- 1 Wieczny kłopot z dzielnicami: "na" czy "w" (220 opinii)
- 2 Tajemnicza baszta zostanie otwarta (24 opinie)
- 3 Jest reakcja na serię kolizji z tramwajami (110 opinii)
- 4 Pościg między autami na trzypasmówce (63 opinie)
- 5 Znów były wyścigi na al. Grunwaldzkiej (315 opinii)
- 6 108. urodziny najstarszej gdańszczanki (141 opinii)
Sąd: Hans G. nie groził Polakom
"Zabiłbym każdego Polaka. Dla mnie to żaden problem". Sąd Apelacyjny w Gdańsku utrzymał właśnie w mocy wyrok uniewinniający niemieckiego biznesmena Hansa G., który m.in. tak mówił o swoich pracownikach. Wyrok jest prawomocny.
- Nie pierwszy kontrowersyjny wyrok w sprawie Hansa G.
- Wypowiedzi Hansa G.
- Sąd Rejonowy w Wejherowie skazał Hansa G.
- Sąd Okręgowy w Gdańsku uniewinnił Hansa G.
- Sąd Apelacyjny: Hans G. niewinny
Nie pierwszy kontrowersyjny wyrok w sprawie Hansa G.
O poprzednim kontrowersyjnym rozstrzygnięciu pisaliśmy w marcu tego roku . Ten proces wytoczyła Natalia Nitek-Płażyńskiej, żona trójmiejskiego posła Kacpra Płażyńskiego, przeciwko biznesmenowi Hansowi G. Sąd zadecydował jednak, że karę poniosą oboje. Nitek-Płażyńska musiała zapłacić 10 tys. zł zadośćuczynienia za potajemne nagrywanie swojego byłego pracodawcy. Niemiecki biznesmen, który na nagraniach przyznaje, że "jest hitlerowcem" i chciałby "zabić wszystkich Polaków", został skazany na zapłatę zadośćuczynienia w takiej samej wysokości.
Z kolei w lipcu Sąd Okręgowy w Gdańsku uniewinnił Hansa G. od zarzutu kierowania gróźb karalnych względem Nitek-Płażyńskiej. To od tego wyroku odwołała się prokuratura.
Wypowiedzi Hansa G.
Hans G.: "Zabiłbym każdego Polaka. Dla mnie to żaden problem. Powinienem ustawić ich przy ścianie" - i zaczął naśladować dźwięk strzelania z karabinu maszynowego.Sprawa zaczęła się przed 7 laty, gdy Nitek-Płażyńska pracowała w działającej w Dębogórzu firmie należącej do Niemca Hansa G. W pewnym momencie zaczęła potajemne nagrywać swoje rozmowy z szefem. Niemiecki biznesmen miał regularnie w ostrych słowach wypowiadać się o Polakach i obrażać pracowników.
W efekcie doszło w tej sprawie do dwóch procesów: cywilnego, podczas którego Nitek-Płażyńska skarżyła Hansa G., oraz karnego, w którym prokuratura oskarżyła biznesmena m.in. o kierowanie gróźb karalnych.
Chodziło m.in. o rozmowę w czasie, gdy część pracowników nie była obecna w firmie z powodu zwolnień lekarskich i urlopów. Hans G. zdenerwował się absencjami, zaczął mówić o wyższości Niemców nad Polakami. W pewnym momencie zadał pytanie: "Czy powinien ich zabić? Powinien ustawić przy ścianie" i zaczął naśladować dźwięk strzelania z karabinu maszynowego. Ponadto użył słów: "Chcę tego, chcę, zabiłbym każdego Polaka" oraz: "Dla mnie to żaden problem".
Sąd Rejonowy w Wejherowie skazał Hansa G.
Pierwszy wyrok w sprawie karnej przeciwko Hansowi G. zapadł 13 grudnia 2019 r. Sąd Rejonowy w Wejherowie uznał go za winnego znieważania pięciu pracownic swojej firmy. Skazano go na karę 20 tys. zł grzywny, zobowiązano do zapłaty nawiązki na rzecz czterech kobiet w łącznej kwocie 11 tys. zł oraz świadczenia pieniężnego w kwocie 5 tys. zł na rzecz Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej.
Dodatkowo sąd skazał Hansa G. na karę ośmiu miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na dwa lata - za kierowanie gróźb karalnych wobec Nitek-Płażyńskiej, a także nakazał mu pisemne przeproszenie kobiety i zakazał kontaktu z nią.
Sąd Okręgowy w Gdańsku uniewinnił Hansa G.
Apelację od tego wyroku wniosła prokuratura, która chciała surowszej kary, ale też obrońca oskarżonego, domagający się uniewinnienia. Sąd Okręgowy w Gdańsku uniewinnił Hansa G. od zarzutu kierowania gróźb karalnych. Kontrowersje wywołało jednak uzasadnienie, w którym wskazano, że wprawdzie doszło do kierowania gróźb karalnych, ale nie bezpośrednio do Nitek-Płażyńskiej, a poza tym - zdaniem sądu - nie obawiała się ona tych gróźb.
Wyrok zapadł, mimo że Nitek-Płażyńska mówiła dokładnie co innego: była zastraszona, rozbita psychicznie, poniżona i zbulwersowana.
- Jak podniesiono w kasacji, nie sposób zgodzić się ze stanowiskiem sądu drugiej instancji, że adresatem gróźb karalnych wypowiadanych przez Hansa G. nie była pokrzywdzona, oraz tego, że wyżej wymieniona nie bała się kierowanych przez oskarżonego gróźb. Sąd pominął szerszy kontekst sytuacyjny zdarzenia, w szczególności wcześniejszych ataków słownych na pokrzywdzoną oraz rzucania przedmiotami w jej obecności w pomieszczeniach firmy czy uderzenia otwartą ręką w futrynę tuż przy jej głowie - tłumaczyła Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Sąd Apelacyjny: Hans G. niewinny
Sąd Apelacyjny podtrzymał jednak wyrok Sądu Okręgowego w Gdańsku, uniewinniający Hansa G., i oddalił zaskarżenie prokuratury.
Wyrok jest prawomocny.
Miejsca
Opinie (539) ponad 50 zablokowanych
-
2023-11-08 10:27
Opinia wyróżniona
Sąd nie kieruje sie emocjami tylko przepisami (93)
Skoro sąd w dwóch instancjach uznał tak, a nie inaczej, to znaczy że sprawa została dobrze przeanalizowana.
Za każdym razem sprawę rozpatrywał inny skład sędziowski (w pierwszej instancji i apelacji).
Oczywiście zdaniem zwolenników pani Nitek wyrok jest zły bo jest nie po ich myśli.
Tymczasem sąd nie jest od tego by zajmować się emocjami stron tylko sprawdzić czy zostały złamane przepisy prawa które ustalil prawodawca czyli sejm i senat. Tyle.- 178 740
-
2023-11-14 10:39
I dlatego sąd jest w stanie zgnoić człowieka, skazujac go za zabójstwo mimo przytłaczających dowodów przeczących winie?
- 0 0
-
2023-11-11 17:09
Udowadniasz nam, że można umieć pisać nawet wtedy gdy się nic nie potrafi zrozumieć.
Druga możliwość - robisz to za pieniądze, mendo. A ten portal wyróżnia wpisy anty polskie.
- 0 0
-
2023-11-11 17:06
rąb ...ij sie w pusty czerwony łeb
- 0 0
-
2023-11-09 04:04
a te "przepisy" to w Berlinie wydali?
- 1 0
-
2023-11-08 16:55
No właśnie chyba kierował się emocjami, a raczej przekonaniami i sympatiami / antypatiami.
- 3 0
-
2023-11-08 16:38
Ciekawe
Gdyby te panie były pochodzenia żydowskiego, jaką wtedy byłaby narracja sądu i odzew środowiska żydowskiego i nie tylko.
- 2 1
-
2023-11-08 15:47
"Sąd nie kieruje sie emocjami tylko przepisami" (1)
To jest właśnie "jądro ciemności" polskiego systemu prawnego...
Złowroga (jak się okazuje) zasada "co nie jest zakazane, jest dozwolone" ogłoszona przez Jaruzelskiego zbiera smutne żniwo i pozwala na rozmywanie spraw poprzez kłótnie o zapisy i sformułowania a nie o zasady. Sprowadza to sędziów do roli automatów, realizujących programTo jest właśnie "jądro ciemności" polskiego systemu prawnego...
Złowroga (jak się okazuje) zasada "co nie jest zakazane, jest dozwolone" ogłoszona przez Jaruzelskiego zbiera smutne żniwo i pozwala na rozmywanie spraw poprzez kłótnie o zapisy i sformułowania a nie o zasady. Sprowadza to sędziów do roli automatów, realizujących program zapisany na tysiącach stron drobiazgowych zaleceń.
Każde odstępstwo jest pretekstem do działań niemoralnych i społecznie nagannych.
"Zabił... No zabił i co z tego?! Ostrym nożem, szybko i humanitarnie. A poza tym i tak stara była..."- 4 1
-
2023-11-11 14:12
Autorem tej tezy jest były minister Wilczek a nie Jaruzelski.
- 0 0
-
2023-11-08 15:42
Nie to znaczy tylko tyle że uniewinnił oskarżonego.
Ale nie znaczy to że dobrze przeanalizował sytuację.
- 1 1
-
2023-11-08 14:29
Hipokryzja
Gdybym powiedział tak o naszych wschodnich sąsiadach odrazu oskarżony byłbym o mowę nienawiści i skazany. Mogę wyrazić własne zdanie że jest winny i powinien ponieść karę za swoje słowa !!!!
- 4 1
-
2023-11-08 14:27
Tak wiemy POkemon najwyzsza kasta jest w Polsce wstanie ogłosic ze Kopernik była kobietą :) A ziemia jest płaska !!
I ty naturalnie przyznał bys im racje pod jednym warunkiem ze sprawa jest zwiazana z Pisem :)
- 6 1
-
2023-11-08 14:22
To jest teoria i tylko teoria która,
jak powszechnie wiadomo, nierzadko rozmija się z praktyką. Wypowiedzi typu "Chcę tego, chcę, zabiłbym każdego Polaka" oraz: "Dla mnie to żaden problem" nie są czasem mową nienawiści z powodu innej narodowości. Wg definicji Rady Europy "Mowa nienawiści to wypowiedzi, które szerzą, propagują i usprawiedliwiają nienawiść rasową, ksenofobię,
jak powszechnie wiadomo, nierzadko rozmija się z praktyką. Wypowiedzi typu "Chcę tego, chcę, zabiłbym każdego Polaka" oraz: "Dla mnie to żaden problem" nie są czasem mową nienawiści z powodu innej narodowości. Wg definicji Rady Europy "Mowa nienawiści to wypowiedzi, które szerzą, propagują i usprawiedliwiają nienawiść rasową, ksenofobię, antysemityzm oraz inne formy nietolerancji, podważające bezpieczeństwo demokratyczne, spoistość kulturową i pluralizm. Czy wypowiedzi, w kocu kierownika zakładu wobec pracowników nie są tego przykładem. Widocznie sądy, rozpatrujące tą sprawę, w odróżnieniu od RE UE, nie widzą w mowie nienawiści niczego złego a wyrok uniewinniający,, w powszechnym mniemaniu, może być uznany za akceptację godnego potępienia zachowania tego osobnika.
Czytaj więcej na: https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Sad-Hans-G-nie-grozil-Polakom-n183581.html- 5 1
-
2023-11-08 14:05
Prima facie - Brzydko to wygląda ... (1)
Nie znając szczegółów sprawy-patrząc pobieżnie - sprawia to niestety wrażenie , jakby Pani Nitek-Płażyńska nie mogła liczyć na bezstronność, bo jest związana z określoną partią tj. PiS, z którą środowisko sędziowskie ma przysłowiową kosę..? jeśli jest tak, jak w pierwszym wrażeniu, to ten wyrok wystawia jak najgorsze świadectwo
Nie znając szczegółów sprawy-patrząc pobieżnie - sprawia to niestety wrażenie , jakby Pani Nitek-Płażyńska nie mogła liczyć na bezstronność, bo jest związana z określoną partią tj. PiS, z którą środowisko sędziowskie ma przysłowiową kosę..? jeśli jest tak, jak w pierwszym wrażeniu, to ten wyrok wystawia jak najgorsze świadectwo środowisku sędziowskiemu, od którego wymaga się wyższych standardów, a przynajmniej minimum etyki i elementarnego poszanowania zasad wymiaru sprawiedliwości w przeciwnym razie paradoksalnie byłoby to chyba wbrew praworządności.. ?
- 10 2
-
2023-11-11 17:26
To jest wbrew uczciwości...
- 0 0
-
2023-11-08 13:23
sąd zajmował się emocjami stron (1)
Uznał , że groźby padły ale p. Nitek-Płażyńska się ich nie przestraszyła.
Gdyby jednak sąd uznał, że p. Nitek-Płażyńska się przestraszyła to skazałby Niemca w tej sprawie.
Trudno to nazwać orzeczeniem na gruncie faktów i prawa tylko właśnie jest to zajmowanie się emocjami stron.- 11 3
-
2023-11-08 14:55
Nie. Gdyby ktoś powiedziałby tak o Niemcu to został by skazany a według sądu o Polakach można tak mówić.
- 6 2
-
2023-11-08 13:05
Tak ciekawe, bo jak mnie pamieć nie myli
To nawet Jurek Owsiak, którego zdecydowanie nie podejrzewam o sympatyzowanie z pis czy bycie "zwolennikiem Pani Nitek" nie chciał tknąć pieniędzy zasądzonych na WOŚP od Pani Nitek-Płażyńskiej i uznał wyrok za kontrowersyjny. Nawet powiedział , jak mnie pamięć nie myli, że jeśli zostanie Ona zmuszona do zapłaty tej kwoty to jej wszystko zwróci... to jak dla mnie mówi samo za siebie
- 19 1
-
2023-11-08 12:27
Dziwny wyrok
Jestem ciekawy jaki był by wyrok gdyby zamiast słowa "Polaka" powiedział np Sędziów , Księży , Żydów ,Afroamerykanina lub Roma - oczywiście nie chce nikogo urazić . Czy czasami jego wypowiedzi nie podlegają pod Art. 256. KK
Portal trójmiasto prosimy również o informację jakie było uzasadnienie wyroku .- 20 2
-
2023-11-08 12:17
Powiedz tak w Niemczech o Niemcach albo Żydach to zobaczysz pod jaki paragraf cię podciągną (2)
Szkoda słów, sądy do zaorania.
- 23 1
-
2023-11-11 17:24
Sędziowie w dużej części to zbiór mend z wysokimi pensjami, z immunitetem. Bezpodstawne uprawnienia ich wywyższają.
- 0 0
-
2023-11-08 14:07
Ale to polskie sądy mają podciągać coś pod niemiecki paragraf?
- 1 5
-
2023-11-08 12:07
To jakie przepisy w Polsce, pozwalają lżyć i grozić ?
- 13 2
-
2023-11-08 11:54
Serio? (2)
Ciekawe jak by wyszła analiza gdyby chodziło o Izraelczyków, przedstawicieli mniejszości seksualnych a nie Polaków?
No ale wiadomo Polaków można obrażać skoro sami to robią.- 27 2
-
2023-11-08 14:06
A to ich się na codzień nie obraża i nie szkaluje? Ciekawostka. (1)
- 1 7
-
2023-11-08 14:11
A gdzie? Chyba w urojeniach rodzimego lewactwa.
- 7 1
-
2023-11-08 11:48
Polak (3)
a ty wiesz ze ten niemiec mowil o tobie? jestes normalny? Jestes Polakiem czy nie?
- 21 2
-
2023-11-08 14:05
Jestem. I co, mam się czuć zagrożony lub prześladowany (2)
tym, co jakiś nonejm plótł w kłótniach
z pracownikami? Toć to głupota.- 1 13
-
2023-11-08 14:51
Od kiedy??? Wczoraj pisałeś że Polskość to nienormalność i że jesteś Europejczykiem. Zdecyduj się?
- 3 2
-
2023-11-08 14:22
Chyba nie tylko plótł.. bo jak wynika z artykułu..
"Sąd pominął szerszy kontekst sytuacyjny zdarzenia, w szczególności wcześniejszych ataków słownych na pokrzywdzoną oraz rzucania przedmiotami w jej obecności w pomieszczeniach firmy czy uderzenia otwartą ręką w futrynę tuż przy jej głowie tłumaczyła Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku."
- 10 1
-
2023-11-08 11:33
No właśnie, pani Nitek miała słabego prawnika. Lub sama jest słabym prawnikiem.
- 4 9
-
2023-11-08 11:30
N
Naiwniak lub d**il
- 2 0
-
2023-11-08 11:12
Za to,Ty nie kierujesz się rozumem.
- 4 9
-
2023-11-08 11:04
Jesteś w ogromnym błędzie twierdząc, że sądy nie kierują się emocjami. (1)
- 36 2
-
2023-11-08 14:50
Emocjami politycznymi to są sądy "niezawisłe" i co oczywiste nie sprawiedliwe zgodnie z doktryną Neumanna.
- 11 1
-
2023-11-08 10:59
No jakoś nie dziwi taki wyrok w sadzie gdańskim. W innym mieście wyrok inny- skazujący, Przypadek ?
- 31 6
-
2023-11-08 10:56
Rozbawiłaś Hansa do łez. (8)
"Wyrok zapadł, mimo że Nitek-Płażyńska mówiła dokładnie co innego: była zastraszona, rozbita psychicznie, poniżona i zbulwersowana."
- 16 8
-
2023-11-08 13:58
To niech go pozwie o mobbing.
- 5 4
-
2023-11-08 11:34
Rzecz w tym, ze jedynym dowodem na to rzekome rozbicie i ponizenie jest to, ze Nitek mowila. A ludzie wiele mowia. (6)
- 6 32
-
2023-11-11 17:19
Musisz być bardzo g..pim człowiekiem
- 0 0
-
2023-11-08 14:49
Akurat w tej sprawie są nagrania ale ani sądu ani ciebie przecież nie obchodzą.
- 11 1
-
2023-11-08 14:00
Rzecz w tym, czy mogła tak się czuć. A mogła (1)
- 8 2
-
2023-11-08 17:28
Nie, rzecz w tym, czy sie czula.
Jesli sie czula, to nie potrafila tego udowodnic, a nie powinno to byc trudne, gdyby bylo prawdziwe.
- 3 7
-
2023-11-08 13:42
(1)
Na tym opiera się element uznania groźby za karalną. Gdyby mówiła że jej to dynda to groźba nie byłaby karalną.
- 10 3
-
2023-11-08 17:27
Nie, nie tylko na tym, dlatego sad jej zwyczajnie nie uwierzyl.
- 3 7
-
2023-11-08 10:57
głupi czy mu za to płacą.
zamilcz folksdojczu.............
- 21 6
-
2023-11-08 10:54
OOLO
lecz sie........folksdojczu.
- 28 10
-
2023-11-08 10:54
(4)
Przecież nie od dziś wiadomo że w sądach siedzą same pociotki z układami. Normalny prawnik ma nikłe szanse żeby dostać się do tej kasty wybranych.
- 61 3
-
2023-11-08 11:23
to Zero nie zmienił tego przez 8 lat? (3)
No popatrz...
- 11 35
-
2023-11-08 14:47
Doktrynę Neumanna nawet on nie potrafił zmienić. Justitia nie pozwoliła.
- 11 1
-
2023-11-08 12:57
No popatrz jaki był opór co do jakichkolwiek zmian
Które są ewidentnie konieczne, bo zrobiło się z tej kasty państwo w państwie. Nie dostrzegasz tego? Uważasz, że wszystko tam normalnie funkcjonuje?miałeś styczność z wymiarem sprawiedliwości? Pracowałeś kiedyś w sądzie albo ktoś z Twych znajomych czy bliskich? Bo innej perspektywy się nabiera jak się tak pracuje i ma się z tym do
Które są ewidentnie konieczne, bo zrobiło się z tej kasty państwo w państwie. Nie dostrzegasz tego? Uważasz, że wszystko tam normalnie funkcjonuje?miałeś styczność z wymiarem sprawiedliwości? Pracowałeś kiedyś w sądzie albo ktoś z Twych znajomych czy bliskich? Bo innej perspektywy się nabiera jak się tak pracuje i ma się z tym do czynienia...tymczasem b.często stłamszeni i zasuwający ponad miarę pracownicy sądów, którzy nie należą do kasty wiedzą najlepiej jak tam jest i ich najlepiej zapytać o zdanie
- 24 3
-
2023-11-08 11:48
Mentalne rozwielitki wierzyły co Danka Koreanka w TVPutin mówiła, a tu ZONK!
- 6 28
-
2023-11-08 10:51
Nie masz zielonego pojęcia o czym dyskutujesz...sprawa jest jasna i prosta. (15)
Niemiecki element mieszkający w Polsce obraża i grozi Polakom. To jest niezaprzeczalny fakt. Sądy w Polsce do wymiany a ten w Gdańsku jako pierwszy. Teraz, kiedy asystent byłej kanclerz Merkel niejaki Tusk pcha się na fotel premiera polskiego rządu, zaczną się jeszcze groźniejsze "numery" w jego wykonaniu.
- 88 24
-
2023-11-08 11:06
Boli du*a.. (14)
Że koalicja wygrała i słusznie ma boleć
- 13 72
-
2023-11-08 12:01
Nie popieram POPiSu, ale boleć to dopiero będzie. (2)
- 20 2
-
2023-11-08 15:19
"Taniej już było." Za PISu. Hanna Gronkiewicz Waltz (1)
- 14 1
-
2023-11-08 17:22
Najtańsze były kamienice w Warszawie 50 zł i kamienica kupiona. Europoseł Karpiński z pierd....a do Euro parlamentu.
Najwyższe standardy PO.
- 11 1
-
2023-11-08 11:47
Boli że Polski może pomału nie być (1)
- 22 4
-
2023-11-08 14:46
Nie pomału, dużo szybciej niż sądzą wasze wolne sądy. A ty u Niemca będziesz czyścił latryny.
- 13 3
-
2023-11-08 11:12
A co to ma wspólnego - wyrok jest skandaliczny (8)
Wyobraź to sobie w drugą stronę i sąd w Niemczech
- 74 9
-
2023-11-08 14:45
W Niemczech po takim wyroku sędzia spotkał by nieznanych sprawców i żona została by wdową.
W Polsce są wolne sądy zamiast sprawiedliwych.
- 12 3
-
2023-11-08 14:13
Nie będę sobie nic wyobrażał. Podaj konkretny przykład.
- 2 1
-
2023-11-08 11:47
A co ma z wyrokiem wspólnego Tusk i Merkel PiSowska kanalio? (3)
- 7 46
-
2023-11-09 10:30
Bardzo dużo mają wspólnego.
Same kurde niemce.
- 0 0
-
2023-11-08 12:07
A ty jaką jesteś kanalią? (1)
- 28 4
-
2023-11-08 12:32
A skąd i**otyczne założenie, że twój przedmówca jest kanalia?
- 7 2
-
2023-11-08 11:32
No i? Twoja wyobraznie to przerasta? Czy raczej nie masz bladego pojecia o swiecie? (1)
- 4 31
-
2023-11-08 11:37
????
- 11 2
-
2023-11-08 10:37
skandal (8)
A ty jesteś normalny czy porąbany, bo nawet ludzie nie znający prawa wiedzą, że to są grożby karalne, ale właśnie takie mamy wolne sądy pełne i**otów i nie powołuj się na zwolenników Pani Nitek, bo nie w tym rzecz.
- 104 12
-
2023-11-08 14:42
Gdyby Polak mówił tak do Niemca to były by groźby karalne. Jak Niemiec do Polaka to nie są. Doktryna Neumanna.
Czego nie rozumiesz.
- 32 3
-
2023-11-08 11:30
(6)
"ludzie nie znający prawa wiedzą, że to są grożby karalne". Dyskusja nie ma sensu.
- 9 31
-
2023-11-08 12:29
(5)
znaczy dobrze napisał. ludzie nie znający prawa wiedzą, że to są grożby karalne, a znający wiedzą że nie są.
- 11 14
-
2023-11-08 13:40
(4)
Oczywiście że są. Jak mówi do Polaków że zabije wszystkich Polaków to tę grupę do której mówi też ma na myśli. Ciekawe jakby ktoś wbiegł z nożem do synagogi i krzyczał że zabije wszystkich .... to czy by też to nie była groźba.
- 21 4
-
2023-11-08 20:17
ale na nikogo noża nie wyjął, pistoletu też nie.
- 2 4
-
2023-11-08 13:55
Nie, nie byłaby. W dodatku w sprawie nie było ani noża ani karabinu. (2)
Ochłoń trochę, bo dajesz robić z siebie głupka.
- 5 24
-
2023-11-11 17:14
Ty robisz z siebie głupka, to widać po ocenach.
- 0 0
-
2023-11-08 14:55
Jak na razie to ty robisz z siebie głupka, broniąc tego typa. Żałosne.
- 21 3
-
2023-11-08 10:36
(4)
Taki sąd powinno się ustawić pod ścianą i ....
- 87 10
-
2023-11-08 13:37
najpierw trzba napisać akt oskarżenia, który obroni się w sądzie. (1)
Jak piszą oskarżenia pisowscy i zerowi nominaci, to jest jak jest
- 10 30
-
2023-11-08 15:17
Ty ale ich zatrudniali za Tuska od 2008 do 2015.
- 15 2
-
2023-11-08 11:00
jeżeli czują się Polakami. (1)
- 19 2
-
2023-11-08 14:40
Większość sędziów w Polsce to sprzedajni sędziowie Europejscy. To i wyroki są takie by Europejczyków zadowolić.
- 29 4
-
2023-11-08 10:31
A doczytał, że pierwszy sąd go skazał? Czy nie doczytał? (4)
- 103 10
-
2023-11-08 11:24
(2)
który sąd? Bo z tego co doczytałem to w obu instancjach w procesie karnym go uniewinnił. Chyba nie rozrozniasz sprawy cywilnej od karnej
- 12 26
-
2023-11-08 13:52
Niech skażą go w sprawie cywilnej na wysokie odszkodowanie. (1)
I zakaz prowadzenia biznesu. Dla mnie będzie git. Te narodowościowe akcenty to tania gra polityczna pod publiczkę. Ten człowiek jest jakimś zerem, który nikogo i niczego nie reprezentuje, ale postanowili sobie z niego zrobić kukłę do odbijania narodowych resentymentów. Dziękuję, nie moja bajka.
- 14 6
-
2023-11-08 14:17
Doktryna Neumanna wyklucza skazanie naszego kolegi.
- 27 2
-
2023-11-08 11:08
A dowiedzial sie, ze pierwszy jest najmniej powazny? Czy nie dowiedzial?
- 13 64
-
2023-11-08 10:31
(6)
W takim razie pan Hans powinien spełnić na tobie swoje fantazje.
- 176 26
-
2023-11-08 11:46
A na tobie Kłamczyński mówiący o mordach zdradzieckich i gorszym sorcie. (3)
- 14 79
-
2023-11-08 14:16
Kaczyński powiedział o zdrajcach z gorszego sortu, a cała PO od razu przyznała że to o nich chodzi. Raz prawdę powiedzieli.
- 42 6
-
2023-11-08 12:19
Nie mówił prawdy? (1)
Gdy jakaś szmata polityczna wyśmiewała jego brata który zginał? Za taki tekst na ulicy była by bomba na pysk i żaden immunitet by nie pomógł.
- 60 17
-
2023-11-08 17:25
Nie, nie mowil prawdy, a wrecz lgal jak pies.
Wysmiewanie brata, zalosnego czy nie, nie upowaznia do oskarzania o zabojstwo.
- 4 13
-
2023-11-08 10:44
(1)
Sad kieruje sie prestizem oskarzonego I znajomosciami jakie posiada. Skazaliby niemca,w polsce.Dobre :)
- 138 22
-
2023-11-08 17:29
Jakby polak tak powiedzial do zydka
To juz by gnil w pierdlu osadzony przez nasze wolne sady
- 34 1
-
2023-11-08 10:18
Opinia wyróżniona
Super sad (56)
Gdyby Polak tak o Niemcach mowil, to afera na cala Europe by byla
- 829 75
-
2023-11-12 10:27
Niemiec Hans
Jak najszybciej powinien zwinąć swój "interes" i wrócić do niemiec. Po co zatruwa życie Polakom i mi i grozi?
- 0 0
-
2023-11-09 14:09
Brawo, brawo, brawo !!!!! Czterej polscy eurodeputowani zjednoczonej prawicy w europarlamencie.
To są różne standardy unii. Za mówienie prawdy jest kara zabrania immunitetów. Mam w wielkirj pogardzie zarządzających taką unią. Za złodziejstwo dostaje się nagrody. Jestem za wyjściem z takiej unii.
- 1 0
-
2023-11-08 19:46
Swój swojemu krzywdy nie zrobi.
- 4 0
-
2023-11-08 14:31
Ostatnio aresztowali jakiegoś dzbanka który rasistowskie takie same teksty mówił o ukraincach !!Dostał areszt na 3 miesiace
Innym razem chodziło o jakiegos inteligenta z Indii czy Afryki!! A tutaj sie okazuje ze Niemiec ma prawo idetycznie mówic o Polakach nawet patrzac na ich historyczna Hitlerowska przeszłosc!!
- 14 0
-
2023-11-08 14:17
A ty już to wiesz ?! Pytia z ciebie !!
- 0 1
-
2023-11-08 13:54
Sądy w Polsce są do całkowitego zaorania. (1)
Sędziom już się całkiem w głowach poprzewracało. Ten system jest nie do obrony. Liczę na ponadpartyjne porozumienie wszystkich polityków. Naród ma serdecznie dość. Trzeba rewolucji. Nie może być państwa w państwie. Oni mają służyć społeczeństwu, interesom ogółu. Barany zdaje się, że tego nie rozumieją, więc trzeba ich pogonić raz na zawsze!
- 10 0
-
2023-11-08 15:11
W Polsce są wolne sądy ukształtowane przez Jaruzelskiego w 1982 roku. Dlatego doktryna Neumanna jest tam najważniejsza.
- 4 0
-
2023-11-08 12:29
Kto minusuje ? Jakieś domniemania ?
Ja stawiam ze w tych 24 minusach jest rudy i jego kulawa paczworkowa rodzinka . Penie i dulkiewiczowa i tym podobne zdradzieckie towarzystwo
- 10 1
-
2023-11-08 12:18
brawo (1)
fajnie wybraliscie polacy (specjalnie z malej litery, nie mam dla was szacunku!!!) A to dopiero poczatek. Czasem wchodze na 3miasto. Zawsze byl tylko jeden wielki skowyt - i redakcja i czytelnicy - tylko 5 gwiazdek. Macie co chcieliscie. jeszcze raz brawo!!!!!
- 15 2
-
2023-11-09 12:12
Zamilcz kapciu
- 0 1
-
2023-11-08 12:02
Europosłowie pisu w Brukseli plują na niemców non stop i nie ma z tego żadnej afery (3)
TVPis i całe media narodowe też opluwają niemcy od ośmiu lat. I co, nic. A w ostatniej kampanii wyborczej kandydaci pisu od rana do wieczora też pluli na niemców.
- 4 25
-
2023-11-08 15:09
Przypominanie Niemieckich zbrodni w Polsce nie jest pluciem tylko stwierdzeniem faktu.
Niemieccy złodzieje napadli na Polskę w 1939 roku kradli z niej co tylko mogli, a ich wnukowie uważają że to co z Polski ukradzione nie podlega zwrotowi bo minęło 30 lat. Złodzieje uchwalili sobie takie prawo by zalegalizować kradzieże nazi Ojców i Dziadków.
- 7 0
-
2023-11-08 14:37
Bezmzógowiec jak zawsze bredzi zakazdym razem mówili prawde poparta dowodami i nie mówili dzbanku o niemcach
tylko o konkretnych Politykach niemieckich!
- 4 0
-
2023-11-08 14:15
Podając fakty?
Za to co szwaby zrobiły w czasie drugiej wojny ich kraj powinien zniknąć z mapy świata, rozkradli pół Europy, przerabiali ludzi na mydło i abażury, robili eksperymenty medyczne i jeszcze wychodzą spod miotły?
- 12 0
-
2023-11-08 11:39
(2)
Tym wyrokiem sąd upokorzył bardziej Polaków niż niemiec.
- 26 2
-
2023-11-08 15:06
Wolny sąd potwierdził tylko że jest tak samo wolny jak niesprawiedliwy i stronniczy zgodnie z doktryną Neumanna. (1)
- 10 1
-
2023-11-08 16:47
Osiem lat deformy ministranta Zero.
- 0 5
-
2023-11-08 11:32
i sie nitka jak kacperek ohorała
- 2 19
-
2023-11-08 11:32
Polscy politycy... (1)
... publicznie o Niemcach mówią różne nieprawdy i przeznaczenia, a nikt nikogo nie skazuje... Hans G. to niemiecki pisowczyk -zakochany w Alternatywie Dla Niemiec. Też karmiony tępa propagandą.
- 1 19
-
2023-11-08 15:05
Akurat Hans G. wspierał CDU i Angelę Merkel.
- 9 1
-
2023-11-08 11:03
O przedstawicielach Rasy Panów nie wolno tak mówić, bo to mowa nienawiści (10)
Nie jest zabronione tylko mówienie tak o Polakach.
- 46 2
-
2023-11-08 11:53
(7)
Jeśli by to mówił publicznie - to by była inna sprawa (256 i 257 kk) ale to była sprawa o groźbę karalną " Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub na szkodę osoby dla niej najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w osobie, do której została skierowana lub której dotyczy, uzasadnioną obawę, że będzie spełniona"
Jeśli by to mówił publicznie - to by była inna sprawa (256 i 257 kk) ale to była sprawa o groźbę karalną " Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub na szkodę osoby dla niej najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w osobie, do której została skierowana lub której dotyczy, uzasadnioną obawę, że będzie spełniona"
Czyli osoba, do której jest skierowana musi mieć uzasadnioną obawę, że groźba będzie spełniona. Czyli jeśli mówił "zastrzelę was" to Płażyńska musiała mieć uzasadnioną obawę, że zostanie zastrzelona. To, że była "rozbita" to jest inna sprawa (oczywista dość - dlatego dostała zadośćuczynienie w sprawie cywilnej). No ale na Boga, przecież nie wracała do domu z mysla "Czy Hans G. nie strzeli mi w plecy ze swojego biura jak wyjdę z pracy".- 2 9
-
2023-11-08 15:04
Czyli jak spotkam twoją Matkę mogę do niej krzyczeć że ją zastrzelę i innych Polaków też. O tym piszesz tak? (2)
- 8 1
-
2023-11-08 15:43
Nie, nie mozesz. (1)
Ale mozesz powiedziec, ze jestes kims tam i ze nie mialbys problemu z tym, zeby wsystkich pozabijac. Bo, widzisz, rozne slowa maja rozne znaczenie, a w efekcie cale zdanie tez ma rozne znaczenie, w zaleznosci od uzytych do jego budowy slow.
- 0 5
-
2023-11-08 17:34
Mentalność Klaego wynikająca z doktryny Neumanna.
" Czyli osoba, do której jest skierowana musi mieć uzasadnioną obawę, że groźba będzie spełniona. Czyli jeśli mówił "zastrzelę was" to (Twoja Matka) musiała mieć uzasadnioną obawę, że zostanie zastrzelona. To, że była "rozbita" to jest inna sprawa. No ale na Boga, przecież nie wracała do domu z myślą "Czy ten co na mnie krzyczał nie strzeli mi w
" Czyli osoba, do której jest skierowana musi mieć uzasadnioną obawę, że groźba będzie spełniona. Czyli jeśli mówił "zastrzelę was" to (Twoja Matka) musiała mieć uzasadnioną obawę, że zostanie zastrzelona. To, że była "rozbita" to jest inna sprawa. No ale na Boga, przecież nie wracała do domu z myślą "Czy ten co na mnie krzyczał nie strzeli mi w plecy ze swojego biura jak pójdę do domu"." Twoje uzasadnienie.
I najlepsze
"Bo, widzisz, różne słowa maja różne znaczenie, a w efekcie cale zdanie tez ma różne znaczenie, w zależności od użytych do jego budowy słów."
No i w zależności do kogo używa się tych słów. Do kogoś z elektoratu PIS to pewnie że jest to uzasadnione i dozwolone.
Do Twojej Matki albo Twoich kolegów zabronione !!!
To jest doktryna Neumanna w całej okazałości.- 5 0
-
2023-11-08 14:15
Sam sobie odpowiedz.. do czego był zdolny skoro...
Z artykułu wynika, że "Sąd pominął szerszy kontekst sytuacyjny zdarzenia, w szczególności wcześniejszych ataków słownych na pokrzywdzoną oraz rzucania przedmiotami w jej obecności w pomieszczeniach firmy czy uderzenia otwartą ręką w futrynę tuż przy jej głowie". Dla Ciebie to normalne? Z tego wynika, że nie chodziło tylko o słowa, ale dopuszczał się i dziwnych zachowań, które mogły stwarzać poważne niebezpieczeństwo..
- 12 1
-
2023-11-08 14:11
Jego facjata jest znana w 3mieście
w zasadzie wszyscy kibice mają jego rysopis, a oni nie przejmują się specjalnie prawem.
- 5 1
-
2023-11-08 13:25
Takie słowa wypowiadane na tych ziemiach przez Niemca budzą najgorsze traumy i demony (1)
Można tu zrobić długi wykład o tym, jak naród Hansa urządził na skalę przemysłową maszynę śmierci, do której wysłał kilka milionów Polaków. Można wspomnieć o masowych egzekucjach i rozstrzelaniach, które w szczytowym okresie były mierzone w tysiącach dziennie. Można zaprosić do Piaśnicy, gdzie naród Hansa wysłał do rowów kilkanaście tysięcy
Można tu zrobić długi wykład o tym, jak naród Hansa urządził na skalę przemysłową maszynę śmierci, do której wysłał kilka milionów Polaków. Można wspomnieć o masowych egzekucjach i rozstrzelaniach, które w szczytowym okresie były mierzone w tysiącach dziennie. Można zaprosić do Piaśnicy, gdzie naród Hansa wysłał do rowów kilkanaście tysięcy najlepszych mieszkańców tych ziem. Tylko nie ma po co. Przedstawiciele naszej pseudoelity, żeby to wszystko zrozumieć musieliby odczuwać choć minimalną więź z Polską.
- 18 1
-
2023-11-08 14:13
Tym bardziej ten niemiecka zero powinno zostać pociągnięty do odpowiedzialności dla przykładu
Ścigają internautów w sieci za wpisy o kolorowych lub homosiach nic się nie dzieje.
- 11 1
-
2023-11-08 11:35
jeden z nich wraca na stanowisko premiera (1)
- 26 2
-
2023-11-08 16:46
Moradziecki?
- 0 6
-
2023-11-08 10:48
Skoro wolno ... (8)
Wszystkich pisowców postawiłbym pod ścianą i rozstrzelał z wielką przyjemnością, również ich zwolenników o nacjonalistyczny poglądach.
Jak przyjemnie móc to legalnie napisać- 16 37
-
2023-11-12 10:30
Rozstrzelanie pPlaków...
Tym już w przeszłości zajmowali się i Niemcy i Ruscy.Do której kasty należysz?
- 0 0
-
2023-11-09 12:10
Zgadzam się z powyższym
- 0 0
-
2023-11-08 15:00
Osiem lat chodziłeś w koszulce z napisem Konstytucja walczyłeś o demokrację a ty zwykłym faszystą jesteś ot co.
- 8 1
-
2023-11-08 14:33
Typowy POkemon strzelać by do ludzi których niezna bo taki ma kaprys i przekonania POlityczne (1)
I takie psychole maja prawa wyborcze
- 10 1
-
2023-11-08 16:45
Gdybym ci strzelił w głowę to byś przeżył.
Kula by mózgu nie znalazła.
- 0 4
-
2023-11-08 14:08
kij ma dwa końce
a prawicowi ekstremiści jak to lewackie cio*y opisują wyborców pisu nie malują kwiatków na ulicy gdy ktoś obrazi ich albo kraj, a pałki i kastety, więc pomyśl o tym dwa razy zanim napiszesz coś podobnego.
- 3 1
-
2023-11-08 12:09
Ok, możesz wyrażać swoją opinię, ale jest to niestety mowa nienawiści
- 11 1
-
2023-11-08 11:43
dobre
ale uważaj,bo to wolno,ale nie każdemu.wolne sądy decydują komu wolno.
- 25 2
-
2023-11-08 10:28
Koniec (2)
plaszczenia się przed Europą! Tu jest Polska! Król Europy jak chce to proszę bardzo.
- 35 7
-
2023-11-08 10:53
(1)
Gdzie byłeś przez ostatnie 8 lat ?
- 7 21
-
2023-11-08 14:59
W Niemczech.
- 4 1
-
2023-11-08 10:26
(12)
super prawo.
podziękuj sejmowi.- 24 19
-
2023-11-08 12:20
Sądy od lat to klika bez kontroli która jest nietykalna
Gdy chcieli wprowadzić jakiś system kontroli to kwik się rozpoczął.
- 24 1
-
2023-11-08 11:34
KASTA
- 35 0
-
2023-11-08 10:35
Wolne sądy... europejskie.... (9)
- 76 10
-
2023-11-08 12:07
Wolne sądy... europejskie... (1)
A ja wolę szybkie
- 13 1
-
2023-11-08 14:13
Ja wolę sprawiedliwe, a nie skorumpowane jak w Polsce.
- 16 0
-
2023-11-08 10:53
wolę europejskie niż upolitycznione pisowskie (6)
- 15 71
-
2023-11-08 11:13
Nic nie rozumiesz, sądy pisowskie, peowskie itd (5)
Można z czasem zmienić, europejskie kto zmieni - Berlin i Paryż???
- 39 4
-
2023-11-08 11:31
Ale to polski sad orzekajacy w oparciu o polskie prawo. Wroc do nas, zanim swiat tych dziwnych wizji wciagnie Cie bezpowrotnie. (4)
- 4 26
-
2023-11-08 14:11
Polskie sądy orzekają w oparciu o doktrynę Neumanna a nie jakieś tam prawo.
A sędziów z Justitii obowiązuje w pierwszej kolejności lojalność wobec kasty a nie prawa.
Ty chyba w Polsce przejazdem.- 22 1
-
2023-11-08 11:38
To raczej ty odleciałeś (2)
Gdyby na miejscu Natalii była twoja żona też byś tak komentował?
- 33 2
-
2023-11-08 17:04
nie, odwiedziłbym go z kumplami z klubu
z którymi chodzę na mecze i zaprosił na trening na wolnym powietrzu
- 4 0
-
2023-11-08 15:41
Pierwsze slysze, zeby prawo sie zmienialo, kiedy chodzi o moja zone. Tylko w tym Waszym swiecie fantazji tak jest.
- 0 10
Wszystkie opinie
-
2023-11-08 10:16
Hahahaha (3)
- 57 4
-
2023-11-08 12:04
Mówił, że pozabijałby swoich pracowników i nie groził (1)
Ciekawe czy sąd by mnie tak samo potraktował gdybym tak mówił o Żydach?
- 13 0
-
2023-11-08 23:44
Dostałbyś ładnych pare lat
szczególnie gdybyś tak mówił o gejach.
- 5 0
-
2023-11-08 22:53
prosimy o nazwisko tego "sędziego"
chyba nie wstydzi się swojego wyroku?
- 5 0
-
2023-11-08 10:17
(1)
Noo pięknie. Idź "ty" tak powiedz do kogoś...
- 112 1
-
2023-11-08 11:47
Hans Gielen zginie dzięki nam
- 2 1
-
2023-11-08 10:18
Szpilek (6)
Pani Nitek będzie załamana .
- 8 88
-
2023-11-08 10:47
(5)
oni rodzinnie maja takie kwiczenie jak ruski PiS? ta nitkowa i płazyniak
- 3 20
-
2023-11-08 10:50
(4)
Ciekawe co mówiłeś jak podpaska pobiegła do sadu bo ktoś naskarżył na nią.
- 21 1
-
2023-11-08 10:54
Nic nie mówił, jest mentalnym niemieckim niewolnikiem (2)
- 14 1
-
2023-11-08 11:35
kacperek zmień pieluche i wytrzyj nitce gila (1)
- 2 10
-
2023-11-08 12:08
Odpowiedź na poziomie...
- 5 0
-
2023-11-08 11:35
co mówiłeś ruski niewolniku z PiS kiedy zero i adrian się błaźnili stanowiąc prawo?
- 0 8
-
2023-11-08 10:18
Opinia wyróżniona
Super sad (56)
Gdyby Polak tak o Niemcach mowil, to afera na cala Europe by byla
- 829 75
-
2023-11-08 10:26
(12)
super prawo.
podziękuj sejmowi.- 24 19
-
2023-11-08 10:35
Wolne sądy... europejskie.... (9)
- 76 10
-
2023-11-08 10:53
wolę europejskie niż upolitycznione pisowskie (6)
- 15 71
-
2023-11-08 11:13
Nic nie rozumiesz, sądy pisowskie, peowskie itd (5)
Można z czasem zmienić, europejskie kto zmieni - Berlin i Paryż???
- 39 4
-
2023-11-08 11:31
Ale to polski sad orzekajacy w oparciu o polskie prawo. Wroc do nas, zanim swiat tych dziwnych wizji wciagnie Cie bezpowrotnie. (4)
- 4 26
-
2023-11-08 11:38
To raczej ty odleciałeś (2)
Gdyby na miejscu Natalii była twoja żona też byś tak komentował?
- 33 2
-
2023-11-08 15:41
Pierwsze slysze, zeby prawo sie zmienialo, kiedy chodzi o moja zone. Tylko w tym Waszym swiecie fantazji tak jest.
- 0 10
-
2023-11-08 17:04
nie, odwiedziłbym go z kumplami z klubu
z którymi chodzę na mecze i zaprosił na trening na wolnym powietrzu
- 4 0
-
2023-11-08 14:11
Polskie sądy orzekają w oparciu o doktrynę Neumanna a nie jakieś tam prawo.
A sędziów z Justitii obowiązuje w pierwszej kolejności lojalność wobec kasty a nie prawa.
Ty chyba w Polsce przejazdem.- 22 1
-
2023-11-08 12:07
Wolne sądy... europejskie... (1)
A ja wolę szybkie
- 13 1
-
2023-11-08 14:13
Ja wolę sprawiedliwe, a nie skorumpowane jak w Polsce.
- 16 0
-
2023-11-08 11:34
KASTA
- 35 0
-
2023-11-08 12:20
Sądy od lat to klika bez kontroli która jest nietykalna
Gdy chcieli wprowadzić jakiś system kontroli to kwik się rozpoczął.
- 24 1
-
2023-11-08 10:28
Koniec (2)
plaszczenia się przed Europą! Tu jest Polska! Król Europy jak chce to proszę bardzo.
- 35 7
-
2023-11-08 10:53
(1)
Gdzie byłeś przez ostatnie 8 lat ?
- 7 21
-
2023-11-08 14:59
W Niemczech.
- 4 1
-
2023-11-08 10:48
Skoro wolno ... (8)
Wszystkich pisowców postawiłbym pod ścianą i rozstrzelał z wielką przyjemnością, również ich zwolenników o nacjonalistyczny poglądach.
Jak przyjemnie móc to legalnie napisać- 16 37
-
2023-11-08 11:43
dobre
ale uważaj,bo to wolno,ale nie każdemu.wolne sądy decydują komu wolno.
- 25 2
-
2023-11-08 12:09
Ok, możesz wyrażać swoją opinię, ale jest to niestety mowa nienawiści
- 11 1
-
2023-11-08 14:08
kij ma dwa końce
a prawicowi ekstremiści jak to lewackie cio*y opisują wyborców pisu nie malują kwiatków na ulicy gdy ktoś obrazi ich albo kraj, a pałki i kastety, więc pomyśl o tym dwa razy zanim napiszesz coś podobnego.
- 3 1
-
2023-11-08 14:33
Typowy POkemon strzelać by do ludzi których niezna bo taki ma kaprys i przekonania POlityczne (1)
I takie psychole maja prawa wyborcze
- 10 1
-
2023-11-08 16:45
Gdybym ci strzelił w głowę to byś przeżył.
Kula by mózgu nie znalazła.
- 0 4
-
2023-11-08 15:00
Osiem lat chodziłeś w koszulce z napisem Konstytucja walczyłeś o demokrację a ty zwykłym faszystą jesteś ot co.
- 8 1
-
2023-11-09 12:10
Zgadzam się z powyższym
- 0 0
-
2023-11-12 10:30
Rozstrzelanie pPlaków...
Tym już w przeszłości zajmowali się i Niemcy i Ruscy.Do której kasty należysz?
- 0 0
-
2023-11-08 11:03
O przedstawicielach Rasy Panów nie wolno tak mówić, bo to mowa nienawiści (10)
Nie jest zabronione tylko mówienie tak o Polakach.
- 46 2
-
2023-11-08 11:35
jeden z nich wraca na stanowisko premiera (1)
- 26 2
-
2023-11-08 16:46
Moradziecki?
- 0 6
-
2023-11-08 11:53
(7)
Jeśli by to mówił publicznie - to by była inna sprawa (256 i 257 kk) ale to była sprawa o groźbę karalną " Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub na szkodę osoby dla niej najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w osobie, do której została skierowana lub której dotyczy, uzasadnioną obawę, że będzie spełniona"
Czyli osoba, do której jest skierowana musi mieć uzasadnioną obawę, że groźba będzie spełniona. Czyli jeśli mówił "zastrzelę was" to Płażyńska musiała mieć uzasadnioną obawę, że zostanie zastrzelona. To, że była "rozbita" to jest inna sprawa (oczywista dość - dlatego dostała zadośćuczynienie w sprawie cywilnej). No ale na Boga, przecież nie wracała do domu z mysla "Czy Hans G. nie strzeli mi w plecy ze swojego biura jak wyjdę z pracy".- 2 9
-
2023-11-08 13:25
Takie słowa wypowiadane na tych ziemiach przez Niemca budzą najgorsze traumy i demony (1)
Można tu zrobić długi wykład o tym, jak naród Hansa urządził na skalę przemysłową maszynę śmierci, do której wysłał kilka milionów Polaków. Można wspomnieć o masowych egzekucjach i rozstrzelaniach, które w szczytowym okresie były mierzone w tysiącach dziennie. Można zaprosić do Piaśnicy, gdzie naród Hansa wysłał do rowów kilkanaście tysięcy najlepszych mieszkańców tych ziem. Tylko nie ma po co. Przedstawiciele naszej pseudoelity, żeby to wszystko zrozumieć musieliby odczuwać choć minimalną więź z Polską.
- 18 1
-
2023-11-08 14:13
Tym bardziej ten niemiecka zero powinno zostać pociągnięty do odpowiedzialności dla przykładu
Ścigają internautów w sieci za wpisy o kolorowych lub homosiach nic się nie dzieje.
- 11 1
-
2023-11-08 14:11
Jego facjata jest znana w 3mieście
w zasadzie wszyscy kibice mają jego rysopis, a oni nie przejmują się specjalnie prawem.
- 5 1
-
2023-11-08 14:15
Sam sobie odpowiedz.. do czego był zdolny skoro...
Z artykułu wynika, że "Sąd pominął szerszy kontekst sytuacyjny zdarzenia, w szczególności wcześniejszych ataków słownych na pokrzywdzoną oraz rzucania przedmiotami w jej obecności w pomieszczeniach firmy czy uderzenia otwartą ręką w futrynę tuż przy jej głowie". Dla Ciebie to normalne? Z tego wynika, że nie chodziło tylko o słowa, ale dopuszczał się i dziwnych zachowań, które mogły stwarzać poważne niebezpieczeństwo..
- 12 1
-
2023-11-08 15:04
Czyli jak spotkam twoją Matkę mogę do niej krzyczeć że ją zastrzelę i innych Polaków też. O tym piszesz tak? (2)
- 8 1
-
2023-11-08 15:43
Nie, nie mozesz. (1)
Ale mozesz powiedziec, ze jestes kims tam i ze nie mialbys problemu z tym, zeby wsystkich pozabijac. Bo, widzisz, rozne slowa maja rozne znaczenie, a w efekcie cale zdanie tez ma rozne znaczenie, w zaleznosci od uzytych do jego budowy slow.
- 0 5
-
2023-11-08 17:34
Mentalność Klaego wynikająca z doktryny Neumanna.
" Czyli osoba, do której jest skierowana musi mieć uzasadnioną obawę, że groźba będzie spełniona. Czyli jeśli mówił "zastrzelę was" to (Twoja Matka) musiała mieć uzasadnioną obawę, że zostanie zastrzelona. To, że była "rozbita" to jest inna sprawa. No ale na Boga, przecież nie wracała do domu z myślą "Czy ten co na mnie krzyczał nie strzeli mi w plecy ze swojego biura jak pójdę do domu"." Twoje uzasadnienie.
I najlepsze
"Bo, widzisz, różne słowa maja różne znaczenie, a w efekcie cale zdanie tez ma różne znaczenie, w zależności od użytych do jego budowy słów."
No i w zależności do kogo używa się tych słów. Do kogoś z elektoratu PIS to pewnie że jest to uzasadnione i dozwolone.
Do Twojej Matki albo Twoich kolegów zabronione !!!
To jest doktryna Neumanna w całej okazałości.- 5 0
-
2023-11-08 11:32
Polscy politycy... (1)
... publicznie o Niemcach mówią różne nieprawdy i przeznaczenia, a nikt nikogo nie skazuje... Hans G. to niemiecki pisowczyk -zakochany w Alternatywie Dla Niemiec. Też karmiony tępa propagandą.
- 1 19
-
2023-11-08 15:05
Akurat Hans G. wspierał CDU i Angelę Merkel.
- 9 1
-
2023-11-08 11:32
i sie nitka jak kacperek ohorała
- 2 19
-
2023-11-08 11:39
(2)
Tym wyrokiem sąd upokorzył bardziej Polaków niż niemiec.
- 26 2
-
2023-11-08 15:06
Wolny sąd potwierdził tylko że jest tak samo wolny jak niesprawiedliwy i stronniczy zgodnie z doktryną Neumanna. (1)
- 10 1
-
2023-11-08 16:47
Osiem lat deformy ministranta Zero.
- 0 5
-
2023-11-08 12:02
Europosłowie pisu w Brukseli plują na niemców non stop i nie ma z tego żadnej afery (3)
TVPis i całe media narodowe też opluwają niemcy od ośmiu lat. I co, nic. A w ostatniej kampanii wyborczej kandydaci pisu od rana do wieczora też pluli na niemców.
- 4 25
-
2023-11-08 14:15
Podając fakty?
Za to co szwaby zrobiły w czasie drugiej wojny ich kraj powinien zniknąć z mapy świata, rozkradli pół Europy, przerabiali ludzi na mydło i abażury, robili eksperymenty medyczne i jeszcze wychodzą spod miotły?
- 12 0
-
2023-11-08 14:37
Bezmzógowiec jak zawsze bredzi zakazdym razem mówili prawde poparta dowodami i nie mówili dzbanku o niemcach
tylko o konkretnych Politykach niemieckich!
- 4 0
-
2023-11-08 15:09
Przypominanie Niemieckich zbrodni w Polsce nie jest pluciem tylko stwierdzeniem faktu.
Niemieccy złodzieje napadli na Polskę w 1939 roku kradli z niej co tylko mogli, a ich wnukowie uważają że to co z Polski ukradzione nie podlega zwrotowi bo minęło 30 lat. Złodzieje uchwalili sobie takie prawo by zalegalizować kradzieże nazi Ojców i Dziadków.
- 7 0
-
2023-11-08 12:18
brawo (1)
fajnie wybraliscie polacy (specjalnie z malej litery, nie mam dla was szacunku!!!) A to dopiero poczatek. Czasem wchodze na 3miasto. Zawsze byl tylko jeden wielki skowyt - i redakcja i czytelnicy - tylko 5 gwiazdek. Macie co chcieliscie. jeszcze raz brawo!!!!!
- 15 2
-
2023-11-09 12:12
Zamilcz kapciu
- 0 1
-
2023-11-08 12:29
Kto minusuje ? Jakieś domniemania ?
Ja stawiam ze w tych 24 minusach jest rudy i jego kulawa paczworkowa rodzinka . Penie i dulkiewiczowa i tym podobne zdradzieckie towarzystwo
- 10 1
-
2023-11-08 13:54
Sądy w Polsce są do całkowitego zaorania. (1)
Sędziom już się całkiem w głowach poprzewracało. Ten system jest nie do obrony. Liczę na ponadpartyjne porozumienie wszystkich polityków. Naród ma serdecznie dość. Trzeba rewolucji. Nie może być państwa w państwie. Oni mają służyć społeczeństwu, interesom ogółu. Barany zdaje się, że tego nie rozumieją, więc trzeba ich pogonić raz na zawsze!
- 10 0
-
2023-11-08 15:11
W Polsce są wolne sądy ukształtowane przez Jaruzelskiego w 1982 roku. Dlatego doktryna Neumanna jest tam najważniejsza.
- 4 0
-
2023-11-08 14:17
A ty już to wiesz ?! Pytia z ciebie !!
- 0 1
-
2023-11-08 14:31
Ostatnio aresztowali jakiegoś dzbanka który rasistowskie takie same teksty mówił o ukraincach !!Dostał areszt na 3 miesiace
Innym razem chodziło o jakiegos inteligenta z Indii czy Afryki!! A tutaj sie okazuje ze Niemiec ma prawo idetycznie mówic o Polakach nawet patrzac na ich historyczna Hitlerowska przeszłosc!!
- 14 0
-
2023-11-08 19:46
Swój swojemu krzywdy nie zrobi.
- 4 0
-
2023-11-09 14:09
Brawo, brawo, brawo !!!!! Czterej polscy eurodeputowani zjednoczonej prawicy w europarlamencie.
To są różne standardy unii. Za mówienie prawdy jest kara zabrania immunitetów. Mam w wielkirj pogardzie zarządzających taką unią. Za złodziejstwo dostaje się nagrody. Jestem za wyjściem z takiej unii.
- 1 0
-
2023-11-12 10:27
Niemiec Hans
Jak najszybciej powinien zwinąć swój "interes" i wrócić do niemiec. Po co zatruwa życie Polakom i mi i grozi?
- 0 0
-
2023-11-08 10:19
Wolne Miasto Gdańsk - tutaj rządzą Niemcy (3)
i wszystko jasne
- 207 14
-
2023-11-08 11:46
Zabić Hansa Gielena (1)
- 4 2
-
2023-11-08 16:59
A to juz jest nawolywanie. Ludzie, ja rozumiem, ze nie kazdy zna prawo, ale tu sie rzecz rozchodzi o podstawy jezyka polskiego!
- 1 2
-
2023-11-08 16:41
Ciekawe co by było gdyby ktoś tak powiedział o lgbt, czy Żydach? Napewno wyrok wydany przez te wolne, obiektywne sądy byłby taki sam....
- 6 0
-
2023-11-08 10:20
Zaczyna się ,,narracja brukselsko-berlińska''.
Czyli idą tak bardzo przez niektórych wytęsknione ,,nowe czasy''.
- 195 18
-
2023-11-08 10:21
"Wolne sądy" (2)
- 179 2
-
2023-11-08 10:34
Sąd Okręgowy w Gdańsku (1)
I wszystko jasne. Spróbuj w dużej firmie tak powiedzieć o innej nacji... zjedzą cię do kości. A tu proszę... ale z drugiej strony, mamy jednak wolność słowa? Prawda składzie sędziowski?
- 33 4
-
2023-11-08 16:59
Wystarczy wspomnieć o ostatnich wyrokach na kibiców którzy w 2016 protestowali przeciw islamizacji po zamachach w 2016 r.
- 7 0
-
2023-11-08 10:22
Skandal (1)
Niewiarygodne.
- 158 9
-
2023-11-08 11:45
Zbieram informacje o Hans Gielen
Znajdziemy go i zabijemy
- 8 0
-
2023-11-08 10:22
hans (8)
To nie Sąd wydał wyrok , ale konkretny sędzia posiadający swoje imię i nazwisko a zapewne także swoje faszystowskie pochodzenie
- 213 23
-
2023-11-08 10:25
(3)
Faszyzm czy nazizm ?
- 4 7
-
2023-11-08 12:11
Faszyzm i narodowy socjalizm to ideologie lewicowo-rewolucyjne (2)
Jeden pies. Ja do tego wora wrzuciłbym komunizm. Wszystko jest czerwone. Kolektywne i rewolucyjne, obiecujące raj na Ziemi
- 13 3
-
2023-11-08 13:10
No tak
Komunizm = faszyzm/nazizm
- 4 2
-
2023-11-08 13:37
Ci, którzy obiecują raj w zaświatach, a na tym pobierają tylko składki, to lepsi oczywiście :)
- 1 6
-
2023-11-08 10:32
(1)
Podejrzewam że o wyroku przesądziła raczej polityczna niechęć do Nitek-Płażyńskiej, niż pochodzenie sędziego. Mimo że jestem zagorzałym przeciwnikiem pisu, to czuję ogromny niesmak.
- 57 1
-
2023-11-08 13:41
Ja sobie nie wyobrażam, żeby koleś, który tak się zachowuje wobec pracowników nie dostał wyroku za mobbing
i nakazu zapłacenia odszkodowania.
Kraj z kartonu.- 18 0
-
2023-11-08 10:33
SAD
ty polski buraku komunista!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 10 2
-
2023-11-08 19:04
odpowiedż dla hansa
Nie pisz tak bo teraz donek Cię może skarcić
- 5 0
-
2023-11-08 10:24
jurek (2)
po co sad na takiego łachudre jedynym wyjsciem to spuscic mu lanie w odosobnietym miejscu
- 91 5
-
2023-11-08 14:10
Sędziemu też.
- 9 1
-
2023-11-08 22:51
po co komu takie sądy?
ja już wolę zapłacić kibolom żeby wymierzyli sprawiedliwość...
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.