• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • ) (20)

    Ja mam tylko jedno pytanie.Czemu tak drogo?Przykład mieszkanie 45m,pralka,kuchenka elektr,lodówka.Bez szału,normalne użytkowanie-wszystkie listwy na noc wyłączane.Opłata...120zł/miesiąc...chyba przestawimy sie na pranie ręczne i ogarki i świeczki.

    • 66 14

    • sprawdz lodowke i pralkę ;) (3)

      Mieszkam również w 45 m mieszkaniu, faktycznie na początku płaciłem 120 zł, okazało się, że 20 zł zjadała lodówka, po wymianie na nową A+ faktycznie rachunki spadły o 20 zł. Do tego wymiana wszystkich żarówek na LED.
      Aktualnie płacę ok. 90 zł a mam płytę grzewczą i komputer stacjonarny, które jest uruchomiony przez ok. 10 h/dziennie :)

      • 6 6

      • Zapominamy o czajnikach bezprzewodowych, piekarniku

        • 0 0

      • chyba Twoi starzy płacą a nie Ty... (1)

        ...normalny facet nie działa na kompie 10h dziennie;/ co najwyżej gimbaza, która poza komputerem świata nie zna...

        • 2 8

        • Może pracuje w domu przy komputerze. Nie wpadłeś na to?

          • 2 0

    • Drogo bo muszą kopalniom Dołożyć

      • 2 0

    • to nic nie da, podwyzszą opłaty za przesył i inne g ...i będziesz płacił tyle samo

      • 3 0

    • To ciekawe (4)

      Ja prądu specjalnie nie oszczędzam, mam większe mieszkanie niż Ty i płacę 60-70 zł miesięcznie. Może warto zainwestować w mniej prądożerne sprzęty?

      • 11 20

      • ja mam tak samo (2)

        teraz, za grudzień zapłaciłam ponad 60 zł, bo wiadomo więcej światła, więcej wypieków itp.
        Ale w ciągu roku mam rachunki ok. 50 zł/msc

        • 1 7

        • 50 zł miesięcznie?

          to jakieś 70 kWh. Tyle sąsiad dziennie wydaje na ogrzewanie;)

          • 4 0

        • Ale nie wszyscy siedzą w pracy po 16 godzin dziennie

          • 13 1

      • Trafiony licznik - podobno na 10 założonych 2 są trafione - info od instalatora z energii - i zawyża zużycie enerii mnożąc x1,5 lub 2 - jak się nie kapniesz to płacisz więcej niż powinieneś a jak się kapniesz to reklamacja w enerdze - ponad rok wyjaśnień i walki - powodzenia

        • 2 1

    • Pracownicy energi mają zniżki na prąd (1)

      Mój kolega pracuje w EC II ma wszystko na prąd ogrzewanie, ciepła woda + itp. itd. i płaci rocznie 120 zł - to jak ma być taniej

      • 24 3

      • Ec2

        Od kiedy ec2 to energa?

        • 3 0

    • The billu (1)

      Przecież nie masz własnego mieszkania - jesteś na garnuszku u mamusi!

      • 5 9

      • ciekawe czy mama nadal bierze 500 + na the billa

        • 0 1

    • to za sprawą poprzednich

      POdwyżek???

      • 1 8

    • Sven, jeśli nie masz ogrzewania na prąd, sugeruję przegląd instalacji (i sprzętu) w mieszkaniu. (1)

      W przypadku aluminiowej - wymianę na miedź. Bo jakoś tak... drogo u Ciebie;)

      • 8 6

      • to troll!

        • 8 4

    • Bo polowa to cena pradu a reszta oplaty zmienne stale przesylowe itp

      • 14 0

    • Takie ceny

      Sprzedawcę Energii możesz łatwo zmienić. Jest wiele innych firm sprzedających prąd. Nawet można samemu odrazu do Operatora się zgłosić i ominąć Sprzedawcę. Załatwianie to poprzez odpowiedni wniosek umowy dystrybucyjnej. Ceny są jednak podobne. Proponuje zmienić grupę taryfowa z klasycznej G11 na G1x gdzie x to np. Szczyt/pozaszyt itd. Odpowiednie nawyki i wyjdzie taniej.

      • 10 17

  • Ale czego ja się mogę dowiedzić o usługach i elektrycznosci

    od kucharek, kosmetyczek, kierowców, szaleciarek, działaczy młodzieżówek partyjnych, plakaciarzy, szoferów, i pielegniarek, pociotków i powinowatych pisowskich prominentów, których cała hordę PiS zatrudnił w Enerdze wyrzucając fachowców?

    • 2 0

  • Karta Dużej Rodziny

    Kiedy będzie można skorzystać z oferty dla rodzin wielodzietnych ? Póki co takiej nie stworzyliscie, a opcja zniżek na głównej stronie Karty Dużej Rodziny Energa proponuję. ..

    • 1 0

  • Czy uważa Pan/Pani swojego szefa z nadania politycznego za kompetentną osobę?

    • 0 3

  • opłata handlowa

    • 3 0

  • Chore mózgi

    Tylko oszukuja cala ta spolka to klan zlodziei gdzie prawo

    • 2 0

  • Pytanie do Energi (1)

    No to jedziemy : Jak wiadomo zakupiono nowy system wart miliony o ile nie miliardy złotych. System miał automatycznie zliczać koszty energii po infrastrukturze energetycznej do rozdzielni. I teraz pytanie czy wszystkie kable gniazdka oraz zabezpieczenia posiadają atest UE , co jest istotne przy takich przedsięwzięciach. Czemu system dalej zawyża rachunki ? . Czy Energa wymieniła w tym celu wszystkie swoje trafostacje a te najgorsze to w Sopocie, co koncert w Operze leśnej to zakłócenia w dostawie napięcia. Czy infrastruktura sieci zmienia się w raz z rosnącymi potrzebami ? . W końcu powstają nowe wieżowce biurowe, które pobierają sporo mocy. Co Energa zrobiła wraz z PKP by kolej elektryczna była tańsza ? chodzi o zmianę infrastruktury kolej nie pantograf u góry a szczotki elektryczne z boku. Jak wyglądają budynki trafostacji na chwaszczyńskiej ? czy przypadkiem nie ma tam jeszcze starych zabezpieczeń ? - Jak Energa kontroluje swoje rachunki bo do dziś wystawia zmarłym. Mój ojciec nie żyje już od 10 lat a Energa wystawia na niego rachunek to dość ciekawa opcja :) . Jak Energa wspiera czy też walczy z koparkami do bitcoin'a ? I czy to nie zakłóca pracy linie Energetycznych ? Ile zarabiają i jakie mają zarobki ludzie w Radzie Nadzorczej Energii ? Ilu członków liczy Rada Nadzorcza wraz z asystentami i doradcami ? Czy linie wysokiego napięcia są dublowane na wypadek awarii ?

    • 3 0

    • Jak ktoś umera, to trzeba to zgłosić w Punkcie Obsługi Klienta i zawrzeć nową umowę na nowego właściciela mieszkania, domu.

      • 1 0

  • Nie terminowe rachunki. (1)

    Dlaczego rachunek za energię w Gdyni ul. Lipowa otrzymuje 5 dni przed terminem płacenia a w Sopocie 14 dni przed terminem płacenia. Trzykrotne skargi w tej sprawie sa bez odpowiedzi. Kiedy to się zmieni.??????? Dość tego bałaganu w Enerdze.
    wlodek

    • 7 0

    • to sie ciesz,ja dostaje stal po terminie płatnosci

      • 1 0

  • Opłata handlowa (2)

    Chciałabym, żeby ktoś kompetentny wypowiedział się w sprawie opłat handlowych nad którą pochylił się już dawno UOKiK. Już pomijam fakt, że "gwarancja stałej ceny" wiążę się ze wzrostem ceny rachunku, ale dlaczego na moim rachunku zostały policzone aż dwie opłaty handlowe? Okres rozliczeniowy od 30.11 do 01.01 czyli de facto powinna zostać policzona jedna opłata handlowa do 30.12 a w następnym rachunku druga. Odkąd miesięczny okres rozliczeniowy ma 27dni (według rachunku pierwsza opłata han. została policzona od 30.11 do 26.12 i druga od 26.12 do 01.01)??

    • 5 2

    • bo tą firmą zarządza Obajtek-wójt z Pcimia

      • 1 1

    • naucz sie logicznego myslenia to wiecej w zyciu zdzialasz

      to jest tak banalne, ze zdziwie sie jak ktos Ci odpowie

      • 0 2

  • Sprawa jest od lat SYSTEMOWA ! (3)

    Faktura dotycząca danego okresu wystawiana jest z datą płatności około 35 dni od daty odczytu. I to jest O.K. Jest tylko JEDEN problem: faktura dostarczana jest jeden-dwa dni przed terminem płatności
    lub po terminie ! Mnie jako klienta, nie obchodzi kto jest winny - nie mój problem, ale odsetki, to już mój problem. Za gaz dostaję JEDNĄ fakturę w roku, podzieloną na 6 wpłat i jest O.K. Czy dla ENERGI takie rozwiązanie jest za trudne ? Z pewnością koszty przesyłek będą mniejsze, a klient będzie zadowolony. Czy też inne rozwiązanie: WYMUSZENIE na "poczcie" terminów dostarczania faktur, albo wypisywanie terminów płatności dwa tygodnie później. Jako obywatel RP nie man obowiązku przebywania w domu i pilnowania czy nie przyszedł jakiś rachunek. Więc przynajmniej niech w okresie wakacyjnym, nie wypadają terminy płatności.

    • 8 0

    • (1)

      Przyjrzymy się opisanej sprawie. Aby pomóc, niezbędne będą jedynie dwie dodatkowe informacje: numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl.

      • 0 0

      • co sie macie przglądac, wysyłajcie wczesniej rachunki!!!

        • 1 0

    • Gdyby byly liczniki przedplatowe nie byloby tego problemu.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane