- 1 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (79 opinii)
- 2 Neptun jak nowy. Zobacz, jak go myto (31 opinii)
- 3 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (5 opinii)
- 4 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (296 opinii)
- 5 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (47 opinii)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (187 opinii)
Taksówka z lotniska za stałą cenę. Drożej czy taniej od taksometru?
Za kurs taksówką z lotniska do centrum Gdańska pan Piotr zapłacił 70 zł. Tydzień później w taksówce tej samej korporacji zapłacił 87 zł za tę samą trasę. Różnica była taka, że raz podał dokładny adres, a raz nazwę hotelu. Jak to możliwe?
Dojazd szybki, ale droższy. Taka umowa
Korków i objazdów nie było. Pan Piotr dotarł na miejsce bez opóźnienia. Za to drożej, bo taki sam kurs z włączonym taksometrem tydzień wcześniej kosztował go 70 zł. Wówczas jednak podał dokładny adres, a nie adres hotelu.
Sprawdziliśmy więc, ile kosztowałby kurs w drugą stronę. W recepcji hotelu dowiadujemy się od przemiłej pani, że Radisson ma podpisaną umowę z firmą Neptun i koszt w dzień wynosi 87 zł.
Podobne umowy sieć Neptun ma z innymi hotelami w Gdańsku oraz w Sopocie. Stawka zawsze jest wyższa, niż pokazałby taksometr podczas normalnego przejazdu. Firma przypomina nawet taksówkarzom, by od razu robili paragon, żeby klienci się nie zorientowali. Informacja trafiła do wszystkich kierowców, a jeden z nich nam ją udostępnił.
- Nie miałbym nic przeciwko umownym cenom, jeśli byłoby one korzystne dla klienta. A wszystko wskazuje na to, że nie są, bo już trzykrotnie jechałem z taksometrem z i na lotnisko i za każdym razem wyszło taniej niż "cena umowna" - denerwuje się pan Piotr.
Zapytaliśmy więc prezesa Neptun Taxi, dlaczego umowne stawki przejazdów są zawyżone. I czy obowiązują także w święta, w nocy oraz w jakiej wysokości.
Prezes Neptun Taxi: o średnią cenę proszą hotele
- To prawda, mamy umowę z hotelami na przewóz klientów za określoną kwotę. W przypadku hotelu Radisson to 87 zł - potwierdza Seweryn Gos, prezes Neptun Taxi. - Hotelarze, z którymi współpracujemy, zwracają się do nas z prośbą o ustalenie uśrednionej, gwarantowanej ceny przejazdu dla swoich gości, zwłaszcza w sezonie letnim, kiedy w Gdańsku jest mnóstwo różnych wydarzeń: tworzą się korki, zatory na drogach, przez co ostateczna cena kursu jest zbyt wysoka w porównaniu do realnej wartości kursu - dodaje.
Nasz rozmówca podkreśla, że uśredniona kwota 87 zł za wspomniany kurs obowiązuje w okresie letnim, poza sezonem ceny są niższe.
- Inną sprawą jest wyłączanie taksometru w trakcie trwania kursu. To nie powinno się zdarzyć, chyba że kierowca nie miał innej możliwości na wystawienie paragonu. Zapraszam czytelnika, który miał wątpliwości w tej sprawie, do osobistego zgłoszenia się do nas w celu wyjaśnienia problemu - podsumowuje Seweryn Gos.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-07-15 23:45
Już szybko wyjaśniam (43)
Pracuje w hotelu który współpracuje z korporacja wymieniana w artykule. Stala cen jest podstawą z prostego powodu. Bardzo często koszt przejazdu pokrywa hotel a kwota jest doliczana do rachunku goscia i rozliczana przy wymeldowaniu. To po pierwsze. Po drugie gość hotelu oczekuje konkretnej informacji ile będzie do kosztowała taksówka dla niego
Pracuje w hotelu który współpracuje z korporacja wymieniana w artykule. Stala cen jest podstawą z prostego powodu. Bardzo często koszt przejazdu pokrywa hotel a kwota jest doliczana do rachunku goscia i rozliczana przy wymeldowaniu. To po pierwsze. Po drugie gość hotelu oczekuje konkretnej informacji ile będzie do kosztowała taksówka dla niego zamawiana. Po trzecie wystarczy że przejazd np na lotnisko będzie dłuższy przez korki o 10/20min co jest normalne w sezonie a kwota robi się już wyższa niż ryczałt. Taka praktyka jest stosowana na całym świecie w branży hotelarskiej i jest to jak najbardziej normalne tylko w Polsce robi się z tego Bóg wie jaki problem. Goście hotelu wręcz oczekują stałej ceny która znają z góry. A tak poza tym najważniejsza dla nas jako hotelu jest jakość świadczonych usług w tym także przejazdów zamawianych dla gości. Nie wyobrażam sobie zamówić b czy u i potem świecić oczami przed naszymi gośćmi. Tutaj mam pewność że podjedzie dobre auto kierowca elegancko ubrany i bez problemu rozmawiający po angielsku a zdarzyło mi się poprosić o kierowcę mówiącego po szwedzku też z tym nie było problemu. Nie dla wszystkich liczy się parę złotych oszczędności kosztem jakości. Żaden hotel nie pozwoli sobie na współpracę z "aplikacjami" czy korporacjami które nie zapewniają wysokiego poziomu świadczonych usług. Pozdrawiam z pięknego hotelu w sercu Gdańska.
- 226 88
-
2023-07-17 15:21
Oczywiście że tak jest i w pełni się zgadzam. Sam jeżdzę w jednej z trójmiejskich korporacji i też mamy umowy i gwarantowane ceny i jest to całkowicie normalne. Ale ktoś oczywiście musi mieć problem.
- 1 1
-
2023-07-16 19:43
Milan
Milanku naprawdę znajdź już sobie dziewczynę bo rodzice się martwią czy nie wolisz chłopców
- 1 0
-
2023-07-16 19:10
Niby fajnie,
Ale jednak wogole nie jest fajnie. Przejazd jest z lotniska do hotelu i nie był zamawiany przez hotel więc cena powinna być wg taksometru. Wcale mi nie żal złotówiarzy i ich beczenia żetracą klientow, każdym uberem czy boltem jest taniej i tez wiadomo na starcie ile bedzie kosztowal kurs.
- 3 0
-
2023-07-16 12:58
(1)
Rzeczywiście. Podczas 15 minut jazdy taksówką z lotniska do centrum miasta potrzebuję eleganckiego kierowcę, drogie auto i najwyższą jakość przewozu. Co za nowobogacki bełkot. Dziękuję, przejadę się autobusem.
- 9 5
-
2023-07-16 14:20
Ty nie potrzebujesz
Ale są klienci co tego właśnie oczekują.
- 5 6
-
2023-07-16 12:01
Ok panie dyrektorze;)
- 1 0
-
2023-07-16 11:54
Bardzo ładnie napisane i co najważniejsze logicznie. pozdrawiam autora wpisu :)
- 2 4
-
2023-07-16 11:49
Nie przeczę, jest grupa ludzi, faktycznie głównie gości hotelowych, którzy nie mają co z kasą robić, albo są to po prostu zagraniczniacy na których te kwoty nie robią wrażenia i którym taka usługa pasuje. Ale nie róbmy z tego standardu i nie sankcjonujmy przenoszenia tego typu usług na zewnątrz bo to lekka bezczelność. Zwłaszcza jak próbuje się
Nie przeczę, jest grupa ludzi, faktycznie głównie gości hotelowych, którzy nie mają co z kasą robić, albo są to po prostu zagraniczniacy na których te kwoty nie robią wrażenia i którym taka usługa pasuje. Ale nie róbmy z tego standardu i nie sankcjonujmy przenoszenia tego typu usług na zewnątrz bo to lekka bezczelność. Zwłaszcza jak próbuje się jednocześnie wykpiwać normalne taryfy albo te z apek. Stoi za tym jakaś wąska grupa cwaniaczków z lotniska, których uwiera, że z apki można pojechać tę samą trasę za 40zł, a nie za 200zł.
- 11 2
-
2023-07-16 09:11
Jeśli macie umowę to może tak być jak napisane (2)
Natomiast bajki o pewności o dobrym aucie czy dobrze ubranym kierowcy to możesz schować na półkę. 20 letni mercedes, czy 15 letni passat to nie jest dobre auto. I oprócz jeden firmy lux, nie kojarzę żeby taksówkarze jeździli w koszulach.
- 14 2
-
2023-07-16 09:54
Właśnie tak ma Neptun (1)
Ubiór wymagany przez firmę to buty wizytowe spodnie wizytowe ciemnego koloru i koszula biała lub niebieska a co do samochodów to wiek maksymalnie do 12 lat a w praktyce większość to kilkuletnie samochody. Z jakiegoś powodu większość hoteli korzysta właśnie z tej korporacji a ten powód to właśnie jakość świadczonych usług.
- 9 5
-
2023-07-16 16:05
I zakaz pierdzenia w środku po licznych skargach klientów.
- 0 3
-
2023-07-16 09:04
A smoki też występują w tej bajce?
- 3 0
-
2023-07-16 08:55
Z tego co napisałeś powinno to być stosowane tylko gdy taksówkę dla swojego gościa zamawia hotel
- 13 1
-
2023-07-16 07:35
Dlatego każdy normalny wybiera ubera (2)
- 8 26
-
2023-07-16 08:58
bolt jest tańszy (1)
- 4 7
-
2023-07-17 03:47
Ale bardziej boli przy załatwianiu się.
- 0 0
-
2023-07-16 02:15
(5)
I wszystko w temacie, wy hotelarze doskonale wiecie jakim klientem jest Polak : ) każdy o tym wie. Oczywiście są normalne jednostki, ale to jednak rzadkość. Polska mentalność wyglada tak: gościć się i stołować w najlepszych restauracjach, ale jechać śmieciowym uberem za 20 zł z centrum Gdańska do Sopotu, bo taniej.. dumping cenowy w tej branży to
I wszystko w temacie, wy hotelarze doskonale wiecie jakim klientem jest Polak : ) każdy o tym wie. Oczywiście są normalne jednostki, ale to jednak rzadkość. Polska mentalność wyglada tak: gościć się i stołować w najlepszych restauracjach, ale jechać śmieciowym uberem za 20 zł z centrum Gdańska do Sopotu, bo taniej.. dumping cenowy w tej branży to porażka, wystarczy spojrzeć na raporty z trojmiasta ile jest wypadków z u i b, a na tle całego kraju ile jest gwałtów!! Polak nigdy tego nie zrozumie, smutne ale prawdziwe.
- 11 18
-
2023-07-16 09:51
Uber ma wymagania co do samochodów, taxi nie. (4)
Efekt jest taki, że przepłacając narażasz się jeszcze na śmierć w przerdzewiałym 20 letnim szrocie, który złoży się jak harmonijka przy najmniejszej stłuczce.
- 7 15
-
2023-07-21 19:02
A widziałeś kiedyś w Neptunie Fabię
albo jakiś zdrowo obity samochód ? Na pewno nie. W Neptunie są wymagania wyższe co do samochodu taxi , niż w większości krajów Europy a już na pewno Południowej Europy.
- 0 0
-
2023-07-17 09:29
Wymagania ubera vs koro taxi
90% aut w uberze to śmietniki. 90% aut w Neptunie to nowe, eleganckie samochody. Powiedz ile aut podwozicielów trójmiejskich to mercedesy v-class, mercedesy s class, VW t6,. Widziałeś kiedyś mercedesa Gls na uberze w 3 mieście? Spytaj się uberowca - o ile się dogadasz bo nie wiem czy znasz j. Gruziński - czy ma ubezpieczenie dla taksówek, obejmujące pasażerów. Wyślij uberem swoją 14letnią córkę samą z dajmy na to Gdańska głównego do Żukowa o godzinie 22.00
- 7 0
-
2023-07-17 03:45
HA HA Matiz. Polo, Yaris, Up: no to faktycznie wymagania.
W Neptunie średnia aut to 5-10 lat. Czyli wyżej niż w apkach.
- 2 0
-
2023-07-16 11:08
Wymagania
Tak oczywiście skoda Fabia lub vw polo i kurs w 4 osoby na lotnisko z bagażem.
Nie dziękuję :-)- 12 3
-
2023-07-16 01:46
bzdura (4)
Kolego to jest z d. wyjaśnienie.
Z hotelu, zamawiana w recepcji, kurs hotel-lotnisko, rozumiem i cały Twój wywód by pasował...
Jednak, Pan wsiadł na słupku lotniskowym i nie wmawiaj że jadąc w konkretne miejsce jest jakakolwiek zasadność kasować więcej. Jest napisane że Pan nie mieszka w tym hotelu a jedynie obok i powinni oddać muKolego to jest z d. wyjaśnienie.
Z hotelu, zamawiana w recepcji, kurs hotel-lotnisko, rozumiem i cały Twój wywód by pasował...
Jednak, Pan wsiadł na słupku lotniskowym i nie wmawiaj że jadąc w konkretne miejsce jest jakakolwiek zasadność kasować więcej. Jest napisane że Pan nie mieszka w tym hotelu a jedynie obok i powinni oddać mu pieniądze. Wersja z doliczeniem do rachunku też upada skoro na "dzień dobry" podają cenę i drukują paragon.
Oszukał ten taksówkarz i nikt nie wmówi że nie.- 48 8
-
2023-07-16 08:54
Czytanie ze zrozumieniem (3)
Kolego lordgd przeczytaj jeszcze raz artykuł. Klient podał nazwę hotelu jako miejsce w które chce być zawieziony. Taksówkarz poinformował go o opłacie w kwocie 87 zł na którą klient wyrazil zgodę. Więc gdzie oszukał. Nie wspomnę już o tym że sama historia strasznie naciągana jak dla mnie działanie konkurencji
- 16 20
-
2023-07-16 12:18
To że jadę pod dany adres nie znaczy że tam mieszkam;) (1)
- 11 0
-
2023-07-21 18:59
A skąd kierowca może wiedzieć, że tam nie będzie mieszkał ? Jest powiedziane, że te same ryczałty mają być z hotelu na lotnisko i odwrotnie też i tego się trzymają kierowcy.
- 0 1
-
2023-07-16 11:53
Może powinien powiedzieć jeszcze, że to cena umowna i ze na taksometr może być niższa lub wyższa?
Wtedy byłoby uczciwie.
- 15 1
-
2023-07-16 00:41
Bardzo proszę nie kłamać i to na wielu poziomach (4)
Ryczałt dla gości opłacany przez hotel to cos innego niż stała opłata wymyślona przez korporację dla osoby prywatnej
Czy taxi informuje klienta indywidualnego, ze jest stała opłata i wynosi tyle a tyle?
NIE
Na świecie nikt nie jest tak bezczelny, by okłamywać klientów - albo taksometr, albo stała opłata,Ryczałt dla gości opłacany przez hotel to cos innego niż stała opłata wymyślona przez korporację dla osoby prywatnej
Czy taxi informuje klienta indywidualnego, ze jest stała opłata i wynosi tyle a tyle?
NIE
Na świecie nikt nie jest tak bezczelny, by okłamywać klientów - albo taksometr, albo stała opłata, proponowane PRZED odjazdem. W przeciwieństwie do ciebie nieco po tym świecie jeździłem.
Zakładanie że dopiero po przejeździe, który byłby podwojony czasowo, koszt wzrasta ponad ryczałt, to jakaś paranoja. Za co niby klient ma dziękować?- 45 9
-
2023-07-16 07:28
Co ty brałeś? (2)
Oczywiście że klient JEST informowany o stałej cenie.
- 6 9
-
2023-07-16 11:52
w hotelu? doprawdy?
- 3 0
-
2023-07-16 09:49
Chyba jak zamówi ubera...
- 9 3
-
2023-07-16 00:59
Poza tym na świecie hotele maja umowy z serwisami limzyn
a nie zwykłymi taxi
No ale tam to sa hotele z klasą a nie jakieś jednogwiazdkowe pensjonaty- 13 17
-
2023-07-16 00:52
Bredzisz (1)
Tam jest dajan ,dawny Neptun i mają dobre stawki
- 1 6
-
2023-07-17 03:41
Dajan jest w agoni, już dawno go nie ma na mieście.
Jaki dawny Neptun??? Chyba Fundacja .
- 0 1
-
2023-07-16 00:22
(1)
W zasadzie bardzo dobra polityka. wszystkie usługi około hotelowe na jednej fakturze.
W maju miałem okazję siedzieć w gródku jednej z restauracji na Wyspie i proponowane ceny za przejazdy np do Sheratona w Sopocie wahały się 150-200zł.
Z Wyspy do Hiltona - raptem kilka km - maks 15min jazdy oscylowały w okolicach 100zł. zapewne bezW zasadzie bardzo dobra polityka. wszystkie usługi około hotelowe na jednej fakturze.
W maju miałem okazję siedzieć w gródku jednej z restauracji na Wyspie i proponowane ceny za przejazdy np do Sheratona w Sopocie wahały się 150-200zł.
Z Wyspy do Hiltona - raptem kilka km - maks 15min jazdy oscylowały w okolicach 100zł. zapewne bez żadnych h taksometrów itp..
Świadomość, że możesz zadzwonić do hotelu, żeby Cię odebrał z jakiegoś miejsca i dowiozą do hotelu daje naprawdę duży komfort. nawet kosztem trochę wyższej ceny.
W większości europejskich miast przejazd Uberem, czy Boltem, bez znajomości topografii danego miasta w 99% będzie miał zdecydowanie wyższą cenę - dla turysty, niż jazda oficjalną taksówką.- 13 25
-
2023-07-16 09:20
Komuna już była
- 2 4
-
2023-07-15 23:58
Głos rozsadku (1)
Wielokrotnie podróżuje i w każdym hotelu w którym się zatrzymuje korzystam z taksówek zamawianych przez przez obsługę w recepcji (niezależnie od kraju) Wygodniej prościej i bezpiecznie właśnie z tego powodu ze hotele współpracują tylko że sprawdzonymi firmami.
- 38 9
-
2023-07-16 08:57
artykuł dotyczy sytuacji gdy ktoś sobie sam zamawia taksówkę pod hotel
a nie gdy hotel dla gościa zamawia więc to tłumaczenie jest bez sensu
- 45 7
-
2023-07-15 23:53
Polska cebula (4)
Nigdy nie zrozumie takiej kwestii. Tu większość która się wypowiada to wieśniactwo które w podrobach tureckich lansuje się na instagramie w sassy albo krzywym domku a do domu wracają skm albo w czworo składają się po 10zl na ukraińskiego podwoziciela w skodzie fabii w biedzie
- 40 40
-
2023-07-16 11:51
(1)
Dlaczego obrażasz normalnych ludzi, Polaków? Czy ta grupka lanserów to wszyscy Polacy? Typowa cebula z ciebie, a zapewne i taxijanusz. Przez takie postawy jak twoja nigdy nie wsiądę do żadnej taksówki poza apką.
- 9 10
-
2023-07-17 01:08
Akurat jestem barmanem a nie taksówkarzem i wieże na pierwszej linii jakimi ludźmi / klientami są Polacy. Potrafią do jednego drinka dziesięć zdjec na insta zrobić a jak go kupują to zazwyczaj wódka z sokiem byle najtaniej
- 5 5
-
2023-07-16 00:54
Jeszcze raz napisz
Za dużo wypiwszy vlchyba ?
- 11 9
-
2023-07-16 00:24
najlepsi są zagraniczni goście na rauszu, którzy zamawiają takaówkę, wiedzą ile mają zapłacić, po czym wsiadają do nagabywacza i płacą x2, x3 i finalnie wystawiają zaniżone oceny hotelowi, bo zostali oszukani...
- 19 6
-
2023-07-16 07:18
Większość pomija fakt że autor NIE jest klientem hotelu tylko mieszka w pobliżu . Jego błędem było nieścisłe określenie celu podróży przez co taksówkarz wziął go za gościa . Gdyby podał " proszę na ulicę Chmielną okolice hotelu XYZ " nie byłoby takiej sytuacji.
- 18 0
-
2023-07-16 02:55
Ludzie (13)
Już nawet naszych polskich kierowców chcą usunąć z lotniska i przekazać tym ze wschodu, myślcie trochę bo może być za późno!
- 72 60
-
2023-07-18 01:41
A co to za kierowca który ma albo lewe prawo jazdy i nie ma żadnych badań lekarskich
- 0 0
-
2023-07-17 01:17
Nikt tak nie oszukuje jak Polska złotówa.
Mają patenty nawet na kursy z aplikacji. Zamawiam kurs z FREE Now z Sopotu na lotnisko na określoną godzinę. Akceptuję cenę 60 zł. Rano odbiera mnie dosyć dziwne taxi z Wejherowa. Za kurs aplikacja obciąża kartę 100 zł. Reklamuję: odpowiedź nikt nie podjął kursu i zmienili na taksometr. Prosty patent kierowcy odrzucają kurs, aby podbić taryfę a najlepiej na taksometr. Ale to robią nasi krajowi spece.
- 4 0
-
2023-07-16 15:39
Niestety mamy Ukraiński rząd albo Niemiecki
Niemamy własnego ,może Konfederacja coś namiesza.
- 6 4
-
2023-07-16 12:23
I cyk, 50 kopiejek wpadło na konto.
- 3 2
-
2023-07-16 09:01
tylko dlaczego mam przepłacać? (6)
uber na lotnisko jak jechałem to kosztował mnie 30 zł a jak wracałem to taxi powiedziało że zawiezie mnie za 70 zł więc różnica w cenie bardzo wysoka.
- 22 6
-
2023-08-02 22:49
jak będą płacić zus i i podatki to napewno nie pojadą za 30 zł , do tego legalne naliczanie należności czyli taksometr który ma legelizacje urzędu miar i wag i ubezpieczenie oc na taxi
- 0 0
-
2023-07-18 01:41
Bo kierowca z regularnej taksówki kolego płaci 50% za ubezpieczenie więcej Masz zrobione badania lekarskie ma co roku robioną
- 0 0
-
2023-07-16 18:51
to nie jest przepłacanie (2)
Nigdy nie zastanawiałeś się nad tym dlaczego w U i B jeżdżą taniej. Tam jeżdżą w zasadzie tylko obcokrajowcy po 12 godz. dziennie i są dymani przez te aplikacje i firmy wypożyczające im samochody. Cena za kurs jest śmieszna a oni im zabierają 50-60%. Do tego nie płacą składki emerytalnej, bo nawet nie wiedzą gdzie będą mieszkać za parę lat. Tak to
Nigdy nie zastanawiałeś się nad tym dlaczego w U i B jeżdżą taniej. Tam jeżdżą w zasadzie tylko obcokrajowcy po 12 godz. dziennie i są dymani przez te aplikacje i firmy wypożyczające im samochody. Cena za kurs jest śmieszna a oni im zabierają 50-60%. Do tego nie płacą składki emerytalnej, bo nawet nie wiedzą gdzie będą mieszkać za parę lat. Tak to wygląda ta konkurencja. Chcesz płacić mniej, to płać ale miej świadomość, że zabijasz rynek, (tak samo jak hipermarkety małe sklepiki) jedziesz z kierowcą, który nie zrobił a kupił prawko, nie wiesz, czy w swoim kraju to może ledwo wyszedł z pie..la i jesteś ... dziad.
- 7 5
-
2023-07-16 21:25
Na szczęście nic mnie to nie obchodzi
Ma być taniej i koniec
- 2 0
-
2023-07-16 21:07
Na całym świecie tak to wyglada,
A tylko w Polsce byli ubecy i milicjanci postanowili zrobić z tego zawód prestiżowy
Tak, są ludzie którzy chcą być obsłużeni w wysokim standardzie, ale takiej usługi nie oferuje w standardzie żadna korporacja Taxi. Kiedyś myślałem, ze jest wyjątek, dopóki w kolejnych wezwanych po s klasie nie podjechali rozpadająca się, zasyfiona vectranieA tylko w Polsce byli ubecy i milicjanci postanowili zrobić z tego zawód prestiżowy
Tak, są ludzie którzy chcą być obsłużeni w wysokim standardzie, ale takiej usługi nie oferuje w standardzie żadna korporacja Taxi. Kiedyś myślałem, ze jest wyjątek, dopóki w kolejnych wezwanych po s klasie nie podjechali rozpadająca się, zasyfiona vectranie podam nazwy, nawet nie wiem, czy jeszcze istnieją- przestałem korzystać z Taxi po tym wydarzeniu- jakieś 10 lat temu. Raz czy dwa razy w roku jak muszę wziąć Taxi, to biorę z aplikacji- tez zachwycony nie jestem, ale przynajmniej cenę znam z góry..- 6 1
-
2023-07-16 13:07
I jechałeś yarisem :)
- 5 9
-
2023-07-16 06:02
Ci nasi kierowcy (1)
Mieszkam przy lotnisku, zero wyrozumiałość dla naszych Polskich kierowców, sr*ją, sikają po krzakach, śmiecą tam gdzie stoją. Niby koszule, spodnie na kant, z Gdańska, Gdyni, tych z Wejherowa i Kartuz rozumiem, ale panów z miasta? Masakra trole i nic więcej, orlen i bp przy samym lotnisku i tak świnia jedzie na kawę ale co? Najpierw trzeba zasr*ć komuś działkę i wyrzucić papierki z samochodu, najgorsze są pajace z Neptuna po prostu masakra
- 21 7
-
2023-07-18 23:33
Pomyłka
Chyba się coś pomyliło.Chyba chodzi o kierowców bolt uber to brudasy są.Tez mieszkam nie daleko gdzie są postoje Neptun taxi i jest czysto.A uber bolt to wieczny syf jest oliwa pkp
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.