• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • Bez sciemy

    Po co to wszystko po te rozmowy z pracownikami jak firma nie może się uporać z odpowiedziami na reklamacje. Kiedy to się zmieni???????

    • 13 1

  • czy można wynająć sobie

    bu dynek POstawiony nie za s woje Sobie sa memu???

    • 1 5

  • Energa... (2)

    to najgorsza firma z jakąkolwiek w życiu miałam do czynienia. Żadne odpowiadanie na pytania tego nie zmieni. Najpierw sprawa w sądzie, bo ta durna firma przez dwa lata nie potrafiła zrozumieć, że nie mieszkam już pod danym adresem (protokół zdawczo-odbiorczy oczywiście podbili, ale jakoś im to umknęło) i dalej wysyłali faktury, których oczywiście nie opłacałam, bo mnie już tam nie było. Potem przez półtora roku nie raczyli wysłać faktury na nowy licznik obiecując, że rozłożą płatność na pół roku. Przychodzi FV i co? płatność za dwa tygodnie. Żeby tego było mało, to przez jakiś czas na adres x przychodził rachunek z licznika Y, a z licznika Y nie przychodziło wcale. Jesteście najgorszą firmą EVER i nie ocieplicie swojego wizerunku w ten sposób. DLA MNIE JESTEŚCIE SKOŃCZENI.

    • 12 2

    • (1)

      Postaramy się wyjaśnić tą sprawę. Potrzebujemy w tym celu kilku dodatkowych informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz aktualnego numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy zawartej z Energą. Prosimy przesłać je wraz z kopią opisu sprawy na podany przed redakcję portalu adres: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Dzięki tym danym będziemy mogli przyjrzeć się bliżej opisanej sytuacji.

      • 0 2

      • Co wy chcecie wyjaśniać? Wyjaśnienia to macie na wyroku sądu. Najpierw zalozyliscie sprawę, a potem nie raczyliscie się na niej pojawić. Najgorszemu wrogowi was nie polecę.

        • 2 0

  • Pytanie do Jasia z Tczewa...

    czemu w pracy sie nie przemęczasz ?

    • 3 1

  • Dlaczego sponsorujecie drużyny spoza regionu województwa Pomorskiego? Przykład : siatkarki Chemika Police, reprezentacja koszykarzy.

    • 9 1

  • Wymuszanie zmiany umowy (1)

    Jakiś czas temu byłem bardzo agresywnie namawiany przez wydzwaniajcą do mnie pracownice energi, żebym zmienił umowe i taryfe i najlepiej teraz przez telefon. Odpowiedziałem, że niczego nie będe zmieniał i jeśli mają dla mnie jakieś propozycje niech przyślą mi to do domu, adres znają. Pani na to stwierdziła, ze nie może mi niczego wysłać, a nowa umowa jest bardzo dobra i powinienem zmienić, a poczytac sobie moge na ich stronie. Na to ja że nie, dziękuję i dowidzenia, i rozłączyłem się. Po kilku sekundach ta sama upierdliwa baba dzwoni, mówizebym się nie rozłączał i żebym zmienił taryfę i umowę bo wszyscy tak robią... na to powiedziałem że jeśli jeszcze raz zadzwoni to zgłaszam stalkimg na prokuraturę.

    O co chodzi w tej chorej firmie? Kiedyś chciałem cos wyjasnić, pojechałem do ich nowiutkiego biura i co? Okazało się, że nic nigdzie nie załatwie bo oni teraz tylko maja infolinie i tam musze dzwonić i załatwiac.

    Pytania moje brzmią, dlaczego ta firma jest tak natarczywa na zmiane umowy i taryfy, i dlaczego nie ma punktu obsługi gdzie można załatwić sprawę.

    Powiem tak, nie zawieram Żadnych umów przez telefon, jeśli chcą mi coś zaproponować to poproszę listem najlepiej poleconym, a jak sie zdecyduję to umowę podpiszę w ich biurze. Inaczej niewiem jak długo będe waszym klienem...

    • 13 1

    • Polecam skecz KMN "rezerwacja telefoniczna"

      Podobny cyrk, choć to kabaret :)

      • 2 0

  • Energa (1)

    To najgorszy pośrednik w dostarczaniu energii elektrycznej , to są oszuści którzy biorą pieniądze za nic . Im płaci się za to że sobie siedzą a prawdziwe rachunki płaci się pge . Mam niestety umowe z energą ale te rachunki są kolosalne , a na dodatek wyssane z palca ponieważ od dwóch lat nikogo nie było żeby spisać licznik

    • 3 1

    • To proszę założyć sobie rozliczenie rzeczywiste... Czy to taki problem, żeby ruszyć tyłek do licznika raz na miesiąc i mieć z głowy?

      • 0 5

  • Prąd w 2 taryfach.

    Jeżeli posiadacie Państwo umowę z ,,szanowną Energą'' (prąd 2 taryfy) -sprawdzajcie proszę ustawienie zegara licznika.
    W moim wypadku wskazania zegara licznika w kilku przypadkach znacznie różniły się od czasu rzeczywistego.
    Oczywiście za każdym zgłoszeniem -pojawiał się przedstawiciel ,,Opreatora''-i przestawiał czas .
    Nie powiem -chłop sympatyczny ,ale pewnie dlatego że stanowił firmę podwykonawczą.
    Jeżeli wydaje Ci się że właśnie korzystasz z ,,tańszego'' prądu" nie zawsze tak jest.
    Te licznik tak mają i czas zmieniają -i CO NAM ZROBISZ?

    • 5 0

  • "...O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc..."

    • 6 0

  • Dlaczego w zarządzie waszej firmy

    Są ludzie niekompetentni?

    • 11 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane