- 1 Wyprosił z autobusu dzieci z hulajnogami (689 opinii)
- 2 Protest na ul. Boh. Getta Warszawskiego (291 opinii)
- 3 Pierwsze spotkanie trzech prezydentek (241 opinii)
- 4 15-latek autem na minuty uciekał policji (104 opinie)
- 5 Dwa dni zwężenia estakady Kwiatkowskiego (13 opinii)
- 6 Dziki parking taksówek przy stacji PKM (133 opinie)
Sąd Najwyższy podtrzymał wyrok za zabójstwo na życzenie
- Kasacja jest w tym wypadku oczywiście niezasadna - uznał Sąd Najwyższy, kończąc ostatecznie sprawę zabójstwa na żądanie, popełnionego przez 17-letnią Wiktorię na swojej koleżance Agacie w 2015 roku w Gdańsku.
Tragedia w parku Brzeźnieńskim
Przypomnijmy: w lutym 2015 roku Trójmiasto żyło śmiercią młodej dziewczyny z Wejherowa. Jej ciało znaleziono w parku Brzeźnieńskim przy ul. Krasickiego. Zginęła dzień wcześniej, od ciosu nożem w brzuch.
Ani na ciele, ani w okolicy nie było widać śladów walki. Była to przesłanka do tego, by podejrzewać samobójstwo.
Z drugiej strony nigdzie jednak nie znaleziono narzędzia zbrodni, co zdawało się przeczyć tej hipotezie.
Policja poszukiwała śladów związanych z zabójstwem w Brzeźnie. Luty 2015 r.
Samobójstwo wspomagane
Przełom w śledztwie nastąpił po trzech miesiącach, w maju 2015 r. Śledczy uznali, że Agata zginęła na własną prośbę, a o pomoc w samobójstwie poprosiła koleżankę.
Zarzuty postawiono wówczas dwóm młodym dziewczynom. Wiktoria usłyszała zarzut zabójstwa na prośbę zamordowanej, a druga - Aleksandra - zarzut zacierania śladów.
Pierwszy wyrok: 11 lat więzienia
Proces ruszył w lipcu 2016 r. i odbywał się za zamkniętymi drzwiami.
Wyrok w pierwszej instancji zapadł rok później. W sierpniu 2017 r. Sąd Okręgowy w Gdańsku skazał Wiktorię na 11 lat więzienia oraz zapłatę zadośćuczynienia w wysokości 100 tys. zł.
Aleksandra, która przyznała się do pomocy w zacieraniu śladów, została skazana na rok więzienia w zawieszeniu na 4 lata.
Uzasadnienie wyroku ws. zabójstwa Agaty G. Sierpień 2017
Sąd apelacyjny podtrzymuje wyrok pierwszej instancji
Od wyroku odwołała się zarówno prokuratura, jak i obrońca Wiktorii. Prokuratura domagała się podwyższenia kary dla Wiktorii do 15 lat więzienia. Obrona domagała się uniewinnienia, przekonując, że dziewczyna jedynie przyglądała się śmierci Agaty.
W kwietniu 2018 r. Sąd Apelacyjny podtrzymał wyrok pierwszej instancji.
- Okolicznościami obciążającymi jest to, że Wiktoria M. działała z zamiarem bezpośrednim, w sposób przemyślany, poprzedzone to zostało długim czasem przygotowań do tego czynu. Zmierzała doń konsekwentnie, planując wspólnie z pokrzywdzoną - co jest bardzo istotne w tej sprawie - jej śmierć. Na jej niekorzyść przemawia również motywacja - oskarżona była zafascynowana śmiercią, przemocą i zadawaniem bólu innym ludziom. A udział w śmierci - a wynika to wprost z opinii sądowo-psychiatrycznych, a przede wszystkim psychologicznych - był dla niej źródłem satysfakcji - napisano w uzasadnieniu wyroku.
Ten wyrok był już prawomocny, ale zarówno obrona, jak i Prokurator Generalny złożyli wniosek o jego kasację do Sądu Najwyższego.
Sąd Najwyższy: sądy orzekły prawidłowo
Ten wypowiedział się w tej kwestii 22 września 2021 r. Orzekł, że wyrok sądu drugiej instancji był wydany prawidłowo i zostanie utrzymany.
- Sąd Apelacyjny w Gdańsku wywiązał się ze spoczywających na nim obowiązków w postępowaniu odwoławczym, to znaczy w sposób zwięzły odniósł się do większości zarzutów wyartykułowanych w zwyczajnych środkach odwoławczych złożonych przez obrońców w tym postępowaniu - mówił sędzia Antoni Bojańczyk, cytowany przez Informacyjną Agencję Radiową.
Sąd uznał, że sądy pierwszej i drugiej instancji prawidłowo zakwalifikowały czyn jako morderstwo, a także uwzględniły indywidualny wymiar kary.
- Należało uwzględnić kwestię działania skazanej na żądanie pokrzywdzonej. I ta kwestia nie umknęła uwadze sądu pierwszej instancji przy wymiarze kary, i w tym zakresie orzeczenie sądu pierwszej instancji zostało trafnie zaaprobowane przez wyrok Sądu Apelacyjnego w Gdańsku - mówił sędzia Antoni Bojańczyk.
Opinie (145) ponad 10 zablokowanych
-
2021-09-22 16:37
Brak dyscypliny, luz blus w głowie i potem takie efekty. (15)
g*wniarze wszystko mogą a jak zwrócisz uwagę to jeszcze w zęby dostaniesz, bezstresowe wychowanie i jego efekty. Rośnie nam społeczeństwo byle jakie, pozbawione wzorów, mentorów, autorytetów, wychowane na neflixach i innych badziewiach przez podwórko i telewizję. Będzie coraz gorzej.
- 127 55
-
2021-09-22 16:50
(4)
ja bym powiedzial ze dzisiejsza mlodzierz nie ma wzorcow. ludzie 50+ bez perspektyw, bez celow, patrza tylko na to aby sasiadowi zrobic gorzej. stare kobiety kradnace kwiaty z ogrodkow, starsi panowie awanturujacy sie na ulicach. jakis 50+ budowlaniec ktory zabija wlasna rodzine. wieczne wspominanie PRLu, glosowanie na postkomunistow.
niestety ddzisiejsza mlodziez nie ma autorytetow bo ludzie ktorzy powinni byc autorytetami to osierocone miernoty przez PRL- 48 9
-
2021-09-23 09:18
dzieciaki patrzą na PiS (2)
nie matura a chęć szczera ... i jakże szybkie awanse i bogactwa nieoPiSane - po linni partyjnej "Dobrej Zmiany"
- 4 5
-
2021-09-23 11:14
szczególnie w Gdańsku ;)
- 2 1
-
2021-09-23 20:48
taaa bo tak nigdy nie było :D
teraz jest po prostu bardziej nagłaśniane, ale tak na prawdę to największe afery były o energetykę jeszcze w latach 90 + telekomunikacja oraz afera FOZZ matka wszystkich afer. Nie było już później nic porównywalnego na miliardy
- 2 0
-
2021-09-23 11:13
młodzierz?
naucz się pisać i wróć.
- 3 0
-
2021-09-22 17:27
(1)
Tak, tak, to się nazywa syndrom "ta dzisiejsza młodzież".
Niestety z wiekiem ludzie dostają jakiegoś przeświadczenia, że kiedyś to było. Było tak, że telefon był stacjonarny i nie u każdego, w TV było półtora kanału a internetu nie było.
Jeden od nadmiaru informacji w telefonie zgłupieje, dla innego będzie to szansa wyrwania się z jakiejś dziury.- 34 1
-
2021-09-23 16:39
dokładnie tak, zrzędzenie starego dziada
- 0 1
-
2021-09-22 17:41
Coza bzdura, kiedyś było lanie i nie było więzień?
- 7 5
-
2021-09-22 18:40
Racja, gdyby ją ojciec zatłukł na śmierć to tej sprawy by dzisiaj nie było. (2)
Ciebie to pewnie matka z procy karmiła oszołomie. A po twojej wypowiedzi stawiam w ciemno dolary przeciwko bananom, że głosowałeś na tych od Czarnka, a w niedzielę klęczysz w pierwszym rzędzie.
- 9 14
-
2021-09-22 18:57
Artykuł chaos. Nie mogę się doczytać jaki wyrok jest prawomocny. Nie który, a jaki.
- 3 7
-
2021-09-22 23:16
w punkt
- 2 3
-
2021-09-22 19:46
Przeczytaj artykuł jeszcze raz, i dobrze się zastanów
Serio uważasz, że to bezstresowe wychowanie popchnęło nastolatkę do pragnienia odejścia z tego świata, a drugą zachęciło do pomocy w samobójstwie? Naprawdę nie warto klepać bezmyślnie bzdur w obliczu ludzkiej tragedii.
- 12 5
-
2021-09-22 20:51
Co Ty bredzisz, przeczytaj czego dotyczyła sprawa
- 3 2
-
2021-09-23 04:33
Z Papieżem
Karalismy te dzieci przykładnie
- 1 3
-
2021-09-23 15:30
Zrobila to na prosbe koleznaki wiec o co ci chodzi???
- 0 1
-
2021-09-22 16:38
Człowiek powinien mieć prawo do godnej śmierci. (57)
Dlaczego eutanazja jest nielegalna? Skoro ktoś nie chce żyć, dlaczego nie ma prawa umrzeć w godnych warunkach?
- 300 150
-
2021-09-22 16:42
w godnych warunkach ma prawo umrzeć człowiek śmiertelnie chory a nie zdrowy tylko z depresją. (35)
Nie manipuluj faktami, nikt kto ma zdrowy organizm nie chce umierać, zdarza się że są ludzie przygniecieni problemami i nie widzą wyjścia z sytuacji, takich ludzi się leczy i im pomaga w trudnych chwilach a nie wbija szpryce i dopuszcza eutanazji.
- 89 63
-
2021-09-22 16:44
Bo co? (5)
Ty tak decydujesz, kto ma prawo żyć a kto nie?
- 57 39
-
2021-09-22 18:57
To niech se kupi gilotyne i nie zawraca innym glowy... (1)
- 26 23
-
2021-09-23 09:19
takie rady to kieruj do Jarka
- 9 7
-
2021-09-22 23:01
Każdy ma prawo żyć.,
Komu życie nie miłe popełnia samobójstwo, a nie wykorzystuje osoby trzecie do wykonania wyroku na nich.
- 31 4
-
2021-09-23 12:36
Decyduje zainteresowany (1)
A nie osoby trzecie. I tak, popieram prawo do godnej śmierci. Trzymanie przy życiu na siłę kogoś kto bardzo cierpi, komu nie można w żaden sposób już pomóc jest czystym sadyzmem.
- 3 3
-
2021-09-23 20:50
ale tylko jeśli znajdzie się chętny w pomocy
i pewnie się znajdzie, ale może będzie to rzeźnik, albo ślusarz a nie lekarz? Co wtedy? Zmusisz lekarza, bo i takie głosy słyszałem. Jeśli tak to jestem przeciw, jeśli nie to nie chcę ci tego imputować.
- 0 0
-
2021-09-22 18:22
"zdrowy z choroba"? (5)
"zdrowy tylko z depresją" - to zdrowy czy z choroba? to tak jakby powiedziec "czlowiek zdrowy tylko z bialaczka". literally, WTF?
- 56 14
-
2021-09-22 18:45
Zostaw, to ten od obrony każdego życia.
Pewnie dodali by przepis, że "lewactwo" może się poddać eutanazji wielokrotnie.
- 31 16
-
2021-09-22 21:36
xxx (2)
Napisał "śmiertelnie chory", ale czytanie ze zrozumieniem jest truuudne, cnie?;)
- 10 5
-
2021-09-23 09:18
Skoro depresja jest na tyle niebezpieczną chorobą, że popycha ludzi do samobójstwa, to moim zdaniem wpisuje się w definicję śmiertelnej choroby.
- 9 6
-
2021-09-23 20:17
No właśnie kłania się czytanie ze zrozumieniem widzę. Napisał zdrowy tylko z depresją. Otóż depresja to choroba, także nie można być zdrowym i mieć jednocześnie depresję.
- 1 1
-
2021-09-23 01:58
ty umiesz czytac ze zrozumieniem?
- 1 2
-
2021-09-22 18:57
co ty chrzanisz rak i gnicie dzieki niemu to nie depresja , przestań bredzić
- 7 2
-
2021-09-22 19:27
(20)
Jestem zdrowym na ciele 45 letnim mężczyzną, który tłucze się z depresją i nerwicą od ponad 20 lat. Każdy poranek zaczynam tą samą myślą - chcę umrzeć. Jestem tym tak bardzo zmęczony i chciałbym aby moje życie się już zakończyło. Nie obchodzi mnie zdanie ani światopogląd żadnego z was. Moje ciało, mój wybór. Pozwólcie mi wybrać.
- 40 21
-
2021-09-22 20:10
(8)
Nerwicę i depresje to się już dawno leczy. Zacznij się wreszcie skutecznie leczyć!
- 23 24
-
2021-09-22 20:45
Spróbuj, skoro to takie proste. (2)
- 21 7
-
2021-09-22 23:08
nie napisał, że to proste, ale że to się leczy
sam mam to g....no więc wiem jaki to syf, ale nie wolno się poddawać. Nasze życie nie ma żadnego znaczenia w skali tej planety, a tym bardziej Wszechświata. Rodząc się trafiamy na określonej długości slot czasowy, którego początek jest przy narodzinach, a koniec przy śmierci. O długości slotu czasowego częściowo decydujemy sami (odżywiając się, nie paląć petów, żyjąc zdrowo), a częściowo nasze geny i zwyczajny przypadek (jednak nie mityczne przeznaczenie). A potem nie ma nic, potem żyją inni w kolejnych slotach czasowych, ale nie my. Po prostu wsadzają nasze resztki do ziemi, albo palą i tyle. Dlatego tak ważne jest by żyć tutaj w tym slocie, w który jakimś cudem trafiliśmy, a który za chwilę się skończy i nic z tym nie da się zrobić. Jesteśmy jedynie najbardziej zaawansowanym organizmem tej planety, ale to wszystko. To, że potrafimy wysyłać ludzi w kosmos świadczy właśnie o zaawansowaniu, ale nie o tym, że jesteśmy jakimiś wybrańcami.
- 18 9
-
2021-09-28 20:45
Nikt nie twierdzi, że proste. Ale trzeba dać sobie szansę.
- 0 0
-
2021-09-22 21:48
(4)
Ty mądralo byłeś ty kiedykolwiek u jakiego specjalisty tego rodzaju na nfz? nie odpowiadaj bo znam odpowiedź. Zawczasu jeśli zdarzy Ci sie taka okazja dowiesz sie że można trafić z deszczu pod rynne
- 9 7
-
2021-09-23 07:46
to idź do normalnego, prywatnego, da Ci Fluoxetin. Mojej żonie pomogło, a było tragicznie. (1)
Serio 150 zł za lekarza który może Ci uratować psychę, a co za tym idzie życie to jest śmieszny pieniądz
- 5 5
-
2021-09-23 09:21
jeżeli jedna tabletka pomogła to ona nie miała depresji tylko maxfocha
LOL
- 7 7
-
2021-09-23 09:20
psycholog/psychiatra specjalista z NFZ - pierwszy wolny termin za 8miesięcy! (1)
LOL
- 3 1
-
2021-09-23 12:43
Tak strasznie nie jest
Leczę się od 8 lat wyłącznie na NFZ i na wizyty zapisuję się mniej więcej co 2 miesiące, czasami 3, więc da się. A jeśli kogoś deprecha przyciśnie to niech odżałuje kasę na 1-2 wizyty prywatne, a w międzyczasie zapisze się w kolejkę na NFZ. Ważne, żeby dostał szybko leki i przeczekał najgorszy czas. Innego wyjścia nie widzę.
- 2 0
-
2021-09-23 03:08
Jak byłem w wojsku, to takie stany depresyjne leczył kapral.
- 9 10
-
2021-09-23 06:34
trzeba byc miekka faja zeby cos planowac od 20 lat i tego nie zrealizowac... (4)
...wiec uwazam, ze to tylko takie gadanie i uzalanie sie nad soba, wez sie czlowieku w garsc i zacznij zyc
- 6 17
-
2021-09-23 07:49
Żadna miękka faja, depresja to choroba (3)
A chorobą powinien zająć się lekarz. Jeśli to czytasz, zgłoś się do prywatnego - na znanylekarz, albo gdziekolwiek indziej. Zobaczysz, że to są fajni i rozumni ludzie. Owszem, zapłacisz, ale on CI da leki i poczujesz się dobrze. Wiem, o czym mówię, bo w mojej rodzinie było bardzo źle z bliską mi osobą. Wyszła z tego g*na. Spróbuj, zadziała.
- 12 3
-
2021-09-23 09:22
zapłacisz, ale on CI da leki i poczujesz się dobrze. (2)
większych pierdół jak żyje nie czytałem LOL
- 3 7
-
2021-09-23 12:47
A o czym ty w ogóle słyszałeś?
Dostaniesz leki i poczujesz się lepiej - po jakichś 2 tygodniach, bo tyle trzeba, żeby psychotropy zaczęły działać w sposób odczuwalny.
- 2 1
-
2021-09-23 20:20
Krótko żyjesz
i jeszcze mniej czytasz
- 2 1
-
2021-09-23 06:41
(2)
Znajdz chlopie dobrego prywatnego psychiatrę, polecam Piotra Wrześniewskiego z Gdyni. Mnie pomaga escitalopram, Tobie pewnie też coś pomoże tylko zacznij się leczyć. Powodzenia!
- 11 3
-
2021-09-23 09:46
(1)
Również polecam pana Wrześniewskiego, naprawdę świetny psychiatra i po prostu dobry człowiek. Jedyne czego żałuję to to, że nie zdecydowałam się na leczenie wcześniej.
- 4 3
-
2021-09-23 16:09
Zegnamy
reklamy.
- 1 1
-
2021-09-23 20:52
jesteś wolnym człowiekiem
natomiast wiem że ci trudno ale pomyśl o terapii
- 0 0
-
2021-09-28 20:42
Wspólczuję. A co z leczeniem?
- 0 0
-
2021-09-23 14:00
Depresja to nie przeziębienie.
"Tylko z depresją", chyba nie wiesz człowieku o czym mówisz depresja to nie jest przeziębienie...
- 4 0
-
2021-09-22 16:44
(3)
Ja jestem za eutanazją ale tylko, gdy śmierć jest nieunikniona np nieuleczalny rak mózgu. Skraca to cierpienie chorego. Natomiast eutanazja w przypadku innych chorób typu depresja nie ma żadnych podstaw, wystarczy tylko dobra pomoc, ale problem w tym, że do specjalistów bardzo ciężko jest się dostać.
- 36 16
-
2021-09-22 18:43
Generalnie to każda śmierć jest nieunikniona.
- 31 4
-
2021-09-23 06:35
(1)
I tutaj zwolennicy eutanazji podejmą temat i odpowiedzą, że śmierć jest nieunikniona więc po co czekać kilkadziesiąt lat lepiej umrzeć tu i teraz, a nie się męczyć!
- 2 3
-
2021-09-23 12:12
Ale co was ta etanazja tak boli?
Przecież nikt nie chce waszego życia odbierać siłą, tylko walczą o to by mieć wybór we własnej sprawie. Myślisz, że lepiej żeby samobójca zmarnował życie komuś jeszcze, maszyniście, kierowcy, czy takiej julce jak z artykułu?
- 4 3
-
2021-09-22 16:46
(1)
gdyby zainteresowana sama osobiście załatwiła sprawę nie byłoby procesów.
- 34 0
-
2021-09-28 20:31
Straszne. To przecież dzieci.
- 0 0
-
2021-09-22 17:38
Bo ma jak najdluzej placic podatki.
- 16 5
-
2021-09-22 18:56
Absolutnie się z Tobą zgadzam , gdybym cierpiała przed śmiercią to sama chciałabym decydować
czy dalej to straszne cierpienie przeciągać
- 15 5
-
2021-09-22 22:16
Dzieci niepełnoletnie nie wiedza czego chcą dlatego dorośli powinni nad nimi czuwac
- 11 3
-
2021-09-22 22:49
(3)
Nawet zwierzęta mają prawo do eutanazji, ale w kato landzie o prawie do smierci czlowieka decyduje pobozna wiekszosc.
- 13 9
-
2021-09-23 07:54
Zawsze mnie zastanawia to, że zwolennicy eutanazji, aborcji i socjalu zawsze widzą tylko jedną stronę medalu (2)
I owszem, to trudny temat, ale uważam, że w niektórych sprawach powinno być to dozwolone. Sęk w tym że nie żyjemy w utopii. Pewne rzeczy ciężko udowodnić. A co, jeśli dojdzie do oszustwa? Co, jeśli ktoś spreparuje eutanazję, żeby odciążyć trochę budżet i pozbyć się jakiegoś pryka? Co jeśli ta dziewczyna była wkręcona w jakąś manię śmierci, ale sama nie chciała kończyć życia. Może po prostu ufała koleżance i dlatego nie było śladów walki? Tego się raczej nie dowiemy.
- 7 3
-
2021-09-23 12:15
Masz rację, budżet odsapnie kiedy władza uśmierci taką julkę o_O
Taka akcja musiałaby pójść w dziesiątki/setki tysięcy oszustw żeby budżet to odczuł, a to już by nie było takie proste zatuszować.
- 1 1
-
2021-09-23 20:55
bo to jest problem etyczny
to że ktoś sobie uważa że wtedy można a wtedy nie, nie rozwiązuje tego problemu. Tu trzeba kierować się jakimiś pryncypiami, wartościami nadrzędnymi z których mogą wynikać rozwiązania takich problemów.
- 0 0
-
2021-09-23 06:16
Choćby dlatego, że za moment będziemy mieli sfabrykowane dowody chęci Twojej śmierci i ktoś cię uśmierci. Jak ktoś chce umrzeć i tak to zrobi,
- 5 3
-
2021-09-23 06:34
(1)
Według niektórych człowiek powinien mieć prawo do wszystkiego. niejednokrotnie słyszałem, że w Polsce nie ma nawet wolności słowa, bo nie można nikogo wyzwać nawet od Hu.ów! Ludzie co z Wami? Pamiętajcie Twoja wolność zaczyna się tam, gdzie kończy wolność drugiego człowieka! Jak ktoś nie chce żyć, niech się jej pozbawi sam!
- 8 4
-
2021-09-23 08:48
Bo lewica patrzy tylko na to, żeby im było dobrze. Ja, ja i ja. Reszta się nie liczy. A jak ktoś spróbuje zaprotestować to jest łamanie "mojego prawa".
- 4 2
-
2021-09-23 07:44
ona miała 17 lat d**ilu skończony!
Jaka eutanazja? Zdrowa dziewczyna, która dała się omamić jakimś mistycznym fetyszem śmierci koleżanki. Biedna dziewczyna.
- 9 3
-
2021-09-23 08:58
Dlaczego? Bo ma charować na ZUS.
- 2 5
-
2021-09-23 14:15
i uważasz, że cios nożem w brzuch od koleżanki w lesie to godna śmierć?
- 3 0
-
2021-09-23 16:52
Już wkrótce ZUS Ci złatwi gona smierc zamiast emerytury - czywiście na Twoje żądanie
- 0 0
-
2021-09-28 20:28
W Holandii legalna powyżej pewnego wieku. Nawet dla zdrowych. Podobałoby Ci się??
- 0 0
-
2021-09-22 16:38
(3)
ludzie macie zyc nawet jak wam sie nie chce!! Zyc kupowac pracowac spac i tak w kolko!
- 53 28
-
2021-09-22 19:57
Nie po to każdy ma nadany numer ewidencyjny przy urodzeniu (1)
żeby teraz mógł decydować, czy chce żyć czy nie chce.
- 7 1
-
2021-09-23 08:44
Ze smutkiem czytam powyższe komentarze.
Już niewiele brakuje, żeby wysoko rozwinięte społeczeństwa stwierdziły, że ludzie np. w Afryce w takiej biedzie żyją, bez perspektyw, bez powodów do radości - naszym obowiązkiem jest skrócić ich cierpienie.
- 3 1
-
2021-09-23 16:40
"I właściwie kto wódki nie pije ten jest wywrotowcem tak
Świadomie uszczuplającym dochody państwa bezideowcem"- 1 1
-
2021-09-22 16:47
(1)
Psychiatria dziecięca, młodzieżowa jak i dla dorosłych jest w katastrofalnym stanie. Znikąd pomocy, zero wsparcia.
- 90 8
-
2021-09-22 23:09
Wazne ze jest bus szczepiacy dzieci
Bo to bardzo przecież wazne, a ruch i zdrowe zywienie to niemodne tematy
- 2 3
-
2021-09-22 16:55
(1)
Mogła przywiązać kamień do nogi i skoczyć do basenu portowego. Po co mieszać osoby trzecie i robić im kłopot?
Nożem w brzuch? Po co?- 74 1
-
2021-09-22 21:15
Pytań i wątpliwości jest znacznie więcej, pewnie nigdy nie dowiemy się prawdy
szczególnie że sprawa medialna, więc i proces pewnie nieuczciwy i pokazowy.
- 8 3
-
2021-09-22 17:04
(1)
Niewiem co trza miec we lbie.. by pomagac i patrzec jak ktos sie chce zabic. Ja bym o pomoc wolala i w zyciu nie patrzyla jak ktos to robi :( szkoda, ze tu zabraklo chociaz jednej osoby ktora by powiedziala Stop, nie rob tego...
- 82 5
-
2021-09-28 20:32
Zmanipulowany umysł.
- 0 0
-
2021-09-22 17:05
Śmierć i podatki - tylko to nam pozostaje ! (8)
Jest taki jeden kurdupel który teraz morduje cały polski Naród i robi to bezkarnie :(
- 43 31
-
2021-09-22 17:10
(3)
Spokojnie. U nas kurdupel, a w Brukseli inne kurduple mają plan mordu na całym kontynencie, pod kryptonimem "fit to 55". Nikt nie protestuje, wszyscy pogodzeni z losem.
- 16 9
-
2021-09-22 17:23
O czym ty pier..lisz? (1)
Plan mordu ? Przeciez fit for 55 dotyczy ekologii i czystości powietrza.
- 11 11
-
2021-09-28 20:37
To po co pakują wszystko w folię i 3 kartoniki itp itd denne pomysły? Po to, żeby potem robić fit for 55?
- 0 0
-
2021-09-28 20:33
Ale to Bruksela. Taka zachodnia. Liberalna.
- 0 0
-
2021-09-22 18:31
Stul....
ryj przygłupie ,stała się tragedia a ty oszołomie w takim temacie o polityce,w lodówce sprawdziłeś ? bo może jakiś kurdupel tam też siedzi? właśnie takich jak ty powinno się leczyć ....
- 8 8
-
2021-09-23 06:31
Sendzia Antoni Bojanczyk :)
- 0 0
-
2021-09-23 08:50
(1)
Jakim trzeba być fanatykiem, żeby w artykule o samobójstwie dziecka wszystko sprowadzać do polityki.
- 7 1
-
2021-09-23 12:54
To było zabójstwo
A nie żadna "pomoc" w samobójstwie. Nazywajmy rzeczy po imieniu!
- 4 0
-
2021-09-22 17:17
To i tak dość niska kara, takie osobniki po wyjściu na wolność powinny być do końca życia pod kontrolą psychiatry. (1)
- 40 13
-
2021-09-22 18:37
Byłem w sądzie podczas ogłaszania wyroku
Sędzia w pierwszej instancji uzasadniał wyrok przez bite dwie godziny, tu masz tylko niecałe dwie minuty wstępu. Każdy z elementów, który miał wpływ na wysokość kar też był szczegółowo wyjaśniany, gdybyś miał możliwość zapoznania się z nimi, nie pisałbyś, że kara jest za niska.
- 7 3
-
2021-09-22 17:21
(4)
skandaliczne komentarze które próbują usprawiedliwiać zabicie koleżanki "bo ona sobie tego życzyła"
rozumiem że to tacy sami osobnicy/osobniczki którzy są zwolennikami pedofilii i gwałtów bo on/ona sam/sama tego chciała
równie skandaliczne jet publikowanie tych co bezmyślnie mówią o eutanazji w przypadku nieletniej i zdrowej osoby
która pod wpływem różnych zaniedbań jak i dziwnych ideologii "zapragnęła" umrzeć
w ogóle udostępnianie sekcji komentarzy w takich sprawach to żerowanie na ludzkiej tragedii- 46 17
-
2021-09-23 08:51
Pięknie napisane, w samo sedno. Co się porobiło z ludźmi, gdzie pokora i myślenie o innych? Tylko moje prawa i moje poglądy, a reszta się nie liczy..
- 5 2
-
2021-09-23 09:10
nie prawda
"rozumiem że to tacy sami osobnicy/osobniczki którzy są zwolennikami pedofilii i gwałtów bo on/ona sam/sama tego chciała"
Jest to czysta manipulacja emocjami, nie ma żadnego wspólnego mianownika z gwałtem lub pedofilią.
Popieranie takiego aktu, porównywałbym do aktu eutanazji, o którą błagają nieraz osoby np w hospicjum.- 3 4
-
2021-09-23 15:32
Jak mozesz porownywac gwalt i pedofiie do tego?
- 1 1
-
2021-09-23 16:43
nonsens, zgubiłaś analogię
pedofilia to czyn wykonany przez dorosłego na małoletnim/niej. Tu masz natomiast przestępstwo wykonane przez nieletniego na nieletnim. Gdyby zrobił to dorosły, kara byłaby zupełnie inna. Dlatego nie zachodzi tu taka analogia jaką forsujesz.
- 0 1
-
2021-09-22 17:27
Wszyscy fifarafa (8)
A powiedzieć stop i przestać głosować na PiS to nie ma komu.
- 40 23
-
2021-09-22 17:45
Na taki przypadek medycyna jest bezradna . Stan nieuleczalny.
- 9 5
-
2021-09-22 22:34
na Pis głosują prostaki mocherowe bo ksiądz i Rydzyk kazał ,a ich jest prawie 1,5 miliona (5)
a więc potężny elektorat bez mózgu
- 4 8
-
2021-09-23 11:00
Panie Adamie - chce Pan koniecznie obrazić elektorat PiS-u ale robi Pan to nieudolnie !!! (4)
Tego typu argumenty na jakie się Pan powołuje znane są już nam od dawna , bo były używane przed wyborami w 2007 roku . Poniżanie i ośmieszanie zwolenników PiS-u wtedy działało ale już przestało . Liczba ludzi których Pan obraża i poniża jest zaniżona . Wybory do sejmu i senatu 2019 to powyżej 8mln głosów na Zjednoczoną Prawicę . Wybory na Prezydenta RP 2020 PiS powyżej 10 mln głosów . Jak faktyczne liczby mają się do Pańskiego 1,5mln ? Odmawia Pan jednocześnie posiadanie mózgu elektoratowi PiS-u ale sam Pan się nim nie posługuje w sposób rozumny . Każdy ma prawo mieć swoje zdanie na każdy temat i mieć swoje preferencje wyborcze , ale obrażanie ludzi tylko dla tego że są adwersarzami politycznymi jest głupie i obecnie przynosi same szkody tym którzy stosują tą metodę .
- 7 1
-
2021-09-23 12:58
Doceniam głos rozsądku (1)
Spierać należy się na argumenty i każdy ma prawo do własnych, dostajesz więc łapkę w górę od zdeklarowanego przeciwnika PiSu.
- 2 0
-
2021-09-23 18:19
Dzięki !
- 0 0
-
2021-09-23 20:58
chociaż PIS "utopił" bym w studni razem z całą resztą gospodarczej lewicy (1)
to przyznam panu rację, taka nagonka na PIS powoduje tylko konsolidację tej partii i jej umocnienie
- 1 0
-
2021-09-28 21:14
Żeby wygrać trzeba.mieć coś do zaoferowania.
- 0 0
-
2021-09-28 20:38
Rok 2015 i PiS? Krótką masz pamięć.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.