- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (134 opinie)
- 2 Jak sprawa Amber Gold zmieniła prawo (89 opinii)
- 3 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (62 opinie)
- 4 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (106 opinii)
- 5 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (229 opinii)
- 6 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (405 opinii)
37 milionów, 714 tysięcy i jeszcze pięciuset pasażerów przewiozła w zeszłym roku Szybka Kolej Miejska w Trójmieście. To wynik sporo lepszy niż rok wcześniej, gdy kolejka miała o 2 mln 290 tys. pasażerów mniej.
Ilość pasażerów wzrosła więc o 6,5 proc., ale wpływy z biletów wzrosły jeszcze bardziej - o ponad 15 procent. SKM zebrała za bilety 64,4 mln zł - rok wcześniej o 9,5 mln zł mniej, czyli niecałe 56 mln zł.
- Uzyskaliśmy takie wyniki przede wszystkim dzięki większej pracy przewozowej - mówi Paweł Wróblewski, rzecznik i audytor SKM-ki. Co to znaczy? - To znaczy, że więcej naszych pociągów pokonało więcej kilometrów. Pociągokilometry zwiększyły nam się o jedną czwartą - tłumaczy Paweł Wróblewski.
Dzieje się tak m.in. ze względu na rozwój połączeń regionalnych.
- Nie bez znaczenia są nasze akcje marketingowe, m.in. kolejne rodzaje biletów okresowych, programy lojalnościowe oraz fakt, że nasza taryfa pozostaje niezmienna od 7 lat. - dodaje Paweł Wróblewski.
Szefostwo SKM-ki przyznaje jednak, że dobre wyniki są też konsekwencją sytuacji na drogach Trójmiasta (liczne ograniczenia infrastruktury i długotrwałe remonty powodujące korki) oraz rosnących w ubiegłym roku ceny paliw.
Opinie (105) 5 zablokowanych
-
2006-02-11 19:37
Szkoda pieniędzy na nowe
Chcecie nowe kolejki? Wiecie ile takie nowe cuda kosztują? A później debile łażą i rozwalają takie piękne kolejki. Szkoda pieniędzy na zakup nowych kolejek. Kupią nowe i co... zaraz będą wyglądały jak te, które jeżdżą obecnie.
- 0 0
-
2006-02-11 20:38
Niech SKMka zmieni tabor na taki jak jezdzi RER w Paris - z takim dochodem moze sobie pozwolic..jeszcze zostanie na wisienke dla chlopakow z pomaranczowych brygad : )
- 0 0
-
2006-02-11 20:38
Mam. Rozdać drezyny. Takie jedno, dwuosobowe. Z chipem, żeby, nie daj Bóg nie ukradli.
- 0 0
-
2006-02-11 20:40
A jaki tam jeździ? Nie przesadzaj, to w końcu Polska.
- 0 0
-
2006-02-11 20:45
Albo, mocium panie, taki pociag pancerny. Z wielgachną lufą z każdej strony. A jak!
- 0 0
-
2006-02-11 21:26
To nowy PROPAGHANDOWY szmer
Propogandowy szmer . czekamy juz tylko na okrzyki i uwznioslenia . żenada , brak dziennikarskiej profesjonalnosci redaktorow .
- 0 0
-
2006-02-11 21:32
Tak łatwo oceniać, tak latwo opluć. Z taką samą lekkością dyskredytuje się pewne pomysły. Kurczę, czy jest aż tak źle?
- 0 0
-
2006-02-11 22:24
powiem ci ze tak dobrze nie jest :)
jak jedna reklama a potem propaganda to najlepszego nie
znajdziesz. TRZEBA ZACZAC MYSLEC SAMODZIELNIE
wyjscie : odrzucić srodki ktore odsuwaja udzial internautow . przestarzale podejscie medialnych manipulatorów .- 0 0
-
2006-02-11 22:45
Przesada
Zauważyłem już, że w trojmieście z byle czego robi się sukces i wrzawę. Ludzie zastanówcie się co przeciętny obywatel - klient SKM, będzie miał z tego ich zysku. Ja wolę dotowaną kolejkę ale czystą, ładną nawet droższą. W Wa-wie pewne projekty robi się na siłę byle efektownie się prezentowały i klient pasazer był zadowolony (przykład: druga linia metra). Ale tak być powinno. U nas cieszymy się z dziadostwa bo jest zysk. To tylko zapis księgowy. Komu to służy? Prezesowi, ze go nie wywalą. Pracownikom, że mają premię. Zainwestujcie trochę w tabor. Mnie jako klenta interesuje tylko to co ja z tego będę miał.A w SKM można się pożygać.
- 0 0
-
2006-02-12 01:31
do przeciwnikow zakupywania nowych kolejek
to moze ladne szybkie i czyste kolejki jak i estetyczne perony na zachodzie to tylko straty przynosza?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.