- 1 Masz interes? Zostaw kartkę (92 opinie)
- 2 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (172 opinie)
- 3 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (259 opinii)
- 4 Od soboty spore utrudnienia na A1 (65 opinii)
- 5 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (104 opinie)
- 6 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (359 opinii)
Razem z OLT znika flota mini. Co z autobusem 888?
Wraz z likwidacją połączeń lotniczych OLT Express znika także linia 888 na lotnisko w Rębiechowie oraz samochody mini, które miały być flotą wypożyczalni aut OLT.
Aktualizacja 14.20: Linia 888 jednak pozostaje! Jak poinformowała nas firma Gryf, projekt linii lotniskowej 888 nie jest bezpośrednio powiązany z firmą OLT.
- W piątek przeprowadziliśmy rozmowy, w wyniku których podjęto decyzję, że ta linia będzie nadal funkcjonować. Liczymy na to, że jej rosnąca popularność sprawi, że przyjmie się ona na rynku - informuje w przesłanym do Trojmiasto.pl komunikacie firma Gryf.
Jeszcze w piątek, 27 lipca, spółka OLT Express ma zamiar złożyć w sądzie wniosek o upadłość. W stan upadłości układowej ma zostać postawiona spółka OLT Express Regional (odpowiedzialna za przewozy międzynarodowe). OLT Express Poland ma jeszcze przez jakiś czas utrzymywać się z lotów czarterowych.
- Nie mam po prostu pieniędzy na dalsze prowadzenie działalności. Dzisiaj składamy wniosek o upadłość Linii OLT Express Regional, natomiast spółka OLT Express Poland będzie utrzymywać się z lotów czarterowych - mówi Jarosław Frankowski, dyrektor zarządzający OLT Express.
Dlaczego krach nadszedł tak nagle? - W czwartek późnym popołudniem wstrzymany został nasz system transakcyjny w Niemczech. Nasz tamtejszy partner stwierdził, że nie może dalej z nami współpracować ze względu na zbyt wysokie ryzyko. Nie dostaliśmy więc kilku milionów z zakupionych biletów. Pieniądze te miały trafić do nas w poniedziałek - tłumaczy Frankowski.
Dyrektor zarządzający wciąż przekonuje, że spółka OLT Express Polska będzie nadal szukać inwestora. - Rozmowy z poprzednim inwestorem zakończyły się fiaskiem, ponieważ nie chcieliśmy oddawać spółki za jedno euro - mówi Frankowski.
OLT Express będzie teraz dokonywać zwrotów pieniędzy pasażerom za bilety na odwołane rejsy regularne zakupione za pośrednictwem strony internetowej linii lub OLT Express Call Center. Pasażerowie anulowanych rejsów są sukcesywnie powiadamiani o zmianach i przysługujących im prawach.
Terminal po ogłoszeniu informacji o końcu działania linii OLT.
- Nie chcę na razie komentować całej sprawy. Jest zbyt gorąca atmosfera. OLT Express jeszcze istnieje i są to problemy do rozwiązania pomiędzy dwoma firmami. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pozytywnie - komentuje Tadeusz Zdunek, właściciel salonów BMW, Renault i Mini.
- Nie wiem co dalej. Bezskutecznie próbuję skontaktować się z właścicielem OLT - mówi Marian Kotecki, właściciel Gryfa.
Jeszcze podczas konferencji prasowej w środę wydawało się, że przedstawiono całkiem spójny plan przygotowania linii do sprzedaży. Jednak w ciągu jednego dnia wszystko stanęło na głowie.
- Podstawowym problemem spółki jest kłopot z samolotami - mówi Grzegorz Sobczak, reaktor naczelny "Skrzydlatej Polski". - Ludzie zaangażowani w OLT Express to nie były osoby przypadkowe, tylko fachowcy z dużym doświadczeniem w branży. Pracowali wcześniej w innych upadających firmach, np. Centralwings, co nie oznacza oczywiście, że wcześniejsze upadłości były ich zasługą.
OLT czeka też kontrolę ze strony Urzędu Lotnictwa Cywilnego. - Kontrola ULC zostanie przeprowadzona prawdopodobnie jeszcze w piątek - mówi Katarzyna Krasnodębska, rzecznik prasowy Urzędu Lotnictwa Cywilnego. - Będzie ona dotyczyć kondycji finansowej spółki, oraz Certyfikatu Przewoźnika Lotniczego jaki spółka otrzymała. Wyniki powinniśmy poznać w ciągu kilku dni.
W piątek, o godzinie 12, zarząd linii OLT Express spotka się na konferencji prasowej z dziennikarzami. Oczywiście poinformujemy o jej przebiegu.
Miejsca
Opinie (234) 5 zablokowanych
-
2012-07-27 11:50
Przypomina to sławne wydarzenie z przed lat pt. "bezpieczna kasa"
Mieszam ludziom we łbach, obiecuję złote góry, rzucam ochłapy,
lud się cieszy, wkłada kasę, coś tam skorzysta
a w pewnym momencie
komputerek oblicza - to właściwa chwila, kasy jest tyle że zwijam biznes i na Kajmany
chodu parochodu, amba fatima, wcięło i nima ...- 5 0
-
2012-07-27 11:40
PIRAMIDA UCIEKAJCIE Z AMBER GOLD (1)
NIKOMU JUŻ NIE PŁACĄ !!!!! i mi też już ponad miesiąc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za każdym razem mówią że to kilka DNI!!!!!!!
te wpisy że niby płacą to ich wpisy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- 12 0
-
2012-07-27 11:45
a ile taka wpłata wynosi bo chę zainwestować w ten złoty interes.
- 5 0
-
2012-07-27 11:39
Nie ma jak normalne linie lotniczenp.Delta,Air France czy Lufthansa a nie jakieś dziadostwo dla biedoty i motlochu
nie stać was kupić bilet za 3000 zlotych to nie pchajta się do samolotu a na PKS
- 8 11
-
2012-07-27 11:35
Dobrze wam tak naiwnicy i frajerzy ,zachcialo się lotów po 99 zlotych to teraz placzcie
powinno jeszcze paść to amber i zwinąć kase baranom to może byście się czegoś nauczyli
- 3 9
-
2012-07-27 11:29
nagroda BIZNESMENA ROKU
powinna trafić w ręce prezesa PLICHTY.wykręcić tyle firm i tylu ludzi to naprawdę trzeba mieć duży talent.
- 17 1
-
2012-07-27 11:26
piramida Amber Gold upada razem z pieniędzmi utopionymi w OTL.
- 3 0
-
2012-07-27 11:19
ech ludzie - "inwestycja w złoto" jest wtedy gdy sami sobie kupicie parę sztabek a potem np. je sprzedacie gdy podrożeją
a w Amber Gold po prostu finansujecie wcześniejszych klientów, jak w klasycznej piramidzie
i nie jest to niczym gwarantowane, bo oni nawet nie kupują złota
myślcie, to nie boli- 14 0
-
2012-07-27 11:17
przewidywalem taki koniec juz kilka miesiecy temu
teraz patrzecie na amber gold
- 4 1
-
2012-07-27 11:15
:( szkoda
dobrze sie zapowiadalo. zostala teraz tylko banda wyjadaczy LOT.
- 7 1
-
2012-07-27 11:12
ciekawe kiedy nastapi koniec Amber Gold,
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.