• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • Czegoś nie zrozumiem - a pytania i problemy wcześniej i potem pozostają bez reakcji Energi ?

    Cóż to za propagandowa akcja? To chyba jest normalne w działalności każdej firmy ze klienci mają możliwość zgłaszać pytania i problemy na bieżąco a nie w łaskawie wyznaczonym jedynym terminie.

    • 5 0

  • Brak faktory (1)

    Dlaczego w nowym mieszkaniu otrzymałam tylko jedna fakturę w 2015 roku w październiku. Następnie w marcu 2016 roku założyłam rozliczenie indywidualne i nagle wystawiono mi bardzo wielką fakturę gdyż państwo przez ponad 5 miesięcy nie przysłali mi rachunku. Zrezygnowałam z rozliczenia rzeczywistego i płaciłam sama gdyż ponownie nie dostawałam faktur i minęły 2 lata zadzwoniłam okazało się że rozliczenie rzeczywiste nad funkcjonuje a nie zostało dezaktywowane mści jakiś błąd systemu....i wystawiliscie mi fakturę na prawie 3 tysiące. Dlaczego macie taki bałagan i nie p4ysylacie regularnie faktur i nieumiecie załatwić nic przez telefon. Nadmienię że przez 3 lata jak tu mieszkam dostałam tylko 1 fakturę a z rozliczenia rzeczywistego zrezygnowałam w 2016 roku lecz okazało się że wasz system tego niezaakceptowal i nie dezaktywowane mi konta i co za tym idzie nie wystawiał faktur mimo moich telefonicznych interwencji...i najlepiej wystawić później klientowi rachunek na 3tysice . Proszę o odpowiedź

    • 15 0

    • Aby pomóc, potrzebujemy dwóch informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza opisem sprawy na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Otrzymawszy te dane, będziemy w stanie wyjaśnić sytuację.

      • 0 0

  • skandal (1)

    Trzeba umieć czytać dokładnie fakturę .Moja ostatnia faktura to inny numer licznika ,zużycie w dzień 0, natomiast w nocy ho ho.... a może i więcej .Poza tym wymiana licznika, o której nic mi nie wiadomo i to w niedzielę ha ... ha....Uważajcie odbiorcy na takie skandaliczne faktury.

    • 13 0

    • Chętnie wyjaśnimy sytuację. Aby pomóc, potrzebujemy jedynie dwóch informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza opisem sprawy na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl.

      • 0 0

  • pytanie (1)

    Czy i kiedy bedzie mozna oplacac rachunki online bez koniecznosci opłacania 1zl za bluemedie? Jest w planach darmowy dla klientow procesor platniczy typu payu ecard dotpay czy przelewy24 ?

    • 3 0

    • Zapłać zwykłym przelewem przez konto bankowe. Po problemie

      • 2 0

  • Rozliczenie rzeczywiste - po co odczytywacz??? (2)

    Mam usługę rozliczenie rzeczywiste - raz w miesiącu loguję w ebok i podaję stan licznika, na tej podstawie wystawiana jest faktura, z tego co wiem energa jest w stanie sprawdzić ten stan zdalnie. Dlaczego wobec tego przychodzi co miesiąc odczytywacz (licznik mam w mieszkaniu)? Przychodzi w takich godzinach, gdy ludzie pracują - nie ma mnie w domu. Po wizycie odczytywacza nie dość, że w skrzynce na listy, to jeszcze włożoną w drzwi z informacją o konieczności podania stanu licznika smsem. To bezsensowne zmuszanie klientów do podwójnego odczytywania licznika. W jakim celu mam podwójnie podawać stan licznika?

    • 6 0

    • olej go.

      • 0 0

    • cos zrypałaś

      Kiedyś miałem opcję inkasenta który miał chodzić za chyba 15zł/mc i zczytywać licznik ale wole samemu podawać mając rzeczywiste. Jak sama podajesz i on chodzi to sprawdź czy płacisz za to. Jeśli tak jest to 50% możesz się podzielić za info z tego co zaoszczędzisz rocznie :P

      • 0 0

  • Brak faktur za energię mimo ustaleń z call center a dostawca zgłasza sprawe do Sądu w Lublinie, mimo terminowych opłat (1)

    Witam
    Chciałem zwrócić uwagę na działanie Energa, otóż od kwietnia 2017 nie przychodzą do dnia dzisiejszego faktury za energię elektryczną otrzymałem sms o zadłużeniu, tak wiec zdziwiony zadzwoniłem do Call Center, gdzie ustaliłem kwotę i fakt ponownego dostarczenia faktury na mój adres od kwietnia nadal nic.
    Natomiast od znajomych z innej części miasta wiem, że mimo opłacenia faktur z opóźnieniem bo tak przyszły faktury, Energa zgłosiła fakt do Sądu Rejonowego w Lublinie (data zgłoszenia do sadu późniejsza niż zapłacona faktura) dodatkowo Energa powołuje się na późniejsze faktury które również nie dotarły.

    Pytanie moje jest dlaczego Energa nie przysyła faktur od kwietnia i dlaczego mimo braku pewności czy dostarczono faktury straszy się klientów którzy nigdy nie zalegali do tej pory z opłatami Sądami i nakłada dodatkowe kwoty za postępowanie.

    • 2 0

    • bo jest monopolista w przesyle i moze tak traktowac klientow

      • 0 0

  • (1)

    wiele razy pytałam energe o to dlaczego? skąd? moje rachunki po wymianie licznika wzrosły..chociaż zużycie prądu zmniejszyłam..skad te rachunki..nie było w domu nikogo..włączona była tylko lodówka a rachunek 170 zł...za co? pytam..za co? złodziejstwo jedno wielkie

    • 2 1

    • Gdanszczanko jesli ruszysz glowa i popatrzysz na rachunek zauwazysz, ze:

      Oprocz ceny pradu masz X oplat. Podziekuj za nie polskiemu rzadowi. W ostatnich 2 latach wprowadzil nowe oplaty. 500+ nie bierze sie z niczego tylko z Twoich wyzszych rachunkow.

      • 1 0

  • Dlaczego obie spółki - operator i obrót udziela sprzecznych informacji? (2)

    Wg Energa Obrót mając nowy licznik zdalnego odczytu można ustawić konkretną datę odczytu licznika, która będzie zdalnie zczytywana i dane będą widoczne na ebok.energa.pl ale trzeba w Energa Operator złożyć wniosek o to. Po odwiedzinach Operatora na Marynarki Polskiej dostałem informacje, że nie ma takiej możliwości a zczytywanie może odbywać się fizycznie przez pracownika Energii i nie można ustalić konkretnej daty odczytu tylko odbywa się to wg harmonogramu....

    No ludzie to skoro wszędzie była podawana informacja, że mając licznik zdalnego odczytu można ustawić zdalny odczyt na dany dzień i otrzymywać fv po jego odczycie aby nie latać samemu odczytywać (mam rozliczenie rzeczywiste, czasem zdarzy się zapomnieć a trzeba uważać bo 2mc bez odczytu zmienia automatycznie rozliczenie na szacunkowe), to dlaczego nagle się okazuje, że jednak nie ma takiej opcji?

    Chętnie się dowiem jak i gdzie załatwić tą sprawę o ile w ogóle można bo zaraz się okaże, że mimo informacji o takiej możliwości to jednak nie ma opcji aby to ustawić...
    Jeśli jest taka możliwość to proszę podać nr tel gdzie można się dowiedzieć i załatwić

    • 11 0

    • odczyt fizyczny? (1)

      Ja mieszkam w Brzeżnie ten pan pojawia się 2 razy w roku.Szlakt mnie trafia,bo dostaję rachunki kiedy go nie ma zaniżone.A później kuźwa 500zł prawie.To tak jest odkąt mają podfirmę od 2lat do spisywania stanu licznika.

      • 4 1

      • najlepsze jest to jak źle spiszą :D

        Reklamacja ciągnęła się już nie pamiętam ile.... nikt nic nie wie i jeden przekazuje do drugiego. Jak samemu człowiek nie będzie ponaglać i cisnąć to nic nie zrobi.
        Nawet jak samemu się spisuje (tak jak ja mając rzeczywiste) to oni i tak przychodzą spisywać bo sprawdzają czy ktoś nie kantuje :D Za pierwszym razem jak mi źle spisali (jedna taryfa za nisko druga za wysoko) to męczarnie miałem z nimi bo aby dokonać odczytu musiałem wpisać wyższą wartość niż gość spisał i jaką miałem na liczniku bo inaczej na stronie nie da rady. Później jak zobaczyłem, że system i tak wszystko sumuje i liczy poprawnie mimo ich dziwnych wpisów odczytów to miałem w 4literach i raz był miesiąc za 100 a raz za 30zł :D

        • 0 0

  • a co z gwarancją stałej (4)

    ceny wciskanej na siłę za 13 zł miesięcznie na co najmniej dwa lata. Przy kawalerce to połowa opłaty za prąd , nie licząc przesyłu.

    • 33 3

    • Wciskają to podstępem starszym ludziom. (1)

      Energa dzwoni i informuje, że TRZEBA podpisać nową umowę i wciska starszym osobom kit o stałej cenie, nie informując przy tym, że jest jeszcze opłata handlowa 16zł/miesięcznie i umowa na 2 lata. Kara umowna za zerwanie to 50zł/ miesięcznie.
      Już UOKiK zakwestionował ich praktyki, ale co z tego, skoro wiele umów zostało podpisanych i nie można się z nich wykręcić.

      • 4 0

      • informują przynajmniej mnie (rozmowa 15.01.)

        ale jak usłyszeli, że będę do tego dopłacać więc jest to na moją szkodę to usłyszałem, że przecież dostaję "fachowców" za kwotę 2800 zł /2lata :D

        • 2 0

    • (1)

      Mozna z tego zrezygnowac, trzeba wiedziec jak.

      • 0 10

      • to się

        pochwal jak, bez przepisywania licznika na użytkownika.

        • 10 0

  • (4)

    Mam jedno zasadnicze pytanie, mianowicie dlaczego w serwisie, gdzie zaledwie podaję co miesiąc stan licznika zaimplementowany został mechanizm wymuszające zmianę hasła, skoro nawet w banku nie muszę tego robić?

    • 29 5

    • jaki to serwis?

      bo na ebok.energa.pl nie ma wymuszania hasła :)

      • 0 0

    • zaimplementowany... (2)

      nie używaj słów, które nie istnieją w języku polskim i których znaczenia nie rozumiesz! Implementation to po polsku wdrożenie

      • 3 19

      • (1)

        w branży IT to implementacja, a piszę o mechanizmie właśnie w branży IT

        • 11 4

        • to się nie zdziw

          Jak nikt nie odpowie

          • 3 6

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane