• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • Pytanie. (2)

    Chcialbym zamontowac licznik przedplatowy ale pracownicy biura obslugi, mowia ze to prawie niemozliwe. Nie rozumiem tego podejscia skoro taki licznik kosztuje ok 1000 zl wiec nie jest za darmo. Ale sa wyjatki. O co tu chodzi ?

    • 3 1

    • Jesli to prawda to kiedy ponownie beda instalowane liczniki przeplatowe?

      I czemu ich obecnie nie ma skoro mamy "wolny" rynek i klient powinien miec prawo wyboru.

      • 2 0

    • Przestan płacić rachunki

      Wtedy energa w trosce o swój interes sama za darmo założy Ci przedpłatowy

      • 4 0

  • Czemu taki bałagan macie ! (1)

    Mam dwie nieruchomości a od jakiegoś czasu faktury przychodzą pod jeden adres ? ! A mi się to nie podoba !

    • 5 1

    • Bo tam pracują krewni i znajomi królika a z fachowcami problem....

      • 1 0

  • A czy nadal wrabiają ludzi w n.p.e.e??

    • 2 1

  • Podwójna opłata abonamentowa. (4)

    Dlaczego Klienci "Energa" płacą opłatę abonamentową podwójnie?
    Przykład: w listopadzie przyszedł rachunek za okres od 15.11. do 15.01. (a więc trzy miesiące do opłaty abonamentowej); w styczniu przyszedł kolejny rachunek od 16.01. i również druga już opłata za ten sam miesiąc w tym przypadku styczeń. I tak co dwa miesiące.

    • 8 1

    • W swoim pytaniu masz odpowiedz. Czego te szkoly ucza skoro brak podstawowego logicznego myslenia.

      do 15.01 od 16.01. Co tu trudnego ? IQ na poziomie -29 ? Nie dziwota, ze pozniej wybory wygrywa PiS.

      • 0 8

    • (1)

      gdzie masz trzy miesiące między 15.11. a 15.01.?

      • 5 0

      • dobrze, ze 15.11 z faktury nie odczytal jako godziny heheheheheh

        • 1 0

    • Mam nadzieję, że nie pracujesz w finansach

      bo aż strach.
      Niestety prawa wyborcze zapewne posiadasz... To dopiero przerażające.

      • 1 1

  • kiedy skończą sie problemy ze stroną internetową (2)

    Od dluzszego czasu pracownicy infolinii nie potrafia pomoc w logowaniu do strony 24.energa.pl rozliczenie rzeczywiste, wniosek taki ze system jest nie dopracowany a energa zacheca do samodzienego podawania stanu licznika .

    • 6 0

    • już Ci wyjaśniam sąsiad:)

      Nie wiem na kogo trafiłeś na infolinii ale mi powiedzieli, że jeszcze nie było migracji mojego konta. Jak w ebok.energa.pl nie będziesz miał widocznych danych nr klienta i nie będziesz mógł się rozliczyć to dzwonisz do nich i podadzą Ci nowy nr klienta (do starego dodawane są cyfry) i wtedy rejestrujesz się na 24.energa.pl :)

      • 1 0

    • Do wyjaśnienia sprawy będziemy potrzebowali dodatkowych danych: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza powyżej opisem na wskazany przed redakcję adres: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Otrzymawszy niezbędne dane, będziemy w stanie zweryfikować sytuację.

      • 0 0

  • telefon

    czy nr telefonu z końcówką 518 odbierze pan z wąsem?
    a 577 pani w okularach?
    Przypadek....?

    • 3 0

  • co to za kryptoreklama na tym portalu ja się pytam?

    i gdzie dopisek: artykuł sponsorowany. To jakaś łaska że WSZYSTKIE większe firmy mają INFOLINIĘ czy kontakt na mail ????

    • 6 0

  • Nie terminowe rachunki. (1)

    Dlaczego rachunek za energię w Gdyni ul. Lipowa otrzymuje 5 dni przed terminem płacenia a w Sopocie 14 dni przed terminem płacenia. Trzykrotne skargi w tej sprawie sa bez odpowiedzi. Kiedy to się zmieni.??????? Dość tego bałaganu w Enerdze.
    wlodek

    • 7 0

    • to sie ciesz,ja dostaje stal po terminie płatnosci

      • 1 0

  • ile zarabiacie??

    ile osób jest faktycznie z wyższym?
    a ile POrodzinie???

    • 9 4

  • bez sciemy

    • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane