• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • Obsługa Parkingu do wymiany

    Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z obsługi parkingu na Gdańskim Lotnisku.
    Panowie tam siedzący sprawiają wrażenie jakby siedzieli tam na siłe. Za każdym razem jak tam jestem w okolicach godz 23ej panuje tam mega bałagan a ton w jakim odnoszą sięCi panowie do klientów pozostawia wiele do rzyczenia. Hitem jest wzdychanie kiedy prosimy o fakture. Kilka osób w kolejce a Pan o większych gabarytach często ucina sobie drzemki. Jak nie spi t oogląda mecze zajadając się chipsami. Dramat.

    • 0 0

  • Problem z wyjazdem z P5 Gdańsk

    Po dłuższym pobycie na parkingu P5, opłaconym z góry w biurze podróży, okazało się, że Panowie z biura parkingowego, kazali mi przedstawiać, jakieś dodatkowe dokumenty, gdzie na innych lotniskowych parkingach wystarczyło tylko potwierdzenie rezerwacji z adnotacją opłacenia parkingu. Wreszcie dostałem bilet, na podstawie którego, jak mnie zapewniono, będę mógł wyjechać z parkingu. Poszedłem z rodziną do samochodu oddalonego spory kawałek od "biura parkingowego", zapakowaliśmy walizki i wreszcie wyruszyliśmy w drogę do domu, jednakże nie mogliśmy wyjechać z parkingu...przy wyjeździe ukazywała się informacja, że przekroczyliśmy czas. Próbowaliśmy kilkanaście razy połączyć się z biurem parkingu zarówno telefonicznie (nr podany przy wyjeździe), jak i za pomocą przycisku, który znajduje się przy bramce wyjazdowej, żeby wyjaśnić tą sytuację, ale nikt nie odebrał. Żona poszła ponownie do "biura parkingowego", gdzie Pan powiadomił ją, że przecież nie może wyjechać, bo jest to bilet 10-cio minutowy, o czym wcześniej nikt nas nie poinformował, a po drugie jak w 10 minut mieliśmy zdążyć przejść z jednego końca lotniska na drugi z całą rodziną, z walizkami, zapakować walizki i torby do samochodu i jeszcze szybko wyjechać? Panowie obsługujący w tamtym momencie parking mieli na dodatek niezły ubaw, bo już nawet nie kryli swoich uśmieszków z naszego zdenerwowania całą tą sytuacją i ciągłym bieganiem między ich biurem, a parkingiem. Gdy powiedzieliśmy, że złożymy na nich skargę, to jeden prawie nie wybuchnął śmiechem. Za nic ma się tutaj klientów.

    • 0 0

  • Stały klient

    Witam Kochani
    Po primo obsługa parkingu (ze spaślakiem na czele) nie ma za grosz kutury, nie potrafi normalnie podejść do klienta i sprostać jego problemom.
    Po drugie system jest naprawdę awaryjny i nie nadaje się do tak dużego ruchu. Kompletny chaos następuje kiedy klient nie polsko języczny ma kłopot z wyjazdem.

    Biuro obsługi klienta na T1?? śmiech!! spocony grubas to jedna wielka porażka, ponad to co rusz są tam kłótnie i awantury wynikające z braku dobrego zarządzania i braku odpowiedniej kadry.
    Kierownictwo Iinterparking to niesetety osoby nie potrafiące zapanować nad tą żenadą.....szkoda że lotnisko tego nie widzi, mimo bardzo wielu sygnałów.
    US powinien też tam często zaglądać bo paragonów nie wydają......ale nie dziwie się pracownikom bo pensje mizerne więc jakoś muszą dorobić.....i znów się kłania kopletny brak nadzoru ze strony kierownictwa. Tym bardziej zarząd z Warszqwy powinien rozgonić tych śmiesznych ludzi, którzy nie potrafią nawet stanąc przed klinetem twarzą w twarz i się wytłumaczyć z braku kompetencji tylko pracownikami się zasłaniają....śmieszne to a za razem tragiczne ze w 21 wieku takie numery w biały dzień :(
    Liczę że to się kiedyś skończy !!

    • 1 0

  • Wszystko bylo ok?

    Cielawy jestem dlaczego nigdy nie wierzy sie klientowi,twierdzac ze wszystko dzialalo.Wiecej szacunku dla pasazerow ktorych i tak doja i to bardzo grubo.Maszyny tez sie psuja ale licznik zawsze bije.

    • 0 0

  • Lotnisko (2)

    Kierdys w nocy tez bramki zawiesily sie i nie moglam wyjechac.Oplata wzrosla do 100zl. zanim zdazylam cokolwiek zalatwic.Ludzie biegali w poplochu z tym samym problemem.W koncu wpadlam na satanski pomysl i w bialym budyneczku,gdzie biega sie proszac o pomoc( telefonu praktycznie nikt nie podejmuje,wiec dziwie sie,ze Pani z artykulu dodzwonila sie) i zaczelam rozpaczac,ze w aucie spi male dziecko,jest zmeczone po podrozy,a ja nie moge wydostac sie z lotniska.Jeden zlitowal sie i kazal mi podjechac do wskazanej bramki,kamerka odczytala numery rejestracyjne i tym samym wyjechalam .Przez przypadek poznalam kogos z naziemnej obslugi lotniska,kto mi powiedzial,ze bardzo czesto sa takie sytuacje,a czas nie zgadza sie z tym na karcie.

    • 11 1

    • cwaniara, a jak zablokuje sie ksiedzu to skad weźmie dziecko? :) (1)

      • 2 2

      • Poradzi sobie...

        • 0 0

  • Lotnisko jedynie potrafi pójść na rękę liniom lotniczym..pozostali muszą być ostro krojeni. .parking, woda w sklepie itp! (9)

    • 225 25

    • tak samo jest z taksowkami!!! (1)

      Dlatego ja jeżdżę taksówką na lotnisko ale jakie moje zdziwienie było w zeszłą środę jak Pan taksówkarz powiedział że nie wjedzie na lotnisko bo już dzisiaj miał 3 kursy na lotnisko i więcej nie może, bo wszystkie korporację mają limit oprócz TYCH ZŁODZIEI co stoją pod lotniskiem.musiałem wyjść na rondzie i z tym ciężkim bagażem zasuwać.Ogólnie masakra jest lato jest sezon a wszystkie korporacje mają tylko 3 wjazdy na dzień!!!

      • 4 1

      • Racja

        A ja jestem taksówkarzem i czasami jak chcę pomóc z bagażem to 1/3 kwoty za kurs muszę płacić za parking...

        • 0 0

    • Są odpowiednio krojeni bo linie lotnicze maja prowizję od (2)

      Rzeczy zakupionych w sklepach lotniskowych. Przy każdych zakupach skanuja bilet żeby wiadomo było który przewoźnik i ile ma dostać.

      • 12 6

      • Nie ktory przewoznik ma dostać tylko jesteś na strefie WOC w zw. Z czym (1)

        Zgodnie z ustawą na sprzedawcę nakładany jest obowiązek skanowania biletu.
        Zresztą nie wyedukowany Zenek który leci samolotem i w dodatku tanimi liniami nie wie co znaczy WOC jakie panują w świecie obyczaje itd itd.

        • 1 3

        • zenek, który powyższe pisze i lata drogimi liniami, nie wie co znaczy WOC, a zwłaszcza, że coś takiego już nie istnieje

          • 0 1

    • Hahahahaha dobre (2)

      • 11 8

      • (1)

        Haha haha ale Hahaha

        • 10 2

        • albo po hrabiowsku ha haha

          • 2 0

    • No co ty,

      na tym lotnisku, wszystko gra jak w zegarku!

      Jak tam perfumy dla Piotrka?

      • 1 0

  • Panstwo w panstwie (1)

    Pani Magdaleno ...tak tak to do pani z firmy obsługującej parking
    Tupet to pani ma ....na najwyższym poziomie .
    Doskonale wie pani że, takie incydenty z wyjazdem i blokowaniem zdarzają się często , bardzo często o wiele za często i płacą za to zwykli rodacy
    Korzystam z tego lotniska bardzo często i odwożę często swoich kontrahentów z zagranicy na to cholerne lotnisko ( nomen omen im Lecha Wałęsy ! ) Chciało by sie rzec jaki pan taki ....kram !
    Macie wątpliwego patrona
    Równie wątpliwą reputację ! ! !
    Stałem wielokrotnie pod wyjazdowym szlabanem bo odrzucał kartę parkingową już po 4 min pobytu w strefie Kis flay
    Pieszo do biura , stanąć w kolejce do znudzonych panów z obsługi i.... czas leci i martw się czy nie wlepią ci mandatu Za cofanie niezgodne z kierunkiem jazdy , czy ew postój pod szlabanem ! ! !
    Płać durny Polaku ...płać jak za zboże i miej nadzieję że, zaraz uda się i pojedziesz
    Pewnie nikt nie kontroluje i nikt nie panuję nad tym chorym procederem

    • 2 0

    • Edward Sopot

      Co ty tu mi..Sam widziałem jak do automatu próbowałeś wrzucać guziki i jakieś metalowe wytłoczki.A twoi kontrahenci to teraz na Szadółki się przenieśli.A twój mercedes przerobiony z wózka,który znalazłeś obok zsypu na Żabiance jet gotowy do odbioru.Koszt naprawy to worek puszek po piwie.

      • 0 0

  • Trzeba było pomyśleć przed przyjazdem na lotnisko, żeby pojechać na parking gdzie na dłużej można się zatrzymać. (16)

    Przy wejściu na przystanek PKM jest parking gdzie opłata wynosi bodajże 6zł/godz. Bezproblemowa płatność u ciecia w budce. Parking znajduje się może 50m od kissandfly, także daleko byście kobity nie miały na terminal.

    • 115 67

    • Ludzie, jesteście szczury.

      Polacy zawsze bedą szczurami Europy i świata, bo dla siebie wzajemnie sa szczurami.
      Smutna prawda, ale prawda.

      • 0 0

    • Mi sie podoba fragment: (7)

      "Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się."
      Kurde, siostra w 6 miesiącu, a "myślałam, że tylko ją wysadzę"?!
      Za samo myślenie, że nie odprowadzę ciężarnej pasażerki powinni wlepić opłatę karną.

      • 56 19

      • (4)

        Ja się nie dziwie, a jakby byla sama ?Przyjechala do odprawy to obsluga powinna pomóc z wrzuceniem bagazu. W naszym kraju nie ma na co liczyc ja juz
        widziałem jak kobiety stoją w kolejce i też nikt ich nie przepuści...

        • 22 7

        • Chodzi o to, ze chyba dowiedziała się o tym (3)

          6 miesiącu dopiero po wjechaniu w kiss& fly. Zresztą była na lotnisku 1 raz i myslala że wrzucenie bagażu na taśmę trwa 3.5 minuty.

          • 29 4

          • Akurat poranne loty na niektorych trasach nie są oblegane...

            • 0 0

          • (1)

            Bo kobiety ktore są w ciąży powinny mieć pierwszeństwo w kolejce ?

            • 9 22

            • Zastanawiam się, kto minusuje. Chyba mizogini i bezpłodne frustratki.

              • 2 7

      • Prawdopodobnie jak wyjezdzala z domu to siostra jeszcze nie byla w ciazy. Dopiero przwed samym wjazdem na parking sie zorientowala. No i trzeba bylo pomoc.

        • 27 1

      • A z taksowki tez wyrzucaja ! I co maja czekac az odprawi bagaz ??!

        • 11 4

    • (3)

      Chciały przyoszczędzić 6 zeta. Chytry traci 2 razy.

      • 35 21

      • Rozumiem ze winisz tą panią, że w ogóle zajechała na kiss&fly . Z Twojej wypowiedI wynika że wszyscy ktorzy chca z tej strefy skorzystac to złodzieje i oszuści bo chcieli przyoszczedzic ? Bzdura. Wielokrotnie korzystałem z tego postoju jak i innych a że mnie stać, to co to za roznica czy zaplace za postoj 4,50 czy 20 zl i tak trzeba zaplacic. Nie rozumiem tutaj Twojej logiki.

        • 4 0

      • W tym przypadku 3,3333333333333 razy traci (20/6 = 3,3333...) (1)

        A jak odrzucą odwołanie to 6,66666666667 razy (bo 40/6 = 6,6666...)

        • 13 5

        • Kup se gnata i jedz do syrii

          • 10 9

    • znajdz lotnisko na świecie z parkingiem kiss fly 10 minut ;pozdrawiam na kilometr to wajcha lotów jak na lekarstwo a problemy jak na JFK proponuje 3 minuty i wyrzut ludzi w przejeżdzie

      • 4 4

    • Ten P2 przy PKM to tylko 4zł za 1/2h

      a do terminalu bliziutko.

      • 18 0

    • Trzeba było powiedzieć wcześniej to wszyscy by wiedzieli a nie tylko ty i cieć z budki...

      • 5 2

  • Kola

    Może czas, aby ktoś odpowiedzialny za to się zabrał. Właściciel jest oszustem, więc powinny wkroczyć odpowiednie służby, zabrać pozwolenie, koncesję czy coś tam co daje mu prawo do tego parkingu. Swoją drogą dlaczego zarabia na tym prywatna firma, a nie miasto?

    • 1 0

  • Masakra

    Za dużo tych bramek, pasów, wjazdów i za mało kas. Zawsze się tam motam

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane