- 1 Dziki parking taksówek przy stacji PKM (96 opinii)
- 2 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (146 opinii)
- 3 Wyzwania dla nowych władz Sopotu (107 opinii)
- 4 Drugi lewoskręt na Trasie W-Z nic nie dał? (211 opinii)
- 5 Dzielnica z ciekawą historią i starą wystawą (10 opinii)
- 6 3,5 mln zł wygrane w Lotto na Przymorzu (79 opinii)
Najnowszy artykuł na ten temat
Nie stać nas na tanie inwestycje
- Ważne jest, że tymczasowy most ma udźwig 42 tony, czyli mogą nim przejeżdżać wszystkie samochody dopuszczone do ruchu na drodze. Dzięki temu nie musieliśmy wyznaczać objazdu dla najcięższych pojazdów, czego tak obawiali się włodarze Malborka. Niestety objazd wydłuża czas podróży o 15-20 minut. Kierowcy wiedząc o tym, sami mogą wybrać inną drogę, czego nikt im nie zabroni - powiedział "Głosowi" Włodzimierz Bilski zastępca dyrektora generalnego dróg i autostrad.
Modernizacja mostu ma potrwać do 7 listopada. Cały remont pomorskiego odcinka trasy warszawskiej powinien się zakończyć w 2006 r.: do 8 grudnia 2004 r. powinien zostać zakończony odcinek Gdańsk-Kiezmark-Stróża, a 29 września 2006 r. - Stróża-Jazowa. Inwestycję w 75 proc. finansuje fundusz ISPA ze środków dostosowawczych Unii Europejskiej. Pozostałe 25 proc. dokłada rząd Polski. Kontraktowa wartość remontu wynosi 3 mld euro. W wyniku remontu droga zostanie dostosowana do standardów unijnych: zostanie wzmocniona jej nawierzchnia, zostaną wyremontowane mosty i przepusty pod drogą, wreszcie powstanie przejście podziemne na wysokości szkoły w Jazowej.
Rozpoczęcie prac na moście uczczono uroczystością na prawym brzegu Wisły, w Stróży. Przybyli przedstawiciele władz z wicewojewodą Krystyną Gozdawą-Nocoń i starostą nowodworskim Mirosławem Molskim, inwestorzy z Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad, wykonawcy z hiszpańskiej firmy Nesco Entrecanales Cubieras i przedstawiciele brytyjskiej firmy Mott MacDonald, która nadzoruje inwestycję.
Zdjęcia pochodzą ze stron Urzędu Gminy Cedry Wielkie |
Opinie (93)
-
2003-05-09 08:00
kombatant
nie wiedzą pewnie czy skończą
a impreza musi przecież być ;)- 0 0
-
2003-05-09 07:57
jaja se robią...
dlaczego nikt nie przypomina, że ten wiadukt był w kapitalnym remoncie raptem 6-7 lat temu. Czy to nie jest za krótki czas na ponowną degradację drogi? Jak tak będziemy budować na przykład autostrady, to nigdy ich nie skończymy, bo będą w ciąglych remontach.
I weź płać bracie podatki w tym kraju! Jaja se robią...- 0 0
-
2003-05-09 07:51
No jeszcze nigdy nie zaczynano od bankietu i przecięcia to co bedzie na koniec remontu
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.