• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • Nieprawdopodobne !! Alleluja !

    Przez dwie godziny będzie można się czegoś w Enerdze dowiedzieć !
    Te artykuł to jak informacja o audiencji u papieża.
    Po dyżurze, to spadać na drzewo leszcze....

    • 11 0

  • DLACZEGO???

    Dlaczego wzdłuż ul Starogardzkiej jest budowana napowietrzna linia wysokiego napięcia skoro w tym miejscu w planie zagospodarowania jest wyraźnie napisane "NISKA ZABUDOWA" ???

    • 1 1

  • a będzie możliwość porozmawiania z byłym radnym wieckim?

    chętnie się dowiem dlaczego interesowało się nie CBA jak był radnym

    • 3 1

  • Pytanie do Energii

    Dlaczego pracownicy firmy Energa przed podpisaniem umowy na dostawę prądu do lokalu, do którego dopiero się wprowadzam, odsyłają po numer PPE do Biur Obsługi Mieszkańców, Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych, skoro Biura Obsługi Mieszkańców nie dysponują takimi danymi jak numer PPE, ponieważ nie oni zawierali umowę na dostawę energii tylko poprzedni użytkownik wynajmowanego lokalu? Taki numer zamieszczony jest zwykle na odwrocie faktury, którą dostaje lokator a nie pracownik Biura Obsługi Mieszkańców. Niezasadne wydaje się odsyłanie ludzi po numer PPE, zwłaszcza, że taki numer można uzyskać w Energa przy ul. Marynarki Polskiej w Gdańsku. Uważam, że Energa odsyłając ludzi, nie szanuje przyszłego klienta już na wstępie przy zawieraniu umowy. Pozyskanie numeru PPE, powinno być wewnętrzną sprawą Energii, a nie osoby która przychodzi zawrzeć umowę. Powinien wystarczyć adres, natomiast dochodzenie do tego jaki jest numer PPE? - przepraszam, ale to ja jestem klientem a nie Energa. To z klientów Energa czerpie zyski a nie odwrotnie. Więc pytanie kto jest dla kogo i kto powinien faktycznie kogo obsłużyć (w tym pozyskać numer PPE)?

    • 3 0

  • To nie pytanie, jednak chciałbym zwrócić uwagę na fakt, iż w Gdańsku na ul. Cebertowicza faktury od was zawsze przychodzą "na styk" w ostatnim dniu terminu płatności, albo już nawet po terminie płatności.
    Co prawda nie miałem z tego powodu jeszcze większych nieprzyjemności, ale przy okazji chciałbym to zgłosić.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    • 5 0

  • Kiedy obniżka opłat dla osób korzystających z rozliczenia rzeczywistego!?

    Skoro jestem ich fakturzystą to niech mi Energa za to płaci!

    • 5 0

  • Czy to prawda że w Enerdze pracują klany rodzinne?

    Firma rodzinna a szary człowiek pracuje jako tania siła robocza przez agencje pracy...z Poznania

    • 3 0

  • Pytanie

    Kiedy Obajtek i jego pretorianie wrócą do Pcimia? Chyba niedługo, prawda? http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-bedzie-zmiana-prezesow-w-najwiekszych-spolkach-energetycznyc,nId,2508490

    • 3 2

  • i tak nie odpowiecie...

    • 2 1

  • Opłata handlowa (2)

    Chciałabym, żeby ktoś kompetentny wypowiedział się w sprawie opłat handlowych nad którą pochylił się już dawno UOKiK. Już pomijam fakt, że "gwarancja stałej ceny" wiążę się ze wzrostem ceny rachunku, ale dlaczego na moim rachunku zostały policzone aż dwie opłaty handlowe? Okres rozliczeniowy od 30.11 do 01.01 czyli de facto powinna zostać policzona jedna opłata handlowa do 30.12 a w następnym rachunku druga. Odkąd miesięczny okres rozliczeniowy ma 27dni (według rachunku pierwsza opłata han. została policzona od 30.11 do 26.12 i druga od 26.12 do 01.01)??

    • 5 2

    • naucz sie logicznego myslenia to wiecej w zyciu zdzialasz

      to jest tak banalne, ze zdziwie sie jak ktos Ci odpowie

      • 0 2

    • bo tą firmą zarządza Obajtek-wójt z Pcimia

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane