Skrzyżowanie przy Trasie Kaszubskiej gotowe
27 lipca 2022
(130 opinii)
Kiedy otworzą Trasę Kaszubską? Trzy odcinki Trasy Kaszubskiej pomiędzy Gdynią a Bożympolem Wielkim zostaną oddane kierowcom wiosną 2022 roku. Przejechaliśmy fragment Strzebielino-Luzino, na którym dobrze widać postęp prac. Na większości fragmentów leży już nawet asfalt, więc jeśli zima będzie łagodna, a badania archeologiczne nie przyniosą niespodzianek, drogą będziemy mogli pojechać w pierwszych miesiącach przyszłego roku.
2021-10-19 08:47
przecież to jest część przygotowania inwestycji, a nie wykonawstwa !!! Ewentualnie w trakcie może coś wyjść ale na to są przyspieszone procedury. To jest zwykłe ściemnianie i wciskanie ludziom kitu. Na tej budowie są duże braki kadrowe i kiepska organizacja. Wystarczy popatrzeć na węzeł Wielki Kack ( przejeżdżam codziennie ) - tu się naprawdę niewiele dzieje. A kilka ostatnich sobót kiedy pogoda była naprawdę dobra - nie działo się kompletnie nic. Tragedia
2021-10-19 10:39
że nie muszą już pracować w soboty
2021-10-19 12:55
Budowa niedochodowa, wiec wykonawca ogranicza koszty. Skoro można zrzucić na archeo i wybronić się z milionowych kar, to czemu nie?
2021-10-19 13:20
Skoro nie widzisz zmian na budowie węzła to po pierwsze nie powinieneś jeździć autem jako kierowca, bo osoba niedowidząca może stwarzać zagrożenie, po drugie - kłopoty ze wzrokiem można skutecznie leczyć. Polecam katalog na trojmiasto.pl, kilku okulistów można tam znaleźć
2021-10-19 14:23
Wiecznie niezadowolone trolle
2021-10-19 14:22
2021-10-19 17:44
nawet codziennie!
2021-10-19 18:18
Poczytaj trochę. Pomyśl. Potem pisz.
2021-10-19 22:43
Tak w Polsce to się odbywa, żeby zrobić prawdziwe badania trzeba mieć pozwolenie właściciela, więc do wyboru albo zapłata za udostępnienie terenu, albo szybszy wykup bez tzw. specustawy (właściciel może się nie zgodzić lub zażądać kupy pieniędzy), albo poczekanie aż będzie komplet papierków związanych z budową drogi (tzw. ZRID) i jeśli ktoś nie
Tak w Polsce to się odbywa, żeby zrobić prawdziwe badania trzeba mieć pozwolenie właściciela, więc do wyboru albo zapłata za udostępnienie terenu, albo szybszy wykup bez tzw. specustawy (właściciel może się nie zgodzić lub zażądać kupy pieniędzy), albo poczekanie aż będzie komplet papierków związanych z budową drogi (tzw. ZRID) i jeśli ktoś nie chce sprzedać to wywłaszczamy, no i jeszcze można by wpuścić archeologów przed drogowcami, więc wydłużamy termin (nierealne). Co do organizacji nie będę się wypowiadał, zwykle jest kiepska
2021-10-19 23:47
Czy ktoś wie gdzie można zobaczyć to co wykopali podczas tych prac archeologicznych?
2021-10-19 08:18
Oczywiście ta droga bardzo się przyda i bardzo usprawni obecny ruch. Jeśli jednak uwzględnimy ile dodatkowego ruchu wynegeruje to bilans jest dużo gorszy. Wielkopolska w Gdyni nie ma już zapasu przepustowości a i nie bardzo jest gdzie zaparkować jak już się nią przejedzie. Tutaj widzę problem, we wpuszczeniu części obecnego ruchu do miasta tą drogą
Oczywiście ta droga bardzo się przyda i bardzo usprawni obecny ruch. Jeśli jednak uwzględnimy ile dodatkowego ruchu wynegeruje to bilans jest dużo gorszy. Wielkopolska w Gdyni nie ma już zapasu przepustowości a i nie bardzo jest gdzie zaparkować jak już się nią przejedzie. Tutaj widzę problem, we wpuszczeniu części obecnego ruchu do miasta tą drogą (zamiast przez tak zwane małe Trójmiasto) oraz w generowaniu nowego ruchu. Wspomnicie moje słowa, a właściwie to nie moje bo ja niczego tutaj nie okdrywam tylko powtarzam po mądrzejszych ode mnie.
2021-10-19 12:58
Co to znaczy wygenerować? Wyprodukuje, wyciągnie z podziemi? Kto musi jeździć jeździ i dziś, dzięki tej drodze ludzie szybciej dojadą do celu, samochodów w danym mijający w danej jednostce czasu będzie mniej. Mniej spała benzyny stojąc w korku (Chwaszczyno, Rumi, Reda, Wejherowo).
Ta droga nie prowadzi do Wielkopolskiej.
2021-10-19 14:32
Owszem, dokładanie pasów ruchu, czy budowa nowych dróg "generuje" dodatkowy ruch - gdyż zachęca nowe osoby do dojeżdżania autami - dając krótkotrwałe i złudne nadzieję, na szybki dojazd do miasta. Jest to naukowo udowodnione.
2021-10-19 15:06
"Co to znaczy wygenerować?"
W krótkim okresie oznacza zmiane zachowan komunikacyjnych z X na Y. Na przyklad zamiast zrobić zakupy w lokalnym sklepie jade dalej, zamiast wyslac dziecko do lokalnego przedszkola bede je odwozil do dalszego. W dlugim okresie oznacza budowanie nowych osiedli z niskim zageszczeniem mieszkancow (z ang sprawl).
2021-10-20 08:19
Nie do końca.... To nie jest drogą którą nagle mieszkańcy Gdyni zaczną wywozić np dzieci do szkół czy przedszkoli w Bojanie. Jak ktoś np z Bojana odwiózł dziecko do Gdyni to nie z powodu drogi. Nie przesadzajmy. Budowa tej trasy nie spowoduje, że nagle ludzie przesiądą się z pociągów do aut, bo to nie ta relacja
2021-10-19 14:39
Polska w porównaniu do np Niemiec to nie ma prawie w ogóle drog. Wystarczy otworzyć google maps.
2021-10-19 09:11
Wymówka z badaniami archeologicznymi jest mega, można w tym czasie było budować obok, w innym miejscu.
I CYK rok opóźnienia prawie. Oryginalnie miała być oddana w tym roku chyba w lato.
2021-10-19 09:21
obiektu mostowego nie wybudujesz obok
2021-10-19 09:28
My ze śwagrem to nie takie rzeczy budowali obok.
2021-10-19 14:35
Bo wszystkie są przynajmniej zaczęte.
2021-10-19 10:03
Archeologia w tym mieście to express. Nie ma szans na blokowanie czegokolwiek. Na pierwszym miejscu jest inwestycja archeolog dostaje z góry założony termin "zmieścisz się w 1 miesiąc masz robote" Jedynie Złoty Pociąg mógły wstrzymać budowę w innym wypadku to nie ma znaczenia dla realizacje projektu. Archeologia niestety stała się dewloperką marnie opłacaną.
2021-10-19 10:34
Archeolodzy na jednym odcinku prowadzili wykopy przez ROK. Przez ten czas wszystko stało bo niby jak ma trwać budowa bałwanie bez szkoły.
2021-10-19 10:48
Dokladny to ty nie jesteś z terminami. 2021? Żadna budowa drogi nie jest postawieniem gotowego stempla.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.