- 1 Wyciął rury gazowe w wynajętym lokum (73 opinie)
- 2 "Protest bankomatów" dużej sieci (232 opinie)
- 3 Nowe odlotowe miejsce w Gdańsku (34 opinie)
- 4 Kolejny wiceprezydent Gdyni zaczął pracę (114 opinii)
- 5 Duże zmiany na Niepodległości w Sopocie (143 opinie)
- 6 Handel narkotykami w sopockim klubie? (156 opinii)
Tramwajem z Chełmu do Wrzeszcza od połowy marca
W połowie marca szykują się duże zmiany w kursowaniu tramwajów. Linia nr 1 z Chełmu zostanie czasowo zlikwidowana. Zastąpi ją linia 91, w tym czasie wydłuży się także trasa 11.
Zmiany są wynikiem remontu torowiska (rozebranie torów, zlikwidowanie znajdującej się pod nimi piwnicy i odtworzenie torów) na ul. 3 Maja od Huciska do al. Armii Krajowej. Rozpocznie się on 16 marca i zakończy dziewięć dni później. W tym czasie "jedynka" zawiesi swoje kursy. Zamiast niej na Chełm wjeżdżać będą linie 91 i 11
- Linia 11 kursować będzie od zajezdni przy ul. Abrahama, do pętli Chełm Witosa - wyjaśnia Jakub Hoły, p.o rzecznika prasowego ZTM Gdańsk. - Natomiast tramwaj nr 91 jeździł będzie z Chełmu na Siedlce.
Modernizowany odcinek zostanie całkowicie wyłączony z ruchu. Linie 11 i 91 pojedą niejako pod prąd w porównaniu do trasy jedynki. Zjeżdżając z Chełmu nie skręcą w ul. 3 Maja, a pojadą prosto przez przystanek Centrum, potem Bramę Wyżynną i odpowiednio 11 przez Dworzec Główny PKP do Wrzeszcza, a 91 przez Hucisko w stronę Siedlec.
Zarząd Transportu Miejskiego nie wyklucza, że po remoncie "jedenastka" pozostanie na nowej, w pewnym sensie wymuszonej trasie, na stałe. - To nie jest do końca pewne. Najpierw sprawdzimy jak linia zafunkcjonuje w trakcie remontu i ile osób będzie z niej korzystało. Wtedy podejmiemy decyzję - zdradza Jakub Hoły.
Remont skróci także nieco przebieg trasy linii 2 i 6. Obie kursować będą dołem przy dworcu PKP i zawracać przez Hucisko i górą przez 3 Maja przy Dworcu PKS. Po zakończeniu remontu kursy "jedynki" zostaną przywrócone.
Linia 11 - co 10 minut w godzinach szczytu, co 20 minut w dni wolne od pracy, co 30 minut w porach wieczornych.
Linia 91 - co 10 - 20 minut w godzinach szczytu, co 20 minut poza szczytem, co 30 minut wieczorem.
Opinie (158) ponad 10 zablokowanych
-
2009-03-04 12:21
Porządek w numeracji!!!!!
Proponuje takie trasy
1 Chełm - PKP - Kliniczna /w szczycie co 10 m
2 Jelitkowo - po trasie na Chełm -/ jak bedzie Tabor/, atak do UM przez PKP. powrót PKS / w szczycie co 10 m.
3 jak 13 ale przez PKS /w szczycie co 15 m
4 predłużyć zamiast 8 do Jelitkowa a nie tylko do Zaspy / w szczycie co 15 m./
5 jak 15 / w szczycie co 15 m./
6 Jelitkowo po trasie na Przeróbkę / w szczycie co 10 m/
7 Oliwa Nowy Port przez Zaspę / w szczycie co 20 m./
8 po trasie ale skrócić do Zaspy n/ w szczycie co 15 m./
9 Siedlce - Stogi / w szczycie co 20m./
10 jak teraz / w szczycie co 10 m./
11 Chełm - PKS - Abrahama / w szczycie co 10 m./
12 jak teraz / w szczycie co 10m./- 0 3
-
2009-03-04 19:07
czy ja snie?
Nie tak dawno byl remont tego odcinka i znowu go remontuja!!!!!! Czy to recepta na kryzys ?
- 1 1
-
2009-03-04 19:18
:D
11 bezie jezdzic rewelacyjnie tak jak powinna 1 od samego poczatku i niech tak zostanie:)
- 2 0
-
2009-03-07 22:49
Tylko w Polsce!!!
Tylko w Polsce praktykowane bez żadnych konsekwencji są debilizmy typu: "zbudujemy tory, rozbierzemy, odbudujemy"!! W innym kraju człowiek odpowiedzialny za taki burdel już dawno spdłby ze stołka, ale u nas- dalej siedzi przy korycie!!
- 0 0
-
2009-03-10 18:34
szuaknie dziury w całym - odwieczene ?!!
wydaje mi sie oni tylko je odkręcą i położą z powrotem - koszty znikome to raz. Dwa to nie jest remont. Myśle też , że 11 juz trzeci raz w ciągu pół roku zmienia trase ale jest szansa pozostawienia tej lini , to jest udogodnienie dla tej dzielnicy, przynajmniej do Dworca podają gdzie mozna sie bez problemu przesiąść na wszystko.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.