• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • Dlaczego obie spółki - operator i obrót udziela sprzecznych informacji? (2)

    Wg Energa Obrót mając nowy licznik zdalnego odczytu można ustawić konkretną datę odczytu licznika, która będzie zdalnie zczytywana i dane będą widoczne na ebok.energa.pl ale trzeba w Energa Operator złożyć wniosek o to. Po odwiedzinach Operatora na Marynarki Polskiej dostałem informacje, że nie ma takiej możliwości a zczytywanie może odbywać się fizycznie przez pracownika Energii i nie można ustalić konkretnej daty odczytu tylko odbywa się to wg harmonogramu....

    No ludzie to skoro wszędzie była podawana informacja, że mając licznik zdalnego odczytu można ustawić zdalny odczyt na dany dzień i otrzymywać fv po jego odczycie aby nie latać samemu odczytywać (mam rozliczenie rzeczywiste, czasem zdarzy się zapomnieć a trzeba uważać bo 2mc bez odczytu zmienia automatycznie rozliczenie na szacunkowe), to dlaczego nagle się okazuje, że jednak nie ma takiej opcji?

    Chętnie się dowiem jak i gdzie załatwić tą sprawę o ile w ogóle można bo zaraz się okaże, że mimo informacji o takiej możliwości to jednak nie ma opcji aby to ustawić...
    Jeśli jest taka możliwość to proszę podać nr tel gdzie można się dowiedzieć i załatwić

    • 11 0

    • odczyt fizyczny? (1)

      Ja mieszkam w Brzeżnie ten pan pojawia się 2 razy w roku.Szlakt mnie trafia,bo dostaję rachunki kiedy go nie ma zaniżone.A później kuźwa 500zł prawie.To tak jest odkąt mają podfirmę od 2lat do spisywania stanu licznika.

      • 4 1

      • najlepsze jest to jak źle spiszą :D

        Reklamacja ciągnęła się już nie pamiętam ile.... nikt nic nie wie i jeden przekazuje do drugiego. Jak samemu człowiek nie będzie ponaglać i cisnąć to nic nie zrobi.
        Nawet jak samemu się spisuje (tak jak ja mając rzeczywiste) to oni i tak przychodzą spisywać bo sprawdzają czy ktoś nie kantuje :D Za pierwszym razem jak mi źle spisali (jedna taryfa za nisko druga za wysoko) to męczarnie miałem z nimi bo aby dokonać odczytu musiałem wpisać wyższą wartość niż gość spisał i jaką miałem na liczniku bo inaczej na stronie nie da rady. Później jak zobaczyłem, że system i tak wszystko sumuje i liczy poprawnie mimo ich dziwnych wpisów odczytów to miałem w 4literach i raz był miesiąc za 100 a raz za 30zł :D

        • 0 0

  • W ankiecie brakuje odpowiedzi - tak zgłaszałem wiele razy ale nie uzyskałem odpowiedzi.

    Jw

    • 36 0

  • (3)

    Czemu wiekszosc rachunku to oplaty przesylowe?

    • 25 0

    • no to chyba nie pytanie do Energi - tylko do ministerstwa ?

      może nie wiesz ale jest coś takiego jak URE (Urząd Regulacji Energetyki), spółki tam składają taryfy a ten urząd je akceptuje bądź nie.

      • 0 8

    • Z Żarnowca bliżej

      ale tam z prądem słabo.

      • 4 1

    • Aby było z czego dopłacać do nierentownych kopalń.

      • 9 1

  • Dlaczego Energa podpisuje umowy na dostawę prądu z dłużnikami, którzy nie mają tytułu prawnego (1)

    do nieruchomości? Dlaczego właściciel, nie może takiej umowy anulować, wypowiedzieć, zerwać?
    Wynająłem mieszkanie, najemca miał umowę w Enerdze na siebie, po czym przestał mi płacić. Chciałem odciąć prąd do mieszkania, a tu niespodzianka!!!Energa nie odetnie, gdyż umowa jest na najemcę. A ja WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI nie jestem stroną!!! Coś tu jest pop....e!!!

    • 27 1

    • Pozostaje Sad

      • 3 0

  • w sobotę w/g ogłoszenia energa miała spisywać stan licznika na ramułta 36 w gdyni miedzy 11.20 a 12.30 i u mnie znowu nikogo nie było,choć byłam w mieszkaniu..moje pytanie:dlaczego akurat zawsze w sobotę,a nie w tygodni,normalnie?po drugie:dlaczego ogłaszają,potem nie przyłażą,nie spisują,a potem jakieś wygórowane rachunki przysyłają???

    • 12 0

  • Dglaczego faktura jest dostarczana po terminie

    A paniusia na info radzi złożyć reklamację na Poczcie, bo Energa niby jest cacy,i nie chce podać numeru reklamacji, bo to reklamacja samo kasująca się. .
    Dlaczego często są zaniki napięcia zanika zasilanie, dlaczego światło faluje i a w zamian mam opłat jakościową i przejściową

    • 20 0

  • skandal (1)

    Trzeba umieć czytać dokładnie fakturę .Moja ostatnia faktura to inny numer licznika ,zużycie w dzień 0, natomiast w nocy ho ho.... a może i więcej .Poza tym wymiana licznika, o której nic mi nie wiadomo i to w niedzielę ha ... ha....Uważajcie odbiorcy na takie skandaliczne faktury.

    • 13 0

    • Chętnie wyjaśnimy sytuację. Aby pomóc, potrzebujemy jedynie dwóch informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza opisem sprawy na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl.

      • 0 0

  • Guzik to warte !Czy bedą odpowiadac jak zmienic dostawce produ na inny niz energa?

    Moze odpowiedzą dlaczego mamy najdroższy prąd w Polsce!!
    Albo dlaczego szastaja milionami na lechie i inne a potem my to w rachunkach spłacamy.
    Dlaczego zawyzaja faktury?
    Na energe najlepsze wyjscie to zmnienic operatora dostawce prądu takich nie brakuje i wszyscy sa tańsi!!

    • 18 0

  • Brak faktory (1)

    Dlaczego w nowym mieszkaniu otrzymałam tylko jedna fakturę w 2015 roku w październiku. Następnie w marcu 2016 roku założyłam rozliczenie indywidualne i nagle wystawiono mi bardzo wielką fakturę gdyż państwo przez ponad 5 miesięcy nie przysłali mi rachunku. Zrezygnowałam z rozliczenia rzeczywistego i płaciłam sama gdyż ponownie nie dostawałam faktur i minęły 2 lata zadzwoniłam okazało się że rozliczenie rzeczywiste nad funkcjonuje a nie zostało dezaktywowane mści jakiś błąd systemu....i wystawiliscie mi fakturę na prawie 3 tysiące. Dlaczego macie taki bałagan i nie p4ysylacie regularnie faktur i nieumiecie załatwić nic przez telefon. Nadmienię że przez 3 lata jak tu mieszkam dostałam tylko 1 fakturę a z rozliczenia rzeczywistego zrezygnowałam w 2016 roku lecz okazało się że wasz system tego niezaakceptowal i nie dezaktywowane mi konta i co za tym idzie nie wystawiał faktur mimo moich telefonicznych interwencji...i najlepiej wystawić później klientowi rachunek na 3tysice . Proszę o odpowiedź

    • 15 0

    • Aby pomóc, potrzebujemy dwóch informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza opisem sprawy na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Otrzymawszy te dane, będziemy w stanie wyjaśnić sytuację.

      • 0 0

  • (1)

    Najlepsi są jak źle odczytają licznik i wystawią za dużą FV. Wtedy mówią, żeby zapłacić te 10x więcej, a potem oni nam to odliczą.

    • 19 0

    • Miałem to samo. Sprawdziłem stan licznika (zupełnie inny niż ich "odczyt"), wysłałem reklamację.

      Zagroziłem im rozpętaniem afery we wszystkich możliwych mediach, wyśmiałem parę razy mailowo i nie zapłaciłem tej zawyżonej faktury (zamiast około 50-60 zł wyliczyli mi prawie 600 za miesiąc :D ). Po z górą 3 miesiącach przysłali mi korektę :D i normalny rachunek.

      • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane