• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • co to za kryptoreklama na tym portalu ja się pytam?

    i gdzie dopisek: artykuł sponsorowany. To jakaś łaska że WSZYSTKIE większe firmy mają INFOLINIĘ czy kontakt na mail ????

    • 6 0

  • telefon

    czy nr telefonu z końcówką 518 odbierze pan z wąsem?
    a 577 pani w okularach?
    Przypadek....?

    • 3 0

  • Podwójna opłata abonamentowa. (4)

    Dlaczego Klienci "Energa" płacą opłatę abonamentową podwójnie?
    Przykład: w listopadzie przyszedł rachunek za okres od 15.11. do 15.01. (a więc trzy miesiące do opłaty abonamentowej); w styczniu przyszedł kolejny rachunek od 16.01. i również druga już opłata za ten sam miesiąc w tym przypadku styczeń. I tak co dwa miesiące.

    • 8 1

    • Mam nadzieję, że nie pracujesz w finansach

      bo aż strach.
      Niestety prawa wyborcze zapewne posiadasz... To dopiero przerażające.

      • 1 1

    • (1)

      gdzie masz trzy miesiące między 15.11. a 15.01.?

      • 5 0

      • dobrze, ze 15.11 z faktury nie odczytal jako godziny heheheheheh

        • 1 0

    • W swoim pytaniu masz odpowiedz. Czego te szkoly ucza skoro brak podstawowego logicznego myslenia.

      do 15.01 od 16.01. Co tu trudnego ? IQ na poziomie -29 ? Nie dziwota, ze pozniej wybory wygrywa PiS.

      • 0 8

  • A czy nadal wrabiają ludzi w n.p.e.e??

    • 2 1

  • Dlaczego Energa podpisuje umowy na dostawę prądu z dłużnikami, którzy nie mają tytułu prawnego (1)

    do nieruchomości? Dlaczego właściciel, nie może takiej umowy anulować, wypowiedzieć, zerwać?
    Wynająłem mieszkanie, najemca miał umowę w Enerdze na siebie, po czym przestał mi płacić. Chciałem odciąć prąd do mieszkania, a tu niespodzianka!!!Energa nie odetnie, gdyż umowa jest na najemcę. A ja WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI nie jestem stroną!!! Coś tu jest pop....e!!!

    • 27 1

    • Pozostaje Sad

      • 3 0

  • Guzik to warte !Czy bedą odpowiadac jak zmienic dostawce produ na inny niz energa?

    Moze odpowiedzą dlaczego mamy najdroższy prąd w Polsce!!
    Albo dlaczego szastaja milionami na lechie i inne a potem my to w rachunkach spłacamy.
    Dlaczego zawyzaja faktury?
    Na energe najlepsze wyjscie to zmnienic operatora dostawce prądu takich nie brakuje i wszyscy sa tańsi!!

    • 18 0

  • (3)

    Czemu wiekszosc rachunku to oplaty przesylowe?

    • 25 0

    • Aby było z czego dopłacać do nierentownych kopalń.

      • 9 1

    • Z Żarnowca bliżej

      ale tam z prądem słabo.

      • 4 1

    • no to chyba nie pytanie do Energi - tylko do ministerstwa ?

      może nie wiesz ale jest coś takiego jak URE (Urząd Regulacji Energetyki), spółki tam składają taryfy a ten urząd je akceptuje bądź nie.

      • 0 8

  • Dglaczego faktura jest dostarczana po terminie

    A paniusia na info radzi złożyć reklamację na Poczcie, bo Energa niby jest cacy,i nie chce podać numeru reklamacji, bo to reklamacja samo kasująca się. .
    Dlaczego często są zaniki napięcia zanika zasilanie, dlaczego światło faluje i a w zamian mam opłat jakościową i przejściową

    • 20 0

  • w sobotę w/g ogłoszenia energa miała spisywać stan licznika na ramułta 36 w gdyni miedzy 11.20 a 12.30 i u mnie znowu nikogo nie było,choć byłam w mieszkaniu..moje pytanie:dlaczego akurat zawsze w sobotę,a nie w tygodni,normalnie?po drugie:dlaczego ogłaszają,potem nie przyłażą,nie spisują,a potem jakieś wygórowane rachunki przysyłają???

    • 12 0

  • W ankiecie brakuje odpowiedzi - tak zgłaszałem wiele razy ale nie uzyskałem odpowiedzi.

    Jw

    • 36 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane