• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • Czegoś nie zrozumiem - a pytania i problemy wcześniej i potem pozostają bez reakcji Energi ?

    Cóż to za propagandowa akcja? To chyba jest normalne w działalności każdej firmy ze klienci mają możliwość zgłaszać pytania i problemy na bieżąco a nie w łaskawie wyznaczonym jedynym terminie.

    • 5 0

  • a kiedy pracownicy Energa odpowiedzą...

    karnie za nienależne korzyści wynikające z zaniedbania, opieszałość, zaniechania, przerzucanie cięzaru dowodu na ofiarę, braku staranności... itd, itp

    • 7 0

  • Termin płatności (1)

    Dzień dobry,
    chciałbym poruszyć temat płatności elektronicznych za rachunki poprzez energa24.
    Otóż dlaczego naliczane są odsetki za nieterminową wpłatę kiedy zapłata zostaje dokonana w ostatnim dniu terminu płatności.
    Przecież pieniądze przekazywane są na konto firmy w ciągu kilku minut poprzez Blue Media, a Energa uważa, że wpłata jest opóźniona i przy następnym rachunku wystawia notę odsetkową.
    Czy macie naprawdę tak kiepski system rozliczeń (o problemach systemu przecież słyszał cały kraj), czy też pracownicy nie potrafią go poprawnie obsłużyć.
    Mówiąc szczerze jesteście jedyną firmą która tak działa. Normalnie pojawia się informacja o przyjęciu płatności z zastrzeżeniem, że zostanie rozliczona w terminie 24 czy 48 godzin.
    Tak się dzieje w normalnie działających firmach, ale nie u Was.
    Mało tego - na zgłoszenie złożone poprzez stronę z zapytaniem (kilkukrotne) nie pojawia się żadna odpowiedź, a sprawa zostaje "odhaczona" jako zakończona.
    Nie muszę dodawać, że jest to co najmniej (bardzo delikatnie mówiąc) niegrzeczne.
    I nie chodzi tu tylko o mój konkretny przypadek, bo z tego co się dowiedziałem tak są traktowani Wasi klienci.
    Kolejna sprawa to brak jakiejkolwiek reakcji na mailowe próby kontaktu z firmą. To już jest chyba więcej niż w/w niegrzeczność. To po prosty brak dobrego wychowania.

    • 5 0

    • potwierdzam to co napisane powyzej

      potwierdzam to co napisane powyżej jedno wielkie dno

      • 0 0

  • Beeee beda odpowiadc

    Śmieszne maja tam taki bajzel a pracownicy są nie doszkoleni nie posiadają odpowiedniej wiedzy. Wysyłają FV po 1roku lub zaległe FV z 2015 roku z odsetkami nie informując ani razu klienta o zaległej FV!! Wystawiają odsetki od nadpłaty ENERGA TO JEDEN WIELKI BAJZEL

    • 3 0

  • Dlaczego przy podawaniu stanu licznika (rzeczywiste) system nie przyjmuje wartości z poprzedniego miesiąca

    (zero zużycia, w lokalu nikt nie mieszka) tylko trzeba podać wartość o 1 kwh wyższą niż stan faktyczny. Inaczej system na Eboku nie przyjmuje rozliczenia. Dlaczego mam nadpłacać??

    • 3 0

  • najgorszy BoK w Europie, brak kompetencji

    Bez mojej wiedzy uraczono mnie usługą indywidualnego podawania stanu licznika.
    No i po odkręceniu tematu, po mojej interwencji, fakturą za pół roku!!!
    Zapłać rencisto ...a potem sobie wyjaśniaj .
    Więcej rzetelności i empatii
    a nie jakieś dyżury aby sobie podnieść samopoczucie i zaraportować zarządowi nowe niby proklienckie działania!!!!

    • 5 0

  • Pytanie do Energi (1)

    No to jedziemy : Jak wiadomo zakupiono nowy system wart miliony o ile nie miliardy złotych. System miał automatycznie zliczać koszty energii po infrastrukturze energetycznej do rozdzielni. I teraz pytanie czy wszystkie kable gniazdka oraz zabezpieczenia posiadają atest UE , co jest istotne przy takich przedsięwzięciach. Czemu system dalej zawyża rachunki ? . Czy Energa wymieniła w tym celu wszystkie swoje trafostacje a te najgorsze to w Sopocie, co koncert w Operze leśnej to zakłócenia w dostawie napięcia. Czy infrastruktura sieci zmienia się w raz z rosnącymi potrzebami ? . W końcu powstają nowe wieżowce biurowe, które pobierają sporo mocy. Co Energa zrobiła wraz z PKP by kolej elektryczna była tańsza ? chodzi o zmianę infrastruktury kolej nie pantograf u góry a szczotki elektryczne z boku. Jak wyglądają budynki trafostacji na chwaszczyńskiej ? czy przypadkiem nie ma tam jeszcze starych zabezpieczeń ? - Jak Energa kontroluje swoje rachunki bo do dziś wystawia zmarłym. Mój ojciec nie żyje już od 10 lat a Energa wystawia na niego rachunek to dość ciekawa opcja :) . Jak Energa wspiera czy też walczy z koparkami do bitcoin'a ? I czy to nie zakłóca pracy linie Energetycznych ? Ile zarabiają i jakie mają zarobki ludzie w Radzie Nadzorczej Energii ? Ilu członków liczy Rada Nadzorcza wraz z asystentami i doradcami ? Czy linie wysokiego napięcia są dublowane na wypadek awarii ?

    • 3 0

    • Jak ktoś umera, to trzeba to zgłosić w Punkcie Obsługi Klienta i zawrzeć nową umowę na nowego właściciela mieszkania, domu.

      • 1 0

  • Chore mózgi

    Tylko oszukuja cala ta spolka to klan zlodziei gdzie prawo

    • 2 0

  • opłata handlowa

    • 3 0

  • Czy uważa Pan/Pani swojego szefa z nadania politycznego za kompetentną osobę?

    • 0 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane