• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • Rozliczenie rzeczywiste - po co odczytywacz??? (2)

    Mam usługę rozliczenie rzeczywiste - raz w miesiącu loguję w ebok i podaję stan licznika, na tej podstawie wystawiana jest faktura, z tego co wiem energa jest w stanie sprawdzić ten stan zdalnie. Dlaczego wobec tego przychodzi co miesiąc odczytywacz (licznik mam w mieszkaniu)? Przychodzi w takich godzinach, gdy ludzie pracują - nie ma mnie w domu. Po wizycie odczytywacza nie dość, że w skrzynce na listy, to jeszcze włożoną w drzwi z informacją o konieczności podania stanu licznika smsem. To bezsensowne zmuszanie klientów do podwójnego odczytywania licznika. W jakim celu mam podwójnie podawać stan licznika?

    • 6 0

    • cos zrypałaś

      Kiedyś miałem opcję inkasenta który miał chodzić za chyba 15zł/mc i zczytywać licznik ale wole samemu podawać mając rzeczywiste. Jak sama podajesz i on chodzi to sprawdź czy płacisz za to. Jeśli tak jest to 50% możesz się podzielić za info z tego co zaoszczędzisz rocznie :P

      • 0 0

    • olej go.

      • 0 0

  • Szanowni Państwo w Enerdze! (1)

    Dlaczego nie udzielają Państwo odpowiedzi na pisma złożone za potwierdzeniem (imienna pieczątka pracownika i datownik) w punkcie obsługi klienta, np. w Galerii Przymorze?
    To się nadaje do UOKiK.

    Dlaczego tak często konsultanci na Infolinii odpowiadają odmiennie na te same pytania?
    Kolejny zapytany mówi, że udzielona mi informacja przez jego poprzednika, jest nieprawdziwa- oczywiście innymi słowami, tak, by nie potwierdzić popełnienia błędu poprzedniego konsultanta.
    Po wielu rozmowach z konsultantami, uważam, iż Energa nie dba o właściwe szkolenia, wiedza tych pracowników pozostawia wiele do życzenia, to wina "góry".

    • 8 0

    • Z chęcią pomożemy i udzielimy wyjaśnień, będziemy jednak potrzebowali kilku dodatkowych informacji: Pani numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Prosimy, aby przesłała je Pani wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem na wskazany przez redakcję adres: dyżur.energa@trojmiasto.pl.

      • 0 0

  • A odpowiedzą za przekręty, zaniedbania i arogancję?

    • 5 0

  • niebezpieczne skrzynki

    W październiku zgłoszono uszkodzenie skrzynki energetycznej przy Trakcie św Wojciecha około numeru 58, panowie z Energi przyjechali i wystające kable owinęli czarną folia... Kolejne zgłoszenia w listopadzie i styczniu pozostały bez odpowiedzi. Połamana skrzynka stojąca na chodniku , nadal trzyma się wyłącznie na folii coraz bardziej się pochylając zagra zając bezpieczeństwu przechodniów. Podkreślę jeszcze raz, że skrzynka stoi na chodniku. A kable zabezpieczone są jedynie folią.

    • 2 0

  • Brak faktur za energię mimo ustaleń z call center a dostawca zgłasza sprawe do Sądu w Lublinie, mimo terminowych opłat (1)

    Witam
    Chciałem zwrócić uwagę na działanie Energa, otóż od kwietnia 2017 nie przychodzą do dnia dzisiejszego faktury za energię elektryczną otrzymałem sms o zadłużeniu, tak wiec zdziwiony zadzwoniłem do Call Center, gdzie ustaliłem kwotę i fakt ponownego dostarczenia faktury na mój adres od kwietnia nadal nic.
    Natomiast od znajomych z innej części miasta wiem, że mimo opłacenia faktur z opóźnieniem bo tak przyszły faktury, Energa zgłosiła fakt do Sądu Rejonowego w Lublinie (data zgłoszenia do sadu późniejsza niż zapłacona faktura) dodatkowo Energa powołuje się na późniejsze faktury które również nie dotarły.

    Pytanie moje jest dlaczego Energa nie przysyła faktur od kwietnia i dlaczego mimo braku pewności czy dostarczono faktury straszy się klientów którzy nigdy nie zalegali do tej pory z opłatami Sądami i nakłada dodatkowe kwoty za postępowanie.

    • 2 0

    • bo jest monopolista w przesyle i moze tak traktowac klientow

      • 0 0

  • (1)

    wiele razy pytałam energe o to dlaczego? skąd? moje rachunki po wymianie licznika wzrosły..chociaż zużycie prądu zmniejszyłam..skad te rachunki..nie było w domu nikogo..włączona była tylko lodówka a rachunek 170 zł...za co? pytam..za co? złodziejstwo jedno wielkie

    • 2 1

    • Gdanszczanko jesli ruszysz glowa i popatrzysz na rachunek zauwazysz, ze:

      Oprocz ceny pradu masz X oplat. Podziekuj za nie polskiemu rzadowi. W ostatnich 2 latach wprowadzil nowe oplaty. 500+ nie bierze sie z niczego tylko z Twoich wyzszych rachunkow.

      • 1 0

  • Sprawa jest od lat SYSTEMOWA ! (3)

    Faktura dotycząca danego okresu wystawiana jest z datą płatności około 35 dni od daty odczytu. I to jest O.K. Jest tylko JEDEN problem: faktura dostarczana jest jeden-dwa dni przed terminem płatności
    lub po terminie ! Mnie jako klienta, nie obchodzi kto jest winny - nie mój problem, ale odsetki, to już mój problem. Za gaz dostaję JEDNĄ fakturę w roku, podzieloną na 6 wpłat i jest O.K. Czy dla ENERGI takie rozwiązanie jest za trudne ? Z pewnością koszty przesyłek będą mniejsze, a klient będzie zadowolony. Czy też inne rozwiązanie: WYMUSZENIE na "poczcie" terminów dostarczania faktur, albo wypisywanie terminów płatności dwa tygodnie później. Jako obywatel RP nie man obowiązku przebywania w domu i pilnowania czy nie przyszedł jakiś rachunek. Więc przynajmniej niech w okresie wakacyjnym, nie wypadają terminy płatności.

    • 8 0

    • Gdyby byly liczniki przedplatowe nie byloby tego problemu.

      • 0 0

    • (1)

      Przyjrzymy się opisanej sprawie. Aby pomóc, niezbędne będą jedynie dwie dodatkowe informacje: numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl.

      • 0 0

      • co sie macie przglądac, wysyłajcie wczesniej rachunki!!!

        • 1 0

  • Końca nie widać

    22.02.2016 r podpisałam umowę na dostawę energii z firmą Energa, mimo wielu interwencji w BOK , poprzez infolinię do lipca 2017 roku czyli przez 17 miesięcy nie otrzymałam żadnej faktury. Licznik założono w kwietniu 2016 ale nie otrzymałam żadnego zawiadomienia ani protokołu zdawczo- odbiorczego z numerem licznika ani stanem z jakim go przejmuję / a to jest istotne żeby sprawdzić za ile jednostek zostaję rozliczona!/ ostatniego dnia grudnia 2016 otrzymałam telefon od pracownika Energa Operator o tym, że ma zlecenia zdjęcia licznika. szczęśliwy przypadek że trafiłam na człowieka, który zrozumiał że nie płacę faktur bo ich nie otrzymuję, sprawił że licznik pozostał do dnia 02.01.2017 kiedy to w BOK naświetliłam sprawę wstrzymano zdjęcie licznika i sprawa poszła do dalszego rozpatrzenia. I tak to trwa do dziś chociaż światełko nadziei na zakończenie problemu pojawiło się w lipcu 2017 kiedy wreszcie otrzymałam pierwszą fakturę na 1022,12 czym prędzej ją opłaciłam po czym po 4 miesiącach dostaję informację że faktura została anulowana i wystawiona na kwotę 3674,98!!!! na reklamację otrzymałam odpowiedź, że faktura została przeliczona w/g taryfy C11 ,która jest wielokrotnie droższa.Nie pomogło tłumaczenie i posiadana przeze mnie umowa podpisana na taryfę G11 tzw domową. I tak trwa to do dziś kolejna faktura równiez w/g taryfy C11. Przeczytałam informację w internecie ,że w sierpniu Energa powołała rzecznika klienta, tylko jak się do niego dostać? Ręce opadają !!!!

    • 3 0

  • Jeśli Energa nie wywiązuje się w terminie.........

    Wszelkie reklamacje w takich instytucjach powinny być rozpatrywane w ustawowym terminie!
    Jeśli nie są, przysługuje klientowi wystąpienie o bonifikatę!!!!!
    Klient musi sam o nią wystąpić na piśmie!!! z podaniem wszystkich okoliczności,nie dotrzymanych terminów,błędów na fakturach i pomyłek systemowych!

    • 3 1

  • pytanie (1)

    Czy i kiedy bedzie mozna oplacac rachunki online bez koniecznosci opłacania 1zl za bluemedie? Jest w planach darmowy dla klientow procesor platniczy typu payu ecard dotpay czy przelewy24 ?

    • 3 0

    • Zapłać zwykłym przelewem przez konto bankowe. Po problemie

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane