara porusza sumienia wszystkich żyjących niezgodnie z dekalogiem. Wasz jazgot tego nie zagłuszy ani nie zmieni.
- 11 12
-
2018-11-18 11:37
To przestańcie tolerować zboczonych księży. (1)
- 6 4
-
2018-11-18 13:21
Jestem katolikiem i ich nie toleruję. Ale też nie spotkałem żadnego księdza homo. Podobno jest ich ok 1-2%.
- 3 2
-
2018-11-18 11:19
A jeśli żyjący niezgodnie z dekalogiem jest niewierzący?
- 3 1
-
2018-11-18 11:13
skoro człowiek wierzący nie będzie nigdy tolerował grzechu, to czemu instytucja spowiedzi nie zanikła?
- 7 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.